Tobajara Δημοσ. 28 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2012 Προφανώς και όλα τα παιχνίδια αυτού του είδους είναι αντιγραφές του Diablo καθώς το Diablo δημιούργησε αυτό το Sub-Genre. Λάθος. Το Diablo αντέγραψε το Gauntlet και το Rogue. Οπότε από εκεί ξεκίνησαν όλα. Το Path of Exile φαίνεται πολύ ενδιαφέρον σε θέμα character building και εξοπλισμού. Τα socketed items και το πώς λειτουργούν μου άρεσαν πολύ σαν ιδέα και ελπίζω να βρω χρόνο να δω λίγο τη beta.
Stavrakas13 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2012 Λάθος. Το Diablo αντέγραψε το Gauntlet και το Rogue. Οπότε από εκεί ξεκίνησαν όλα. Λολολολολ,επίσης βασικά το Diablo αντέγραψε τις δυνατότητες πρόσθεσης του ENIAC. Από εκεί ξεκίνησαν όλα. Λοιπόν πάρε και 2 quotes που βρήκα μέσα σε 2 λεπτά The game birthed the action-RPG genre as we know it, spawning dozens of copycats on the PC in the years following its release.-Gamespot Diablo has been credited with creating a sub-genre of point-and-click action RPGs. Since 1999 many games have used the concepts introduced in Diablo and some have imitated the game. Games using the same gameplay combat systems as Diablo are often referred to as "Diablo clones".-Wikipedia On another note θα ήθελα το Diablo 3 να έχει τα χρώματα του Path of Exile,αλλά δεν μπορείς να τα έχεις ΟΛΑ πια. Υ.Γ Haters gonna hate σωστά?
Tobajara Δημοσ. 28 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2012 Εγώ αναφέρομαι σε πράγματα που έλεγαν οι ίδιοι οι developers του Diablo 1 και ο Τύπος όταν είχε κυκλοφορήσει, εσύ στο Gamespot και στη Wikipedia. ΟΚ. Μήπως και τα FPS ξεκίνησαν από το DOOM? ΕEDIT - εκ παραδρομής πατάτα.
Stavrakas13 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2012 Εγώ πάλι έβαλα quotes,βάλε κ εσύ οπότε άμα κάνω λάθος να το δεχτώ και να μάθω και κάτι παραπάνω. Δεν γνωρίζω τόσο τι παίζει με τα FPS αλλά ξέρω οτι το Doom άφησε εποχή και πολλά παιχνίδια ακολούθησαν στα βήματα του. Εσύ θες να μου πεις ότι τα gauntlet και rogue(ας πούμε ότι ισχύει αυτό που είπες προηγουμένως) είναι arpgs?
chaplin1981 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2012 Εντάξει είναι psycho οι τύποι.Βαριόμουν χθες,μπαίνω στο forum του path of exile για να τρολλαρω.Ε,τρολλαρα,το φχαριστήθηκα και μετα απο 2 ώρες μου ήρθε beta key.
