whiteNinja Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2010 χρησιμοποιησα την λογικη "δικαιολογησης" των επαγγελματιων αντιρατσιστων. ο ανθρωπος δεν ηθελε να κανει κακο στα σκυλια εξαρχης.. να τα πλυνει στο ποταμι ηθελε.. εδω θα βρειτε τον κυνηγο επικυρηγμενων χαχαχα
Super Moderators Thresh Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2010 Super Moderators Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2010 ο ανθρωπος δεν ηθελε να κανει κακο στα σκυλια εξαρχης.. να τα πλυνει στο ποταμι ηθελε..
whiteNinja Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2010 πισω απο τους θαμνους υπηρχε αλλο ατομο και τα μαζευε! οσοι σοκαριστηκανε να πανε στο κεντρο να δουνε τα παιδια που λιωνουν απο την ρουχλα μερα μεσημερι και βαρανε σουτιες 100μ απο το τμημα ο PaNtErAz εχει εξαπολυση ανθρωποκυνηγητο , του γυαλισανε τα 2000 δολλαρια!
Tilemaxx Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2010 lol, τα έκανε μπάνιο πετώντας τα δέκα μέτρια μακριά απο την όχθη του ποταμιού;
whiteNinja Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2010 σιγα μην τα πεταξε και 500 μετρα η κοπελια η μισοριξια. ενα σπλας κανανε στα 3-4 μετρα και στην στροφη πισω απο τα φυτα καποιος αλλος τα μαζευε. οκ το λυσαμε και αυτο
antonl Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2010 lol, τα έκανε μπάνιο πετώντας τα δέκα μέτρια μακριά απο την όχθη του ποταμιού; Ναι ρε συ. Κοντά στην όχθη ήταν βρώμικα τα νερά.
whiteNinja Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2010 Ναι ρε συ. Κοντά στην όχθη ήταν βρώμικα τα νερά. και ειχε και πετρες. μην τραυματιστουν τα σκυλια κιολας
Tenshi Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2010 Να κάνει παρέα με αυτόν τον μαδερφάκερ. Πολύ αγάπη έπεσε για τα τετράποδα.Η μία τα πλένει,ο άλλος τα στέλνει να πάρουν αέρα. Αμφότεροι με εγκεφαλική βλάβη και ρήξη ορθού...
Labfrog Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2010 Να κάνει παρέα με αυτόν τον μαδερφάκερ.Πολύ αγάπη έπεσε για τα τετράποδα.Η μία τα πλένει,ο άλλος τα στέλνει να πάρουν αέρα. Αμφότεροι με εγκεφαλική βλάβη και ρήξη ορθού... Κόρη του θα ναι.
YiN Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2010 Λοιπόν, μετά από μια ματιά που έριξα σε ολόκληρο το θρεντ έχω να ρωτήσω κάτι πολύ απλό: ΡΕ, ΕΙΣΤΕ ΣΟΒΑΡΟΙ ΡΕ; Και να εξηγήσω για όσους δεν κατανοούν την ερώτηση: Ανοίγει ένα θέμα για μια παλαβή που πετάει κουταβάκια στο ποτάμι. Η πράξη αυτή όσο καταδικαστέα (και από πλευράς μου δεν σηκώνει συζήτηση ότι ΕΙΝΑΙ καταδικαστέα πράξη) είναι προκαλεί αντιδράσεις του τύπου να την σουβλίσουμε, να της βγάλουμε τα άντερα, να της τα δώσουμε να τα φάει και στη συνέχεια να κάνουμε σούπα τα μυαλά της. Βέβαια εγώ διερωτόμαι σε τι ακριβώς διαφέρουν όσοι υποστήριξαν αυτού του είδους τα αντίποινα με την εν λόγω παλαβή. Ύστερα, αναφέρεται -ορθότατα- ότι το βίντεο αυτό δεν θα έπρεπε να κυκλοφορεί στο ίντερνετ, ακριβώς όπως δεν κυκλοφορούν ένα κάρο φόνοι, βασανισμοί κ.ο.