cygamer Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2010 Παιδια βρηκα το πιο πανω αυτοκινητακι στα 3χιλιαρικα απο ενα φιλο. Δεν ηταν και πολυ ευχαριστημενος, και αυτος μεταχειρισμενο το πηρε. Αξιζει τον κοπο? Ειναι χρονολογιας 2003.
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2010 Moderators Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2010 Απο τι δεν ειναι ευχαριστημενος; Μπορει να σου πει τι προβληματα εχει βγαλει το αμαξι; Ποσα χιλιομετρα εχει; Παντως βλεπω παρα πολλα να κυκλοφορουν, και θα ελεγα οτι με 3 χιλιαρικα αν ειναι καλο μηχανικα και δεν εχει παρα τις αναμενομενες γρατζουνιτσες/εκδορες για αυτοκινητο 7 ετων, ειναι μια χαρα. Μην περιμενεις επιδοσεις παντως. Υπαρχει και 16v με 90 αλογα και 8v με 75 αλογα, αλλα δεν εχουν και τεραστια διαφορα ουτε στις επιδοσεις ουτε στη καταναλωση. Ακομα και το 16v δεν βαζει φωτια, ειναι απλα αξιοπρεπες.
cygamer Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2010 Eιναι γυρω στα 100000χλμ. Φοιτητης ηταν και δεν το πολυ χρησιμοποιουσε. Βασικα αυτο μου πε και αυτος,για τις επιδοσεις. Παρ ολο που ειναι 1.4 ειναι λες και ειναι ενα απλο 1.1 ατε 1.2 λεει. Μηχανικα ενταξει μια χαρα ηταν. Στα 3-4 χρονια που το ειχε χρειαστηκε να το παρει 3-4φορες στο μηχανικο ετσι εκτακτα εκτακτα για μικροπροβληματακια κατα τα αλλα λαδακια και σερβις κανονικα.
Chrisad Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2010 ιμαντας εκκεντροφόρου έχει αλλάχτει ; Αν όχι μιλάμε για ένα από τα σοβαρότερα κόστη στη συντήρηση ενός αυτοκινήτου ανάλογα το μάστορα και το αυτοκίνητο φυσικά αλλά πας μόνο για αυτο 350 με 500 ευρα.. επίσης πήγαινε πριν το παρεις και σε ενα συνεργείο να το δεις γιατί φίλε την "ψιλό πάτησα" με μεταχειρησμένο αλλά περισσότερο την έχω πατήσει με τη κολό - φαρα των μηχανικών.
cygamer Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2010 Α δεν ξερω για τον ιμαντα,ειχε αλλαξει σιγουρα ιμαντα χρονισμου απ οσο ξερω αλλα δεν ηταν τοσο ακριβο.. Ειτε αυτο θα παρω ειτε ενα SEAT IBIZA 1.4 16V CLIMA στα ιδια χιλιομετρα στα 2700ευρω χρονολογιας 01. Εσεις ποιο λετε? Συνεργειο οπωσδηποτε θα παει. Εσυ φιλε δεν το χες παρει συνεργειο και την πατησες?
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2010 Moderators Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2010 Τα Ibiza μεχρι και το 2002 ηταν παρα πολυ αναιμικα! Να φανταστεις το 8v 1400 ειχε 60 αλογα, φοραγε δηλαδη την ιδια μηχανη με το 1.4 ibiza I του 1993...! Και το 16v 75!! Και αυτο πανω κατω ιδιες ψοφιες επιδοσεις εχει, και ειναι και μια κατηγορια μικροτερη απο το 307.
Timour21 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2010 Τα Ibiza μεχρι και το 2002 ηταν παρα πολυ αναιμικα!Να φανταστεις το 8v 1400 ειχε 60 αλογα, φοραγε δηλαδη την ιδια μηχανη με το 1.4 ibiza I του 1993...! Και το 16v 75!! Και αυτο πανω κατω ιδιες ψοφιες επιδοσεις εχει, και ειναι και μια κατηγορια μικροτερη απο το 307. Όχι απαραίτητα, απο το 99 και μετά το VW Group έβγαλε 1,4 16v εκδόσεις στα 100 άλογα περίπου. Αλλά και οι 8 βάλβιδοι 1.4 του 307 σε λίγα διαφέρουν απο τους πρώτους καταλυτικούς 1.4 8v κινητήρες που φορούσε το 205/106/306. Τέρατα αξιοπιστίας όμως, δεν σπάνε, δεν χαλάνε (εκτός απο τα κιβώτιά τους) και ο λόγος που δεν "τραβάει" το 307 είναι λόγω αυξημένου βάρους σε σχέση με τα μοντέλα που προανέφερα. Για μένα 307 που θα κάνει ταξίδια εκτός πόλης πρέπει να έχει 1.6 τουλάχιστον. Όσο για το κιτ ιμάντα χρονισμού όποιος ζητήσει (για 1.4 8v peugeot κινητήρα) παραπάνω απο 300 ευρώ (μαζί με την τρόμπα νερού) είναι απλά κλέφτης.
