Προς το περιεχόμενο

ATI HD6XXX & nvidia GT5XX


Nikosgiann

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Ναι...γιατί δουλεύουν σωστά οι drivers στις μονοπύρηνες..?Δεν είναι όλες οι διπύρηνες gtx295..δεν ζεσταίνονται όλες το ίδιο και δεν έχουν όλες το ίδιο ms..επίσης από τι φαίνεται το μέλλον είναι πολυπύρηνο(με όποια έννοια συνεπάγεται)..όπως και στους επεξεργαστές..

 

Σε μενα μια χαρα δουλεψαν οσους εβαλα στην Ati αλλα και τωρα ο 260.78 που εχω στην 480 δουλευει αψογα,μονο στην GTX295 ειχα προβληματα.

  • Απαντ. 734
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
Φίλος με GTX295 dual pcb σόρρυ αλλά δεν είχε και δεν έχει πουθενά stuttering..είναι σχετικό επομένως! Άλλοι έχουν άλλοι δεν έχουν.

 

Eίναι γενικό το φαινόμενο με οτιδήποτε βασίζεται σε AFR μέχρι στιγμής. ΄Οσο οι ελάχιστες επιδόσεις είναι λίγο πολύ στα 30fps δύσκολα θα παρατηρήσεις κάτι, όσο περισσότερο είναι κάτω από αυτές τόσο πιο έντονο γίνεται. Αν κάποιος δεν τρέχει σε πολύ υψηλή ανάλυση με πολύ απαιτητικές ρυθμίσεις ενδέχεται άνετα να μην αντιμετωπίσει οποιοδήποτε micro-stuttering.

 

΄Η απλά ο φίλος σου δεν το παρατήρησε, δεν έχει άλλωστε ιδιαίτερη σημασία γιατί δεν είδε τίποτα.

Δημοσ.

Δεν ειναι μονο αυτο,ας πουμε εγω επαιζα Crysis με την GTX295 και οταν χρειαστηκε να κανω RMA εβαλα την 3870 και ενω ειχα μονο 20fps μου αρεσε περισσοτερο η κινηση,με λιγα λογια με την 295 μπορει να ειχα 40+ fps αλλα ειχε mouse delay......

 

Σαν να ειχα V-sync ανοιχτο με την 295(ενω δεν ειχα) ενω με την 3870 δεν ειχα.

Δημοσ.
Ναι...γιατί δουλεύουν σωστά οι drivers στις μονοπύρηνες..?Δεν είναι όλες οι διπύρηνες gtx295..δεν ζεσταίνονται όλες το ίδιο και δεν έχουν όλες το ίδιο ms..επίσης από τι φαίνεται το μέλλον είναι πολυπύρηνο(με όποια έννοια συνεπάγεται)..όπως και στους επεξεργαστές..

 

Αχ βαχ.....εδώ και πάρα πολλά χρόνια οι GPU είναι από μόνες τους "πολυπύρηνες" γιατί απλά περικλείουν μια πλειάδα μονάδων για υψηλό παραλληλισμό εργασιών. Υπό αυτήν την υπεραπλούστευση έχεις "20 πυρήνες" σε μια 5870 σήμερα και "15 πυρήνες" σε μια 480, όπου και πάλι κάθε πυρήνας έχει πολύ μεγαλύτερες δυνατότητες για παραλληλισμό από ότι ένας μονός πυρήνας CPU.

 

΄Οταν σε μια CPU ανά πυρήνα μπορείς να επεξεργαστείς το πολύ 2 threads (άντε να το κάνεις 4 στο μέλλον....) τότε η λύση των πολυπύρηνων επεξεργαστών ΜΙΑΣ ΚΑΙ Η ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΑ είναι φυσικά απόλυτα μονόδρομος. Εκτός βέβαια αν πίστεψε κανείς την Intel στο παρελθόν όταν υποσχόταν ότι ο Pentium4 θα φτάσει τα 10GHz (μην αφοδεύσω....).

 

Στις GPU όμως πρώτον οι συχνότητες είναι ακόμα σε αρκετά ταπεινά επίπεδα (5870= 850MHz, 480= 700MHz και πριν το πεις τα ALUs στο δεύτερο ισοδυναμούν με general purpose arithmetic units μιας CPU και εξαιρούνται) και δεύτερον δεν υπάρχει πουθενά κανόνας που να λέει ότι το μέλλον είναι πολυπύρηνο από την στιγμή που οι επιδόσεις ανά πυρήνα συνεχίζουν να ανεβαίνουν ακάθεκτα. Αν δεν είχε μαμηθεί τόσο το 40G@TSMC θα έβλεπες ΜΟΝΟ μονοπύρινη λύση από την AMD στην κορυφή του Evergreen (βλέπε σχετικό άρθρο του Anandtech) που δεν σημαίνει τίποτε άλλο παρά ότι τίποτα δεν έχει καθοριστεί ακόμα.