Tobajara Δημοσ. 29 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2012 http://daeity.blogspot.com/2011/08/diablo-was-clone.html Σκαναρισμένο το PC review του αμερικανικού PC Master, πρώτη σελίδα. Ο βαθμός είναι για τα πανηγύρια αλλά γράφει ακριβώς αυτό που είπα. http://www.gamespot.com/diablo/reviews/diablo-review-2545942/ Επίσης το review του PS port από το Gamespot, πρώτη παράγραφος. Αυτά από κείμενα εκείνης της εποχής, το ότι το Internet δεν ήταν τόσο διαδεδομένο τότε σημαίνει πως πολλά από αυτά βρίσκονταν σε περιοδικά και όχι online. Υπάρχουν πάρα πολλά αφιερώματα που γράφτηκαν μετά και μπορείς να βρεις με 1 λεπτό ψάξιμο που ξεκινούν από το ότι το Diablo 1 είναι ένα βελτιωμένο Gauntlet/ Rogue μέχρι το ότι είναι κλώνος. Το Gameplay του είναι παρμένο από το Gauntlet ενώ η αρχή των randomly generated dungeons έρχεται από το Rogue, που είχε για γραφικά χαρακτήρες ASCII κι έσφαζες πράματα σε ένα κόσμο γραμμάτων. Αυτό που λέμε σήμερα action RPG ήταν εκείνη την εποχή αυτά τα δύο παιχνίδια λοιπόν. ένιγουέι, πολύ το κούρασα και λέω πράγματα που τα ξέρουν όλοι, συν το off topic. 1
mchls Δημοσ. 29 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2012 Path of Exile 0.9.8 Patch Is Now Live Features: -Added a Friends List to the Social panel. When you add someone to your friends list, it also sends them an invitation offering to add you to theirs. -You can now set your Account Status at the top of the Social panel. This status is broadcast to people who have you on their friends list. -Added a new player aura – Clarity: An aura that grants mana regeneration to you and your allies. -Added a new support gem – Culling Strike: Skills supported by this gem kill enemies reduced to 10% or less life. -Added a new support gem – Point Blank: Ranged attack skills supported by this gem deal more damage to very close targets and less damage to farther away targets. -Added a new support gem – Iron Grip: Ranged attack skills supported by this gem have the strength melee damage bonus applied to them. -Added a new support gem – Iron Will: Spells supported by this gem have the strength melee damage bonus applied to them. -Added a new support gem – Melee Damage on Full Life: While you’re on full life, melee skills supported by this gem deal increased physical damage. -Added support for queues at the login server if there are too many players online. -Empty game instances now close earlier if they have no side areas that would cause you to return to them. The values are roughly 8 minutes for areas that don’t have side areas and 15 minutes for areas that do. -Your starting weapon now spawns again in the first area if you’re disconnected before picking it up. -Continued to incrementally improve the art, effects, environments and sound. Balance: -All weapons have been revamped into new sequences that have better level progression and balance. These weapons are spread over three tiers that correspond to the three difficulty levels that will be available when the third act is released. Weapons in the third tier are balanced to not be strictly better than each other. -Rebalanced many item mods. Some will have changed levels, rendering certain items unusable if you don’t meet the new level requirements. -Returned the defensive properties off armour pieces (that add Armour, Evasion or Energy Shield) to 0.9.6 values. We consider the 0.9.7 armour changes a failed experiment. Monster damage has been rebalanced slightly to accomodate this. -Most Unique weapons have had new levels and base types assigned to them. Mods have been rebalanced on many of them to take into account their new levels. Existing Unique items will not have had their stats or base types changed. -The default critical strike changes on weapons have less variance now. The high end ones are slightly lower than they were before. -The vendor recipe that used to yield 10 Jeweler’s Orbs now only yields 7. -Items for sale in the vendors can now go up to one level above the player’s level. -Reduced monster density in the Submerged Passage levels. -Increased the damage of Hailrake’s Ice Spears on higher difficulties. -Reduced values of Item Quantity and Item Rarity mods and support gems. -Reduced the mana cost of Explosive Arrow. Bug Fixes: -Fixed a bug where Goatmen using Leap Slam would slide at the end of their jump. -Fixed a bug where hovers of items were displaced if the game had been resized. -Fixed a bug where the melee damage bonus from strength didn’t affect certain physical damage mods properly. -The Faster Casting support gem doesn’t speed up the Haste aura any more. -Hidden monsters can no longer be targeted, attacked or damaged until they un-hide. -Fixed character creation errors so that they’re not hard to read any more. -Fixed a problem where screenshots taken with the F8 key would look wrong. -Fixed a bug that could cause area transitions to fail rarely.
ikaruga24 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2012 Ενδιαφερον γιατι το παιχνιδι που τα ξεκινησε τα action rpg οπως τα ξερουμε ηταν αυτο: http://en.wikipedia.org/wiki/Ys_%28series%29
Tobajara Δημοσ. 29 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2012 Sorry, εδώ με πιάνεις τελείως αδιάβαστο γιατί αν και ξέρω τη σειρά δεν έχω ασχοληθεί καθόλου, και γενικά πέρα από λίγες εξαιρέσεις όπως Terranigma series ή το Alundra δεν έχω επαφή me ιαπωνικά action RPG. First release πάντως βλέπω το 1987, 2 χρόνια μετά το Gauntlet (χοντρά χοντρά μαζί με ports ίδια περίοδο). Επί του θέματος, το Path of Exile εμφανισιακά μοιάζει πάρα πολύ με Diablo 2 αλλά θέλω να δω αν αλλάζει σημαντικά το gameplay του.
