Nik.K Δημοσ. 28 Αυγούστου 2010 Μέλος Δημοσ. 28 Αυγούστου 2010 Με τιμη 250$ ( Που πιστευω θα ειναι ανετα 200ε+ στην Ευρωπη ) νομιζω πως απευθυνεται σε αυτους. Οσοι δεν νοιαζονται για τον ηχο δεν νομιζω να σκασουν 200ε+ για ενα συστημα 2.1. Οπως και να εχει θα ανεβασω εντυπωσεις μολις το ακουσω να δουλευει.
nemesiskp Δημοσ. 28 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2010 Οσοι δεν νοιαζονται για τον ηχο δεν νομιζω να σκασουν 200ε+ για ενα συστημα 2.1. Και επισης οσοι πραγματικα νοιαζονται για τον ηχο δεν θα τα δωσουν στην antec αλλα θα μαζεψουν για κανενα καλυτερο hi fi συστημα το οποιο ασφαλως δεν θα ειναι στα χρηματα με αυτα....
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 28 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2010 Με τιμη 250$ ( Που πιστευω θα ειναι ανετα 200ε+ στην Ευρωπη ) νομιζω πως απευθυνεται σε αυτους. Οσοι δεν νοιαζονται για τον ηχο δεν νομιζω να σκασουν 200ε+ για ενα συστημα 2.1. Οπως και να εχει θα ανεβασω εντυπωσεις μολις το ακουσω να δουλευει. Το κοινο στο οποιο απευθυνονται 2.1 ηχεια των 200 ευρω, ειναι οι ασχετοι με τον ηχο που ωστοσο διαθετουν ρευστο και θελουν να πιστευουν οτι θα γινουν high end users αγοραζοντας ηχεια με διαφορες τεχνολογικες ετικετες. Φυσικα δεν ξερουν οτι απλα πεφτουν θυματα εμπορικων τρικ, καθως με ελαχιστα παραπανω χρηματα αγοραζουν σετ ενισχυτη - ηχειων - sub που αποδιδουν αιωνες καλυτερο ηχο απο διαφορα 2.1 "Full HD 3d dolby digital surrourd 17 turbo system ΤΗΧ 2012 certified κλπ κλπ" Οσο και να προσπαθησει κανεις, ενα τρικυκλο δε θα γινει ποτε ferrari. Βαζοντας εξατμισεις κλπ, μπορει να το καταφερεις να ακουγεται ΚΑΠΩΣ σαν ferrari και να ξεγελα κανεναν ασχετο, αλλα θα ειναι για παντα τρικυκλο. Τα εν λογω ηχεις της antec μπορει να βγουν πολυ ποιοτικα, ωστοσο δε θα παιξουν ποτε τους 3d ηχο οπως ισχυριζονται.
Nik.K Δημοσ. 28 Αυγούστου 2010 Μέλος Δημοσ. 28 Αυγούστου 2010 Nemesis για την Antec μιλαμε οχι για την Logitech... MiLiz δλδ αν βγουν και ποιοτικα και καταφερνουν να κοροιδεψουν τα αυτια σου ωστε να βρισκεις ελαχιστες διαφορες με ενα σετ 5.1 τι σημασια εχουν ολα τα αλλα ? Γιαυτο λεω, περιμενουμε και βλεπουμε.
