Προς το περιεχόμενο

Ford Fiesta Sport ή Kia Pro Ceed??


Mirodin

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Υπόψιν 120-130km/h δεν είναι οικονομική οδήγηση. Οικονομική οδήγηση είναι 70-100km/h και με αυτές τις ταχύτητες πρέπει και το fiesta να έχει αρκετά εύκολα τέτοια κατανάλωση

 

http://www.spritmonitor.de/en/overview/17-Ford/147-Fiesta.html?fueltype=2&constyear_s=2007&constyear_e=2010&power_s=110&power_e=130&powerunit=2

 

http://www.spritmonitor.de/en/overview/18-Honda/168-Civic.html?fueltype=2&constyear_s=2005&constyear_e=2010&power_s=130&power_e=150&powerunit=2

 

Τωρα εσυ λες με 5η στα 70-100?? Η αληθεια ειναι οτι δε το χω προσπαθησει ιδιαιτερα να κινηθω οικονομικα..Απλα προσπαθω να ειμαι στο φασμα της μεγιστης ροπης..θα το δοκιμασω παντως αυτο που λες να δω τι παιζει..

  • Απαντ. 75
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Το έχω απορία. Ένας κινητήρας δουλεύει αποδοτικότερα (άρα και οικονομικότερα) στο σημείο της μέγιστης ροπής του;

Δημοσ.
Δε ξερω ρε φιλε μπορει να χεις και δικιο..Δεν εχω δουλεψει με honda και δεν ξερω ποσο οικονομια μπορει να κανει το ivtec..Παντως για τα κυβικα του μου φαινεται θαυμα..Εγω με το Fiesta sport κατω απο 7,3 σε εθνικη δεν εχω δει..Μιλαμε για νορμαλ οδηγηση..Θα το ψαξω παντως το θεματακι!! +1 παντως το Civic απο μενα!! ;)

 

Εχει σημασια αν ενα αυτοκινητο προσανατολιζεται στην οικονομια η στην ταχυτητα. Το νεο Civic σε αντιθεση με τα παλια εχει την οικονομια σαν γνωμονα οπως και η Toyota με το Auris. Το fiest Sport που εχεις εκτος του οτι δεν ειναι κατασκευασμενο για οικονομια ειναι και η τεχνολογια του κινητητα που ειναι "συμβατικη" και δεν εχει καποιο "καλουδι" για να επιτυχει τα καλυτερα δυνατα αποτελεσματα.

 

Το ειχα πει και εγω οταν ειχα το Scirocco 1.4 - 160ps οτι αν πηγαινα σταθερα με 130 ετρωγε την ιδια σχεδον βενζινη με το παλιο μου (και νην παλι) Corolla 1.300cc 86 ιππων.

Δημοσ.
Εχει σημασια αν ενα αυτοκινητο προσανατολιζεται στην οικονομια η στην ταχυτητα. Το νεο Civic σε αντιθεση με τα παλια εχει την οικονομια σαν γνωμονα οπως και η Toyota με το Auris. Το fiest Sport που εχεις εκτος του οτι δεν ειναι κατασκευασμενο για οικονομια ειναι και η τεχνολογια του κινητητα που ειναι "συμβατικη" και δεν εχει καποιο "καλουδι" για να επιτυχει τα καλυτερα δυνατα αποτελεσματα.

 

Το ειχα πει και εγω οταν ειχα το Scirocco 1.4 - 160ps οτι αν πηγαινα σταθερα με 130 ετρωγε την ιδια σχεδον βενζινη με το παλιο μου (και νην παλι) Corolla 1.300cc 86 ιππων.