κ. διότι στο έγκλημα -γιατί πρόκειται για έγκλημα για το οποίο υπάρχουν σαφείς νομοθεσίες- δεν γίνεται να υφίστανται δύο μέτρα και δύο σταθμά. Αλλιώς να αρχίσουμε να ανεβάζουμε βιασμούς, φόνους και όλα τα σχετικά, με απόλυτη συναίσθηση της ισχύος που θα δωθεί στις εν λόγω πράξεις. Και για όσους θα βιαστούν να πουν ότι το βίντεο βοηθάει να βρεθεί η λαλημένη, ενα φρεημ θα αρκούσε. Εν συνεχεία -αν δεν με γέλασαν τα μάτια μου- εκτυλίχθηκε μια διασκεδαστικότατη κουβέντα για αρνιά και αγελάδες και το γεγονός ότι τρώμε ζώα, που με κάποιο τρόπο κάνει την σφαιροβολία με κουτάβια απόλυτα δικαιολογημένο άθλημα. Βέβαια, το γεγονός ότι και για τη σφαγή ζώων προς ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ υπάρχουν σαφείς νομοθεσίες -άλλο αν αυτές δεν τηρούνται- είναι ψιλά γράμματα για όσους πάνε να το παίξουν ανοιχτόμυαλοι. Τουτ’έστιν, και κατσίκια να πετούσε στο ποτάμι, πάλι παράνομη θα ήταν η πράξη της και ειδεχθής. Αλλά ακόμη κι αν δεχτούμε το επιχείρημα “κι εσείς που τρώτε ζώα δεν είστε καλύτεροι”, θα σημειώσω ότι αυτό ρίχνει την συζήτηση σε ένα επίπεδο “you first”, που -καταλαβαίνετε ε- ανήκει στο νηπιαγωγείο. Όσον αφορά στα ποντίκια, κατσαρίδες κτλ. για όσους δεν μπορούν να καταλάβουν ότι τα εν λόγω δεν είναι επιθυμητά μέσα σε σπίτια λόγω ασθενειών που κουβαλάνε, ότι δηλαδή ορισμένα πράγαμτα είναι ζήτημα υγειινής δεν έχω κάτι να πω. Να σημειώσω πάντως ότι υπάρχουν ποντικοπαγίδες που δεν σκοτώνουν τα ποντίκια, αλλά τα παγιδεύουν και στη συνέχεια μπορείς να τα αφήσεις ελεύθερα. Τρέχτε. Στην ίδια συνομοταξία ανήκει και το επιχείρημα για τους νεκρούς στο Ιράκ. Και τονίζω: το ότι συμβαίνει ένα κακό στον κόσμο ετούτο δεν σημαίνει ότι η καταπολέμηση ενός άλλου είναι αστεία. Άλλα μαντεύω ότι αυτή είναι η λογική που διέπει τον Έλληνα. Και με αυτή τη λογική, λέω εγώ τώρα, ας πάρω κι εγώ ένα δίκανο να βγω στο δρόμο με σκοπό να καθαρίσω όποιον ηλίθιο βρω μπροστά μου. Λιγότερα θύματα θα έχω από το Ιράκ, τι να σου κάνει ένα δίκανο. Όταν θα βγει το βίντεο μου στην δημοσιότητα ελπίζω να βρεθούν οι καλοθελητές εδώ μέσα να πουν “ε και τι να λέει, ο Β παγκόσμιος είχε περισσότερα θύματα”. Και έτσι για να διασκεδάσουμε λίγο: Όσοι δεν φάγατε όλο το φαϊ σας το μεσημέρι, μην πάτε να υιοθετήσετε ένα παιδάκι στην Αφρική με 20 ευρώ το μήνα. Απλά να τρώτε το φαϊ σας από εδώ και πέρα. Ε και τέλος πάντων, όσο δεν τρώτε το φαϊ σας μπορείτε για χόμπυ να φουρνίζετε ιγκουάνα. Σε χαμηλή φωτιά για να ψοφάνε αργά και βασανιστικά. Τα λινκς για τη νομοθεσία που αφορά την θανάτωση ζώων: http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CONSLEG:1993L0119:20070105:EL:PDF http://europa.eu/rapid/pressReleasesAction.do?reference=IP/07/379&format=HTML&aged=0&language=EL&guiLanguage=en http://www.feedstuffs.com/ME2/dirmod.asp?sid=&nm=Search+our+Archives&type=Publishing&mod=Publications%3A%3AArticle&mid=AA01E1C62E954234AA0052ECD5818EF4&tier=4&id=CD355784F6234463A830D3F28C68CA9C
PaNtErAz Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2010 πισω απο τους θαμνους υπηρχε αλλο ατομο και τα μαζευε! οσοι σοκαριστηκανε να πανε στο κεντρο να δουνε τα παιδια που λιωνουν απο την ρουχλα μερα μεσημερι και βαρανε σουτιες 100μ απο το τμημα ο PaNtErAz εχει εξαπολυση ανθρωποκυνηγητο , του γυαλισανε τα 2000 δολλαρια!
