PCharon Δημοσ. 27 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2010 Ο νόμος τυπικά (το "τυπικά" δεν έπρεπε να το γράψω, αλλά τέλος πάντων) είναι με το μέρος σου, το ποσό που πρέπει να κοπεί ή να επιστραφεί ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ (ΤΟ) ΠΡΟΪΟΝ ΓΙ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ είναι εκείνο της απόδειξης, αν όντως υφίσταται εγγύηση (που κανονικά πρέπει να είναι γραμμένη η ισχύς της πάνω στην απόδειξη ή να είναι γραπτή με σφραγίδα καταστήματος, αλλιώς δε μπορείς να απαιτήσεις τίποτα μετά 3 χρόνια). Αυτό είναι ένα τυφλό σημείο, δηλαδή πάμε παίρνουμε κάτι και μας λένε το κλασσικό "η εγγύηση με την απόδειξη", μόνο που πουθενά στην απόδειξη δε γράφει "πόση" εγγύηση. Για παράδειγμα έχω αγοράσει δίσκο από το e-shop που έγραφε η ιστοσελίδα 5 χρόνια εγγύηση και μετά από 2 χρόνια που ξαναμπαίνω στην ίδια σελίδα το έχουν κάνει να γράφει 3 χρόνια (αν χαλάσει στα 4 πχ, άντε να αποδείξω εγώ πόση ήταν η εγγύηση του δίσκου). Σημείωση: αν υπάρχει προϊόν να στο αντικαταστήσουν δεν είναι υποχρεωμένοι να κόψουν πιστωτικό ή να επιστρέψουν χρήματα, ή την αντικαθιστάς ή τη κρατάς χαλασμένη. Λογικά κοτζάμ κατάστημα θα έχουν μια αντίστοιχη κάρτα, οπότε αυτό πρέπει να κοιτάξεις να συμφωνήσεις με τον υπάλληλο. Υ.Γ. Με 100€ πιστωτικό πάντως έρχεσαι σε αντίστοιχη κάρτα. Τα 60€ είναι όντως λίγα.
antonl Δημοσ. 27 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2010 Δεν ξέρω πόσο άκρη μπορείς να βγάλεις απ τους νόμους αυτούς. Τα 2 χρόνια δεν είναι η εγγύηση. Αυτό που έχει ακουστεί για 2 χρόνια είναι ευρωπαϊκή οδηγία που δεν έχει γίνει νόμος. Άλλος η εγγύηση, άλλο η ευθύνη του πωλητή κι άλλο τα δικαιώματα που απορρέουν από πραγματικό ελάττωμα. Γενικά είναι λίγο μπάχαλο, τουλάχιστον για κάποιον χωρίς νομικές γνώσεις.
PCharon Δημοσ. 27 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2010 Αν είναι μπάχαλο για κάποιο λόγο είναι επειδή στην πλειονότητα των περιπτώσεων δεν ισχύει αυτό: κανονικά πρέπει να είναι γραμμένη η ισχύς της πάνω στην απόδειξη ή να είναι γραπτή με σφραγίδα καταστήματος Αν έχεις χαρτί στα χέρια σου που γράφει "αυτό για τόσο" με σφραγίδα καταστήματος, τότε δεν είναι καθόλου μπάχαλο. Το ότι έχει επικρατήσει η φράση "εγγύηση με την απόδειξη" δε νομίζω να είναι και πολύ τυχαίο...
PCharon Δημοσ. 27 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2010 Τί εννοείς από πού να ξεκινήσεις; Αν έχεις την απόδειξη αγοράς και όχι κάποια απόδειξη πως η εγγύηση ήταν για 3 χρόνια, τότε ξεκίνα με καλή διάθεση και γλυκά λόγια για να πείσεις τον υπάλληλο να σου αντικαταστήσει την κάρτα με μια παρόμοια. Αν δεν το κάνει, απλά θα βολευτείς με ότι σου δώσει (60, έστω 60) διότι δεν καλύπτεσαι νομικά για την εγγύηση καταστήματος. Αν έχεις χαρτί από τα εντός της κάρτας που γράφει 3 χρόνια από τον κατασκευαστή, τότε επικοινώνησε με τον κατασκευαστή μήπως τη δεχτούν για RMA ταχυδρομικώς.
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 27 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2010 Έχουν: http://www.multirama.gr/products/product?pid=0446786&catid=020300 http://www.multirama.gr/products/product?pid=0433664&catid=020300 Liakos_LILIS κυνηγησέ το αν μπορείς και μην δεχτείς το πιστωτικό. Εχω την εντυπωση οτι η 8800gtx εχει αντιστοιχες επιδοσεις με μια 260 και πλησιαζει μια gtx275. Η 240/250 νομιζω πως ειναι αρκετα χαμηλοτερων επιδοσεων. Απο κει και περα χωρις να ξερω με νομους κλπ τι παιζει, θα πω απλα τη δικη μου γνωμη. Οταν πληρωνω 250 ευρω για ενα προιον, η εγγυηση το νοημα που εχει ειναι να μου διασφαλισει οτι τα λεφτα αυτα δε θα πανε χαμενα, κι οτι σε καθε περιπτωση θα εχω το προιον αυτο απροβληματιστο και λειτουργικο. Αν αρκετο καιρο μετα δεν υπαρχει το ιδιο προιον οφειλουν να μου παρεχουν ενα ιδιων η καλυτερων προδιαγραφων. Το ΚΑΤΩΤΕΡΩΝ προδιαγραφων δεν ισχυει ποτε και σε καμια εγγυηση. Αλλιως τι νοημα εχει η εγγυηση και τι ακριβως μου εγγυαται? Οτι πληρωνων 250 ευρω για να εχω στο τελος ενα προιον αξιας 50 ευρω με τις μισες επιδοσεις? Αυτο ΠΡΟΦΑΝΩΣ και δεν ειναι εγγυηση, αλλα ειναι ΠΑΖΑΡΕΜΑ. YΓ. Επειδη τα καλοκαιρια στη χωρα μας τα pc υποφερουν, καλο ειναι να αφιερωνετε 1 ωρα την ανοιξη σε αλλαγη θερμοαγωγιμης παστας και καθαρισμο απο σκονες ειδικα των ανεμιστηρων, για να μην παιζουν στα θερμικα ορια τους οι καρτες και οι επεξεργαστες.
