Προς το περιεχόμενο

The Legend of Zelda: Skyward Sword


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Για αρχή να σε ευχαριστήσω για την απάντηση.

 

Videogames παίζω περίπου 15 χρόνια, απλώς δεν είχε τύχει να παίξω Zelda ποτέ πριν το TP. Σύμφωνα με τα λεγόμενά σου, και τις υποψίες μου, φαίνεται πως ήταν, και είναι, αργά για να το εκτιμήσω.

 

Να προσθέσω και κάτι άλλο, έτσι, για το perspective. 7/10 δε σημαίνει σε καμία περίπτωση κακό παιχνίδι. Εχει ευτελιστεί εντελώς η κλίμακα του 10, που, ούτως ή άλλως, θεωρώ πως είναι ακατάλληλη για κριτικές.

Δεν το λέω συγκεκριμένα σε σένα αυτό, απλώς από τα λεγόμενά σου σκέφτηκα ότι αν το δει κανείς όπως εσύ ένα 7 είναι πολύ λογικό νούμερο. Χωρίς συγκρίσεις με άλλα παιχνίδια και βαθμολογίες. Δεν είναι διαγωνισμός ούτε όμοια πράγματα.

 

 

ΥΓ: Για το nitpick και το word-nerdiness της φάσης, επηρεάσιμο είναι μάλλον αυτό που επηρεάζεται. Το influential θα το έλεγα επιδραστικό ;)

  • Απαντ. 122
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Αυτο ακριβως, ειναι αργα για να εκτιμησει κανεις το τι προσφερε το παιχνιδι και οκ ειναι απολυτα λογικο.

Κατα τα αλλα, εγω με τη βαθμολογια δεν εχω θεμα. Το 7.5 του gamespot μια χαρα μου φαινεται, διοτι προσωπικα εχω απογοητευτει απο την σειρα, τα λεω στο αλλο thread να μην τα ξαναλεω κι εδω.

 

Α γεια σου, και να φανταστεις εψαχνα την ελληνικη λεξη πριν καν σκεφτω την αγγλικη και επειδη δεν ημουν σιγουρος εβαλα για σιγουρια την αγγλικη που ηξερα οτι αυτην ψαχνω. Επιδραστικο λοιπον :)

Δημοσ.

αν κ έπαιξα το οοτ πολύ πιο αργά λόγω ηλικίας νομίζω πως ένα από τα στοιχεία που προσέφερε στα μετέπειτα παιχνίδια είναι το lock on target που πλέον το βλέπουμε πάντου σε κάθε είδος παιχνιδιού.το αναφέρω σαν συμπλήρωμα στην απάντηση που δόθηκε παραπάνω.

  • Moderators
Δημοσ.

@Vole Maulder: Συμπηρωματικά σε αυτά που λέει ο sheik, για να το καταλάβεις με απτά παραδείγματα, εντελώς ενδεικτικά οι σειρές Gothic και Elder Scrolls δεν θα είχαν καμία σχέση με αυτό που είναι σήμερα αν δεν υπήρχε το OoT.

 

 

 

Παίδες, ναι το 7 και το 8 είναι μια χαρά βαθμοί, όμως εξαρτάται ποιό game αφορούν, ποιός βάζει τον βαθμό και τι ισχύει γενικά στο genre. Με αυτά δεδομένα, το 7.5 του gamespot είναι πολύ λίγο για ένα Zelda τίτλο και θεωρώ -χωρίς να έχω παίξει το game- ότι είναι και ανακριβές με βάση τα λεγόμενα του reviewer για τους λόγους που λέει ότι αξίζει τόσο. Γενικά θεωρώ ότι το review είναι κακό και αν δείτε τρώει θάψιμο και στα fora του gamespot ο αρθρογράφος.

