kalamarakias Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2010 ......... Μία από τις πιο χαρακτηριστικές ήταν (δε με ενδιαφέρει το μέρος, οι όποιοι "καλοί" ή "κακοί" μπορούν να εμφανιστούν δηλαδή) πως σε κάποια φάση, για περίπου μια εβδομάδα το καμπαναριό της κεντρικής εκκλησίας ήταν στολισμένο με τα κεφάλια τριών ανθρώπων τους οποίους είχαν αποκεφαλίσει δημόσια. Ελάχιστοι άνθρωποι σε αυτή την κοινότητα, ειδικά τότε, θεωρούσαν αδιανόητο τον ίδιο τον αποκεφαλισμό. Το αδιανόητο ήταν η εφαρμογή του πάνω στον άνθρωπο -σε ανθρώπους που γνωρίζαν προσωπικά. Όταν είδα τον τύπο που ανέφερα να χειρίζεται τη λεπίδα, μου λύθηκαν πολλές απορίες αλλά κυρίως το "πως μπόρεσαν"......... Αναρωτιέμαι τι ρόλο μπορούν να παίξουν αναφορές σε τέτοιους είδους περιστατικά. Δημιουργουν αποριες.
ClouD Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2010 kalamarakias, Υπάρχει ένα τεράστιο χάσμα ανάμεσα στο να βλέπεις κάτι και στο να το βιώνεις άμεσα.
Highlander Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2010 Διάβασα όλο το topic και διαπίστωσα το εξής: Το μικρό έχει ωραίο κ0λ@ρ@κ! !
kalamarakias Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2010 ClouD αυτονοητο. Ένα βίντεο που δείχνει μια τέτοια πράξη είναι απαράδεκτο και ανώφελο να κυκλοφορεί στο ίντερνετ και να περιφέρεται σε φόρουμ, στο φέησμπουκ και από κάτω να ακολουθεί μαζική κατακραυγή όπου ο καθένας εκφράζει τον αποτροπιασμό του και τις εκδικητικές του προθέσεις όσο πιο παραστατικά μπορεί. Είναι πειστήριο εκλήματος (ή όπως αλλιώς το λένε) και ο σκοπός του είναι να φτάσει στα χέρια των αρμόδιων αρχών για να βοηθήσει στον εντοπισμό και τη σύλληψη του δράστη. Συμφωνώ με φρηνταμπα νομίζω. Από τη στιγμή που είναι έγκλημα, το να κυκλοφορεί μάλλον μειώνει το στατους του ως τέτοιο παρά ωφελεί στο να μάθει κάποιος πως ο κόσμος είναι ανώμαλος. Ήθελα να ξερα γιατί ανεβάζουν τέτοια βίντεα στα internets. Ειλικρινά όμως... Ύστερα, αναφέρεται -ορθότατα- ότι το βίντεο αυτό δεν θα έπρεπε να κυκλοφορεί στο ίντερνετ, ακριβώς όπως δεν κυκλοφορούν ένα κάρο φόνοι, βασανισμοί κ.ο.κ. διότι στο έγκλημα -γιατί πρόκειται για έγκλημα για το οποίο υπάρχουν σαφείς νομοθεσίες- δεν γίνεται να υφίστανται δύο μέτρα και δύο σταθμά. Αλλιώς να αρχίσουμε να ανεβάζουμε βιασμούς, φόνους και όλα τα σχετικά, με απόλυτη συναίσθηση της ισχύος που θα δωθεί στις εν λόγω πράξεις. Συμφωνώ με την Γιν, και επαυξάνω. +1 και από εμένα στη yin. Tότε προφανως διαφωνειτε και με την δημοσιοποιηση του video της δολοφονιας του JFK,με την δημοσιοποιηση των video της επιθεσης στους διδυμους πυργους και παει λεγοντας. Αρα διαφωνειτε και με τις δημοσιοποιησεις φωτογραφιων που αποθανατισαν τετοια εγκληματα,αρα διαφωνειτε με σκηνοθετες,σεναριογραφους,συγγραφεις που ανεφεραν η δημιουργησαν τετοιες εικονες γιατι δεν μπορουσαν να βαλουν video η γιατι δεν υπηρχε οπτικοακουστικο υλικο απο τo ολοκαυτωμα ας πουμε. Στον μεσαιωνα κατεστρεφαν βιβλια.