 

Εγω πριν ειχα mazda 323f '92.. Αυτο μου εκαιγε 10 λιτρα τα 100..Οποτε δεν γινεται να μην ειμαι ευχαριστημενος τωρα..Οπως ανεφερα και πιο πανω δεν εχω δοκιμασει πολυ οικονομικη οδηγηση μιας και ειμαι φαν της σπορ οδηγησης γενικοτερα χωρις αυτο να σημαινει οτι πιεζω το αυτοκινητο (το κανω κ αυτο π κ π)..Απλα οταν ακουω τοσο χαμηλες καταναλωσεις κεντριζεται το ενδιαφερον μου και λογικο ειναι..

Μια ειναι η λυση παντως για οικονομια..Βλεπε Nissan Leaf ηλεκτρικο πληρως με φορτιση απ τη πριζα και ερχεται του χρονοθ!!!:-)

Δημοσ.

Με όσα κοστίζει το Leaf παίρνεις αμάξι και σου μένουν και λεφτά για τις βενζίνες του για 5 χρόνια. :P

Δημοσ.
Το έχω απορία. Ένας κινητήρας δουλεύει αποδοτικότερα (άρα και οικονομικότερα) στο σημείο της μέγιστης ροπής του;
Ναι σε γενικές γραμμές ισχύει αυτό για έναν εντελώς απλό κινητήρα. Άμα υπάρχει μεταβλητός χρονισμός/βύθισμα βαλβίδων, υπετροφοδότηση και λοιπές ιδιαιτερότητες αυτό σταματάει να ισχύει ή αντί να ισχύει για όλο το φάσμα των στροφών ισχύει για επιμέρους φάσματα στα οποία αυτές οι τεχνολογίες μπορούν να μεταβάλλουν τα χαρακτηριστικά του κινητήρα

 

Πέρα όμως από την απόδοση του κινητήρα από κάποια ταχύτητα και πάνω οι απώλεια από την αεροδυναμική αντίσταση σου αφαιρεί αυτό το κέρδος. Η πιο οικονομική ταχύτητα είναι κάπου στη μέση στην οποία ο κινητήρας πρέπει να δουλεύει αποδοτικά και η αεροδυναμική αντίσταση ταυτόχρονα να μην είναι πολύ μεγάλη. Αυτή η ταχύτητα εξαρτάται και από το κινητήρα και από την αεροδυναμική του αυτοκινήτου

Δημοσ.

Εννοείται πως θα πας για το ceed, για την εγγύηση, το μεγαλύτερο αμάξι και τολμώ να πω την ποιότητα κατασκευής (σε σχέση με το fiesta πάντα).

Έλεος πια με το υπερτιμημένο fiesta.

 

Προσωπικά δε θα έπαιρνα κανένα από τα 2 :P

Θα πήγαινα ίσως σε κάποιο Jazz, civic, polo, corsa κτλ. σε αυτή την κατηγορία.

Δημοσ.
Με όσα κοστίζει το Leaf παίρνεις αμάξι και σου μένουν και λεφτά για τις βενζίνες του για 5 χρόνια. :P
Άμα ζεις στην Αμερική με 0,50€ που έχει η βενζίνη το λίτρο ναι. Τώρα για Ελλάδα που σε μερικούς μήνες θα έχει 2€/λτ δε ξέρω..

 

Για Ελλάδα εντός πόλης πάντως η διαφορά στο κόστος χρήσης είναι τεράστια

Δημοσ.

Υπερτιμημενο δεν είναι.. Έχει πολυ καλή τιμή για την κατηγορία του και μια σοβαρη ποιότητα κατασκευής.. Επίσης είναι και πρώτο σε πωλήσεις..

Δημοσ.
Εννοείται πως θα πας για το ceed, για την εγγύηση, το μεγαλύτερο αμάξι και τολμώ να πω την ποιότητα κατασκευής (σε σχέση με το fiesta πάντα).

Έλεος πια με το υπερτιμημένο fiesta.

 

Προσωπικά δε θα έπαιρνα κανένα από τα 2 :P

Θα πήγαινα ίσως σε κάποιο Jazz, civic, polo, corsa κτλ. σε αυτή την κατηγορία.