 

Αυτό που θα χρειαστούν οι GPU στο λιγότερο προβλεπόμενο μέλλον είναι αρκετά υψηλότερο εύρος μνήμης το οποίο δεν μπορεί να προέλθει από τους σημερινούς ελεγκτές μνήμης και γρηγορότερη μνήμη και μόνο στο μέλλον. Οι σοβαρές αλλαγές που θα χρειαστούν στο μέλλον εδώ ίσως να ευνοούν καλύτερα τις μονοπύρηνες λύσεις ίσως και όχι.

 

΄Ασχετα αν το Intel Larabee πήγε άπατο και μάλλον δεν θα το χρησιμοποιήσουν ποτέ για GPU, θα το περιέγραφες σαν μονοπύρινη ή πολυπύρινη λύση; Η σωστή απάντηση θα σε φέρει πίσω στην πρώτη παράγραφο πάνω.

 

---------- Προσθήκη στις 13:56 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 13:43 ----------

 

Δεν ειναι μονο αυτο,ας πουμε εγω επαιζα Crysis με την GTX295 και οταν χρειαστηκε να κανω RMA εβαλα την 3870 και ενω ειχα μονο 20fps μου αρεσε περισσοτερο η κινηση,με λιγα λογια με την 295 μπορει να ειχα 40+ fps αλλα ειχε mouse delay......

 

Σαν να ειχα V-sync ανοιχτο με την 295(ενω δεν ειχα) ενω με την 3870 δεν ειχα.

Με πιάνει κρίση με αυτό το Crysis LOL....είναι ανάλογα την μηχανή και κατά πόσον τα πάει καλά με το AFR. Η CryEngine κάθε άλλο τα πάει καλά με alternate frame rendering γενικά. Καταλαβαίνω απόλυτα τι προσπαθείς να πεις γενικά, αλλά αν κρατήσεις τις επιδόσεις σου σε ένα mGPU σύστημα σταθερά πάνω από τα 30fps μπορείς να το αποφύγεις το φαινόμενο. Το μειονέκτημα είναι ότι για να φτάσεις εκεί συχνά πυκνά μπορεί και να σου εξανεμήσει τα οποιαδήποτε προτερήματα του mGPU και από κει ξεκινάει και ο φαύλος κύκλος.

 

Σε συστήματα mGPU δεν λείπει μόνο η απαραίτητη hw υποστήριξη για πιο σταθερή αύξηση επιδόσεων αλλά πολλοί παραβλέπουν και το γεγονός ότι τις περισσότερες φορές μπορεί να περιορίζει και ο ίδιος ο επεξεργαστής όσο δυνατός κι αν είναι αυτός. Πέρισυ που μίλαγα με έναν nv engineer μου έλεγε ότι αναγκάστηκε να χώσει 4* GTX295 σε ένα σύστημα. Τον ρώτησα ποιά κρίση βλακείας τον οδήγησε εκεί και μου είπε ότι υπήρχε χρήστης που είχε τέτοιο μηχάνημα και έπρεπε να τον βοηθήσει για υποστήριξη.

 

Αγνόησε το micro-stuttering, την κατανάλωση ρεύματος την μηδαμινή αύξηση επιδόσεων, την πιθανή ανάλυση οθόνης αυτού του συστήματος ή οτιδήποτε άλλο. Τι σκατά επεξεργαστή θα μπορούσε να έχει για να προλαβαίνει όλο αυτό τον συρφετό GPU ακριβώς; :confused:

Δημοσ.
Ε,κοιτα βλακεια υπαρχει σε ολο το κοσμο.......

To Crysis το εφερα σαν παραδειγμα γιατι μονο αυτο προλαβα να παιξω με την GTX295 :P

 

Μην λεμε οτι να ναι! Υπαρχουν περιπτωσεις και περιπτωσεις!

Psycho πρεπει να ειχε προβλημα η καρτα σου...Ειπαμε!

 

Τερματισα το metro 2033 με 3χ480 και πηγαινε ΝΕΡΑΚΙ! ΤΕΖΑ το game smooth gameplay...

Για βαλε την 3870 να δουμε :lol:

Μην ισοπεδονουμε τα παντα...

