@@sos@@ Δημοσ. 30 Αυγούστου 2010 Μέλος Δημοσ. 30 Αυγούστου 2010 Ναι ρε τσάκαλε, αλλά αυτές οι κοινωνίες ανάγκασαν τους κυνηγούς να δημιουργήσουν νέα όπλα για κυνήγι, άρα ΕΡΕΥΝΑ, άρα ΑΝΑΠΤΥΞΗ αλλά επειδή δεν γεννιόνται όλοι κυνηγοί ο κάθε ένας προσέφερε στην κοινωνία του όπως μπορούσε, σου εφιστώ την προσοχή στο "προσέφερε", άρα που φτάνουμε; Στην ανταλλαγή, σε είδος στην αρχή αλλά μετά τα αγαθά (καλή ώρα εσύ, γιατί αγαθό είσαι, δεν γίνεται να λες τέτοιες κουταμάρες και να είσαι και πονηρή) δεν γινόταν δουλειά (άλλωστε πόσα πορτοκάλια κάνει ένα σπίτι; Πόσα πορτοκάλια κοστίζει η ζωή σου για να κάνεις εγχείριση. Και στην τελική εγώ δεν θέλω πορτοκάλια, ναι μεν ο συνάνθρωπος μου διαθέτη αυτά αλλά εμένα δεν με ενδιαφέρουν επειδή έχω ήδη στην κατοχή μου Χ αριθμό πορτοκαλιών (τα πορτοκάλια αντικατέστησε τα με ότι θες εκτός από χρήματα). Έρχομαι και εγώ και προτείνω να δημιουργηθεί ένα κοινό είδος, που το θέλουν όλοι και τους δίνει πρόσβαση σε αγαθά αναλόγως το πόσα διαθέτουν. Έτσι και εγώ που θέλω κάτι που πουλάει (και η ανταλλαγη μια μορφή πώλησης είναι) και αυτός πουλώντας το Χ αγαθό του αποκτά πρόσβαση σε χρήματα για να αγοράσει άλλα αγαθά (ότι του κατεβάσει η στυτική του λειτουργία βρε αδελφέ). Το χρήμα δημιουργήθηκε για να δίνει πρόσβαση σε αγαθά τα οποία ίσως τα έχουν όλοι (η αρχική ιδέα, άσε το πως φτάσαμε) αλλά και τότε πάω στοίχημα ότι υπήρχαν άτομα σαν κ εσένα που προτιμούσαν αν δώσουν ποπό (τους έβγαινε φθηνότερα από το να στερηθούν κάτι που ήταν ήδη στην κατοχή τους) . συμφωνώ ως προς την αιτία της γεννησης του χρήματος, όπως την περιέγραψες αλλά κοίτα τώρα τι συνέβη μετά, από μέσο έγινε αιτία το ίδιο και κυριαρχεί με συνέπεια να μεταμορφώνει την ανθρώπινη εργασία σε εργασία-εμπόρευμα, δηλαδή σε εργασία με αντάλλαγμα το μέσο της ανταλλαγής, συνέπεια; η ανάπτυξη βασισμένη σε τέτοιο μοντέλο οικονομίας,μπορεί μεν να απελευθερώνει τμήμα,επαναλαμβάνω τμήμα της κοινωνίας,απο τον αγώνα για την εξασφάλιση της επιβίωσής του αλλά ουσιαστικά σκλαβώνει τελικά την κοινωνία την ίδια στην λογική της οικονομικής ανάπτυξης,που τα καλά της θα τα βιώσει το συνολο της κοινωνιας λίαν συντόμως, το χρήμα λοιπόν έγινε όχι μόνο αιτία αλλά έγινε και "αγαθό", και τι"αγαθό" ...υπέρτατο... υπερκεράστηκε ο λόγος για τον οποίον δημιουργήθηκε , πολύ πιθανόν τυχαία στην αρχή σίγουρα όμως τυχαία δεν υφίσταται ο ίδιος λόγος σήμερα... ο έχων λοιπόν το χρήμα,έχει το σκήπτρο , ασκεί εξουσία ,αφού αν δεν το έχεις είσαι καταδικασμένος/κατώτερος/χειραγωγείσαι/κλπ κλπ αυτήν την θεώρηση θέλεις να αποδεχτώ; αυτήν την θεώρηση την κρίνεις τελικά σπουδαία για την ανάπτυξη; και αν δεν την κρίνεις, τι προτάσεις εναντίον της; ωχαδερφισμό και υποταγή; όχι φίλε status ... Όποτε ιδέες περί τεμπελιάς και λοιπών αδρανών καταστάσεων είναι απορριπτέες από την βάση τους, αν αναλογιστείς ειδικά ότι ο συγγραφέας παρήγαγε έργο για να γράψει αυτό το βιβλίο το ίδιο το βιβλίο θεωρείται άνετα προσάναμα γιατί: Έγραψε Δημοσίευσε Πούλησε [*] Άρα έχει κέρδος από την πρόταση του για αδράνεια, άρα το βιβλίο λέει ασύστολες παπαρίες, που ακόμα και χάρισμα να το έδινε πάλι για πέταμα θα