sozz Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2010 Εννοείται αυτό... Για ποιό λόγο να ακυρώσω τον εαυτό μου;...Απλώς μιλάγαμε περί πωλήσεων αντικειμενικά πάντα. lol ειναι λογικο να συγκρινεις καρτες που βρηκαν πριν κατι μηνες? συγρινε την gtx 460 απο οταν βρηκε με την 5850 απο την ιδια ημερομηνια(ειναι ποιο φτηνη αλλα με τι να συγκρινεις 5830 (που δεν πιστευω να την εχει ουτε αυτος που εβγαλε τα σχεδια να την φτιαξουν )
Darth_Fanis Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2010 lol ειναι λογικο να συγκρινεις καρτες που βρηκαν πριν κατι μηνες?συγρινε την gtx 460 απο οταν βρηκε με την 5850 απο την ιδια ημερομηνια(ειναι ποιο φτηνη αλλα με τι να συγκρινεις 5830 (που δεν πιστευω να την εχει ουτε αυτος που εβγαλε τα σχεδια να την φτιαξουν ) Ας έβγαζε νωρίτερα τις κάρτες της η nVidia...Καλά αυτο για την HD5830 ισχύει σίγουρα.
sozz Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2010 Ας έβγαζε νωρίτερα τις κάρτες της η nVidia...Καλά αυτο για την HD5830 ισχύει σίγουρα. αν παει ετσι να συγκρινουμε απο οταν ιδρυθηκε η καθε εταιρια ποσα λεφτα εχει βγαλει και ποσα οι αλλοι απο τις καρτες γραφικων νομιζω το ποιο σωστο τωρα να συγκρινεις καρτες που εχουν βγει κατι μηνες ποιο πριν δεν λεει
Darth_Fanis Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2010 αν παει ετσι να συγκρινουμε απο οταν ιδρυθηκε η καθε εταιρια ποσα λεφτα εχει βγαλει και ποσα οι αλλοι απο τις καρτες γραφικων νομιζω το ποιο σωστο τωρα να συγκρινεις καρτες που εχουν βγει κατι μηνες ποιο πριν δεν λεει Αυτό που λές δεν έχει καμία σχέση και είναι κάπως άκυρο. Και πάλι σου λέω "ας έβγαζε της κάρτες της νωρίτερα". Όταν υπάρχει τέτοιος σκληρός ανταγωνισμός αυτά είναι απλώς δικαιολογίες.
sozz Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2010 Αυτό που λές δεν έχει καμία σχέση και είναι κάπως άκυρο. Και πάλι σου λέω "ας έβγαζε της κάρτες της νωρίτερα". Όταν υπάρχει τέτοιος σκληρός ανταγωνισμός αυτά είναι απλώς δικαιολογίες. οποτε θα συκγρινουμε τις gtx 4χχμε τις νεες καρτες καρτες που θα βγαλει η ατι μετα απο λιγους μηνες
Titanomaxos Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2010 O καθε ενας με τις απαιτησεις του παιδια και με τα χουγια του γιατι και αυτα ειναι σεβαστα... Δεν μπορουμε να παραβλεψουμε περα απο τα αρνητικα που για μενα εχει το fermi εχει και 2 καλα, και αναφερομαι στο 3D και στα PΗΥSX. Βεβαια για μενα και τα 2 αυτα ΚΟΥΤΣΟΠΑΙΖΟΥΝ....αλλα ετσι ειναι στο pc οπως και το eyefinity και surround, δεν παιζουν ολα με σωστο fov... Περα απο τις νεες καρτες η ΑΤΙ να κανει κατι για το 3D, γιατι εχει περαστει σαν μοδα!....το πλασαρουν και οι μεγαλες εταιρειες τηλεορασεων και κατι πρεπει να κανει αμεσα! Οσο για τα physx σε δευτερη, τριτη μοιρα.... Οσο για το θεμα των drivers και οι δυο ειναι στο πανω κατω ιδιο επιπεδο... Χτες παιζαμε στον ξαδερφο GTA4 με συστημα (980χ, 12gb ram στα 1866Mhz, 3x480gtx, x3 intel ssd 80gb) Ελα που το παιχνιδι επαιζε χαλια, υπηρχαν σημεια με 60αρι frame rate και αλλα σημεια που επαιζε ΚΑΡΕ - ΚΑΡΕ σαν να κολλαγε. Μιλαμε για ενα συστημα που κανει 5.000 ευρω...