 

Υποτιμας το Cee'd. Εχει φιλος μου το pro-cee'd και η ποιοτητα κατασκευης του και των υλικων του ειναι σιγουρα απο ακριβοτερο αυτοκινητο. Εχει βγαλει επισης τα σηματα μπρος, πισω και μεσα και τα εχει αντικαταστησει με σηματα BMW. Το τι δουλεμα και το τι γελιο εχουμε ριξει με ασχετους και βλαμμενα γκομενετα που τρωνε το τυρι δεν λεγεται.

Δημοσ.
Εννοείται πως θα πας για το ceed, για την εγγύηση, το μεγαλύτερο αμάξι και τολμώ να πω την ποιότητα κατασκευής (σε σχέση με το fiesta πάντα).

Έλεος πια με το υπερτιμημένο fiesta.

 

Προσωπικά δε θα έπαιρνα κανένα από τα 2 :P

Θα πήγαινα ίσως σε κάποιο Jazz, civic, polo, corsa κτλ. σε αυτή την κατηγορία.

 

Μας επεισες αδερφέ,ξέρεις πολυ απο αυτοκινητα το καταλάβαμε...

 

Ποιοτητα κατασκευης το ceed,το ακουσαμε και αυτο:rolleyes:

Δημοσ.
Μας επεισες αδερφέ,ξέρεις πολυ απο αυτοκινητα το καταλάβαμε...

 

Ποιοτητα κατασκευης το ceed,το ακουσαμε και αυτο:rolleyes:

ενω εσυ επιχειρηματολογισες κ επεισες τους παντες...το ceed εχει μια χαρα ποιοτητα ισως ανωτερη για τα χρηματα που απαιτει,πηγαινε δες τα και τα δυο...το ceed ειναι πιο ολοκληρωμενο αυτοκινητο σαν γενικοτερη εικονα και με φοβερη εγγυηση.

Δημοσ.
ενω εσυ επιχειρηματολογισες κ επεισες τους παντες...το ceed εχει μια χαρα ποιοτητα ισως ανωτερη για τα χρηματα που απαιτει,πηγαινε δες τα και τα δυο...το ceed ειναι πιο ολοκληρωμενο αυτοκινητο σαν γενικοτερη εικονα και με φοβερη εγγυηση.

 

Ειπαμε και το fiesta με 500 ευρω στα 6 χρονια παει η εγγυηση του..Ειναι διαφορετικες κατηγοριες ομως..Συγκριση δεν υφισταται μεταξυ το 2..

Kia ceed με Ford Focus

Kia Venga με Ford Fiesta

Αυτες ειναι οι συγκρισεις που μπορει να γινουν..Δηλαδη η μοναδικη συγκριση ειναι η πρωτη μιας και το ceed ειναι εξαιρετικο και το Focus πολυβραβευμενο σε πιο τομεα να πρωτοπω..

Η δευτερη συγκριση δεν υφισταται αν και το venga ειναι πολυ καλο αυτοκινητο η ιστορια και η τεχνογνωσια των μηχανικων και η οδηγικη συμπεριφορα του Fiesta μαλλον ειναι οι λογοι που το κανανε πρωτο σε πωλησεις..

Δημοσ.

Το cee'd έχει 7 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση.

Τo Fiesta έχει 2 χρόνια εγγύηση. Τα 5-6 χρόνια με 500 ευρώ θα καλύπτουν συκεκριμένα μηχανικά μέρη υποθέτω, όπως ισχύει με την Toyota (3 εργοστασιακά + 3 αντιπροσωπείας για τα μηχανικά μέρη).

Δημοσ.

Στο Fiesta με 500 δεν πας στα 6.

Στην επισημη σελιδα της ford λεει 413€ για +2 χρονια, με 620€ +3χρονια.

Αρα με 420€ πας στα 4 ή με 620€ πας στα 5χρονια, απο τα 7 εργοστασιακα χρονια εγγυησης της ΚΙΑ θες αρκετα ακομα.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...