 

Και εν τοιαύτη περιπτώσει πως να πάρω στα σοβαρά ένα review που βάζει ένα μέτριο σκορ σε ένα τίτλο επειδή "πάσχει από έλλειψη πρωτοτυπίας", όταν το ίδιο site έχει βάλει εννέα (9) στα FIFA 2010, FIFA 2011 και FIFA 2012. Νομίζω κάπου είναι κοροϊδία. Όπως είπα και στο άλλο topic, αυτά που ο reviewer παρουσιάζει ως αρνητικά, είναι αυτά που στα άλλα reviews αποθεώνεται το παιχνίδι. Οπότε ή στραβός είναι ο γυαλός ή στραβά αρμενίζει.

 

 

 

PS: Αποφασίστε σε ποιό topic θα τα λέμε. :Ρ

Δημοσ.

Και επειδή ποτέ κανείς δεν το αναφέρει το Majora's Mask πήρε ότι είχε το OoT και το πήγε στο επόμενο επίπεδο αγγίζοντας το τέλειο(για την εποχή). :wub: :wub:

Δημοσ.

Καλά, το τι γίνεται στα fora του gamespot δεν είναι και ο πιο σώος γνώμονας. Δεν ξέρω αν είχε πάρει το μάτι σου τι είχε γίνει παλιότερα με το review του Jeff Gerstmann για το TP, που του είχε βάλει 8.8. Είναι και λίγο internet trend να παθαίνουν όλοι παραφροσύνη ακόμα και για μισό βαθμό τα τελευταία χρόνια.

 

Το Fifa, και τα ομοειδή του, κρίνονται με άλλες βάσεις. Γι' αυτό είπα ότι δεν έχουν νόημα τέτοιου είδους συγκρίσεις. Ούτε κάνει ένα άτομο review τα πάντα.

 

Εγώ, να σου πω την αλήθεια, παρατηρώντας απ' έξω - δεν έχω καμία συναισθηματική επένδυση στο παιχνίδι, θετική ή αρνητική - βλέποντας ακραίες αντιδράσεις για οτιδήποτε κάτω του 10 ή για οποιαδήποτε αναφορά σε ατέλεια, σε συνδυασμό με διάφορα άλλα σχόλια παλιών ακολούθων της σειράς περί τέλματος, δεν μπορώ παρά να σκεφτώ ότι μέσα τους κι αυτοί που φωνάζουν ξέρουν ότι κάτι "λείπει", αναζητούν επιβεβαιώση από τους "ειδικούς" ότι δεν είναι έτσι, ότι το αγαπημένο τους παιχνίδι δεν είναι δυνατόν να έχει ατέλειες, κι όταν δεν τη βρίσκουν αναστατώνονται.

 

 

Πάντως το ότι το Gothic, ή το TES, δε θα ήταν αυτό που είναι λόγω του Zelda πρέπει να πω ότι μου φαίνεται λίγο ακραίο. Χωρίς υπόνοια ότι είναι καλύτερα, ή χειρότερα. Μεγάλο άλμα, απλώς.

  • Moderators
Δημοσ.

Καλά, το τι γίνεται στα fora του gamespot δεν είναι και ο πιο σώος γνώμονας. Δεν ξέρω αν είχε πάρει το μάτι σου τι είχε γίνει παλιότερα με το review του Jeff Gerstmann για το TP, που του είχε βάλει 8.8. Είναι και λίγο internet trend να παθαίνουν όλοι παραφροσύνη ακόμα και για μισό βαθμό τα τελευταία χρόνια.

 

 

 

Να σου πω ότι έχεις άδικο, δεν έχεις. Συμφωνώ απόλυτα. Κατ' αρχάς είναι μέγα λάθος η βαθμολογίες στην κλίμακα του 100 και του 10. Δηλαδή τι διαφορά έχει ένα παιχνίδι που παίρνει 87 από ένα παιχνίδι που παίρνει 89; Πώς μπορείς να βάλεις νούμερο στο fun factor; Για μένα η βαθμολογίες έπρεπε να είναι οι A,B,C. Όπου A=Καλό, B=Μέτριο και C=Χάλια. Άντε και ένα A+ για τα all-time classics. Για αυτό το λόγο ένα άλλο site που επισκέπτομαι συχνά είναι το 1up.com.