Τι drivers βγαλαμε και ξαναβαλαμε, τι ξανα patcharame το game...Ειχε μουλαρωσει! Ερχομαστε Ailure σε αυτο που σου ελεγα, πιστευεις οτι φταινε οι drivers της NVIDIA? εγω θα πω οτι φταιει το κολοengine+game που μετα απο τοσα χρονια δεν μπορει να κανει σωστο scaling...και εδω παει σε αυτο που σου ελεγα για το metro 2033 και την ΑΤΙ. H nvidia ειναι γνωστη βαλιτσολογος! Η εμπειρια μου δειχνει οτι δεν την ενδιαφερει να παιζει καλυτερα στο δικο της hardware αλλα να μην παιζει καλα στον αντιπαλο! Κανοντας το δευτερο εχουμε το αποτελεσμα για το πρωτο
LouCi4er Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2010 lol ειναι λογικο να συγκρινεις καρτες που βρηκαν πριν κατι μηνες?συγρινε την gtx 460 απο οταν βρηκε με την 5850 απο την ιδια ημερομηνια(ειναι ποιο φτηνη )αλλα με τι να συγκρινεις 5830 (που δεν πιστευω να την εχει ουτε αυτος που εβγαλε τα σχεδια να την φτιαξουν Ενω αυτος που σκεφτηκε την 465 εγινε πλουσιος.Οτι θελουμε λεμε μου φαινεται.
Ailuros Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2010 Τα ερωτηματα μου ηταν καθαρα ρητορικα.......δεν περιμενα απαντηση.....Τωρα σαν κινηση θα φανει αν ειναι θετικη η αρνητικη.....αλλα σαν παρατηρητης βλεπω οτι η Nvidia παντου το τελευταιο μεγαλο διαστημα απ'ολες τις αποψεις αντιμετωπιζει αρκετα προβληματα.... Σαφώς και αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα και κυρίως όσων αφορά κάποια προχειρότητα στην παρασκευή (δες τις επιστροφές στους φορητούς και τα προβλήματα του GF100) για το οποίο δεν ευθύνονται οι engineers αλλά οι κύριοι που λαμβάνουν αποφάσεις. Πίεση χρόνου, μείωση εξόδων σε σημεία που είναι κανονικά απαγορευτικά και κάποια στιγμή είναι επόμενο να σου σκάει στην μάπα το ένα προιόν πίσω από το άλλο. Τώρα σιγά σιγά βγαίνουν κάποια δειλά "συγγνώμη κάναμε λάθη..." στην επιφάνεια, αλλά αυτό δεν μου αλλάζει προσωπικά τίποτα. Σε οποιαδήποτε άλλη εταιρεία τα μεγάλα κεφάλια θα είχαν φάει πόδι. Σεβαστό το γεγονός ότι ο Jensen τόσα χρόνια έκανε πολύ καλά την δουλειά του αλλά κάποια στιγμή ίσως θα έπρεπε να ψάξουν για νέο αίμα. Το ότι μου στείλανε τον Kirk δεν μου λέει τίποτα. Ο άνθρωπος δεν έφταιγε σε τίποτα και έχει στο ενεργητικό του τεράστιες επιτυχίες για την εταιρεία. Η NV όπως δείχνει σήμερα έχει τόσο αξιοκρατία όσο οι ελληνικές κυβερνήσεις. Μήπως κατά βάθος είναι ελληνικό νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου και μας έχει διαφύγει; ---------- Προσθήκη στις 12:34 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 11:56 ---------- Οσο για το θεμα των drivers και οι δυο ειναι στο πανω κατω ιδιο επιπεδο... Χτες παιζαμε στον ξαδερφο GTA4 με συστημα (980χ, 12gb ram στα 1866Mhz, 3x480gtx, x3 intel ssd 80gb) Ελα που το παιχνιδι επαιζε χαλια, υπηρχαν σημεια με 60αρι frame rate και αλλα σημεια που επαιζε ΚΑΡΕ - ΚΑΡΕ σαν να κολλαγε. Μιλαμε για ενα συστημα που κανει 5.000 ευρω...