ήταν. Τέτοια βιβλία γράφονται για να αυνανίζονται πλούσια φτωχόπαιδα που σχολόντας από το Ντιρί θέλουν να το παίξουν ψευεπαναστάτες του γιουροσέντ. Είναι σαν τα βιβλία "Πως να γίνεται εκατομμυριούχος" if you get my point. επαναλαμβάνομαι για πολλοστή φορά πως το "δικαίωμα στην τεμπελιά" το αναγνωρίζω σαν μορφή αντίστασης στην εργασία, μιας εργασίας που απομυζά την ανθρώπινη δημιουργικότητα για να την προσφέρει ως υπεραξία στις τσέπες κάποιων... «… Δουλεύετε, δουλεύετε προλετάριοι για ν΄ αυξάνετε τον κοινωνικό πλούτο και την ατομική σας αθλιότητα, δουλεύετε, δουλεύετε, ώστε όσο φτωχαίνετε τόσο περισσότερους λόγους να έχετε για να δουλεύετε και να εξαθλιώνεστε. Αυτός είναι ο αμείλικτος νόμος της καπιταλιστικής παραγωγής…» ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΤΕΜΠΕΛΙΑ του Πώλ Λαφάργκ - 1880 Σύνελθε λοιπόν μικρό γραναζάκι και εσύ όπως και εγώ κορόιδο του συστήματος είμαστε.μονο που εγω κουβαλάω και πετρούλες μέσα στις τσέπες μου... Sylvia88 παρέθεσα ένα άρθρο της ελευθεροτυπίας και ένα παράδειγμα,παράδειγμα με σκοπό να δώσω μιά ιδέα για το πως μπορεί κάποιος να "επιβιώσει" χωρίς χρήμα, έτσι ώστε όταν όποιος και άμα θέλει να ασκήσει το "δικαίωμα στην τεμπελιά" ως μορφή αντίστασης στην μισθωτή -εκμεταλλευτική - εργασία (αν η δική του θεώρηση το αποδέχεται αυτό) να έχει στο περίπου μια ιδέα στο "πως".... δεν είπα ότι συμφωνω (εγώ και απόλυτα)σε ότι αναφέρει το άρθρο αυτό,πρόσεχε για το άρθρο γράφω, όπως τόνισα και ότι δεν με βρίσκει απόλυτα σύμφωνη η μεθοδολογία του παραδείγματος. επιπροσθέτως δεν αναφερω πουθενά πως κάποιο βιβλίο,άρθρο,σύγγραμμα ή βιωματική περιγραφή είναι ευαγγέλιο το οποίο δεν κριτικάρεται ή ακόμα ακόμα δεν αμφισβητείται... στα υπόλοιπα που γράφεις δεν έχω να πω τίποτα γιατί δεν λένε τίποτα σε μένα... sos σου έχω ένα απλό ερώτημα: αν είχες κάποια στιγμή ένα παιδί πώς θα το μεγάλωνες? θα έπρεπε εκείνο να σεβαστεί την επιλογή σου να ζεις εντός/εκτός συστήματος, ας πούμε το δικαίωμά σου στη διαφορετικότητα ή θα όφειλες εσύ να σεβαστείς το δικαιωμά του να έχει ανοιχτές επιλογές? και αν σου έλεγε πολύ σοβαρά στα 6 του ότι βαριέται να πάει σχολείο και προτιμά να τεμπελιάσει, που θα είχε και δίκιο δλδ, τι θα έπραττες? και αν σου έβγαινε στα 18 του ένας αγράμματος και άξεστος άνθρωπος χωρίς τις επιλογές που έχεις τώρα εσύ να αμφισβητήσει το σύστημα, θα ήσουν ικανοποιημένη απ΄το αποτέλεσμα των σημερινών προβληματισμών σου που έτρεξες να μας κάνεις και κοινωνούς? ακόμα είμαι σε στάδιο που δεν έχω ξεπεράσειπλήρως , σε θεωρητικό επίπεδο, τον αντιναταλισμό,οπότε δεν μπορώ να πω πως μπορώ να απαντήσω ακριβώς στα υποθετικά ερωτήματά σου... και ένα από μένα, αν σήμερα ήταν η τελευταία μέρα της ζωής σου θα την περνούσες όπως θα την περάσεις τώρα; Καταλαβαίνει ότι πέταξε μούφα, το έχουμε καταλάβει κι εμείς αφού ένα άτομο που στο παρελθόν, επιχειρηματολογώντας, αναφέρεται σε ένα φανταστικό παράδειγμα και στη συνέχεια γράφει "είναι ψεύτικο αλλά καταλαβαίνετε", και να θες να το πάρεις στα σοβαρά δεν μπορείς. μήπως δεν θυμάσαι καλά;... λέω μήπως;μια ανακοίνωση αλληλεγγύης ήταν για τον Μάριο Z δεν ήταν δικό μου κείμενο ...
