Προς το περιεχόμενο

ATI HD6XXX & nvidia GT5XX


Nikosgiann

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Προσωπικα περιμενω το Cayman να εχει επιδοσεις GTX480 σε tessellation......Για να δουμε.

 

Χαχαχαχαχα.....:-D

 

Ok για να μη μου στραβώσεις...δεν βλέπω παραπάνω από μια μονάδα Tessellation, 1 trisetup και 2 rasters στο Cayman εκτός αν μου έχει ξεφύγει κάτι. Και αυτά τα 2 rasters δουλεύουν κυρίως παράλληλα όταν έχεις πολύγωνα που δεν αλληλο-καλύπτονται αν θυμάμαι καλά. Τέλος πάντων μια Cypress βγάζει στο μέγιστό της περίπου 830 εκατομμύρια τρίγωνα που είναι πολύ κοντά στο θεωρητικό της μέγιστο των 850M Tris άρα ένα τρίγωνο ανά χρονισμό και τέρμα.

 

Μια Fermi από την άλλη σε θεωρητικό μέγιστο ωστόσο παράγει χάρη στα 4 trisetup/4 rasters μέχρι και 4 triangles/clock. H όλη ομορφιά επί 700MHz και έχεις θεωρητικό μέγιστο 2800M tris.

 

IMG0028392.gif

 

Σε πραγματικό χρόνο τώρα σου λέει κάτι η ταμπελίτσα;

 

http://www.behardware.com/articles/787-8/report-nvidia-geforce-gtx-480-470.html

 

Tώρα το όλο αστείο με tessellation:

 

IMG0028393.gif

 

Πέρα από τις θεωρητικές μετρήσεις:

 

The 4 raster engines are connected to each other which allows them to synchronise tasks, probably to share information used by the Z-Cull and to split the very large triangles between the 4 rasterizers. Note here that the pixels must remain in the GPC that contains the rasterizer they’ve come from.

 

It is interesting to note that although the triangle throughput of the GF100 has increased by a factor of 4, the rasterization rate is identical to the GT200 or the Radeon HD 5800s: 32 pixels per cycle in all or 256 samples with 4x antialiasing. If triangles consist of more than 8 pixels, they’re rasterized in several cycles. Does this boil down to the same thing? Not really because the GF100 will be up to 4x faster with small triangles. It will also automatically have a more efficient Z-Cull as smaller zones will be tested for visibility.

 

Improvements in efficiency with small triangles is most noticeable when tessellation is used. However it really kicks in with basic tessellation implementation which produces numerous little useless triangles. Although still there, the advantage will probably be less significant with adaptive algorithms that avoid creating too many small triangles in the background and concentrate on adding details, and then slightly larger triangles, in the foreground.

 

http://www.behardware.com/articles/782-4/nvidia-geforce-gf100-the-geometry-revolution.html

 

Το να περιμένεις τέτοιου είδους βελτιώσεις από βελτιστοποιήσεις στις ήδη υπάρχουσες μονάδες χωρίς να αλλάξει ριζικά η όλη αρχιτεκτονική είναι παράλογο. Σαφώς και υπάρχουν αλλαγές προς το καλύτερο, αλλά ουχί στο μέτρο που τις περιμένεις.

 

 

---------- Προσθήκη στις 14:08 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 14:02 ----------

 

Το Cayman ειναι το Single-GPU(6970) και θα ειναι 30% πιο γρηγορο απο το 5870,οποτε απο που συμπρερανες εσυ οτι το Dual-GPU(6990) θα ειναι 50% πιο γρηγορο απο το 5970?

 

Εαν δεν το εχετε καταλαβει,μιλαμε για Refresh(Ιδια αρχιτεκτονικη) a.ka μικρες βελτιωσεις.

 

Κάνα 40-άρι πάνω από την 5970 και κάνα 80-άρι πάνω από την 5870 χοντρικά. Αμφιβάλλω να αλλάξανε τίποτα το συνταρακτικό για mGPU/AFR και άλλωστε μια 5970 ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ 2*5870. Yπάρχει πάντα η κατανάλωση ρεύματος και μια 6990 δεν μπορεί να υπερβαίνει το θεωρητικό όριο των 300W. Το πιθανότερο είναι να έχει 2*6970 πυρήνες αλλά πετσοκομμένους. Δεν χρειάζεται άλλωστε παραπάνω επιδόσεις η AMD για αρκετό καιρό γιατί δεν βλέπω να την κουνάει οτιδήποτε την 6990 από την κορυφή.

  • Απαντ. 734
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

To πετσοκομμα να ειναι στους χρονισμους και οχι στους shaders. Τα ρολογια τα φτιαχνουμε εμεις!

 

Ποιος ειχε 5970 και την ετρεχε 725/1000? Κανεις! Εγω την ειχα 925/1150-1200 για καθε μερα :) και μεσα στο κατα καλοκαιρο στο metro 2033 ακουμπαγε του 88-90 βαθμους σε ολα τα αλλα 8 βαθμους κατω!