Τι drivers βγαλαμε και ξαναβαλαμε, τι ξανα patcharame το game...Ειχε μουλαρωσει! Ας επικοινωνήσει με την NV να κάτσουν να δουν τι φταίει. ΄Οταν δίνεις τόσα λεφτά δύσκολα θα σε αγνοήσει οποιαδήποτε εταιρία. Γούστο του και καπέλο του φυσικά τι και που ξοδεύει ο καθένας, αλλά δύσκολο να αποφύγει κανείς να μην πει ότι είναι τρομερά αμφίβολη επένδυση άσχετα από ποιά εταιρεία είναι. 3 GPU σε AFR και επιπλέον με μια τρομακτική κατανάλωση ρεύματος με συγκριτικά ελάχιστη αύξηση επιδόσεων σε σχέση με 2*480. Ερχομαστε Ailure σε αυτο που σου ελεγα, πιστευεις οτι φταινε οι drivers της NVIDIA? εγω θα πω οτι φταιει το κολοengine+game που μετα απο τοσα χρονια δεν μπορει να κανει σωστο scaling...και εδω παει σε αυτο που σου ελεγα για το metro 2033 και την ΑΤΙ. H nvidia ειναι γνωστη βαλιτσολογος! Η εμπειρια μου δειχνει οτι δεν την ενδιαφερει να παιζει καλυτερα στο δικο της hardware αλλα να μην παιζει καλα στον αντιπαλο! Κανοντας το δευτερο εχουμε το αποτελεσμα για το πρωτο Δεν θα είχες καλύτερα αποτελέσματα αν μιλάγαμε υποθετικά για ένα σύστημα με 3*5870 ή 2*5970. Πρόκειται μάλλον για γενικό πρόβλημα με AFR. Aντί να έχεις 2 ηλίθιους πυρήνες να εναλλάσσουν καρέ στην επεξεργασία τους έχεις παραπάνω. Αμφότερες εταιρίες δεν τις ενδιαφέρει ιδιαίτερα να έχουν καλύτερη απόδοση με mGPU ειδάλλως θα είχαν επενδύσει μια μικρή αναλογία hw για να αποφύγουν οτιδήποτε AFR. Ως έχει το AFR μιας και σε ΟΛΑ τα σημερινά συστήματα είναι καθαρή λύση λογισμικού είναι η φθηνότερη και αποτελεσματικότερη όλων για αμφότερες εταιρίες. Ο μοναδικός μέχρι στιγμής διαθέσιμος πυρήνας που επιτυγχάνει σχεδόν linear scaling με αύξηση αριθμού πυρήνων δεν αφορά GPUs για desktop αλλά για τις ενσωματωμένες αγορές για κινητά και tablets. Εδώ το PowerVR SGX multi-processor έχει επιπλέον hw scheduler για να διαμοιράζει τον φόρτο κάτω από split frame rendering και φυσικά έχει και τόσο καλά αποτελέσματα γιατί πρόκειται για deferred renderer και το SFR είναι παιχνιδάκι για αυτόν μιας και πάντα έχει πληροφορίες ενός τουλάχιστον καρέ διαθέσιμες (λόγω της καθυστέρησης - deferred) και μοιράζει βάση αυτού όλο τον φόρτο χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα. Το 2011 θα δούμε τα πρώτα κινητά και φορητές κονσόλες με τα προαναφερόμενα. Back on topic: πρωτεργάτης της δεύτερης εποχής mGPU είναι η NV με τις 6800 και ακολούθησε σχεδόν άμεσα η ΑΤΙ. Το πρόβλημα έκτοτε παραμένει άλυτο και εφόσον απευθύνεται μόνο σε μια μικρή μειονότητα και αυτοί συνεχίζουν να αγοράζουν τέτοιες λύσεις ΑΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΤΑ τότε μην περιμένετε να σκοτιστούν αμφότερες εταιρίες για σοβαρές αλλαγές. SLi & Crossfire και ξερό ψωμί....
