Προς το περιεχόμενο

Ποσα fps?


aledjo

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 160
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

κοιτα ολα εχουν σχεση με την ποιοτητα και ενεργοποιημενα settings γραφικων που θες

να βλεπεις οταν παιζεις καποιο παιχνιδι..οσα ποιο πολλα settings ενεργοποιησεις,

τοσο ποιο δυνατη καρτα χρειαζεσαι για να κρατησεις το frame rate σταθερο πανω απο τα

40~50 fps..(πχ εγω παιζω games σε 1920x1200@24inch monitor)

τωρα αν αρχιζεις και κοβεις ενα ενα τα εφφε και κρατωντας την native αναλυση της

οθονης σου, μπορεις ευκολα να καταλαβεις που εχει αδυναμια η καρτα σου και ποτε

χρειαζεται αντικατασταση..;)

αν θες full γραφικα και τελεια απεικονιση με γυαλαδες ,καπνους ,hdr ,directx11 ,νερα σαν πραγματικα ,

εκρηξεις αληθοφανεις και ολα αυτα τα καλουδια ,απλα θες καρτα γραφικων καθε χρονο..

αν δεν αλλαξεις την οθονη σου σιγουρα μπορεις να βρεις μια καλη καρτα για να παιζεις ανετα και

εσυ σε 22αρα (αν δεν κανω λαθος 1680χ1050 και μερικες fullHD)

Δημοσ.
αμα η οθονη εχει ρυθμο ανανεωσης 60-70 hz πως γινεται να βλεπεις διαφορα πανω απο αυτο το νουμερο? :rolleyes:

 

φίλε έψαξα λίγο για να το εξηγήσω γιατι εγώ μόνο εμπειρικά μπορώ να το πώ αφου το βλέπω:

 

A lot of you guys have a misunderstanding of the effect of over 60 fps on a 60hz screen. You CAN tell the difference. There is a tool that will run two videos next to each other at different fps and the more fps you have it will look smoother.

 

Why would that happen?

 

The issue is that the graphics card does not churn out frames in a perfectly spaced manner. Instead some frames render quickly and some do not.

[].[][][]..[]...[][][].[]..[][]..[]

 

The monitor is sent the closest to 1/60 as was rendered which in some cases will be an older frame.

[].[][][]..[]...[][][].[]..[][]..[]

^ ^ ^ ^ ^ ^

As seen by the last arrow.

As you render more fps this will start to allieviate the possibility

[][].[][].[][][][][][].[][].[][][][][]

^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^

 

Therefor the motion is smoother.

 

btw το πήρα απο εδώ: http://forums.anandtech.com/showthread.php?t=2098862

Δημοσ.

ναι, περισσοτερα frames δινουν και πιο ομαλη εικονα

 

ωστοσο και παλι, μια οθονη 60hz δεν μπορει να παραγει βιντεο με ρυθμο ανανεωσης μεγαλυτερο απο 60 fps, αλλα λογω της μεγαλυτερης ομαλοτητας που μπορει να προσφερει μια δυνατη καρτα, μπορει να δωσει την αισθηση οτι η εικονα αναμεσα σε 60 και 70 frames εχει διαφορα...

 

ειναι λιγο περιπλοκες εννοιες...

Δημοσ.

ναι αλλά έχει διαφορά και φαίνεται.. με λίγα λόγια άν κάποιος βολεύεται με τα 60 fps σημαίνει οτι ουσιαστικά βλέπει γύρω στα 40fps (χοντρικά πάντα) ...

  • Super Moderators
Δημοσ.
αμα η οθονη εχει ρυθμο ανανεωσης 60-70 hz πως γινεται να βλεπεις διαφορα πανω απο αυτο το νουμερο? :rolleyes:

 

κάνοντας disable το v-sync :P

 

δεν παρουσιάζουν tearing όλα τα games...

Δημοσ.
κάνοντας disable το v-sync :P

 

δεν παρουσιάζουν tearing όλα τα games...

 

νομιζα οτι ηταν τεχνικα αδυνατον, περα απο καποιες καινουριες οθονες... :o

Δημοσ.
ναι. έυκολα κιόλας. και απο 70 σε 80 καταλαβαίνεις διαφορά, νομίζω ένα αξιοπρεπές νούμερο είναι γύρω στα 90 αλλα και εκεί για μένα είναι λίγο... θα προτιμούσα τα games που παίζω να τρέχουν πάνω απο 100... αν δεν σε ενοχλεί εσένα μπορείς να παίζεις και με 40-50.

 

Καλά τώρα υπερβάλουμε, από 70 σε 80 δε παίζει να δεις διαφορά!

Βασικά από 60 και πάνω βλέπουν όλοι το ιδιο full smooth.

Δημοσ.

Καλά κι εγώ αδυνατώ να δω διαφορά είτε minimum 50fps είναι είτε 150. Αλλά θυμάμαι κάποιους pro του counterstrike που γκρίνιαζαν αν δεν είχα 90+.

Δημοσ.
Καλά τώρα υπερβάλουμε, από 70 σε 80 δε παίζει να δεις διαφορά!

Βασικά από 60 και πάνω βλέπουν όλοι το ιδιο full smooth.

 

και ποιος το λέει αυτό..? :rolleyes:

Δημοσ.
Ο συνδυασμός λειτουργίας μάτι/εγκέφαλος :P

 

καλό θα ήταν να διαβάζουμε λίγο πριν λέμε διάφορα... -->> http://www.cookieofdoom.com/2009/07/01/busting-framerate-myths/

 

Now for the real question: How many FPS can the eye actually see? This question has been debated for a long time. You’ll see threads about it on the America’s Army forums. No one really knows what the limit is, or if there even is a limit. We know that the limit is beyond 220fps because the USAF used to test pilots by flashing an image of a plane in front of them for 1/220th of a second. The pilots would then have to identify the plane. They actually did quite well.

 

What does that mean? That means that if you could game at 220fps, and an enemy appeared on the screen for just one frame, you could see him and possibly even identify him. This is a gamers best friend, as having any edge they can get is very important. Of course, most systems don’t get 220fps in America’s Army, and even if they did (like my friend, Bullet’s computer) you hit one more snag.

Δημοσ.

Τι να πω...μπορεί να υπάρχουν και εξαιρέσεις φαινόμενα!

εγώ πάντως αν δε δω άνθρωπο να καταλαβαίνει διαφορά από τα 70 στα 80 χωρίς frap, δε πιστεύω τίποτα :o

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...