 

Η 5970 εχει πυρηνες full 1600 shaders με το ιδιο bus και ποσοτητα μνημης, απλα με 1,04 ταση...Με ενα 1.12-1.15 που εχουν τα 5870 εχει χαλαρα τα 850-875mhz

 

Η διαφορα της 5970 με 2χ5870 στα ιδια ρολογια δεν ειναι πανω απο 5%

 

Με μετρησεις δικες μου!

Δημοσ.

 

 

Δηλαδή αναμενόμενα πράγματα... Η 6850 θα είναι καλύτερη απο την 5830, όπως η 5750 ήταν καλύτερη απο την 4830 και η 6870 θα είναι καλύτερη απο την 5850, όπως η 5770 ήταν καλύτερη απο την 4850. Δυστυχώς όμως για την nVidia πάλι στο κυνήγι θα είναι λόγω καθυστέρησης. Η AMD ετοιμάζει ήδη τις HD6000 και οι οποίες πιθανόν να κυκλοφορήσουν το Νοέμβρη, ενώ η nVidia ακόμα να ολοκληρώσει τη σειρά GTX400 ( αλήθεια οι GTS440 και 420 πότε θα βγούν; ). Και η νέα σειρά προβλέπεται να κυκλοφορήσει το πρώτο τρίμηνο του 2011 ( δηλ μπορεί και το Μάρτιο). Τα ίδια παντελάκη μου τα ίδια παντελή μου...:-(

Δημοσ.
To πετσοκομμα να ειναι στους χρονισμους και οχι στους shaders. Τα ρολογια τα φτιαχνουμε εμεις!

 

΄Οπως "φτιάχνεις" εσύ τα ρολόγια μπορεί να τα φτιάξει οποιοσδήποτε άλλος και να διατηρήσει ακριβώς την ίδια διαφορά έναντι μιας υπερχρονισμένης 5870 LOL :lol:

 

Ποιος ειχε 5970 και την ετρεχε 725/1000? Κανεις! Εγω την ειχα 925/1150-1200 για καθε μερα :) και μεσα στο κατα καλοκαιρο στο metro 2033 ακουμπαγε του 88-90 βαθμους σε ολα τα αλλα 8 βαθμους κατω!

 

Η 5970 εχει πυρηνες full 1600 shaders με το ιδιο bus και ποσοτητα μνημης, απλα με 1,04 ταση...Με ενα 1.12-1.15 που εχουν τα 5870 εχει χαλαρα τα 850-875mhz

 

Δεν νομίζω να μην υπάρχουν αρκετοί 5870 χρήστες που δεν τρέχουν και αυτοί τις κάρτες τους στα 925/1200. Υπάρχει λόγος που συνηθίζεται οι οποιεσδήποτε συγκρίσεις να γίνονται με default χρονισμούς. Αν σε μια σύγκριση 2 λύσεων υπερχρονίσεις μόνο την μια εκ των δύο το αποτέλεσμα έχει μεν ενδιαφέρον, αλλά η πιο δίκαιη σύγκριση θα γίνει αν υπερχρονίσεις αμφότερες. Ειδικά όταν μια 5870 και μια 5970 φοράνε ακριβώς τους ίδιους πυρήνες και άρα οι πιθανότητες για υπερχρονισμούς εφάμιλλης κλίμακας είναι πάρα πολύ μεγάλες.

Δημοσ.
΄Οπως "φτιάχνεις" εσύ τα ρολόγια μπορεί να τα φτιάξει οποιοσδήποτε άλλος και να διατηρήσει ακριβώς την ίδια διαφορά έναντι μιας υπερχρονισμένης 5870 LOL :lol:

 

 

 

Δεν νομίζω να μην υπάρχουν αρκετοί 5870 χρήστες που δεν τρέχουν και αυτοί τις κάρτες τους στα 925/1200. Υπάρχει λόγος που συνηθίζεται οι οποιεσδήποτε συγκρίσεις να γίνονται με default χρονισμούς. Αν σε μια σύγκριση 2 λύσεων υπερχρονίσεις μόνο την μια εκ των δύο το αποτέλεσμα έχει μεν ενδιαφέρον, αλλά η πιο δίκαιη σύγκριση θα γίνει αν υπερχρονίσεις αμφότερες. Ειδικά όταν μια 5870 και μια 5970 φοράνε ακριβώς τους ίδιους πυρήνες και άρα οι πιθανότητες για υπερχρονισμούς εφάμιλλης κλίμακας είναι πάρα πολύ μεγάλες.

 

Στην αρχη που ειχα 2χ5970 στο νερο με το bios απο ΑSUS και με 1,35 ρευμα χτυπαγα και 1050!