iLluminatuS Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2010 Συμφωνώ με την Γιν, και επαυξάνω. Στην Ελλάδα έχουμε ένα μονάδικο φαινόμενο: η νεο-ελληνική σκέψη είναι αποκλειστικά μετα-μοντέρνα: όλα είναι σχετικά. Όταν όλα είναι σχετικά οι έννοιες γίνονται χυλός, και ο καθένας μπορεί να δει τα πράγματα υποκειμενικά. Αν δεν συμφωνείς με κάτι, το σχετικοποιείς για να δικαιολογήσεις τα πεπραγμένα σου, η να το παίξεις ανοιχτόμυαλος, κατά περίπτωση: τι είναι ένα θάνατος στα πατήσια στο Ιράκ πεθαίνουν χιλιάδες το διεθνές κεφάλαιο φταίει. τι είναι ένα ρουσφετάκι, ο βγενόπουλος βγάζει δις κ.ο.κ. Το παιχνίδι αυτό είναι γνωστό και ως κολοκυθιά: - -Να φυλακιστεί η τρελή που πετάει κουτάβια -Γιατί να φυλακιστεί αυτοί και όχι οι χιλιάδες εγκληματίες που σκοτώνουν/σφάζουν κλπ. Φυσικά όταν κάποιος μιλήσει για χιλιάδες εγκληματίες που ΔΕΝ τιμωρούνται, εμμέσως "αθωώνει" την παλαβή:αφού δεν τιμωρηθηκαν οι χιλιάδες, γιατί να τιμωρηθεί αυτή. Και η κατάσταση αυτή δεν είναι κωμική αλλά συνήθως τραγική: όταν κάϊκαν 4 άνθρωποι στην Μαρφίν, οι κάφροι του ιντιμίντια γράψανε ότι εφταιγε η διοίκηση επείδη το κτίριο δεν είχε πυρασφάλεια (=οι κάφροι απαλάσσονται, γιατί είναι φυσιολογικό όποτε μας κάθεται να καίμε κτίρια και συνεπώς αυτά πρέπει να έχουν πυρασφάλεια σε περίπτωση που κάνουν γιουρούση οι κομμουνοφασιστες). Δηλαδή φταίει ο Βγενόπουλος που οι αναρχικοί κάψανε το κτίριο. Μετάθεση ευθυνών = απαλλαγή στο μυαλό του Έλληνα. Έτσι ζούμε σε μιά χώρα παραφροσύνης, με χιλιάδες προβλήματα, από τα οποία κανένα δεν λύνεται, γιατί παραδίπλα (όπου παραδίπλα βλέπε Κίνα, Ιράκ, στο σπίτι του γείτονα κλπ) υπάρχουν "μεγαλύτερα" προβλήματα.Για αυτούς από εμάς που δεν ζούμε σε έναν κόσμο ζεν που όλα είναι σχετικά, τα προβλήματα είναι διακριτά προβλήματα και λύνονται με κατακερματισμό: η παλαβή που πετάει κουτάβια πρέπει να τιμωρηθεί βάσει ανάλογης νομοθεσίας. Ο πολεμός στο Ιράκ είναι αντικείμενο εξωτερικής πολιτικής. Η πυρασφάλεια στο κτίριο την Μαρφίν υπόκειται στην πολεοδομία και την διοίκηση της μαρφίν, και αν η πολεοδομία δεν έκανε την δουλειά της πρέπει να υπάρχουν ευθύνες. Ο κάφρος που έκαψε 4 ανθρώπους (φωνάζοντας "να καείτε ρε") είναι ευθύνη του εισαγγελέα. Τώρα, πως και γιατί, θεωρείται κάποιος ανοιχτόμυαλος όταν αντιπαραθέτει κατσίκια με κουτάβια μου διαφεύγει. Αλλά εγώ δεν είμουν ποτέ ιδιαίτερα καλός στην τέχνη του ζεν (η του εξυπνακισμού).