sozz Δημοσ. 28 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2010 για γραψε ενα σετ με 200Ε να εχει αυτα που λες και να ειναι αιωνες παραπανω παντως δυο monitor θα ηταν καλυτερα σε αυτα τα λεφτα και εαν θελει καποιος woofer τα edifier s550/s730 νομιζω θα ηταν πολυ καλυτερα απο αυτα
PCharon Δημοσ. 28 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2010 Εϊναι αδύνατον να κοροϊδέψουν τα αυτιά σου. Δύο πηγές ήχου παραμένουν... δύο πηγές ήχου, όσα εφέ και να κάνεις στον ήχο, διότι το ένα είναι ανεξάρτητο θέμα από το άλλο. Για όποιον θέλει να παίξει κι έχει 2(.1), υπάρχουν μερικά plugins στον Winamp που κάνουν τέτοιου είδους επεξεργασία στον ήχο. Ουσιαστικά είναι προρυθμίσεις για τα volume levels των συχνοτήτων και παιχνιδίσματα με τη μίξη του ήχου, τίποτα παραπάνω δε μπορεί να γίνει. Δε λέω πως δεν ακούγεται ευχάριστα, όμως είναι ψέμμα και όχι ιδιαίτερα ουσιαστικό (μερικούς μπορεί να τους "χαλάει" κιόλας). Στα ίδια λεφτά αγοράζεις entry level συστήματα πολλαπλών δρόμων ικανοποιητικής ισχύος που αν απλώσεις στο χώρο σου θα έχεις πραγματικά αποτελέσματα "3D" για ταινίες με τέτοιο ήχο. Αν είναι να ακούς μουσική και να πληρώνεις κερατιάρικα για ψευδο-surround και τέτοια, καλύτερα να δοκιμάσεις κανά plugin στον winamp, το ίδιο πράγμα ακριβώς κάνει.
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 28 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2010 για γραψε ενα σετ με 200Ε να εχει αυτα που λες και να ειναι αιωνες παραπανω Ειπα με παραπανω απο 200E, δηλαδη για καποιον που εχει σκοπο να εχει καλο ηχο, με το αντιστοιχο αντιτιμο. Στα 200Ε imo δεν αξιζουν τα λεφτα τους αρκετα απο τα "pc sets" που κυκλοφορουν. 100~150Ε ειναι καλα, αλλιως βαζεις παραπανω λεφτα και πας σε ενισχυτη-2 ηχεια-sub και εχεις τον ηχο που ονειρευεσαι να εχεις και οχι αυτον που σου λενε οτι θα εχεις οι κατασκευαστες που ασχολουνται κυριως με το χωρο της πληροφορικης. @Νik.k: Εγω γενικα δεν ειμαι fan του 5.1 ηχου και γενικοτερα του 3d ηχου. Παντα ημουν υπερ των λυσεων 2.1 μιας και η κυρια χρηση που κανω στα ηχεια ειναι η μουσικη. Και για τη μουσικη προτιμαται ζευγος ηχειων αντι για 5.1 Για το αν τωρα τα 2.1 της antecγινεται να σε ξεγελασουν και να σου δωσουν την εντυπωση του τρισδιαστατου ηχου: Κατι τετοιο ειναι φυσικα αδυνατο. Ας τα παρουμε απο την αρχη. Ο ηχος δεν ειναι τιποτα αλλο απο συχνοτητες που ταξιδευουν μεσα στο χωρο και φτανουν στο αυτι μας. Για λογους ευκολιας τις ξεχωριζουμε σε χαμηλες (μπασα), μεσαιες (ανθρωπινη φωνη) και υψηλες (τα "πιατα" των ντραμς πχ). Μονο οι χαμηλες συχνοτητες εχουν την ιδιοτητα να μην καταλαβαινουμε απο ποιο σημειο προερχονται. Αρα σε μια εκρηξη πχ το μπουμ θα ακουστει γεμιζοντας το χωρο, χωρις να αντιληφθεις το χωρο απο τον οποιο προερχεται (δηλαδη το σημειο που βρισκεται το sub). Αρα στην