Μια 5870 σε νερο maximum γιατι με φιλους εχω δοκιμασει πολλες για καθε μερα ενα 1075Mhz και max benchable 1120mhz....ολα αυτα με νερο!

 

Ο μονος περιοροσμος της 5970 ειναι τα 300 watt, τιποτα αλλο :-)

 

 

Aυτο που θελω να σου πω ειναι οτι ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΚΟΝΤΑ μεταξυ τους οι δυο υλοποιησεις και γι αυτο κανω τετοια ειδους συγκρηση :-)

 

Συμπερασμα μου ειναι οτι στα ιδια ρολογια 5970 με 2χ5870 εχουν διαφορα 5% υπερ του 2χ5870 και αυτο μαλλον λογο I7 πλατφορμας που εχω!

 

Μερικα benchakia

 

Αilure Μια γευση απο benchakia

1. 5970 (950/1150) -> 59,4 fps

11673204.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

2) 2χ5870 (900/1300) -> 62,7 fps

crossfirej.jpg

 

3) 5870 (1102/1300) με νερακι -> 37,9 fps

avpbench.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

4) 2χ5870 (950/1300) -> 65,2 fps

ap1a.png

 

Uploaded with ImageShack.us

 

 

 

Θελω να δω το 6990 εαν εχει 2χ1920 shaders, ποιες μνημες θα εχει και τι χρονισμους στον πυρηνα γιατι αυτο το 300 watt ειναι λιγο ΚΟΨΟΚΟΛΙΚΟ! :-D

Δημοσ.
Δεν αλλάζει κάτι σε αυτό που σου είπα.

 

Με ενδιαφερει να μην ειναι κομμενη καρτα απο shaders και λοιπα, τα ρολογια τα βρισκουμε ρε αδερφε στην τελικη :-)

Δημοσ.

Τιτανομαχος,τα νουμερα ειναι photoshop.....Δες τα Fps και το Scores και συγκρινε τα Min και τα Max......

 

---------- Προσθήκη στις 19:18 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 19:17 ----------

 

Τυχερη για ποιο λογο? Επειδη δεν θα μπορει να τρεξει ενα κακογραμμενο παιχνιδι?

 

Γνωστη,πολυλεγομενη παπαρολογια Crysis -----> κακογραμμενο επειδη το συστημα μου κλασικα δεν αντεχει να το παιξει full......:-)

 

Παμε παρακατω

Δημοσ.

Χμμ το συστημα μου δεν αντεχει επειδη δεν υπαρχει το hardware που χρειαζεται..μην τρελαθουμε τωρα...οταν βγειτε υπηρχαν ακομα η 385 και 3870 και τελικα φτασαμε στην 5850/5870 να δουμε κατι καλο

 

Δηλαδη αμα σου γραψω software που να θελει 16πυρηνο και 128GB μνημη και 100Τβ θα εισαι ευχαριστημενος? Μαλλον το συστημα σου φταιει

Δημοσ.
Τιτανομαχος,τα νουμερα ειναι photoshop.....Δες τα Fps και το Scores και συγκρινε τα Min και τα Max......

 

---------- Προσθήκη στις 19:18 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 19:17 ----------

 

 

Γνωστη,πολυλεγομενη παπαρολογια Crysis -----> κακογραμμενο επειδη το συστημα μου κλασικα δεν αντεχει να το παιξει full......:-)

 

Παμε παρακατω

 

Τι τρώγεστε σαν τα σκυλιά ορέ γιαουριδες...

Το Crysis 1 και warhead ισάξια το πάνε!

Τώρα στο νέο καθίστε να το δούμε...

 

Οι πίνακες του Ailurou δεν θα έχουν καμία σημασία εαν ερμηνεύονται στο νέο Crysis 2 σε 10 fps για το 480 και 5 fps για το 5870 για παράδειγμα σε extreme tesselation. Το δρακακι καλά το κουνάει αλλά το Crysis που θα παίζει πανικός αλλάζουν οι όροι!

 

Ποιος πιστευει απο εδω μεσα οτι το Crysis 2 βγαινει για να δωσουν 480 Gtx, μην διαβαζω κουφα! Θα πανε να δωσουν 2 και 3 χρονια καρτες! Θα σου κανουν ενα extreme tesselation στα παντα ακομα και στο ΠΟΥΛΙ του Psycho και θα παρουμε ολοι το ΠΟΥΛΙ!

Δημοσ.
Τιτανομαχος,τα νουμερα ειναι photoshop.....Δες τα Fps και το Scores και συγκρινε τα Min και τα Max......

 

---------- Προσθήκη στις 19:18 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 19:17 ----------

 

 

Γνωστη,πολυλεγομενη παπαρολογια Crysis -----> κακογραμμενο επειδη το συστημα μου κλασικα δεν αντεχει να το παιξει full......:-)

 

Παμε παρακατω

 

Μα γιατι δεν τον αφηνεις να ελπιζει ρε Pscyho ? Ντροπη σου......

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...