 

 

 

Εγώ, να σου πω την αλήθεια, παρατηρώντας απ' έξω - δεν έχω καμία συναισθηματική επένδυση στο παιχνίδι, θετική ή αρνητική - βλέποντας ακραίες αντιδράσεις για οτιδήποτε κάτω του 10 ή για οποιαδήποτε αναφορά σε ατέλεια, σε συνδυασμό με διάφορα άλλα σχόλια παλιών ακολούθων της σειράς περί τέλματος, δεν μπορώ παρά να σκεφτώ ότι μέσα τους κι αυτοί που φωνάζουν ξέρουν ότι κάτι "λείπει", αναζητούν επιβεβαιώση από τους "ειδικούς" ότι δεν είναι έτσι, ότι το αγαπημένο τους παιχνίδι δεν είναι δυνατόν να έχει ατέλειες, κι όταν δεν τη βρίσκουν αναστατώνονται.

 

Μα το πρόβλημα δεν είναι ο βαθμός αυτός καθεαυτός. Το πρόβλημα είναι το review και αυτά που θεωρεί αρνητικά στο παιχνίδι. Είναι εμφανές ότι στον reviewer δεν αρέσει το motion control. Ε, δεν μπορεί να κρίνει το game με βάση τον πυρήνα του χειρισμού του όταν διαφωνεί με αυτόν τον χειρισμό! Αφού η κονσόλα βασίζεται στο Motion control, συνεπώς και τα games της θα βασίζονται στο motion control. Αν διαφωνούσε με αυτό μπορούσε να έδινε το review σε άλλον. Είναι σαν να κάνει κάποιος review σε flight sim, ενώ σιχαίνεται τα joysticks. Δεν πάει έτσι. Κάτσε διάβασε πάντως αυτά που θεωρεί αρνητικά στο παιχνίδι και κάτσε και διάβασε μερικά reviews από άλλα sites. Θα δεις ότι αυτά που λέει αρνητικά, οι υπόλοιπες κριτικές τα βρίσκουν θετικά! Ότι να 'ναι δλδ.

 

 

Πάντως το ότι το Gothic, ή το TES, δε θα ήταν αυτό που είναι λόγω του Zelda πρέπει να πω ότι μου φαίνεται λίγο ακραίο. Χωρίς υπόνοια ότι είναι καλύτερα, ή χειρότερα. Μεγάλο άλμα, απλώς.

 

Δεν είπα για Zelda γενικά κι αόριστα, είπα για το OoT συγκεκριμένα. Καλώς ή κακώς, σε αυτό δεν μπορώ να σε πείσω. Αν θες, παίξε το OoT και θα δεις ότι αυτα που θεωρείς δεδομένα στα σημερινά Action/Adventure-RPG, πρώτη τα εφάρμοσε η Nintendo στο OoT δεκατρία χρόνια πριν.

Δημοσ.

Πάντως το ότι το Gothic, ή το TES, δε θα ήταν αυτό που είναι λόγω του Zelda πρέπει να πω ότι μου φαίνεται λίγο ακραίο. Χωρίς υπόνοια ότι είναι καλύτερα, ή χειρότερα. Μεγάλο άλμα, απλώς.

 

Γενικα η Nintendo πρωτοπορουσε -με επιτυχια- (λεξη κλειδι) σε σχεση με οποιονδηποτε αλλο developer. Πιστεψε με τουλαχιστον στην περιπτωση του Zelda δεν ειναι τυχαιο η υψηλη ποιοτητα της σειρας η οποια φενεται τοσο απο review οσο και ιστορικα τι εκανε για τον χωρο. Παιξε σημερα το Zelda 3DS και παθε πλακα το πως αυτο το παιχνιδι βγηκε σχεδον 14 χρονια πριν. Πως με μονο ενα απλουστατο facelift στα γραφικα (ισα ισα για να μην χαλαει το original artwork) το gameplay αυτουσιο και σχεδον απαραλαχτο καταφερνει να κραταει ακομα και σημερα -καλυτερα- απο τα περισσοτερα παιχνιδια που κυκλοφορουν σημερα. Ειναι ομως σειρα που απαιτει απο εσενα να σκεφτεις και να λειτουργησεις με την περιεργεια ενως παιδιου. Ειναι ΠΟΛΥ δυσκολο για ατομα 25+ να σκεφτουν και να λειτουργησουν με αυτον τον τροπο ή σε ατομα μικροτερης ηλικιας που εχουν μαθει να τους τα δινουν ολα στο πιατο ετοιμα.