περιπτωση των μπασων δεν υπαρχει 3d ηχος. Ειτε η εκρηξη σημειωθει αριστερα, ειτε δεξια, ειτε πανω, ειτε κατω, εσυ δε θα το καταλαβεις αν υποθεσουμε οτι παραγονται αποκλειστικα χαμηλες συχνοτητες. Παμε τωρα στις μεσαιες και υψηλες συχνοτητες που συμβαινει ακριβως το αντιθετο. Οι μεσαιες και υψηλες συχνοτητες που θα αναπαραγονται απο τους 2 δορυφορους, εχουν την ιδιοτητα να αντιλαμβανομαστε το χωρο απο τον οποιο ξεκινουν μεχρι να φτασουν στο αυτι μας. Ετσι αν εχεις μπροστα σου τους δορυφορους θα αντιλαμβανεσαι ολους τους ηχους να προερχονται απο μπροστα, αν τους εχεις πισω σου, θα αντιλαμβανεσαι ολους τους ηχους να προερχονται απο πισω. Αρα σε μια ταινια που θα φευγει μια σφαιρα απο "πισω" και θα περναει την καμερα για να φτασει "μπροστα", εσυ ηχητικα θα ακουσεις ολη τη διαδικασια να συμβαινει απτο σημειο που ειναι τοποθετημενοι οι δορυφοροι. Παραλληλα ο ηχος εχει 3 διαστασεις, η αλλιως 3 αξονες στους οποιους μπορει να αναλυθει επαρκως. 2 δορυφοροι τοποθετημενοι συμμετρικα (1 αριστερα 1 δεξια) ως προς τη θεση ακροασης δημιουργουν μολις 1 νοητο αξονα, δηλαδη προσωμοιωνουν ηχο σε μονο μια διασταση. Ο νοητος αυτος αξονας ειναι ο "αριστερα-δεξια" για να το πω πιο απλα. Για να προσωμοιωσουμε 2η διασταση (χωρις να χανουμε την πρωτη) πρεπει να δημιουργησουμε αλλους 2 νοητους ηχητικους αξονες. Τον αριστερα "μπρος-πισω" και τον δεξια "μπρος-πισω". Αρα πρεπει να τοποθετηθουν οι αντιστοιχοι δορυφοροι, σε αντιστοιχα σημεια. Αυτο επιτυγχανουν τα 4.1/5.1 συστηματα. Και τελος για να επιτυχουμε ΚΑΙ την 3η διασταση, πρεπει να τοποθετηθουν δορυφοροι πυο να δημιουργουν ακομα μερικους νοητους αξονες ως προς το υψος "πανω-κατω". Ποτε λοιπον 2 ηχεια δε θα καταφερουν να προσωμοιωσουν 3 διαστασεις, ειναι φυσικα αδυνατο, και εχει να κανει με τις φυσικες ιδιοτητες των συχνοτητων. Για την ακριβεια 2 ηχεια δεν μπορουν να προσωμοιωσουν ουτε 2 διαστασεις, γιαυτη τη δουλεια υπαρχουν τα 5.1 Η παραπανω αναλυση ειναι και ο λογος που λεω οτι το 3d λογοτυπο σε 2.1 ηχεια ειναι απλα ενα εμπορικο τρικ ή πιο απλα μια κοροιδια. Δεν αποκλειω το ενδεχομενο ομως, τα Antec να παιξουν πολυ καλο ηχο στη 1 διασταση.
nemesiskp Δημοσ. 28 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2010 Nemesis για την Antec μιλαμε οχι για την Logitech... MiLiz δλδ αν βγουν και ποιοτικα και καταφερνουν να κοροιδεψουν τα αυτια σου ωστε να βρισκεις ελαχιστες διαφορες με ενα σετ 5.1 τι σημασια εχουν ολα τα αλλα ? Γιαυτο λεω, περιμενουμε και βλεπουμε. Σωστος sorry μπερδεψα τα ονοματα.....
Dj_kourampies Δημοσ. 28 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2010 Στα ίδια και λιγότερα χρήματα υπάρχουν άψογα monitor με τελείως linear response που δεν πρόκειται να φτάσει κανένα σύστημα 2.1 η 5.1. Απορώ γιατί υπάρχει ακόμα αυτή η κατηγορία ηχείων και πουλάει και τόσο καλά.