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2010 Moderators Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2010 Σωστος, τοτε μπορει να βρει και τα αντιστοιχα Fabia 1.4 100PS με 3-3,5 χιλιαρικα. Και προφανως το 307 δεν "τραβαει" λογω αυξημενου βαρους σε σχεση με τα αυτοκινητα τα οποια αντικατεστησε. Αυτο τοτε συναιβενε συνεχως με τα αυτοκινητα-αντικαταστατες.
Timour21 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2010 Σωστος, τοτε μπορει να βρει και τα αντιστοιχα Fabia 1.4 100PS με 3-3,5 χιλιαρικα. Και προφανως το 307 δεν "τραβαει" λογω αυξημενου βαρους σε σχεση με τα αυτοκινητα τα οποια αντικατεστησε. Αυτο τοτε συναιβενε συνεχως με τα αυτοκινητα-αντικαταστατες. Αν και μηχανικά ίδια, το σουλούπι του ibiza μου άρεσε περισσότερο, γούστα είναι αυτά βέβαια. Όσο για το 2ο, αν και φανατικός πεζάκιας θεωρώ απαράδεκτο οτι η peugeot κυκλοφόρησε το 307 με τον τόσο ασθενικό 8v. Βέβαια έπρεπε να "καλύψει" όλες τις αγορές, αλλά θα μπορούσε να περιμένει τουλάχιστον την έλευση του 16v (που και πάλι είναι λίγο κάπως αδύναμος για τέτοιο σασί) και μετά να βγάλει 1.4 έκδοση. Στην πόλη είναι μια χαρά αμάξι, στην Εθνική όμως μπορεί να γίνει λίγο επικίνδυνο....
cygamer Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2010 ΧΜ..παιδια ευχαριστω για τις απαντησεις. Απ αυτα που λετε και απο αυτα που βρηκα απ εδω και απ εκει τελικα δεν μου κανει το 307. Το αυτοκινητακι το περνω για καμια εξορμηση οποτε χρειαζεται να τραβαει λιγο. Το Ibiza απο την αλλη ειναι η εκδοση των 101 αλογων. Μαλλον θα προχωρησω σε αυτο τοτε αν ειναι ενταξει μηχανικα. Αν εχετε κατι αλλο να προτεινετε που να μην ξεπερνα τα 3000ευρω μπορω να το ακουσω. Ευχαριστω πολυ
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2010 Moderators Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2010 Θελεις απο καποια συγκεκριμενη χρονολογια και μετα; Γιατι αν θελεις και κατι μεταξυ 1995-2000 υπαρχουν ενα σωρο Xsara 1.6 90/120PS, Alfa 146/145 1.4 103PS και 1,6 120PS, Fiat Punto II HLX/ELX 1.25 80PS, Fiat Bravo I 1.25 82PS και 1.6 103PS, Lancia Delta II 1.6 103PS, Opel Corsa 1.2 75PS και 1.4 90PS, Renault Clio 1.2 74PS και 1.4 98PS, Seat Ibiza II 1.4 101PS... Ολα αυτα μεχρι 3500 τα πουλανε και "τραβανε" μια χαρα και για ταξιδια. Στα λεω αναλυτικα γιατι κι εγω ειμαι στο ψαξιμο ενος σχετικα μικρου (οκ, οχι Atos/Seicento κτλ) με 3-3,5 χιλιαρικα -και αφου κατεστρεψα το ιδανικο γιαυτη τη δουλεια Grande, δες υπογραφη- , το οποιο να μπορεις να το παρεις καμια εκδομη σε κανα βουνο με 2-3 ατομα και αποσκευες και να μη σε κρεμαει...