 

Τοσο μεγαλος χωρος με τοση ελευθερια, με τοση διαδραστικοτητα (για την τοτε εποχη) σε πληρης 3D περιβαλλοντα, χωρις invisible walls, χωρις κανενα εμποδιο, με τετοιο σχεδιασμο σε χαρτες και dungeons (χωρια puzzles, οταν φτασεις στο water temple ελα πες μου), με ΤΕΛΕΙΟ melee combat (κατι που δεν πετυχαινουν μεγαθυρια οπως Skyrim εν ετη 2011 με ολα τα physics του κοσμου), με μουσικη που αλλαζε σιγα σιγα αναλογα του τι γινοτανε (κατι που δεν ηταν δυνατο με τα CD based παιχνιδια του χτες)....γενικα ποσα θες να σου πω ακομα για το τι εκανε ΕΝΑ παιχνιδι πισω στο 1998.

 

Το μοναδικο παιχνιδι στη σειρα Zelda που δεν εκανε κατι τοσο το καινουργιο, απλα καλυτερεψε κατα πολυ αυτα που ηδη ειχαν γινει ηταν το Twilight Princess. Αυτο ειχε (και εχει) οτι καλυτερο απο αποψη σινεματικης παρουσιας, gameplay, horseback μαχη (ακομα να βγει κατι που εστω να το πλησιαζει σε αυτο), minigames τα οποια θα μπορουσαν να ειναι παιχνιδια απο μονα τους και να τα πουλουσαν 15-20 ευρω το κομματι και αλλα. Και ομως αυτο το Zelda ειναι το "χειροτερο" απο ολα.

Δημοσ.

Malthador, είναι αλήθεια πως το review το συγκεκριμένο στο Gamespot τα έχει αυτά τα προβλήματα. Και συμφωνώ ότι αν κάποιος έχει αρνητικό κόλλημα με το βασικό σύστημα χειρισμού δεν του δίνεις να κάνει αυτός την κριτική. Για να είμαι ειλικρινής, ο μόνος λόγος που σκέφτομαι να προσπαθήσω να παίξω το SS, κι ας μη μου κάνει "κλικ" καθόλου, είναι πως ακόμα και ο Patrick στο Giantbomb, που φαίνεται να τα λέει καλά όλα τα υπόλοιπα, γράφει ξεκάθαρα πως το combat είναι πολύ καλό.

 

Και ναι, A, B, C, άντε βαθμολογία από 1-5 το πολύ. Να θυμηθεί ο κόσμος πως υπάρχουν και λέξεις και επιχειρήματα σε ένα review, όχι μόνο ένα σκορ στο τέρμα της σελίδας.

 

Και όντως, δεν είπες για το Zelda γενικά, mea culpa.

 

Το Skyrim πάντως, για μένα, δεν είναι ούτε κατά διάνοια το, ας πούμε, αντίπαλο δέος όσον αφορά το melee combat. Για μένα η κορυφή σε αυτό είναι Dark Souls αυτή τη στιγμή, αλλά εκεί πάμε αλλού.

 

Τέλος, ikaruga, νομίζω πως εδώ είναι το μισό ζουμί της ιστορίας.