Nik.K Δημοσ. 28 Αυγούστου 2010 Μέλος Δημοσ. 28 Αυγούστου 2010 Ειπα με παραπανω απο 200E, δηλαδη για καποιον που εχει σκοπο να εχει καλο ηχο, με το αντιστοιχο αντιτιμο.Στα 200Ε imo δεν αξιζουν τα λεφτα τους αρκετα απο τα "pc sets" που κυκλοφορουν. 100~150Ε ειναι καλα, αλλιως βαζεις παραπανω λεφτα και πας σε ενισχυτη-2 ηχεια-sub και εχεις τον ηχο που ονειρευεσαι να εχεις και οχι αυτον που σου λενε οτι θα εχεις οι κατασκευαστες που ασχολουνται κυριως με το χωρο της πληροφορικης. @Νik.k: Εγω γενικα δεν ειμαι fan του 5.1 ηχου και γενικοτερα του 3d ηχου. Παντα ημουν υπερ των λυσεων 2.1 μιας και η κυρια χρηση που κανω στα ηχεια ειναι η μουσικη. Και για τη μουσικη προτιμαται ζευγος ηχειων αντι για 5.1 Για το αν τωρα τα 2.1 της antecγινεται να σε ξεγελασουν και να σου δωσουν την εντυπωση του τρισδιαστατου ηχου: Κατι τετοιο ειναι φυσικα αδυνατο. Ας τα παρουμε απο την αρχη. Ο ηχος δεν ειναι τιποτα αλλο απο συχνοτητες που ταξιδευουν μεσα στο χωρο και φτανουν στο αυτι μας. Για λογους ευκολιας τις ξεχωριζουμε σε χαμηλες (μπασα), μεσαιες (ανθρωπινη φωνη) και υψηλες (τα "πιατα" των ντραμς πχ). Μονο οι χαμηλες συχνοτητες εχουν την ιδιοτητα να μην καταλαβαινουμε απο ποιο σημειο προερχονται. Αρα σε μια εκρηξη πχ το μπουμ θα ακουστει γεμιζοντας το χωρο, χωρις να αντιληφθεις το χωρο απο τον οποιο προερχεται (δηλαδη το σημειο που βρισκεται το sub). Αρα στην περιπτωση των μπασων δεν υπαρχει 3d ηχος. Ειτε η εκρηξη σημειωθει αριστερα, ειτε δεξια, ειτε πανω, ειτε κατω, εσυ δε θα το καταλαβεις αν υποθεσουμε οτι παραγονται αποκλειστικα χαμηλες συχνοτητες. Παμε τωρα στις μεσαιες και υψηλες συχνοτητες που συμβαινει ακριβως το αντιθετο. Οι μεσαιες και υψηλες συχνοτητες που θα αναπαραγονται απο τους 2 δορυφορους, εχουν την ιδιοτητα να αντιλαμβανομαστε το χωρο απο τον οποιο ξεκινουν μεχρι να φτασουν στο αυτι μας. Ετσι αν εχεις μπροστα σου τους δορυφορους θα αντιλαμβανεσαι ολους τους ηχους να προερχονται απο μπροστα, αν τους εχεις πισω σου, θα αντιλαμβανεσαι ολους τους ηχους να προερχονται απο πισω. Αρα σε μια ταινια που θα φευγει μια σφαιρα απο "πισω" και θα περναει την καμερα για να φτασει "μπροστα", εσυ ηχητικα θα ακουσεις ολη τη διαδικασια να συμβαινει απτο σημειο που ειναι τοποθετημενοι οι δορυφοροι. Παραλληλα ο ηχος εχει 3 διαστασεις, η αλλιως 3 αξονες στους οποιους μπορει να αναλυθει επαρκως. 