Praetorianos Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2010 Tότε προφανως διαφωνειτε και με την δημοσιοποιηση του video της δολοφονιας του JFK,με την δημοσιοποιηση των video της επιθεσης στους διδυμους πυργους και παει λεγοντας.Αρα διαφωνειτε και με τις δημοσιοποιησεις φωτογραφιων που αποθανατισαν τετοια εγκληματα,αρα διαφωνειτε με σκηνοθετες,σεναριογραφους,συγγραφεις που ανεφεραν η δημιουργησαν τετοιες εικονες γιατι δεν μπορουσαν να βαλουν video η γιατι δεν υπηρχε οπτικοακουστικο υλικο απο τo ολοκαυτωμα ας πουμε. Στον μεσαιωνα κατεστρεφαν βιβλια. Επειδή με έκανες λειψό quote όμως και κατάλαβες κάτι άλλο, με κάνω ολόκληρο: Επειδή όμως δεν έχουν όλοι από γεννησιμιού τους τα links έτοιμα κι επειδή σιχαίνομαι να υπάρχουν άνθρωποι που νομίζουν ότι όλα τα γατιά γεννιούνται και πάνε σε φάρμες μέχρι να πεθάνουν μακάρια παίζοντας (αυτό που ανέφερε τούτος εδώ), άστα να υπάρχουν. Γάμα τα σχόλια και τα δονκιχώτικα paybacks του πληκτρολογίου, κράτα το ότι κάποιος που δεν ήξερε, τώρα ξέρει. [...]Πάντως προσωπικά τέτοια βίντεο ούτε με φτιάχνουν, ούτε τα γουστάρω αλλά "χαίρομαι" που τα έχω δει για να ξέρω τι γίνεται εκεί έξω. Όπως το ότι ναι μεν είναι απάνθρωπο να βλέπεις να μαστιγώνουν ένα κορίτσι στο Πακιστάν, να βασανίζουν ζώα για πλάκα, να σκοτώνουν για θρησκευτικές/πολιτικές παπαριές, still όμως είναι ο μόνος τρόπος να δεις και να μάθεις για την ωμότητα που υπάρχει. Και σίγουρα προτιμώ έναν συνειδητοποιημένο τα-έχω-δει-όλα, παρά έναν συνειδητοποιημένο "καλέ υπάρχουν άνθρωποι που ΠΝΙΓΟΥΝ κουταβάκια?". Άλλωστε: "Αν η γνώση μπορεί να προκαλέσει προβλήματα, δεν είναι η άγνοια που θα μας βοηθήσει να τα λύσουμε."
kalamarakias Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2010 Επειδή με έκανες λειψό quote όμως και κατάλαβες κάτι άλλο, με κάνω ολόκληρο: Σε ειχα αφησει πριν το reconsider σου.Λαθος η αναφορα μου σε σενα,την παιρνω πισω
ClouD Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2010 kalamarakias, από ό,τι φαίνεται (ή δε φαίνεται) οι κανόνες δεν μου επιτρέπουν να απαντήσω όπως θεωρώ ότι ταιριάζει. Βάζεις λέξεις στο πληκτρολόγιό μου. Αν θες να υπάρξει συζήτηση διόρθωσέ το και πες ότι έχεις να πεις. Μίλα για τον εαυτό σου. Το ότι έβαλα +1 στη yin δεν σημαίνει ότι νομίζεις. Έχεις κάτι να πεις; Πες το. Έχεις επιχειρήματα; Ρίχτα να δούμε τι αντέχει να μείνει όρθιο. Σταματα όμως να παίρνεις τη θέση του όποιου τηλεδικαστή που "ερμηνεύει" τα "προφανή" -αρκετά με τη νοοτροπία της τηλεόρασης.
kalamarakias Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2010 Το ότι έβαλα +1 στη yin δεν σημαίνει ότι νομίζεις. Σε ακουω η μαλλον καλυτερα θα σε δω,αν θελεις βεβαια και χωρις να σε ζοριζω. Διαφωνεις η συμφωνεις με την yin;
kalamarakias Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2010 Σε λένε Χατζηνικολάου;Για σενα μπορει να ειμαι ο Χατζηαβατης.Τι σημασια εχει;Aποψεις λεμε.Εγω λεω πως επρεπε ο op να δημοσιοποιησει το video.Εσυ συμφωνεις;Διαφωνεις;Δεν θελεις να πεις; Γουστο σου να μην θες.Τι σε νοιαζει πως με λενε εμενα;
ClouD Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2010 Με νοιάζει αυτό: Tότε προφανως διαφωνειτε και με την δημοσιοποιηση του video της δολοφονιας του JFK' date='με την δημοσιοποιηση των video της επιθεσης στους διδυμους πυργους και παει λεγοντας.Αρα διαφωνειτε και με τις δημοσιοποιησεις φωτογραφιων που αποθανατισαν τετοια εγκληματα,αρα διαφωνειτε με σκηνοθετες,σεναριογραφους,συγγραφεις που ανεφεραν η δημιουργησαν τετοιες εικονες γιατι δεν μπορουσαν να βαλουν video η γιατι δεν υπηρχε οπτικοακουστικο υλικο απο τo ολοκαυτωμα ας πουμε. Στον μεσαιωνα κατεστρεφαν βιβλια.[/quote'] ΒΑΖΕΙΣ ΛΕΞΕΙΣ ΣΤΟ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟ ΜΟΥ. Δεν καταλαβαίνεις τι σημαίνει αυτό;
frenzy Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2010 Tότε προφανως διαφωνειτε και με την δημοσιοποιηση του video της δολοφονιας του JFK,με την δημοσιοποιηση των video της επιθεσης στους διδυμους πυργους και παει λεγοντας. Αρα διαφωνειτε και με τις δημοσιοποιησεις φωτογραφιων που αποθανατισαν τετοια εγκληματα,αρα διαφωνειτε με σκηνοθετες,σεναριογραφους,συγγραφεις που ανεφεραν η δημιουργησαν τετοιες εικονες γιατι δεν μπορουσαν να βαλουν video η γιατι δεν υπηρχε οπτικοακουστικο υλικο απο τo ολοκαυτωμα ας πουμε. Στον μεσαιωνα κατεστρεφαν βιβλια. Tα δύο πρώτα έχουν πολιτικό χαρακτήρα, δεν μπορείς να τα τσουβαλιάσεις με τα κουταβια όταν επί δεκαετίες αποτελούν τροφή για θεωρίες συνωμοσιών και πολιτική ανάλυση. Άλλο πράγμα. Η φωτογραφία από το αφτερμαθ της ναπαλμ πχ ξεσήκωσε πολύ κόσμο. Λειτούργησε ως αφύπνιση ενός λαού που έκλεινε τα μάτια. Η φωτογραφία με τον άνθρωπο που πέφτει από τον βόρειο πύργο σε αυτή την αφύσικη στάση, πραγματικά "free-falling" λειτούργησε ως σύμβολο απελπισίας για τα θύματα, αλλά και ως περίληψη της επίθεσης. Η ιστορική αξία των φωτογραφιών είναι το κοινό σημείο αναφοράς στα άστοχα παραδείγματα που αναφέρεις. Ο Πόε στο Tell Tale Heart έβαλε τον φονιά να κρύψει την καρδιά του θύματος κάτω από το παρκέ. Η καρδιά δεν χτυπούσε πια, αλλά εκείνος την άκουγε. Και ομολόγησε από τις τύψεις. Κάθαρση. O Αριστοτέλης την έβλεπε ως μέσο προσωπικής καλλιέργειας, ο Μπρεχτ ως μέσο κοινωνικών αλλαγών. Η κάθαρση (εντάξει μεταξύ άλλων) είναι το κοινό σημείο αναφοράς στα άστοχα παραδείγματα που αναφέρεις. Εδώ συζητούμε περισσότερο για την κατηγορία τύπου snuff παρά για φωτορεπορταζ/τέχνη. Άρα το σχόλιο περί μεσαίωνα περισσότερο φλεημ είναι παρά αποτέλεσμα λογικής σκέψης.
kalamarakias Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2010 Με νοιάζει αυτό: ΒΑΖΕΙΣ ΛΕΞΕΙΣ ΣΤΟ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟ ΜΟΥ. Δεν καταλαβαίνεις τι σημαίνει αυτό; Αν για σενα το +1 σημαινει - 1ξεκαθαρισε το.Για μενα σημαινει πως συμφωνεις με την αποψη και δινεις επαυξηση. Τωρα αν θελεις αρχισε την σημασιολογικη σου ανατροπη στα "ως ειθισται". Περιμενω. ---------- Προσθήκη στις 12:10 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 11:58 ---------- Εδώ συζητούμε περισσότερο για την κατηγορία τύπου snuff παρά για φωτορεπορταζ/τέχνη. Άρα το σχόλιο περί μεσαίωνα περισσότερο φλεημ είναι παρά αποτέλεσμα λογικής σκέψης. Flame;Το video στην Marfin,το video Κορκονεα,to video Ισαακ,το video Σολωμου,το video με τα παιδια του Τσερνομπιλ,το video με τον τροπο θανατωσης της λευκης φωκιας,των μινκ ΕΠΡΕΠΕ να δημοσιοποιηθουν;
frenzy Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2010 Δεν μπορώ να δω την ιστορική/εκπαιδευτική/ερευνητική/καλλιτεχνική αξία του κουταβοβίντεο που το φέρνει στην ίδια κατηγορία με τα άστοχα παραδείγματα που συνεχίζεις να αναφέρεις. Ίσως θα μπορούσες να με διαφωτίσεις;
Labfrog Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2010 @kalamarakias Ναι γιατι είναι όλα ίσα κ όμοια...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.