Titanomaxos Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2010 Σαφώς και αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα και κυρίως όσων αφορά κάποια προχειρότητα στην παρασκευή (δες τις επιστροφές στους φορητούς και τα προβλήματα του GF100) για το οποίο δεν ευθύνονται οι engineers αλλά οι κύριοι που λαμβάνουν αποφάσεις. Πίεση χρόνου, μείωση εξόδων σε σημεία που είναι κανονικά απαγορευτικά και κάποια στιγμή είναι επόμενο να σου σκάει στην μάπα το ένα προιόν πίσω από το άλλο. Τώρα σιγά σιγά βγαίνουν κάποια δειλά "συγγνώμη κάναμε λάθη..." στην επιφάνεια, αλλά αυτό δεν μου αλλάζει προσωπικά τίποτα. Σε οποιαδήποτε άλλη εταιρεία τα μεγάλα κεφάλια θα είχαν φάει πόδι. Σεβαστό το γεγονός ότι ο Jensen τόσα χρόνια έκανε πολύ καλά την δουλειά του αλλά κάποια στιγμή ίσως θα έπρεπε να ψάξουν για νέο αίμα. Το ότι μου στείλανε τον Kirk δεν μου λέει τίποτα. Ο άνθρωπος δεν έφταιγε σε τίποτα και έχει στο ενεργητικό του τεράστιες επιτυχίες για την εταιρεία. Η NV όπως δείχνει σήμερα έχει τόσο αξιοκρατία όσο οι ελληνικές κυβερνήσεις. Μήπως κατά βάθος είναι ελληνικό νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου και μας έχει διαφύγει; ---------- Προσθήκη στις 12:34 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 11:56 ---------- Ας επικοινωνήσει με την NV να κάτσουν να δουν τι φταίει. ΄Οταν δίνεις τόσα λεφτά δύσκολα θα σε αγνοήσει οποιαδήποτε εταιρία. Γούστο του και καπέλο του φυσικά τι και που ξοδεύει ο καθένας, αλλά δύσκολο να αποφύγει κανείς να μην πει ότι είναι τρομερά αμφίβολη επένδυση άσχετα από ποιά εταιρεία είναι. 3 GPU σε AFR και επιπλέον με μια τρομακτική κατανάλωση ρεύματος με συγκριτικά ελάχιστη αύξηση επιδόσεων σε σχέση με 2*480. Δεν θα είχες καλύτερα αποτελέσματα αν μιλάγαμε υποθετικά για ένα σύστημα με 3*5870 ή 2*5970. Πρόκειται μάλλον για γενικό πρόβλημα με AFR. Aντί να έχεις 2 ηλίθιους πυρήνες να εναλλάσσουν καρέ στην επεξεργασία τους έχεις παραπάνω. Αμφότερες εταιρίες δεν τις ενδιαφέρει ιδιαίτερα να έχουν καλύτερη απόδοση με mGPU ειδάλλως θα είχαν επενδύσει μια μικρή αναλογία hw για να αποφύγουν οτιδήποτε AFR. Ως έχει το AFR μιας και σε ΟΛΑ τα σημερινά συστήματα είναι καθαρή λύση λογισμικού είναι η φθηνότερη και αποτελεσματικότερη όλων για αμφότερες εταιρίες. Ο μοναδικός μέχρι στιγμής διαθέσιμος πυρήνας που επιτυγχάνει σχεδόν linear scaling με αύξηση αριθμού πυρήνων δεν αφορά GPUs για desktop αλλά για τις ενσωματωμένες αγορές για κινητά και tablets. Εδώ το PowerVR SGX multi-processor έχει επιπλέον hw scheduler για να διαμοιράζει τον φόρτο κάτω από split frame rendering και φυσικά έχει και τόσο καλά αποτελέσματα γιατί πρόκειται για deferred renderer και το SFR είναι παιχνιδάκι για αυτόν μιας και πάντα έχει πληροφορίες ενός τουλάχιστον καρέ διαθέσιμες (λόγω της καθυστέρησης - deferred) και μοιράζει βάση αυτού όλο τον φόρτο χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα. Το 2011 θα δούμε τα πρώτα κινητά και φορητές κονσόλες με τα προαναφερόμενα. Back on topic: πρωτεργάτης της δεύτερης εποχής mGPU είναι η NV με τις 6800 και ακολούθησε σχεδόν άμεσα η ΑΤΙ. Το πρόβλημα έκτοτε παραμένει άλυτο και εφόσον απευθύνεται μόνο σε μια μικρή μειονότητα και αυτοί συνεχίζουν να αγοράζουν τέτοιες λύσεις ΑΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΤΑ τότε μην περιμένετε να σκοτιστούν αμφότερες εταιρίες για σοβαρές αλλαγές. SLi & Crossfire και ξερό ψωμί.... Με καλυψες!