Chrisad Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2010 Α δεν ξερω για τον ιμαντα,ειχε αλλαξει σιγουρα ιμαντα χρονισμου απ οσο ξερω αλλα δεν ηταν τοσο ακριβο.. Ειτε αυτο θα παρω ειτε ενα SEAT IBIZA 1.4 16V CLIMA στα ιδια χιλιομετρα στα 2700ευρω χρονολογιας 01. Εσεις ποιο λετε? Συνεργειο οπωσδηποτε θα παει. Εσυ φιλε δεν το χες παρει συνεργειο και την πατησες? Φίλε το πήγα αλλά αμα μπλέξεις με τη φάρα τον συνεργείων μαματα.... ΟΛΟΙ είναι λαμόγια.. άλλος λίγο άλλος πολυ αλλά ΟΛΟΙ. και μη βρεθεί κανένας να πει το αντίθετο, γιατί αν δεν είναι του χώρου που εύλογα θα τον υπερασπιστεί, τότε κοιμάται όρθιος και πληρώνει και το ξενοδοχείο.. 3 έχω αλλάξει σε 2 χρόνια…. Όταν το πρωτοπήρα (Alfa Romeo 146, 1.7 boxer κινητήρας) το πήγα σε επίσημη αντιπροσωπία την οποία βρήκα από τηλεφώνημα που έκανα στη Alfa Το «είδε» το αμάξι, συγκεκριμένα 3 άτομα είχαν πέσει επάνω, κάτω κλπ… αποτέλεσμα : Θέλει αυτό, το άλλο το παρόλο. Μικρό φθορές που λογικό ήταν να είχε ένα αυτοκίνητο του 1996! Τελικά έκοψα 300 ευρώ από τον πωλητή και το πήρα. Ο πωλητής μου συνέστησε να το πηγαίνω κάπου στο σταυρό της Αγ. Παρασκευής όπου και καλά όλοι οι αλφακιδες εκεί τα πάνε είναι πολύ καλός και φθηνός μπλα μπλα μπλα….. 1) Πάω λοιπόν μετά από καμια 15αρια μέρες γιατί ακουγόταν ένας θόρυβος (ελάχιστα) όταν έστριβες το τιμόνι όχι πάντα όμως. Διάγνωση του γιατρού «ειδικού» αντλια του υδραυλικου κόστος 220 €!!! Δεν το έφτιαξα και γυρίζοντας στο σπίτι σκέφτηκα να περάσω από ένα συνεργείο που έχω κοντά να ρωτήσω και αυτόν ο οποίος είναι και ηλεκτρολόγος. Άφησε το μου λέει καμιά ωρίτσα γιατί πνίγομαι και θα το δω. Όπως και έκανα. Με παίρνει τηλέφωνο σε καμιά ώρα και μου λέει έλα να το πάρεις είναι έτοιμο!!!! Όπα λέω το έφτιαξε και δε με ρώτησε και όλας…. Πάω και ρωτάω πόσο μάστορα? ΤΙΠΟΤΑ μου λέει….!!!!!! Ένα λαστιχάκι είχε φαγωθεί εκεί που κουμπώνει το τάδε με το τάδε… όντως ο θόρυβος εξαφανίστηκε. ΛΕΩ ΕΔΩ ΉΜΑΣΤΕ ωραίος ο τύπος!!!!!! Φοβερός επαγγελματίας με κέρδισε με τη μια. 2) Έτσι πήγα ξανά να αλλάξω μπαταρία… (τα έφτυσε η παλιά) Με το που αλλάζει τη μπαταρία άρχισαν τα προβλήματα με το συναγερμό…. Ο οποίος δούλευε τζετ μέχρι τότε! Χτύπαγε όταν το αμάξι ήταν εν κινήσει ξαφνικά, και δε σταμάταγε!!!! Και μάλιστα στα χέρια της γυναίκας μου η οποία τα είδε όλα στη Βουλιαγμένης…..το πήγα πάλι. Διάγνωση : καμία Λύση : Απενεργοποίηση του συναγερμού!!!!! Κόστος : 0 € Τέλος πάντων παλιό αμάξι λέω… ποιος να το κλέψει δε γ**εται και ο συναγερμός…. Πάω κάνω και σερβις μιας και θα έκανα ένα ταξιδάκι. Του λέω μάστορα ότι άλλο δεις με παίρνεις τηλ πριν. Με παίρνει και μου λέει, φίλε τα μπουζί για το συγκεκριμένο μοντέλο είναι ακριβά (επιπλατινωμένα και πιπεριές με ρίγανη) τώρα έχει επάνω μαϊμού το αυτοκίνητο και τα original έχουν 170 ευρώ!!!!! Ποια να βάλω? Του λέω για πόσα χιλιόμετρα είναι τα «original» μου είπε για 20-30.000 ε τότε βάλτα του λέω….. και πληρώνω 400 € service. To ταξίδι πήγε καλά και το αμάξι πέταγε στο δρόμο!!! Όμως στο γυρισμό άρχισε ξαφνικά να ανάβει ΜΟΝΟΣ του ο πίσω υαλοκαθαριστήρας!!!!!!! Πάω στον τύπο λοιπόν Διάγνωση : καμία Λύση : Απενεργοποίηση του πίσω υαλοκαθαριστήρα!!!!! Κόστος 0€ 3) Αφού είδα και εγώ ότι @ μάστορας είναι… πονάει δόντι κόβει κεφάλι έψαχνα να βρω κανέναν άλλο. Όπως και έκανα. Μίλαγα με ένα «φίλο» και μου λέει ο πατέρας μου έχει συνεργείο, έλα ρε φίλε του λέω…. Alfa romeo αναλαμβάνει γιατί έχω μπλέξει με μ@λ@κες... Ναι ναι μου λέει τα πάντα. Ένεκα λοιπόν ότι είχαμε να πάμε διακοπές φέτος το καλοκαιράκι το πήγα σε αυτόν…. Ο τύπος κλασικός ψυχολόγος – παραμυθολόγος όπως τους λέω εγώ, εγώ εκείνο εγώ το άλλο….. και μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα!!!!!! Αφού είσαι φίλος του Γιώργου μου λέει θα τα βρούμε θα τα κάνουμε θα τα δείξουμε… πώς τα βρήκαμε? Service : 250 € (χωρίς μπουζί – Τα οποία είχα αλλάξει πέρυσι και 1.000 χλμ – και τα οποία μου είπε ότι ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΤΕΛΙΚΑ ΤΑ ΓΝΗΣΙΑ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΣΑ 170 € !!!!!!! αλλά έχουν κόστος 56 ε και τα 4!!!!!) Επισκευή κλιματιστικού : 200 € (φρεον και μια μικρή διαρροή!!!!) Φρένα : 160 € μπρός – πίσω Μπιλιοφόρος με παπαροφόρο μπροστινού αριστερού άξονα : 140 ευρώ Ματσουκι υγρού υδραυλικου τιμονιού που είχε διαρροή: 80 € Αισθητήρες φρένων για το αν είναι φαγωμένα τα τακάκια : 50 € (οι οποίοι έλλειπαν προφανώς από κάποιον άλλο καλό συνεργειά…) Καλώδιο που πάει από ντεπόζιτο σε φίλτρο βενζίνης και από το φίλτρο στο μοτέρ : 60 € (είχε καταστραφεί από τον προηγούμενο καλό συνεργειά και είχε κάνει πατέντα για να κουμπώνει στο φίλτρο βενζίνης…. Με δεκάδες τσερκάκια) Και κάτι ψιλά που δε θυμάμαι τώρα……. ΣΥΝΟΛΟ : 1.100 € έτσι τα βρίσκω και εγώ ρε μ@λ@κα..... Δηλαδή αν δεν ήμουν φίλος του γιου σου θα μου ζήταγες 1.500 και μια πίπα για το δρόμο? Απόδειξη μου έκοψε μόνο για τα 600 € γιατί για τα άλλα ήθελε + 23% λέει….. Να μη τα λέω άλλα…. Πάλι έγραψα ένα κατεβατο…. Από το αυτοκίνητο ΔΕΝ είμαι ευχαριστημένος όπως πάει και εκτός αυτού κάνει και ένα μεγάλο τρίξιμο όταν στρίβεις το τιμόνι στο παρκάρισμα η στο ξεπαρκάρισμα όχι εν κινήσει…. Εν ολίγοις ……. Μαματα με κεφαλαία γράμματα φίλε.
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2010 Moderators Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2010 Και το χειροτερο ειναι οτι δεν φταιει το αυτοκινητο για το οτι δεν εισαι ευχαριστημενος απ αυτο, αλλα η απειρη λαμογιά των συνεργειαδων καθ ολη τη διαρκεια ζωης του αυτοκινητου... Εγω τους εχω κοψει τα "να το φερω με ραντεβου" πια, γιατι ολο τελευταιο το κοιτανε. Τους το παω επιτοπου οπως και ολοι οι αλλοι λεγοντας: "ΤΩΩΩΩΡΑ δες το, το θελω οπως και δηποτε γιατι αυριο εχω σχολη μπλαμπλααα". Επισης, οσο το φτιαχνει ειμαι απο πανω, και αν δει κατι το οποιο θελει αλλαγη, ειναι υποχρεωμενος να μου δειξει τι εχει σπασει/φυγει κτλ. Αν δεν δεχεται, γειααααα. Υπαρχουν αλλα συνεργεια που θα δεχτουν. Αντε, το ειδαμε τωρα "οπ στανταρ πελατης" και το ριξαμε στο χ€σιμο και τα μπαλωματα...
cygamer Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2010 Καλησπερα και παλι παιδια. Φιλε Chrisad σε καταλαβαινω απολυτα. Η λυση καμια φορα ειναι αυτο που λεει ο φιλος GeorgeMan και πρεπει να σαι και απολυτος στα λεγομενα σου. Τελοσπαντων... Μολις επεστρεψα απο μηχανικο. Το ιβιζα θελει ακομη 300ευρω σιγουρα για μηχανικα μερη συν οτι αλλο προκυψει(ετσι λεει ο μηχανικος-εγω που το οδηγησα κανενα 30λεπτο μια χαρα πηγαινε) οποτε το αφηνω και αυτο. Παλι σε αδιεξοδο. Στο τελος θα καταληξω με Citroen Saxo που ειναι σιδεροκεφαλα...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.