kalamarakias Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2010 Συμφωνώ με την Γιν, και επαυξάνω. Στην Ελλάδα έχουμε ένα μονάδικο φαινόμενο: η νεο-ελληνική σκέψη είναι αποκλειστικά μετα-μοντέρνα: όλα είναι σχετικά. Όταν όλα είναι σχετικά οι έννοιες γίνονται χυλός, και ο καθένας μπορεί να δει τα πράγματα υποκειμενικά. Αν δεν συμφωνείς με κάτι, το σχετικοποιείς για να δικαιολογήσεις τα πεπραγμένα σου, η να το παίξεις ανοιχτόμυαλος, κατά περίπτωση: τι είναι ένα θάνατος στα πατήσια στο Ιράκ πεθαίνουν χιλιάδες το διεθνές κεφάλαιο φταίει. τι είναι ένα ρουσφετάκι, ο βγενόπουλος βγάζει δις κ.ο.κ. Το παιχνίδι αυτό είναι γνωστό και ως κολοκυθιά: - -Να φυλακιστεί η τρελή που πετάει κουτάβια -Γιατί να φυλακιστεί αυτοί και όχι οι χιλιάδες εγκληματίες που σκοτώνουν/σφάζουν κλπ. Φυσικά όταν κάποιος μιλήσει για χιλιάδες εγκληματίες που ΔΕΝ τιμωρούνται, εμμέσως "αθωώνει" την παλαβή:αφού δεν τιμωρηθηκαν οι χιλιάδες, γιατί να τιμωρηθεί αυτή. Και η κατάσταση αυτή δεν είναι κωμική αλλά συνήθως τραγική: όταν κάϊκαν 4 άνθρωποι στην Μαρφίν, οι κάφροι του ιντιμίντια γράψανε ότι εφταιγε η διοίκηση επείδη το κτίριο δεν είχε πυρασφάλεια (=οι κάφροι απαλάσσονται, γιατί είναι φυσιολογικό όποτε μας κάθεται να καίμε κτίρια και συνεπώς αυτά πρέπει να έχουν πυρασφάλεια σε περίπτωση που κάνουν γιουρούση οι κομμουνοφασιστες). Δηλαδή φταίει ο Βγενόπουλος που οι αναρχικοί κάψανε το κτίριο. Μετάθεση ευθυνών = απαλλαγή στο μυαλό του Έλληνα. Έτσι ζούμε σε μιά χώρα παραφροσύνης, με χιλιάδες προβλήματα, από τα οποία κανένα δεν λύνεται, γιατί παραδίπλα (όπου παραδίπλα βλέπε Κίνα, Ιράκ, στο σπίτι του γείτονα κλπ) υπάρχουν "μεγαλύτερα" προβλήματα.Για αυτούς από εμάς που δεν ζούμε σε έναν κόσμο ζεν που όλα είναι σχετικά, τα προβλήματα είναι διακριτά προβλήματα και λύνονται με κατακερματισμό: η παλαβή που πετάει κουτάβια πρέπει να τιμωρηθεί βάσει ανάλογης νομοθεσίας. Ο πολεμός στο Ιράκ είναι αντικείμενο εξωτερικής πολιτικής. Η πυρασφάλεια στο κτίριο την Μαρφίν υπόκειται στην πολεοδομία και την διοίκηση της μαρφίν, και αν η πολεοδομία δεν έκανε την δουλειά της πρέπει να υπάρχουν ευθύνες. Ο κάφρος που έκαψε 4 ανθρώπους (φωνάζοντας "να καείτε ρε") είναι ευθύνη του εισαγγελέα. Τώρα, πως και γιατί, θεωρείται κάποιος ανοιχτόμυαλος όταν αντιπαραθέτει κατσίκια με κουτάβια μου διαφεύγει. Αλλά εγώ δεν είμουν ποτέ ιδιαίτερα καλός στην τέχνη του ζεν (η του εξυπνακισμού). Aφου συμφωνεις με yin,διαφωνουμε στο αν ειναι σωστο να προβαλλονται video που περιεχουν τετοιες βαναυσες συμπεριφορες.Το κειμενο σου εχει πολλες αντιφασεις και μια ανακριβεια. Και για μην νιωσεις ασχημα στο λεω εξ αρχης .Ναι ειμαι ανοιχτομυαλος.