status Δημοσ. 30 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2010 συμφωνώ ως προς την αιτία της γεννησης του χρήματος' date=' όπως την περιέγραψες αλλά κοίτα τώρα τι συνέβη μετά, από μέσο έγινε αιτία το ίδιο και κυριαρχεί με συνέπεια να μεταμορφώνει την ανθρώπινη εργασία σε εργασία-εμπόρευμα, δηλαδή σε εργασία με αντάλλαγμα το μέσο της ανταλλαγής, συνέπεια; η ανάπτυξη βασισμένη σε τέτοιο μοντέλο οικονομίας,μπορεί μεν να απελευθερώνει τμήμα,επαναλαμβάνω τμήμα της κοινωνίας,απο τον αγώνα για την εξασφάλιση της επιβίωσής του αλλά ουσιαστικά σκλαβώνει τελικά την κοινωνία την ίδια στην λογική της οικονομικής ανάπτυξης,που τα καλά της θα τα βιώσει το συνολο της κοινωνιας λίαν συντόμως, το χρήμα λοιπόν έγινε όχι μόνο αιτία αλλά έγινε και "αγαθό", και τι"αγαθό" ...υπέρτατο... υπερκεράστηκε ο λόγος για τον οποίον δημιουργήθηκε , πολύ πιθανόν τυχαία στην αρχή σίγουρα όμως τυχαία δεν υφίσταται ο ίδιος λόγος σήμερα... ο έχων λοιπόν το χρήμα,έχει το σκήπτρο , ασκεί εξουσία ,αφού αν δεν το έχεις είσαι καταδικασμένος/κατώτερος/χειραγωγείσαι/κλπ κλπ αυτήν την θεώρηση θέλεις να αποδεχτώ; αυτήν την θεώρηση την κρίνεις τελικά σπουδαία για την ανάπτυξη; και αν δεν την κρίνεις, τι προτάσεις εναντίον της; ωχαδερφισμό και υποταγή; όχι φίλε status ... [/quote'] Μα το χρήμα ήρθε να αντικαταστήσει τον παλιότερο τρόπο εξουσίας, όποιος είχε τα πιο πολλά χωράφια (αμφισβητείς και την ύπαρξη της ιδιοκτησίας μήπως; ) είχε την εξουσία στις τότε κοινωνίες. Δεν άλλαξε κάτι, η χωρητικότητα της άλλαξε μόνο, εκεί που έπιανε Χ αριθμό στερεμάτων, τώρα πιάνει Χ αριθμό νούμερων, τα οποία και εσύ χρησιμοποιείς. επαναλαμβάνομαι για πολλοστή φορά πως το "δικαίωμα στην τεμπελιά" το αναγνωρίζω σαν μορφή αντίστασης στην εργασία, μιας εργασίας που απομυζά την ανθρώπινη δημιουργικότητα για να την προσφέρει ως υπεραξία στις τσέπες κάποιων... Νισάφι με την υπεραξία, νταούλια πλέον, πες μας εσένα ο μπαμπαθ θου τι δουλειά κάνει κοριτσάκι; Μήπως βλέπεις τον "εχθρό" επειδή δεν είναι ακόμα στα δικά σου χέρια (με κάνεις και επαναλαμβάνομαι). μονο που εγω κουβαλάω και πετρούλες μέσα στις τσέπες μου... Μόλις μπεις για τα καλά στο σύστημα να δούμε που θα πάνε οι πετρούλες...Προς το παρόν ότι μου λες τα ακούω βερεσέ. Συν ότι κακά τα ψέμματα (πάρε το όπως θες το παρακάτω) αλλά τα λόγια σου δεν αντικατοπτρίζουν και τον πλέον ισορροπημένο άνθρωπο.