Δημοσ.
Με πιάνει κρίση με αυτό το Crysis LOL....είναι ανάλογα την μηχανή και κατά πόσον τα πάει καλά με το AFR. Η CryEngine κάθε άλλο τα πάει καλά με alternate frame rendering γενικά. Καταλαβαίνω απόλυτα τι προσπαθείς να πεις γενικά, αλλά αν κρατήσεις τις επιδόσεις σου σε ένα mGPU σύστημα σταθερά πάνω από τα 30fps μπορείς να το αποφύγεις το φαινόμενο. Το μειονέκτημα είναι ότι για να φτάσεις εκεί συχνά πυκνά μπορεί και να σου εξανεμήσει τα οποιαδήποτε προτερήματα του mGPU και από κει ξεκινάει και ο φαύλος κύκλος.

 

Για μένα framerate = life :P. Σαφώς και είχε νόημα όταν πήγα στην GTX295 μιας και η αύξηση στο framerate ήταν αισθητή. Μπορώ άλλωστε να ζήσω με μερικά jaggies εδώ κι εκεί, δεν μπορώ με τίποτα όμως να παίζω 30fps games. Το γεγονός δε ότι ακόμα έχει πολύ ψωμί η GTX295 και θα με κρατήσει για αρκετό καιρό, αν μη τι άλλο με χαροποιεί (και δεν μου καίγεται καρφί για την ώρα για το DX11 :P ). Θα μου πεις και με μια GTX275 θα έκανα δουλειά και ισχύει, σε βάθος χρόνου όμως οι επιδόσεις θα έπεφταν και δεν θα κρατούσε τόσο όσο η 295 ;). Το μόνο αρνητικό της όλης κατάστασης ΙΜΟ είναι το SLI support και οι πειραματισμοί που πρέπει να κάνουμε με τα SLI flags στα παιχνίδια που δεν υποστηρίζονται.

 

Σε συστήματα mGPU δεν λείπει μόνο η απαραίτητη hw υποστήριξη για πιο σταθερή αύξηση επιδόσεων αλλά πολλοί παραβλέπουν και το γεγονός ότι τις περισσότερες φορές μπορεί να περιορίζει και ο ίδιος ο επεξεργαστής όσο δυνατός κι αν είναι αυτός.

 

Αμ γεια σου. Εδώ είναι το ζουμί της όλης υπόθεσης, το CPU usage και το κατά πόσο τα παιχνίδια θα είναι στο μέλλον CPU ή GPU bound. Μετά βέβαια μπαίνουμε σε άλλες φανφαριές. Πόσο multithreaded είναι όντως η game engine, πόσο εξαρτάται από την συχνότητα, πόσο από την cache; Το Dragon Age: Origins πχ είναι απίστευτα multithreaded, ενώ τα Kane & Lynch 2/Red Faction: Guerilla δεν είναι και τόσο και εξαρτώνται περισσότερο από την cache που έχεις. Ακόμα κι ο Q6600 στα 3.6Ghz σε αρκετά παιχνίδια κόβει την GTX295 με αποτέλεσμα να έχουμε πολύ χαμηλό GPU usage (Το θέμα είναι ότι η CPU κόβει την κάρτα και δεν αποδίδει τα μέγιστα fps σε 'normal' καταστάσεις. Έτσι το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να χώσουμε επιπλέον AA ώστε να έχει επιπλέον φόρτο η κάρτα χωρίς επιπτώσεις στο framerate. Αν κάποιος θέλει όμως καλύτερο framerate, τον πούλο). Ενδεικτικά παραδείγματα είναι τα Bad Company 2, MOH, GTA4 (εδώ δεν δουλεύει και σωστά το SLI οπότε το παραβλέπουμε κάπως μιας και είναι κάκιστο port), Darksiders, Lost Planet 2, Resident Evil 5, κλπ κλπ. Ακόμα και στα PhysX games παρατηρείται αυτό το φαινόμενο. Στο Cryostasis έχω 70% GPU usage με GPU physics, στο Darkest Of Days είχα με τον E6600 (στα 3.51Ghz) 60-80% GPU usage και πάει λέγοντας. Πολλοί που πήγαν σε I7 από C2D ή C2Q, είδαν καλύτερο GPU usage στα παραπάνω PhysX games.

 

Πέρισυ που μίλαγα με έναν nv engineer μου έλεγε ότι αναγκάστηκε να χώσει 4* GTX295 σε ένα σύστημα. Τον ρώτησα ποιά κρίση βλακείας τον οδήγησε εκεί και μου είπε ότι υπήρχε χρήστης που είχε τέτοιο μηχάνημα και έπρεπε να τον βοηθήσει για υποστήριξη.