ClouD Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2010 +1 και από εμένα στη yin. Το πώς περιμένετε κάτι παραπάνω[/b'], το πώς είστε έτοιμοι να ξαναπιστέψετε πως είμαστε ικανοί για κάτι παραπάνω. Μη το πάρεις προσωπικά. Αυτό το "παραπάνω" με προβληματίζει πολλά χρόνια τώρα. Αυτή η κουβέντα μου θυμίζει κάποιον καθηγητή που είχε σκάσει στο πανεπιστήμιο μετά από άπειρη γκρίνια για το ότι δεν έχουμε καθόλου μαθήματα επιλογής που να μην ανήκουν στο φάσμα των λεγόμενων θετικών επιστημών. Δε θυμάμαι με σιγουριά, ο τύπος νομίζω υποτίθεται πως έκανε ψυχολογία. Μπήκα να παρακολουθήσω σε κάποιο κενό διάστημα και όπως ήμασταν μετρημένοι στα δάχτυλα του ενός χεριού του έριξα κάτι σχετικό με Νίτσε για να δω αντίδραση. Ο τύπος γύρισε και μου είπε πως διάβαζε όταν ήταν νεότερος (ας πούμε ότι ήταν πλέον στα 50 όταν συζητούσαμε) και πως πλέον έβρισκε τον Νίτσε πολύ "σκοτεινό". Όταν του ζήτησα να εξηγήσει ξεκίνησε να ηθικολογεί χρησιμοποιώντας πολύ τον Πλάτωνα. Χριστιανός. Η βάση της επιχειρηματολογίας του ήταν πως ό,τι θεωρούσε ως αμαρτία ήταν στην ουσία η ολίσθηση του ανθρώπου στα ζωώδη (πρόφερε αυτή τη λέξη με κάποια αποστροφή) ένστικτά του. Η δική μου επιχειρηματολογία βρισκόταν στο ότι άνθρωποι με φοβερή ευστροφία, ιδιότητα που ως άνθρωπος του πνεύματος δε γίνεται να μην εκτιμά, ήταν άνθρωποι που δεν αρνήθηκαν (κάποιο ΟΧΙ) το ζωώδες στην ύπαρξή τους (γιατί υπάρχει και κάτι άλλο; ). Οι απαντήσεις του έδειχναν γιατί θεωρούσε την επιχειρηματολογία μου επίσης σκοτεινή. Έλεγε πως από τη στιγμή που ο άνθρωπος αφήνεται π.χ. στην πορνεία (παίρνουμε εδώ ως πορνεία την οποιαδήποτε έκφραση σεξουαλικών ενορμήσεων ως έχουν και όχι ας πούμε μέσα από κάποια κοινωνικά αποδεκτή νόρμα -είτε αυτή είναι ο γάμος είτε τα σχεσιακά καχέκτυπτα του) διαφθείρεται με αποτέλεσμα να παρουσιάζει παραβατική (σε κάποιες περιπτώσεις εγκληματική) συμπεριφορά. Κάτι στο οποίο δεν μπορώ να διαφωνήσω. Απλώς δε δέχομαι να το ονομάσω διαφθορά. Του είπα πως διαφθορά (επίσης δε συμφωνώ με το χαρακτηρισμό, αλλά χρειαζόταν η αντιστροφή όπως πήγαινε η συζήτηση) για εμένα είναι συχνά αυτό το "παραπάνω" από το ζωώδες, όταν για να το αποκτήσεις παραχωρείς κομμάτι από τον εαυτό σου (η "αποποίηση του εαυτού" του Νίτσε). Στη συζήτηση που ακολούθησε κατάλαβα γιατί οι ιδεαλιστές έχουν πλεονέκτημα σε μία συζήτηση που ξεφεύγει από το προσωπικό (ενικότητες) επίπεδο. Η αξία του βιώματος, η αυτογνωσία που αναπόδραστα ακολουθεί τα πιο έντονα σωματικά βιώματα, δεν είναι κάτι που μπορεί να στηριχτεί εύκολα σε μία αντικειμενική (γενικότερο πλαίσιο) συζήτηση. Αυτό μου έφερε στο μαυλό το "παραπάνω". Ύστερα το "παρακάτω" από το "ανθρώπινο". Μεγάλωσα έχοντας αρκετά στενή επαφή με έναν αγριάνθρωπο που είχε ελάχιστη "παιδεία". Γνώριζε να γράφει και να διαβάζει, αλλά στις κουβέντες του έπιανες γρήγορα τη δύναμη ενός κυριαρχικού πλάσματος που έπλαθε το δικό του σωστό ή λάθος. Πέρα από τις κουβέντες