pournaras Δημοσ. 30 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2010 συμφωνώ ως προς την αιτία της γεννησης του χρήματος,όπως την περιέγραψες αλλά κοίτα τώρα τι συνέβη μετά, από μέσο έγινε αιτία το ίδιο και κυριαρχεί με συνέπεια να μεταμορφώνει την ανθρώπινη εργασία σε εργασία-εμπόρευμα, δηλαδή σε εργασία με αντάλλαγμα το μέσο της ανταλλαγής, συνέπεια; η ανάπτυξη βασισμένη σε τέτοιο μοντέλο οικονομίας,μπορεί μεν να απελευθερώνει τμήμα,επαναλαμβάνω τμήμα της κοινωνίας,απο τον αγώνα για την εξασφάλιση της επιβίωσής του αλλά ουσιαστικά σκλαβώνει τελικά την κοινωνία την ίδια στην λογική της οικονομικής ανάπτυξης,που τα καλά της θα τα βιώσει το συνολο της κοινωνιας λίαν συντόμως, το χρήμα λοιπόν έγινε όχι μόνο αιτία αλλά έγινε και "αγαθό", και τι"αγαθό" ...υπέρτατο... υπερκεράστηκε ο λόγος για τον οποίον δημιουργήθηκε , πολύ πιθανόν τυχαία στην αρχή σίγουρα όμως τυχαία δεν υφίσταται ο ίδιος λόγος σήμερα... ο έχων λοιπόν το χρήμα,έχει το σκήπτρο , ασκεί εξουσία ,αφού αν δεν το έχεις είσαι καταδικασμένος/κατώτερος/χειραγωγείσαι/κλπ κλπ αυτήν την θεώρηση θέλεις να αποδεχτώ; αυτήν την θεώρηση την κρίνεις τελικά σπουδαία για την ανάπτυξη; και αν δεν την κρίνεις, τι προτάσεις εναντίον της; ωχαδερφισμό και υποταγή; όχι φίλε status ... Η διαφορα ομως ειναι, οτι το χρημα δεν εγινε μεσο συναλλαγης επειδη σε καποιους αρεσε το σχεδιο, αλλα λογω αναγκης για να μπορεσει να γινει πιο ευκολη και πιο σωστη η συναλλαγη. Που σημαινει οτι η αναγκη για τη συναλλαγη υπαρχει και θα συνεχισει να υπαρχει. Το οτι οποιοδηποτε μεσο (ειτε λεγεται χρημα, ειτε φασολια, ειτε αυγα), εχει την ευχερεια της αποταμιευσης, με αποτελεσμα την συσσωρευση του αρα και τη συσσωρευση δυναμης, σε αυτο δε φταιει το μεσο, αλλα ο ιδιος ο ανθρωπος και η φυση του. Οποτε παμε σε καποιες πιο απλες ερωτησεις. Ειναι δυνατον να λειτουργησουμε αυτονομα ο καθενας μας και να μην εχουμε αναγκη ο ενας τον αλλον. Δεν νομιζω, σε καμμια περιπτωση. Αρα αφου η συνεργασια μας ειναι αναγκαια, ειναι δυνατον να μπορεσει να γινει συνεργασια ανθρωπων σε μαγαλες αποστασεις, με καποιο μη κοινο συναλλασομενο μεσο; (πχ θελω ρακη απο την κρητη, αλλα να την πλερωσω με τσιπουρο απο την αρτα, και χωρις να υπολογισω αυτον που θα μου τη μεταφερει). Και παλι το θεωρω αδυνατο. Οποτε παμε στο τριτο ερωτημα, αν ειναι δυνατον να βρεθει μεσο συναλλαγης που να μην μπορει να αποταμιευθει - συσσωρευθει; Και παλι δεν το νομιζω, αλλα αν εχει καποιος καποια προταση εδω ειμαστε.