 

"Ειναι ομως σειρα που απαιτει απο εσενα να σκεφτεις και να λειτουργησεις με την περιεργεια ενως παιδιου. Ειναι ΠΟΛΥ δυσκολο για ατομα 25+ να σκεφτουν και να λειτουργησουν με αυτον τον τροπο".

 

Αν το ζούσες αυτό μικρός είναι σίγουρα πιο εύκολο να κάνεις "παλινδρόμηση".

Είσαι σίγουρος όμως πως είναι ξεκάθαρο το όριο μεταξύ νοσταλγίας-εικονικής επιστροφής στην αθωότητα και επίκαιρης αξίας;

Δε λέω για την αξία του OoT ιστορικά. Αυτή, απ' ό,τι φαίνεται, είναι αδιαμφισβήτητη. Λέω για το κατά πόσο υπάρχει ανάγκη πιστής και ασφαλούς επανάληψης μίας φόρμουλας και για το σε τι βαθμό είναι αθέμιτο να επισημάνει κανείς, πόσο μάλλον reviewer, τυχόν προβλήματα σε αυτό.

Πόσα ουσιαστικά ίδια Zelda (εδώ μπορείς να βάλεις ό,τι άλλο θες, CoD, TES, GoW, Uncharted etc) χρειαζόμαστε; Πόσα παραπάνω μπορούν να γίνουν με αυτό το μέσο που δεν τολμούνται;

 

Δε λέω να μη χαρείς το ταξίδι σου ή να μη βγάλεις το παιδί από μέσα σου. Λέω μόνο να υπάρχει η ικανότητα αναγνώρισης κι αρνητικών πτυχών. Οτι ο δογματισμός, κι ας ξεκίνησε ως άξιος θαυμασμός, δεν είναι κι ό,τι καλύτερο. Δημιουργείται φαύλος κύκλος κολακείας έπειτα, αίσθηση αλάθητου, φόβος απόκλισης. Τέλμα.

 

Αν καταφέρω να δανειστώ κανένα 3DS πάντως θα το παίξω το OoT. Εστω και σαν "επίσκεψη σε μουσείο".

Δημοσ.

Δεν ειναι παιδικη νοσταλγια φιλε, μετραω ηδη 21 ωρες στο Zelda του 3DS και ενω το ειχα παιξει μονο 1 φορα ΤΟΤΕ (λιωσιμο ομως), βλεπω οτι το παιχνιδι με κραταει περισσοτερο απο τα περισσοτερα παιχνιδια που εχω μπροστα μου να παιξω. Υπαρχουν πολλα παλια παιχνιδια τα οποια καλα υπαρχουν στην μνημη μου σαν retro και τα οποια ή δεν μπορω να παιξω ή απλα βλεπω πολυ γρηγορα τα παραπτωματα τους. Ε λοιπον φιλε το Ocarina of Time ακομα και μετα απο τοσα χρονια ειναι αψεγαδιαστο. Τα "προβληματα" του ειναι τοσο λιγα και τοσο αμελητεα που πραγματικα σου κανει εντυπωση οτι προκειται για τιτλο 13 ετων. Σου κανει ακομα μεγαλυτερη εντυπωση οτι ο σχεδιασμος του και το τεχνικο κομματι του (σαν συνολο) ειναι πολλα χρονια ΜΠΡΟΣΤΑ απο το 95% των παιχνιδιων του 2011.

 

Μπορω να πω τα παραπανω για πολυ λιγα παλια παιχνιδια. Παλια διαμαντια τα οποια ξεπεραστηκαν ομως, αντιθετα λοιπον με το Ocarina of time το οποιο κανει πραγματα που δεν τα βλεπεις ουτε σε deticated παιχνιδια του ειδους.

Δημοσ.

Fair enough.

 

Αν και τη νοσταλγία την εννοούσα περισσότερο στο πώς βλέπεις τα μετέπειτα Zelda και πόσο τους επιτρέπεις να σε ξαφνιάσουν ή και ξενίσουν. 'Η αν, τέλος πάντων, δεχτούμε ότι Zelda διαφορετικό δεν είναι Zelda αλλά άλλο παιχνίδι, οπότε ας έχει άλλο όνομα, θέλεις κι άλλα Zelda; Προτιμάς άλλο ένα Zelda αντί κάτι διαφορετικό από τα ίδια άτομα;

 

Εκανα combo με τη λέξη Zelda, νομίζω. :rolleyes:

Δημοσ.