Liakos_LILIS Δημοσ. 27 Αυγούστου 2010 Μέλος Δημοσ. 27 Αυγούστου 2010 να στε καλα ολοι για τις απαντησεις ! ειλικρινα με εμψυχωσατε θα παω σημερα κιολας να δω τι μπορω να κανω
Ntinaras Δημοσ. 27 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2010 το καταστημα ειναι υποχρεωμενο να σου δωσει το φουλ πιστωτικο πισω ναι 250 ευρω το γραφει ο νομος αν ψαξεις να ξερεις οτι οταν αυτος επιστρεψει την καρτα στον εισαγωγεα θα παρει το φουλ ποσο που ειχε πληρωσει τοτε που την αγορασε
antonl Δημοσ. 27 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2010 το καταστημα ειναι υποχρεωμενο να σου δωσει το φουλ πιστωτικο πισωναι 250 ευρω το γραφει ο νομος αν ψαξεις [...] Μπορείς να πεις λιγάκι πού το γράφει γιατί δεν είδα κάτι τέτοιο όσες φορές κι αν τον διάβασα;
PCharon Δημοσ. 27 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2010 Προσπάθησε να τον πείσεις για να πάρεις μια κάρτα αντίστοιχων επιδόσεων (εγώ με μια GTS250 θα βολευόμουν, είναι αρκετά αντίστοιχη). Επισήμανέ του κάποια τεχνικά και πως πρόκειται για τη GTX έκδοση και όχι την απλή 8800, μπας και ξέρει από αυτά και καταλάβει τί κάρτα ήταν. Πες του πως με 60€ δεν παίρνεις αντίστοιχη κάρτα. Όλα ωραία κι ευγενικά με σταθερό τόνο ομιλίας, όχι δείχνοντας άσχετος και όχι δείχνοντας θυμωμένος, αλλά δείχνοντας πως έχεις δίκιο και ξέρεις τι λες. Τώρα άμα πέφτεις σε αποφασισμένο ή κακό άνθρωπο, τίι να γίνει... (εγώ σε αυτήν την περίπτωση θα δοκίμαζα και σε άλλο υποκαταστημα, αν μπορούσα) Υ.Γ. Το κατάστημα είναι υποχρεωμένο πρώτον να στην αντικαταστήσει, όχι να σου δώσει χρήματα. Κι επειδή έχει πράγμα και μπορεί να του την αντικαταστήσει, σίγουρα δεν επρόκειτο να πάρει ποτέ πίσω 250€. Επίσης αν δεν υπάρχει απόδειξη πως η εγγύηση ήταν 3 χρόνια, τότε ουσιαστικά δεν είναι υποχρεωμένοι για τίποτα, μπορούν να το παίξουν αλλιώς και να μη δώσουν και τίποτα και θα είναι μια χαρά νόμιμοι.
Liakos_LILIS Δημοσ. 27 Αυγούστου 2010 Μέλος Δημοσ. 27 Αυγούστου 2010 το θεμα ειναι οτι ειμαι ασχετος με τους νομους/δικαιωματα αγοραστη σε αντιθεση με την τεχνολογια..
Neo106 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2010 Στο πλαισιο με τα πιστωτικα ειναι παντα ετσι, αν εχει περασει καιρος απο την αγορα, πεφτει η αξια του πιστωτικου.Αλλα να εισαι σιγουρος οτι αμα επιμεινεις να σου δωσουν μια ισοδυναμη καρτα, θα το κανουν!
Super Moderators Thresh Δημοσ. 27 Αυγούστου 2010 Super Moderators Δημοσ. 27 Αυγούστου 2010 Μπορείς να πεις λιγάκι πού το γράφει γιατί δεν είδα κάτι τέτοιο όσες φορές κι αν τον διάβασα; εκεί που λέει για υπαναχώρηση σύμβασης από την στιγμή που δεν έχουν το ίδιο προϊόν για αντικατάσταση. Σύμβαση είναι η απόδειξη και ότι τιμή αναγράφεται πάνω σε αυτή...
antonl Δημοσ. 27 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2010 εκεί που λέει για υπαναχώρηση σύμβασης από την στιγμή που δεν έχουν το ίδιο προϊόν για αντικατάσταση. Σύμβαση είναι η απόδειξη και ότι τιμή αναγράφεται πάνω σε αυτή... Άρθρο 547; Αν ναι, τις προάλλες εσύ έλεγες (αν θυμάμαι καλά ) ότι σ αυτήν την περίπτωση δεν έχουμε ούτε «πραγματικό ελάττωμα» ούτε «έλλειψη συναρμολογημένης ιδιότητας».
Super Moderators Thresh Δημοσ. 27 Αυγούστου 2010 Super Moderators Δημοσ. 27 Αυγούστου 2010 δεν θυμάμαι άρθρο, αλλά δεν νομίζω ότι είναι το ίδιο...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.