Stavrakas13 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2012 @Tobajara Μίλησες για λόγια των ίδιων των developer παρ'ολα αυτά παρέθεσες Gamespot και ένα περιοδικό.(Τίποτα διαφορετικό δηλαδή από αυτό που έκανα εγώ) Αυτό δεν κάνει την γνώμη σου σωστή,απλά δείχνει οτι υπάρχει κ άλλος κόσμος που συμφωνεί. Το να αντιγραφείς ένα mechanic δεν σε κάνει clone ενώ μόνος σου λες οτι αυτα τα 2 games μαζί έκαναν ένα action rpg,έλα όμως που ήταν 2.(Btw τα σημερινά Diablo-Clones πάνε μέτρα πόσες αντιγραφές κάνουν,από mechanics μέχρι όλο το UI) @Ikaruga Ys? Seriously? Δηλαδή οτι μας αρέσει ταυτόχρονα είναι κ αυτό που άλλαξε το sub-genre των arpg? Μάλλον το 90% του κόσμου το ξέρει στραβά τελικά και γράφουν ότι το Diablo έφτιαξε το sub-genre αυτό όπως το ξέρουμε σήμερα για ξεκάρφωμα. Ας συγκρίνουμε τώρα και το Legend of Zelda με το Diablo έτσι επειδή μας αρέσει πιο πολύ :lol: :lol:
ikaruga24 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2012 Μάλλον το 90% του κόσμου το ξέρει στραβά τελικά και γράφουν ότι το Diablo έφτιαξε το sub-genre αυτό όπως το ξέρουμε σήμερα για ξεκάρφωμα. Ας συγκρίνουμε τώρα και το Legend of Zelda με το Diablo έτσι επειδή μας αρέσει πιο πολύ :lol: :lol: Και τι ειναι δηλαδη το Ys? Κλασσικο J-rpg με turn based μαχες? Το gauntlet βγηκε το 1985 και ειχε απλα σκοπο να σφαζεις ορδες. Το Ys μετα απο 2 χρονια ειχε real time μαχη με επικεντρο την εξερευνηση και το loot. Σου θυμιζει κατι? Οσο για το οτι ολοι θυμουνται Diablo και οτι και καλα εφτιαξε το sub-genre οπως το ξερουμε σημερα ας γελασουμε λιγακι γιατι μιλαμε για εποχες που παιχνιδια δεν εβγαιναν καν εξω απο την Ιαπωνια ή κυκλοφορουσαν οτι να 'ναι εκδοσεις μετα απο χρονια. Το Diablo ηταν διαθεσιμο παντου και απλα το πρωτο -western- action rpg που εφερε αυτο το ειδος στις μαζες. Οσο για το Zelda, τι σχεση εχει τοσο με το Ys οσο και με το Diablo? Που και πως συγκρινονται? Ατυχες παραδειγμα. Παμε παρακατω.
Tobajara Δημοσ. 29 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2012 Σταύρακα έκανα αυτό που είπα, ξανακοίτα το post μου και μη με αναγκάζεις να κάνω quote τον εαυτό μου. Σου έδωσα πηγές από τον Τύπο της εποχής, δηλαδή reviews για το ίδιο το παιχνίδι. Αν θες τα λόγια των συντελεστών της Blizzard εκείνης της εποχής, ψάξε συνεντεύξεις τους (πχ στελεχών της Runic games) ή των στελεχών της Blizzard από τότε αλλά θα χρειαστείς λίγη τύχη γιατί ίσως δεν έχουν ψηφιοποιηθεί. Από δεύτερο χέρι δες αφιερώματα, ή ακόμα ακόμα παίξε το Gauntlet σε MAME. Δε θα κάθομαι να ψάχνω στο Google για να σου κάνω τον έξυπνο, αν θες να το δεχτείς δέξου το αλλά να ξέρεις ότι εκτίθεσαι απλά και μόνο από ξεροκεφαλιά.
mchls Δημοσ. 30 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2012 Walk the Path of Exile during the public stress test weekend
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα