Προς το περιεχόμενο

Πληροφορίες για ATV (κοινώς γουρούνα)


AfterForever

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ενδιαφέρομαι για αγορά 2κυκλου, διότι πλέον το αυτοκίνητο εκεί που μένει έχει αδικαιολόγητα υψηλό κόστος χρήσης (βενζίνη) και πρακτικής (κίνηση κτλ).

Το πρώτο πράγμα που κοίταξα ήταν ένα 150άρι σκούτερ, αυτόματο. Μικρό κόστος, εύκολο στην οδήγηση, πρακτικό κτλ.

Ένας φίλος όμως με πρίζωσε για γουρούνα, ιδέα αν μη τι άλλο ενδιαφέρουσα.

Και ρωτώ

1) Είναι πιο ασφαλές από ένα σκουτεράκι;

2) Είναι πιο άνετο σε μια μεγαλύτερη απόσταση εκτός πόλης (προφανώς όχι μεγάλο ταξίδι Αθήνα-Θεσ/κη, απλά κάπου παραέξω); Σε γενικές γραμμές και εντός πόλης, συγκριτικά με ένα μηχανάκι;

3) Χρειάζεται δίπλωμα για μηχανάκι (δεν έχω) ή κάνει του αυτοκινήτου;

4) Κατανάλωση, κόστος ανταλλακτικών, συντήρησης, service, ασφάλειας;

Γενικά όποιος έχει / ξέρει άποψη, ας την εκφράσει. Υπέρ, κατά, τι να προσέξει κάποιος κτλ

Ευχαριστώ

ΥΓ. Παραβλέπουμε το αισθητικό κομμάτι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο εμπειρίες συναδέλφου που έκανε την μετάβαση αυτοκίνητο->atv:

 

-Είναι πιο ασφαλές απο ένα δίτροχο, αφενός απο την άποψη οτι δέν θα πέσεις αν χάσεις την ισορροπία σου,αφετέρου επειδή τα πόδια σου βρίσκονται μεταξύ των τροχών.Σαφώς και δεν συγκρίνεται με την παθητική ασφάλεια που μπορεί να προσφέρει ένα αυτοκίνητο,άλλα σίγουρα έχεις καλύτερες πιθανότητες να κρατήσεις τα πόδια σου άθικτα αν κάποιος περάσει ξυστά...σε σχέση πάντα με ένα δίτροχο.Επίσης θα πρέπει να μάθεις να "στρίβεις" εκ νέου με το atv.Δέν μιλάω φυσικά για drift και άλλες τραγελαφικές καταστάσεις,άλλα για την σωστή τοποθέτηση του οχήματος πάνω στον δρόμο,ειδικά αν έχεις πολλά χιλιόμετρα.Επειδή το κέντρο βάρους είναι ψηλά,υπάρχει πιθανότητα να ντελαπάρεις αν χάσεις πρόσφυση πίσω και ξεκινήσεις πλαγιολίσθηση.

-Τα ταξίδια στην ΕΟ δέν θα έλεγα οτι είναι το δυνατό τους σημείο.Δέν αναπτύσσουν μεγάλες ταχύτητες και είναι κουραστικά ελέω οδικής συμπεριφοράς.Επίσης το γκάζι-πεταλούδα,είναι ένας μοχλός που πρέπει να έχεις συνέχεια πατημένο με τον αντίχειρα,οπότε ένα + στον παράγοντα κούραση,εκτός και αν αλλάξεις με aftermarket αντίστοιχο με αυτά των μηχανών.

-Δίπλωμα αυτοκινήτου χρειάζεται,ότι γίνεται δηλαδή και με τα MP3 της Piaggio.

-Εχει τσιμπημένες τιμές,όχι τόσο στα αναλώσιμα,όσο στα αξεσουάρ.Μια τετράδα ζάντες+λάστιχα πλησιάζει τιμές αυτοκινήτου!

 

Κάποιοι λένε οτι συνδυάζει τα χειρότερα γνωρίσματα*** απο τους δύο κόσμους (αυτοκίνητα-μοτοσυκλέτες),θα έλεγα όμως οτι αυτό είναι καθαρά υποκειμενικό...

 

***Κολλάς στην κίνηση,εξακολουθείς να είσαι εκτεθειμένος,βρέχεσαι,κρυώνεις,λερώνεσαι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάποιοι λένε οτι συνδυάζει τα χειρότερα γνωρίσματα*** απο τους δύο κόσμους (αυτοκίνητα-μοτοσυκλέτες),θα έλεγα όμως οτι αυτό είναι καθαρά υποκειμενικό...

 

***Κολλάς στην κίνηση,εξακολουθείς να είσαι εκτεθειμένος,βρέχεσαι,κρυώνεις,λερώνεσαι

Αλήθεια τι πρακτική αξία έχει το συγκεκριμένο όχημα? :rolleyes: Πέρα από την οικονομία καυσίμου σε σχέση με ένα αυτοκίνητο και το ότι κατεβαίνει παραλία...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αλήθεια τι πρακτική αξία έχει το συγκεκριμένο όχημα? :rolleyes: Πέρα από την οικονομία καυσίμου σε σχέση με ένα αυτοκίνητο και το ότι κατεβαίνει παραλία...

 

Μήν το λές...και αμάξια μπορούν να κατέβουν στην παραλία (ασχέτως αν αμφότεροι είναι για μάπες).

Υπάρχουν πάντως και χειρότερα οχήματα που θα μπορούσε κάποιος να οδηγήσει imho.Θυμάται κανείς τα Reliant;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ειμαι σε αναλογη φαση, δηλαδη κοιταζω για μια γουρουνα 150 κυβικων, αντε 200...

 

ουσιαστικα τη θελω για ταξιδακια σε νησια τα καλοκαιρια οποτε να μπορω να φορτωσω το οχημα εμενα + 1 ατομο ακομη και 2 σακ βουαγιαζ...

 

και οταν λεω νησια δεν εννοω τιποτα θηρια (ροδο, κρητη κλπ)...

 

ουσιαστικα αν μια 150αρα μπορει να κανει διαδρομες νησια οπως Συρο, Τηνο, Παρο, Σιφνο, Σεριφο κλπ εγω ειμαι καλυμενος!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η χρηση του ATV ειναι πολυ συγκεκριμενη. Τα βλεπω στον δρομο και τα λυπαμαι, δουλευουν σε πολλες στροφες γιατι ειναι "κοντα" γραναζομενα... Ετσι θα εχουν σιγουρα αρκετες βλαβες. ΕΙναι προορισμενα για χωμα και για ειδικες συνθηκες, θεωρω οτι παρα πολυ κουραστικα. Επισης κανουν παρα πολυ θορυβο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αυτο οντως ειναι ενα θεματακι το οποιο δεν ειχα υπολογισει. ως All Terrain Vehicles λογικο ειναι να εχει κοντη κλιμακωση (οπως τα τζιπακια με τα κοντα κιβωτια)..

 

ειναι οντως αρκετα κουραστικο για τη γουρουνα το να κυκλοφορει κατα κορον σε δρομο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ως All Terrain Vehicles λογικο ειναι να εχει κοντη κλιμακωση (οπως τα τζιπακια με τα κοντα κιβωτια)..

Σωστά!

 

Σιγουρα ειναι κουραστικο, δεν ειναι για πολλα χιλιομετρα.. Ασε που υπαρχει η δυσκολια να το αναλαβει καποιος μηχανικος, τα ακριβα ανταλλακτικα. Αν εχει 4 αναρτησεις θελει πολυ χρημα η φαση.

 

Γενικα ειναι ενα παιχνιδι μια καλη 4τροχη, ειναι σαν ενα διχρονο χωματινο... Δεν ειναι για πολλα πολλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα θεωρω σαν οχηματα διασκεδασης. Οχι μεταφορας. Ειναι καλα να εχεις το αυτοκινητο σου και το μηχανακι σου για τις μετακεινησεις σου και να παρεις και ενα γρουν για να παιζεις στα χωματα και στις λασπες. Εχει φιλος και φτυνει αιμα σε εθνικη οδο, σε μεγαλες αποστασεις.

Ουσιαστικα ειναι ενα σκουτερακι με 4 ροδες.

Μεινε πολυ μακρια απο KYMCO. ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑΠΩ, ΜΕΙΝΕ ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ KYMCO

Θεωρω οτι για μετακινηση συνδιαζουν τα χειροτερα απο τα αυτοκινητα και τις μηχανες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...