Ειναι ΠΟΛΥ δυσκολο για ατομα 25+ να σκεφτουν και να λειτουργησουν με αυτον τον τροπο ή σε ατομα μικροτερης ηλικίας που εχουν μαθει να τους τα δινουν ολα στο πιατο ετοιμα.

 

Το αυτό

Δημοσ.

 

 

Πόσα ουσιαστικά ίδια Zelda (εδώ μπορείς να βάλεις ό,τι άλλο θες, CoD, TES, GoW, Uncharted etc) χρειαζόμαστε; Πόσα παραπάνω μπορούν να γίνουν με αυτό το μέσο που δεν τολμούνται;

 

Δε λέω να μη χαρείς το ταξίδι σου ή να μη βγάλεις το παιδί από μέσα σου. Λέω μόνο να υπάρχει η ικανότητα αναγνώρισης κι αρνητικών πτυχών. Οτι ο δογματισμός, κι ας ξεκίνησε ως άξιος θαυμασμός, δεν είναι κι ό,τι καλύτερο. Δημιουργείται φαύλος κύκλος κολακείας έπειτα, αίσθηση αλάθητου, φόβος απόκλισης. Τέλμα.

 

 

 

Το αυτο επισης. Ειπες σε 3 γραμμες οτι προσπαθουσα να πω εγω σε ενα σωρο ποστ :P

  • Moderators
Δημοσ.

Fair enough.

 

Αν και τη νοσταλγία την εννοούσα περισσότερο στο πώς βλέπεις τα μετέπειτα Zelda και πόσο τους επιτρέπεις να σε ξαφνιάσουν ή και ξενίσουν. 'Η αν, τέλος πάντων, δεχτούμε ότι Zelda διαφορετικό δεν είναι Zelda αλλά άλλο παιχνίδι, οπότε ας έχει άλλο όνομα, θέλεις κι άλλα Zelda; Προτιμάς άλλο ένα Zelda αντί κάτι διαφορετικό από τα ίδια άτομα;

 

Εκανα combo με τη λέξη Zelda, νομίζω. :rolleyes:

 

 

Ενδιαφέρουσα παρατήρηση.

 

Πιστεύω ότι η συγκεκριμένη σειρά (πέρα από το OoT που όπως είπα και πιο πάνω είναι παιχνίδι σταθμός που σχεδόν δημιούργησε ολόκληρο genre) σε κάθε sequel πηγαίνει το gameplay ένα βήμα πιο μπροστά. Με επιφύλαξη το λέω αυτό, διότι δεν είμαι και ο πιο αντικειμενικός κριτής, όντας fan της σειράς. Για παράδειγμα το πρώτο πρώτο ToZ, έθεσε τη δομή που ακολουθούν ακόμα και σημέρα τα περισσότερα games, ανεξαρτήτως genre: ένας -έστω υποτυπώδης- sandbox κόσμος, με κάποια dungeons που πρέπει να πάει ο ήρωας για να σκοτώσει τα mini-bosses, προκειμένου να ξεκλειδώσει το τελευταίο dungeon στο οποίο βρίσκεται το τελικό boss. Και αυτό πότε; 25 χρόνια πριν!

 

Όταν ένα game είναι καλό, τότε το repetition στα sequels του είναι αναμενόμενο. Και ναι συμφωνώ ότι η σειρά παρουσιάζει repetition, αλλά σε κάθε sequel έχει και ένα, δύο, πέντε διαφορετικά πράγματα να δείξει. Άλλα games δεν παρουσιάζουν καμία αλλαγή απολύτως: GoW και Uncharted π.χ. που τα ανέφερες κι εσύ είναι games που το 2ο και το 3ο μέρος τους αποθεώθηκαν από τον ειδικό τύπο, ενώ ήταν καρμπόν του 1ου μέρους. Να μη μιλήσω καν για τα σύγχρονα FPS που σχεδόν όλα είναι ίδια μεταξύ τους.