@@sos@@ Δημοσ. 30 Αυγούστου 2010 Μέλος Δημοσ. 30 Αυγούστου 2010 Συν ότι κακά τα ψέμματα (πάρε το όπως θες το παρακάτω) αλλά τα λόγια σου δεν αντικατοπτρίζουν και τον πλέον ισορροπημένο άνθρωπο. μοιράζεις και πιστοποιητικά;
slipknot Δημοσ. 30 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2010 μήπως δεν θυμάσαι καλά;... λέω μήπως;μια ανακοίνωση αλληλεγγύης ήταν για τον Μάριο Z δεν ήταν δικό μου κείμενο ... Σε αυτό το post αναφέρομαι. Τώρα αν δεν ήταν δικό σου κείμενο, συγνώμη, λάθος μου αλλά δεν μπορώ να το καταλάβω όταν δεν υπάρχει μια πηγή. Μικρή σημασία έχει όμως, το ζητούμενο παραμένει το ίδιο: Το θέμα μας δεν είναι αν είναι αθώος ή ένοχος ο Μάριος Ζ., αν είναι αθώοι ή ένοχοι η μαθήτρια του Λυκείου ή οι οπαδοί του Λεβαδειακού (παρεπιμπτόντως, τα δύο τελευταία παραδείγματα είναι ψεύτικα και σίγουρα υπερβολικά. Όμως εξίσου υπερβολικό είναι και του παράδειγμα του Μάριου Ζ., που όμως είναι πραγματικότητα). Μούφα ιστορία. Το ότι πρόκειται για ανακοίνωση γραμμένη από τρίτους, δεν αλλάζει κάτι. Τη πόσταρες, κάτι που σημαίνει ότι ακόμα και σε ελάχιστο βαθμό, συμφωνείς μαζί της και δεν έχεις πρόβλημα να πασάρεις μούφες για να συγκινήσεις.
@@sos@@ Δημοσ. 30 Αυγούστου 2010 Μέλος Δημοσ. 30 Αυγούστου 2010 Σε αυτό το post αναφέρομαι. Τώρα αν δεν ήταν δικό σου κείμενο, συγνώμη, λάθος μου αλλά δεν μπορώ να το καταλάβω όταν δεν υπάρχει μια πηγή. Μικρή σημασία έχει όμως, το ζητούμενο παραμένει το ίδιο: Μούφα ιστορία. Το ότι πρόκειται για ανακοίνωση γραμμένη από τρίτους, δεν αλλάζει κάτι. Τη πόσταρες, κάτι που σημαίνει ότι ακόμα και σε ελάχιστο βαθμό, συμφωνείς μαζί της και δεν έχεις πρόβλημα να πασάρεις μούφες για να συγκινήσεις. στο κείμενο αναφέρθηκαν τα δύο παραδείγματα ,όχι για να συγκινήσουν αλλά για να τονίσουν τον παραλογισμό της σύλληψης του μάριου , αν δεν το βλέπεις εσύ δεν φταίω εγώ...αν έχεις εσύ άλλη γνώμη πορεύσου με αυτήν σε οποιες συζητήσεις μας μελλοντικές ...
ΦΡΑΝΤΣΕΣΚΑ ΣΑΝΤ Δημοσ. 30 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2010 @ sos η απάντηση εν ολίγοις είναι: ΝΑΙ. πίστεψέ με ήρθα σε φάση πολύ δυσκολότερη απ΄το να μάθω πως έχω μπροστά μου ΜΙΑ μέρα ζωής. λόγω κάποιου ατυχήματος άρχισα να χάνω τον έλεγχο των πάνω άκρων και η διάγνωση μου έδινε πιθανότητες να χάσω και των κάτω. άρχισα να βλέπω το μέλλον μου χωρίς να μπορώ ούτε να δουλέψω, ούτε να ταξιδέψω, ούτε να είμαι αυτόνομη και με έπιασε απελπισία. το μέλλον, καταλαβαίνεις? όχι ΜΙΑ μέρα αλλά ΜΙΑ ζωή. σε πληροφορώ πως ήταν η πιο ευτυχισμένη μέρα μου, μέχρι σήμερα, όταν μπόρεσα να ξαναγυρίσω στη δουλειά μου. εύχομαι ειλικρινά να μή χρειαστεί ποτέ να το συνειδητοποιήσεις με ανάλογο τρόπο.