2 δορυφοροι τοποθετημενοι συμμετρικα (1 αριστερα 1 δεξια) ως προς τη θεση ακροασης δημιουργουν μολις 1 νοητο αξονα, δηλαδη προσωμοιωνουν ηχο σε μονο μια διασταση. Για να προσωμοιωσουμε 2η διασταση (χωρις να χανουμε την πρωτη) πρεπει να δημιουργησουμε αλλους 2 νοητους ηχητικους αξονες. Τον αριστερα "μπρος-πισω" και τον δεξια "μπρος-πισω". Αρα πρεπει να τοποθετηθουν οι αντιστοιχοι δορυφοροι, σε αντιστοιχα σημεια. Και τελος για να επιτυχουμε ΚΑΙ την 3η διασταση, πρεπει να τοποθετηθουν δορυφοροι πυο να δημιουργουν ακομα μερικους νοητους αξονες ως προς το υψος. Ποτε λοιπον 2 ηχεια δε θα καταφερουν να προσωμοιωσουν 3 διαστασεις, ειναι φυσικα αδυνατο, και εχει να κανει με τις φυσικες ιδιοτητες των συχνοτητων. Για την ακριβεια 2 ηχεια δεν μπορουν να προσωμοιωσουν ουτε 2 διαστασεις. Τα 2 ηχεια τοποθετουνται συμμετρικα ως προς 1 αξονα. Ετσι λοιπον σε αυτη τη μια διασταση κανουν προσωμοιωση ΜΟΝΟ. Τα 2 ηχεια, ειναι φυσικα αδυνατο να προσωμοιωσουν, ακομα και να κοροιδεψουν το αυτι του ακροατη. Πολλα πραγματα θεωρουσαμε φυσικα αδυνατα πριν πολλα χρονια, πραγματα που εχουν γινει ηδη πραγματικοτητα. Απο εκει και περα δεν μαρεσει να μιλαω για ενα προιον αν δεν το εχω μπροστα μου. Οσο για οσα ειπες ναι ισχυουν αλλα και παλι η τεχνολογια προχωραει οποτε για μενα τιποτα δεν ειναι αδυνατο να γινει. Δεν λεω βεβαια πως τα συγκεκριμενα ηχεια ειναι ετη φωτος μπροστα κτλ κτλ κτλ, καποια στιγμη ομως πιστευω πως θα εχουμε positional audio ισως και απο μια μονο πηγη.
nemesiskp Δημοσ. 28 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2010 Οποτε υπομονη μεχρι καποιος να μας πει εντυπωσεις......
PCharon Δημοσ. 28 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2010 Παραλληλα ο ηχος εχει 3 διαστασεις, η αλλιως 3 αξονες στους οποιους μπορει να αναλυθει επαρκως. Πάντως κυρίως περιμετρικά αντιλαμβανόμαστε την κατεύθυνση και λιγότερο σφαιρικά. Αυτό επειδή στη λειτουργία αυτή βοηθάει και η κατασκευή του πτερυγίου του αυτιού, που όπως καταλαβαίνεις είναι έτσι εξελιγμένη ώστε να δουλεύει καλύτερα για το μπρος-πίσω (και φυσικά αναλόγως τη συχνότητα όπως είπες κι εσύ, μερικές συχνότητες δεν έχεις ιδέα από πού έρχονται). Το 3D όταν αναφερόμαστε σε ήχο δεν έχει την απόλυτη έννοια τριών διαστάσεων (επειδή δεν έχουμε τέτοια δυνατότητα αντίληψης, ακτός αν κάποιος κουνάει αρκετά τα αυτιά του ), κατά παράφραση το χρησιμοποιούμε. Επίσης η αντίληψη για την προέλευση του ήχου είναι κατά πολύ εμπειρική. Δηλαδή αναγνωρίζεις τους ήχους και γνωρίζεις τί μπορεί να τους παράγει και πού μπορεί να βρίσκεται εκείνη τη στιγμή η πηγή. Σε περίπτωση "άγνωστων/περίεργων/απρόσμενων" ήχων (ειδικά σε χαμηλές εντάσεις ή σε πολύ δυνατές, οπότε ο εγκέφαλος μάλλον βρίσκεται εκτός... thresholds στην ικανότητα επεξεργασίας) χάνεις τα αυγά και τα πασχάλια. Υποθέτω θα το έχετε παρατηρήσει πολλές φορές στη ζωή σας. καποια στιγμη ομως πιστευω πως θα εχουμε positional audio ισως και απο μια μονο πηγη. Απλά αδύνατον. Δύο ερεθίσματα παίρνεις από το κάθε αυτί και είναι "σημειακά" στο χώρο και το μόνο που μπορεί να δώσει την αίσθηση της θέσης είναι η διαφορά