του που ήταν 100% έξω από τα πλαίσια του πολιτικά ορθού, έβλεπα κάτι παράξενο. Έκανε κουμάντο στην τοπική κοινότητα στην οποία ζούσε -με μεγάλη άνεση. Ένας άνθρωπος που δεν είχε τη δυνατότητα να μιλήσει φτιάχνοντας μια συντακτικά ορθή πρόταση είχε το σεβασμό και τη στήριξη μιας ολόκληρης κοινότητας της οποίας το μορφωτικό επίπεδο ήταν σαφώς πολύ ανώτερο. Αυτός ο άνθρωπος ήταν χασάπης. Τον είχα παρακολουθήσει να χειρίζεται τη λεπίδα με άνεση και δεξιοτεχνεία αντίστοιχη με αυτή που οι "πολιτισμένοι" (αυτό είναι αναφορά στο είδος των βιωμάτων -όχι ειρωνεία) συνομήλικοί μου συναρμολογούν ένα έπιπλο από το ΙΚΕΑ ή παραγγέλνουν μία πίτσα. Σε κάποιες φάσεις είχε επιχειρήσει να μου δείξει πως να το κάνω και εγώ. Το δοκίμασα. Υπάρχει έντονη φρίκη στο να βάφεις τα χέρια σου με αίμα κάποιου ζωντανού πλάσματος νιώθοντας το να σπαρταρά στα χέρια σου στους τελευταίους παλμούς της ζωής του. Υπάρχει κάτι που ξεφεύγει από όσα μπορούν να πιάσουν οι λέξεις σε μία τέτοια πράξη. Παρ' όλα αυτά, νομίζω πως σε τέτοιου είδους βιώματα οφείλεται η δύναμη εκείνου του ανθρώπου. Σκληρός μπάσταρδος... Εδώ να συμπληρώσω πως σε αυτή την κοινότητα που ανέφερα, από τότε που ήμουν πιτσιρικάς είχα βαρεθεί να ακούω ιστορίες από τον εμφύλιο. Μία από τις πιο χαρακτηριστικές ήταν (δε με ενδιαφέρει το μέρος, οι όποιοι "καλοί" ή "κακοί" μπορούν να εμφανιστούν δηλαδή) πως σε κάποια φάση, για περίπου μια εβδομάδα το καμπαναριό της κεντρικής εκκλησίας ήταν στολισμένο με τα κεφάλια τριών ανθρώπων τους οποίους είχαν αποκεφαλίσει δημόσια. Ελάχιστοι άνθρωποι σε αυτή την κοινότητα, ειδικά τότε, θεωρούσαν αδιανόητο τον ίδιο τον αποκεφαλισμό. Το αδιανόητο ήταν η εφαρμογή του πάνω στον άνθρωπο -σε ανθρώπους που γνωρίζαν προσωπικά. Όταν είδα τον τύπο που ανέφερα να χειρίζεται τη λεπίδα, μου λύθηκαν πολλές απορίες αλλά κυρίως το "πως μπόρεσαν". Να πω και κάτι άλλο. Υπάρχουν αρκετές ιστορικές αναφορές πάνω σε τελετουργικά θυσιών που προηγούνταν μίας πολεμικής σύγκρουσης. Τελετουργικά στα οποία η επαφή με το αίμα έπαιζε τον κύριο ρόλο, από την οποία αυτά αντλούσαν την αξία τους. Τελετουργικά τα οποία δεν απουσιάζαν ακόμα και από τις πιο εκλεπτυσμένες κοινωνίες του παρελθόντος. Τέλος είμαστε και εμείς. Με όλα τα καλά και τα άσχημά μας. Άνθρωποι της κονσέρβας. Του διαμερίσματος και της χλωρίνης. Της καπότας και του ίντερνετ. Του σουπερ μαρκετ και του ντελίβερι. Που μας αρέσει να μιλάμε για την ανθρώπινη φύση τοποθετώντας πρόσημα. Αναρωτιέμαι τι ρόλο μπορούν να παίξουν αναφορές σε τέτοιους είδους περιστατικά. ontoppic, σχετικά με το φιλοθεάμον κοινό: [ame]http://www.youtube.com/watch?v=UUXBCdt5IPg[/ame]
Lucifer Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2010 Η ειδοποιός διαφορά, ClouD, είναι πως εσύ μπόρεσες να πιάσεις τη λεπίδα και να κάνεις για λίγο ό,τι έκανε αυτός. Αυτός όμως, δε θα μπορούσε να κάνει το παραπάνω post.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.