Typhoon Δημοσ. 30 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2010 Από το τελευταίο ποστ μου δημιουργήθηκε μια αίσθηση ότι συζητάμε το προφανές. Ο καθένας έχει δικαίωμα στην τεμπελία και είναι ελεύθερος να το εξασκήσει όπως και με όποιο τρόπο θέλει. Κανείς δεν αναγκάζει τον άλλον να δουλέψει, ούτε του λέει πως θα διαθέσει το μόχθο εάν αυτός αποφασίσει να το κάνει.
@@sos@@ Δημοσ. 30 Αυγούστου 2010 Μέλος Δημοσ. 30 Αυγούστου 2010 @ sos η απάντηση εν ολίγοις είναι: ΝΑΙ. εν ολίγοις είναι όχι μάνα αφεντικό, προς το παρών... πίστεψέ με ήρθα σε φάση πολύ δυσκολότερη απ΄το να μάθω πως έχω μπροστά μου ΜΙΑ μέρα ζωής. λόγω κάποιου ατυχήματος άρχισα να χάνω τον έλεγχο των πάνω άκρων και η διάγνωση μου έδινε πιθανότητες να χάσω και των κάτω. άρχισα να βλέπω το μέλλον μου χωρίς να μπορώ ούτε να δουλέψω, ούτε να ταξιδέψω, ούτε να είμαι αυτόνομη και με έπιασε απελπισία. το μέλλον, καταλαβαίνεις? όχι ΜΙΑ μέρα αλλά ΜΙΑ ζωή. σε πληροφορώ πως ήταν η πιο ευτυχισμένη μέρα μου, μέχρι σήμερα, όταν μπόρεσα να ξαναγυρίσω στη δουλειά μου. εύχομαι ειλικρινά να μή χρειαστεί ποτέ να το συνειδητοποιήσεις με ανάλογο τρόπο. άλλο αυτό που αναφέρεις όμως... τέσπα να είσαι γερή και δυνατή ...
status Δημοσ. 30 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2010 μοιράζεις και πιστοποιητικά; Το περίμενα ότι θα έδινες σημασία μόνο σε αυτό.
@@sos@@ Δημοσ. 30 Αυγούστου 2010 Μέλος Δημοσ. 30 Αυγούστου 2010 Το περίμενα ότι θα έδινες σημασία μόνο σε αυτό.δεν μου άφησες κάποιο άλλο περιθώριο με όσα έγραψες και με ότι δεν απάντησες...
Praetorianos Δημοσ. 30 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2010 δεν μου άφησες κάποιο άλλο περιθώριο με όσα έγραψες και με ότι δεν απάντησες... Αυτό είναι τουλάχιστον εξοργιστικό να το γράφεις ΕΣΥ.
status Δημοσ. 30 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2010 δεν μου άφησες κάποιο άλλο περιθώριο με όσα έγραψες και με ότι δεν απάντησες... Αποσύρομαι.
slipknot Δημοσ. 30 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2010 στο κείμενο αναφέρθηκαν τα δύο παραδείγματα ,όχι για να συγκινήσουν αλλά για να τονίσουν τον παραλογισμό της σύλληψης του μάριου , αν δεν το βλέπεις εσύ δεν φταίω εγώ...αν έχεις εσύ άλλη γνώμη πορεύσου με αυτήν σε οποιες συζητήσεις μας μελλοντικές ... Όχι μαυροκοκκινίτσα μου, εσύ δε φταις ποτέ και πουθενά. Οι άλλοι φταίνε που δε μπορούν να διακρίνουν το νόημα που αχνοφαίνεται πίσω απ' το μονόχρωμο, άντε δίχρωμο καμβά του μυαλού σου. Φταίω κι εγώ ο ΜΑΛΑΚΑΣ που ενώ ξέρω που θα καταλήξει το όλο θέμα και τι θα διαβάσω, ασχολούμαι. Και το είχα γράψει δηλαδή... Όσο για τη συμβουλή, ευχαριστώ, δεν είχε περάσει απ' ο μυαλό μου. Αλίμονο, μην παραλείψουμε να πούμε και τα αυτονόητα. Δυο φράσεις έχουμε, να τις χώσουμε μην είναι άχρωμο το post.
@@sos@@ Δημοσ. 30 Αυγούστου 2010 Μέλος Δημοσ. 30 Αυγούστου 2010 Αυτό είναι τουλάχιστον εξοργιστικό να το γράφεις ΕΣΥ.επί της συγκεκριμένης στιχομυθίας με τον status; δεν νομίζω...για γενικά ...το κουβεντιάζουμε...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.