έντασης και απόστασης (απόστασης όχι ιδιαίτερα) από το ένα και το άλλο τύμπανο που έχει ως αποτέλεσμα να δημιουργούνται κάποια φαινόμενα που αναλύει ο εγκέφαλος. Παρένθεση, μια ομοιότητα με το "3D" των ματιών, είναι ο κανόνας πως ισχύει το "feature" αυτό της αντίληψης για πολύ κοντινές αποστάσεις, στις μακρινές δεν υπάρχει καν αυτή η δυνατότητα αντίληψης (με το μάτι μετά από μερικά μέτρα, η αντίληψη της απόστασης είναι καθαρά θέμα γνώσης του τί βλέπουμε, ομοίως και με τον ήχο). Για να εξομοιώσεις ήχο πολλαπλών κατευθύνσεων το ελάχιστο που χρειάζεσαι είναι δύο πηγές, ΑΛΛΑ πρέπει να έχει γίνει ειδικού τύπου εγγραφή του ήχου πριν αναπαραχθεί, αλλιώς δεν! Κάπως λέγεται αυτό, δε θυμάμαι. Για να μη μου πούνε πάλι πως τα λέω από τη φαντασία μου, μόλις έψαξα και βρήκα κάτι που τα έχει συγκεντρωμένα, οπότε μπορείτε να ρίξετε μια ματιά και σε αυτό (2,5 ΜΒ) σχετικά με τη λειτουργία της ακοής (3D στις σελ.14/16).
Nik.K Δημοσ. 28 Αυγούστου 2010 Μέλος Δημοσ. 28 Αυγούστου 2010 Και παλι κρινεις με βαση τι ειναι επιτευξιμο με την σημερινη τεχνολογια ενω εγω αναφερομαι τι μπορει να γινει μελλοντικα. Ηταν σαν να ελεγες πριν 80 χρονια πως ηταν πιθανο να κατακευαστουν 3D τηλεορασεις....
PCharon Δημοσ. 28 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2010 Nik.K, δεδομένου πως είναι συγκεκριμένος ο τρόπος με τον οποίο λειτουργεί η ανθρώπινη ακοή (εκτός αν στο "τεχνολογία" συμπεριλαμβάνεις και το να εξελιχθούν τα όργανα της ακοής μας στο μακρινό μέλλον, χα ) το μόνο νόημα σε αυτό που λες είναι πως εννοείς ότι πιθανόν δύναται να υπάρξει κάποια δυνατότητα επεξεργασίας του ήχου ώστε να δίνει την αίσθηση πως προέρχεται από πολλαπλές κατευθύνσεις όπως η μέθοδος που περιέγραψα παραπάνω, ΟΚ; Το πρόβλημα σε αυτό είναι πως ο οποιοσδήποτε αλγόριθμος επεξεργασίας, αν δεν έχει γραφτεί φυσικά ο ήχος με τον τρόπο που ανέφερα (αντικαθιστούν τα αυτιά με δύο κατάλληλα σχεδιασμένα μικρόφωνα), δε μπορεί να γνωρίζει το ποιοί ήχοι προήλθαν από μία κατεύθυνση και ποιοί από μία άλλη, είναι κάτι αντίστοιχο με το non-lossless compression, λείπει πληροφορία που δε δύναται να ανακτηθεί. Φυσικά για μία μόνο πηγή (ή για ένα μόνο αυτί!) ούτε λόγος. Αν δεν εννοείς τίποτα από τα παραπάνω, τότε προφανώς δεν έχεις καταλάβει κάποια πράγματα, χωρίς παρεξήγηση...
Nik.K Δημοσ. 28 Αυγούστου 2010 Μέλος Δημοσ. 28 Αυγούστου 2010 Απλα επιφυλασσομαι αυτο ειναι ολο. Το πως αντιλαμβανομαστε τωρα την λειτουργια του αυτιου εχει να κανει αμεσα με την τεχνολογια που εχουμε αυτη την στιγμη. Κανεις δεν μπορει να ξερει στο μελλον τι μπορει να γινει και σιγουρα στο μελλον δεν θα εχουμε 50 ηχεια μεσα σε ενα δωματιο για να βλεπουμε ταινιες.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.