Psycho_Warhead Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2010 Σωστα τα λες ailure,για την ακριβεια δεν θεωρω καν σοβαρες καρτες τις mGPU.
Ailuros Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2010 Σωστα τα λες ailure,για την ακριβεια δεν θεωρω καν σοβαρες καρτες τις mGPU. Και αυτό σχετικό είναι. Το καλό με τις μονοπύρηνες λύσεις είναι ότι έχεις μια σταθερή σχέση τιμής/απόδοσης/κατανάλωσης ρεύματος. Mε τις mGPU λύσεις αυξάνεται η τιμή και η κατανάλωση κατά ένα Χ ποσοστό χωρίς όμως να ανεβαίνουν απαραίτητα οι επιδόσεις κατά το ίδιο ποσοστό. Εδώ μια GTX480 δυστυχώς τον σπάει τον κανόνα αυτό χάρη προβληματικού πυρήνα που απλά καταναλώνει παραπάνω από ότι θα έπρεπε. Οι σοβαρές φήμες για το ουσιαστικό πρόβλημα του GF100 μιλάνε για πρόβλημα στην ενδιάμεση σύνδεση των SMs και μου ακούγεται και λογικό μιας και η κατανάλωση ρεύματος ανεβαίνει αισθητά από τα 14 στα 15 και σε εντελώς απρόβλεπτα επίπεδα μεταξύ 15 & 16. Τα 16 SM στους σημερινούς πυρήνες είναι καθαρά θεωρητικό μιας και δεν υπάρχουν τέτοιες εκδόσεις όμως από την αρχή της παραγωγής τους το μέγιστο που μπορούσαν να βγάλουν ανά wafer ήταν και είναι 1 άντε το πολύ 2 πυρήνες που μπορεί να φτάσουν τους 16 και αυτό δυστυχώς με πολύ υψηλή κατανάλωση. Κοντός ψαλμός αλληλούια αν μου πεις σήμερα να διαλέξω μεταξύ μιας 480 και μιας 5970 ο κλήρος δεν θα πέσει με την ίδια ευκολία στην πρώτη λύση όπως στο παρελθόν. ΄Η αλλιώς δεν είναι πάντα απόλυτη πανάκεια ή ευλογία μια οποιαδήποτε λύση. Εξαρτάται πάντα από την ίδια του την συνολική επάρκεια και το τι καπνό φουμάρει σε σύγκριση με ότι άλλο υπάρχει στην αγορά. Τουτέστιν θα χρειαστεί από πλευράς NV μια πολύ καλύτερη προσπάθεια από την σημερινή για να κερδίσει ξανά την εμπιστοσύνη μου στις μονοπύρηνες high end λύσεις.
Psycho_Warhead Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2010 Μετα απο αυτο που επαθα με την dual-pcb GTX295 δεν προκειται να ασχοληθω ξανα με dual λυσεις,εκτος αν φτιαξουν τα σοβαροτατα προβληματα(Micro-Stuttering) που εχουν και φυσικα αν νοιαστουν για τον καταναλωτη και δουλεψουν τους Drivers οπως πρεπει.
agelosLX Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2010 Φίλος με GTX295 dual pcb σόρρυ αλλά δεν είχε και δεν έχει πουθενά stuttering..είναι σχετικό επομένως! Άλλοι έχουν άλλοι δεν έχουν.
Psycho_Warhead Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2010 Οτι πεις.......Αλλο το ''δεν με ενοχλει'' και αλλο το δεν εχει.
Venisk Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2010 Μετα απο αυτο που επαθα με την dual-pcb GTX295 δεν προκειται να ασχοληθω ξανα με dual λυσεις,εκτος αν φτιαξουν τα σοβαροτατα προβληματα(Micro-Stuttering) που εχουν και φυσικα αν νοιαστουν για τον καταναλωτη και δουλεψουν τους Drivers οπως πρεπει. Ναι...γιατί δουλεύουν σωστά οι drivers στις μονοπύρηνες..?Δεν είναι όλες οι διπύρηνες gtx295..δεν ζεσταίνονται όλες το ίδιο και δεν έχουν όλες το ίδιο ms..επίσης από τι φαίνεται το μέλλον είναι πολυπύρηνο(με όποια έννοια συνεπάγεται)..όπως και στους επεξεργαστές..
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.