 

Αγνόησε το micro-stuttering, την κατανάλωση ρεύματος την μηδαμινή αύξηση επιδόσεων, την πιθανή ανάλυση οθόνης αυτού του συστήματος ή οτιδήποτε άλλο. Τι σκατά επεξεργαστή θα μπορούσε να έχει για να προλαβαίνει όλο αυτό τον συρφετό GPU ακριβώς; :confused:

 

Stereoscopic 3D σε 1080p με SSAA (ή με downscaling από πάρα πολύ υψηλή ανάλυση). Χώρια ότι έχουμε και surround stereoscopic 3D τώρα ;). Πεταμένα λεφτά μεν, αλλά μπορούν να δικαιολογηθούν εν μέρει αν κάποιος τα έχει. Βάλε μέσα και τα PissX effects σε μερικά παιχνίδια σε συνδυασμό με τα παραπάνω!

Δημοσ.

Stereoscopic 3D σε 1080p με SSAA (ή με downscaling από πάρα πολύ υψηλή ανάλυση). Χώρια ότι έχουμε και surround stereoscopic 3D τώρα ;)

 

Πρεπει να εισαι τελειωμενο πρεζακι για να αντεξεις το surround 3d :lol: της nvidia ! Bεβαια εχεις φαει και ολη την μαστουρα απο τα γυαλια και εισαι κομπλε!

STUTTERING να φανε ολα τα ζωα του δασους μαζι και οι κοτες :-D

 

Psycho πρεπει να δεις 3d surround στην nvidia, χαλαρα θα πηδαγες απο τον 3 οροφο που μενω :-D, ειδικα εαν ειχες δοσει τα λεφτα και τελικα το αποτελεσμα ηταν μια ωραια ΣΑΛΑΤΑ! Δεν το εχω δοκιμασει σε 3d monitor(3d surround) αλλα (μονο surround) φανταζεσαι 30 fps σε 5760χ1080 με μπολικο stuttering! Τρελη εμπειρια gaming ;) (δεν λεω για micro stuttering γιατι αυτο εγω προσωπικα το αντεχω)

 

Οταν εστειλα μηνυμα στον Makedon στο Twitter και του ειπα για το stuttering σε EYEFINITY+CROSSFIRE μου ειπε ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΕΙ ΚΑΤΙ...βεβαια η ΑΤΙ απο την αρχη δεν το ειχε σχεδιασει για crossfire λυσεις απλα πεσανε πιεσεις απο τους κατοχους και μετα απο 3 μηνες βγαλανε driver για EYEFINITY+CF οπου τα frames ανεβαινουν στο θεο αλλα με stuttering

Εγω και 3 φιλαρακια εχουμε EYEFINITY, ολοι πηγαμε σε μονο πυρηνα 5870 2gb τελικα αφου δοκιμασαμε 5870cf, 5970+5870, 5970 ολες οι λυσεις ειχαν μπολικο stuttering!

Στην NVIDIA το stuttering το παντρευεσαι με παπα και με κουμπαρο :lol:

 

ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΓΑΡΓΑΡΑ (εταιρειες) και το βασικο ειναι οτι πολυ δεν ξερουν τι ειναι(users)....

 

....οπως λεει και ο Ailuros εαν δεν πεσει μαζικο κραξιμο δεν θα αλλαξει κατι (ειδικα στο EYEFINITY+CROSSFIRE & SURROUND MODE)

Δημοσ.
Πρεπει να εισαι τελειωμενο πρεζακι για να αντεξεις το surround 3d :lol: της nvidia ! Bεβαια εχεις φαει και ολη την μαστουρα απο τα γυαλια και εισαι κομπλε!

STUTTERING να φανε ολα τα ζωα του δασους μαζι και οι κοτες :-D

 

Psycho πρεπει να δεις 3d surround στην nvidia, χαλαρα θα πηδαγες απο τον 3 οροφο που μενω :-D, ειδικα εαν ειχες δοσει τα λεφτα και τελικα το αποτελεσμα ηταν μια ωραια ΣΑΛΑΤΑ! Δεν το εχω δοκιμασει σε 3d monitor(3d surround) αλλα (μονο surround) φανταζεσαι 30 fps σε 5760χ1080 με μπολικο stuttering! Τρελη εμπειρια gaming ;) (δεν λεω για micro stuttering γιατι αυτο εγω προσωπικα το αντεχω)

 

Οταν εστειλα μηνυμα στον Makedon στο Twitter και του ειπα για το stuttering σε EYEFINITY+CROSSFIRE μου ειπε ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΕΙ ΚΑΤΙ...βεβαια η ΑΤΙ απο την αρχη δεν το ειχε σχεδιασει για crossfire λυσεις απλα πεσανε πιεσεις απο τους κατοχους και μετα απο 3 μηνες βγαλανε driver για EYEFINITY+CF οπου τα frames ανεβαινουν στο θεο αλλα με stuttering

Εγω και 3 φιλαρακια εχουμε EYEFINITY, ολοι πηγαμε σε μονο πυρηνα 5870 2gb τελικα αφου δοκιμασαμε 5870cf, 5970+5870, 5970 ολες οι λυσεις ειχαν μπολικο stuttering!