 

Βέβαια, υπάρχει και η άλλη άποψη, ότι το repetition δεν είναι απαραίτητα κακό. Ο ΧΥΖ παίκτης θέλει να bootάρει το παιχνίδι και να ξέρει τι πρέπει να κάνει και πως να το παίξει κατευθείαν, χωρίς να διαβάζει manuals ή να χάνει άσκοπα το χρόνο του σε tutorials. Άρα το repetition εκμηδενίζει το learning curve, κάτι που είναι θετικό γιατί προσελκύει μεγαλύτερο μέρος της  community, αλλά παράλληλα και αρνητικό γιατί χάνεται το originality. Νομίζω ότι το ιδανικό θα ήταν να υπήρχε μια χρυσή τομή μεταξύ των δύο. Δηλαδή να υπάρχει original content στο gameplay, τόσο όσο μπορεί να απορροφήσει γρήγορα ο μέσος gamer.

Δημοσ.

Αν και μέγιστος φάν, δεν πιστεύω οτι ΚΑΘΕ zelda είχε κάτι groundbreaking να παρουσιάσει. Τα παιχνίδια σταθμοί ήτανε το link to the past και το Ocarina of time (θα έλεγα και το link's awakening αλλα θα ήταν καθαρά nostalgia). Όλα τα υπόλοιπα ήτανε ανακύκλωση και άρμεγμα. Καταπληκτικά παιχνίδια αλλα όχι καθοριστικά στις γενιές τους.

 

To Ocarina of time ήρθε όταν ήμουνα στο peak μου. Πιτσιρικάς με άπειρες ώρες για λιώσιμο και έχοντας παίξει σχεδόν τα πάντα απο stella και μετά. E το WOW effect του παιχνιδιού δεν το είχα ξανανιώσει ποτέ. Δεν μπορώ να προσδιορίσω τι έφερε και τι ήταν διαφορετικό απο τα παιχνίδια της εποχής. Το σίγουρο είναι οτι μέχρι και σήμερα ήταν το καλύτερο gaming ταξίδι που έχω κάνει. Πραγματικά οποιοσδήποτε μικρότερος σε ηλικία είναι κρίμα να το χάσει αυτό λόγω γραφικών.

 

Τέλος για την νοσταλγία και την αξία του παιχνιδιού λόγω αυτής...

Νομιζω οι περισσότεροι που είδα να γράφουν σε αυτό το θέμα μπορούν να διαχωρίσουν αυτό το συναίσθημα απο την πραγματικότητα.

Το παιχνίδι δεν είναι τυχαία best game of all times στις περισσότερες λίστες που υπάρχουν. Κάποιος λόγος υπάρχει.

 

Το σίγουρο είναι οτι με ξεσηκώσατε τώρα με το skyward sword. Δεν ξέρω αν είναι η ιδέα μου αλλα έχουμε πήξει στα top games εδώ και κάνα μήνα. Ανάσα δεν παίρνουμε.

 

Υ.γ: Να συμφωνήσω οτι θα δεχόμουν εύκολα ένα παιχνίδι του 3ds/wii για GOTY. Το graphic whoring που έχει επικρατήσει είναι και ο λόγος που πλέον τα περισσότερα παιχνίδια είναι για πέταμα. Artwork 0, Gameplay 0, Story -2, αλλα φαίνεται η τσίμπλα στο μάτι του πρωταγωνιστή άρα omg omg omg best game ever. Φυσικά και τα γραφικά παίζουν ρόλο... αλλα σε ΚΑΜΙΑ περίπτωση πρωταρχικό. This is why we can't have good things. Αλλα τέλος πάντων αυτό είναι τεράστια συζήτηση.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...