Στην NVIDIA το stuttering το παντρευεσαι με παπα και με κουμπαρο :lol:

 

ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΓΑΡΓΑΡΑ (εταιρειες) και το βασικο ειναι οτι πολυ δεν ξερουν τι ειναι(users)....

 

....οπως λεει και ο Ailuros εαν δεν πεσει μαζικο κραξιμο δεν θα αλλαξει κατι (ειδικα στο EYEFINITY+CROSSFIRE & SURROUND MODE)

 

Εδω δεν αντεχω το Micro-Stuttering ....... :lol:

Αλλιως δεν θα ειχα GTX τωρα αλλα HD5970.

Δημοσ.
Το μόνο αρνητικό της όλης κατάστασης ΙΜΟ είναι το SLI support και οι πειραματισμοί που πρέπει να κάνουμε με τα SLI flags στα παιχνίδια που δεν υποστηρίζονται.

 

Προτιμώ το plug and play παρά το plug and pray :P

 

Αμ γεια σου. Εδώ είναι το ζουμί της όλης υπόθεσης, το CPU usage και το κατά πόσο τα παιχνίδια θα είναι στο μέλλον CPU ή GPU bound.
Θέλω ετερογενής επεξεργασία το συντομότερο δυνατόν ;)

 

Stereoscopic 3D σε 1080p με SSAA (ή με downscaling από πάρα πολύ υψηλή ανάλυση). Χώρια ότι έχουμε και surround stereoscopic 3D τώρα ;). Πεταμένα λεφτά μεν, αλλά μπορούν να δικαιολογηθούν εν μέρει αν κάποιος τα έχει. Βάλε μέσα και τα PissX effects σε μερικά παιχνίδια σε συνδυασμό με τα παραπάνω!
Λαλάκας ήταν ο άνθρωπος άσχετα αν δεν μου το είπε ξεκάθαρα ο γνωστός μου. Δουλεία του ήταν φυσικά αλλά είχε μερικά καθόλου κολακευτικά σχόλια για καντήλια και καντηλαναύτες ;)

 

΄Οσων αφορά το S3D άλλο ένας τρόπος να σπαταλήσεις πόρους και να καταντήσεις τα πιτσιρίκια μας πιο γρήγορα επιλειπτικά φυτά. Με ποιό κουμπί στο τηλεκοντρόλ το επαναφέρω το τσιπιρίκι στην πραγματικότητα;

Δημοσ.
κανενα νεο-benchmark δεν εχει διαρευσει?

κανονικα σε μια εβδομαδα πρεπει να αρχισει η διαθεση τους στην αγορα... :-(

 

Κάτι σε Barts σύντομα. Cayman ωστόσο σε περιορισμένες ποσότητες και Νοέμβριο και βάλε.

Δημοσ.

πηγή

 

Test platform Description:

CPU:i7 940 2.93G CPU: i7 940 2.93G

主板:X58(技嘉) Motherboard: X58 (Gigabyte)

内存:DDR3 1066 6GB (7-7-7-19) Memory: DDR3 1066 6GB (7-7-7-19)

PS:未超频全默认频率 PS: not all the default frequency overclocking

 

 

首先是“强大”的HD6870 The first is "strong" HD6870

核心频率: 900 Core frequency: 900

显存频率: 4200 Memory Frequency: 4200

流处理器数量: 960 Number of stream processors: 960

3DV跑分 P 16270 X 7538 3DV run sub-P 16270 X 7538

3D06跑分19480 3D06 run sub-19 480

 

再来“给力”的HD6850 Come back "to force" the HD6850

核心频率: 775 Core frequency: 775

显存频率: 4000 Memory Frequency: 4000

流处理器数量: 800 Number of stream processors: 800

3DV跑分 P 14872 X 6549 3DV run sub-P 14872 X 6549

3D06跑分18750 Run sub-3D06 18750

 

Για σύγκριση

 

317i5pk.jpg

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...