greg3301 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2010 Share Δημοσ. 27 Αυγούστου 2010 απ οτι καταλαβαινω υπαρχει κακεντρεχια απ οσους δεν προλαβαν την τιμη, οπως αντιστοιχα ειχε γινει με το ιντερκοντινενταλ κ το 1ευρω τη βραδια...κυριοι πρεπει να σεβαστητε τον πελατη, στο χωρο που δουλευω πολλες φορες εχει τυχει να δωθει λαθος τιμη σε πελατη κ φυσικα δεν αλλαζει κ το κοστος το παιρνουμε εμεις...τι να πω, γιατι θα πρεπει δηλ η τιμη να ειναι σωστη στα 180+ κ οχι στα 100+ που θα μπορουσε καποιος να προμηθευτει απ το εξωτερικο, γιατι θα πρεπει παντα να μας γδερνουν κ να τους λεμε κ ευχαριστω...τπτ πρεπει αν ειναι σωστοι να δεχτουν την τιμη κ το λαθος τους... κ σε ολους εσας τους εξυπνους σας ρωταω καντε μια ερωτηση στους δικους σας που απλα χρησιμοποιουν λαπτοπ, γονεις, συγγενεις...ποσο κανει μια μνημη 8gb κ αν σας απαντησουν 200ευρω γραψτε μου, ελπιζω να καταλαβατε που το παω...θα πρεπει δηλ σαν καταναλωτης να χτυπαω 10 search στο σκρουτζ κ pricegrabber για να τσεκαρω την πιθανη λαθος τιμη καποιου εμπορα...τι να πω, τα συμπερασματα δικα σας Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
EXARXEIA_CITY Δημοσ. 27 Αυγούστου 2010 Share Δημοσ. 27 Αυγούστου 2010 Δε θα συνεχίσω μετά από αυτό να προσπαθώ να πείσω κανένα. Απλώς θα πω ότι ένα απλό χειριστικό λάθος είναι που θα ρίξει το αεροπλάνο και ένα λάθος υποεκτίμησης της απειλής που έπεσαν κάτι αεροπλάνα στους δίδυμους πύργους (δεν κρίνω το γεγονός, απλά το χρησιμοποιώ). Όλα είναι 1(ένα και μόνο) λάθος για αυτούς που το κάνουν. Ένα λάθος θα πει και αυτός που έκαψε το δάσος και αν είναι να αθωωθεί! Και ο γιατρός που θα ξεχάσει το ψαλίδι μέσα στον άνθρωπο που χειρουργεί. Μήπως στη σύγχρονη ελληνική κοινωνία έχουμε θεοποιήσει το ένα λάθος γιατί δε θέλουμε να έχουμε την ευθύνη να κάνουμε κάτι σωστά? Γιατί η εταιρίες που κάνουν ένα λάθος να το πληρώνουν με δις (nvidia) και κάποιες άλλες καθόλου? Καλά αυτό δεν υπάρχει... Συγκρινεις την δουλεία που κανει ενα γιατρος ή ενας πιλοτος που ενα λάθος μπορει να κοστίσει ζωες με κάποιον που κάνει update ενα site ; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
panos2000gr Δημοσ. 28 Αυγούστου 2010 Share Δημοσ. 28 Αυγούστου 2010 Έχω την εντύπωση ότι το θέμα πήρε υπερβολικές διαστάσεις και ορισμένοι με μίζερο τρόπο (κατά την γνώμη μου) προσπαθούν να το τραβήξουν από τα μαλλιά. Το ζήτημα είναι πολύ απλό. Όλοι γνώριζαν ότι πρόκειται για "τυπογραφικό" λάθος και έσπευσαν να κάνουν παραγγελίες μήπως και με λίγα γκρίνια αργότερα τους κάτσει το προϊόν σε αυτή η τιμή. Το ίδιο πρόβλημα είχε προκύψει και παλαιότερα με κάποια FUJITSU-SIEMENS στο ΠΛΑΙΣΙΟ που είχαν κοστολογηθεί στο 1 ευρώ. Έσπευσαν εκατοντάδες άτομα να κάνουν παραγγελίες και απαιτούσαν να το πάρουν στο 1 ευρώ. Ήταν προφανές ότι επρόκειτο για λάθος αλλά όλοι σκέφτηκαν ότι με απειλές για μηνύσεις, κάποια ολιγορία ή κάτι άλλο θα μπορούσαν να αποκτήσουν δωρεάν ένα λαπτοπ. Προσωπικά πιστεύω ότι το μεγάλο λάθος του καταστήματος ήταν ότι ακύρωσε από μόνο του τις παραγγελίες (με την αιτιολογία "ακυρώθηκε από τον αγοραστή") παραβιάζοντας τους λογαριασμούς των πελατών του. Το σωστό και ιδεολογικό θα ήταν να ζητήσει συγνώμη και να ενημερώσει τους πελάτες τηλεφωνικά ότι έγινε λάθος τιμολόγηση του προϊόντος τους και αν επιθυμούν την ακύρωση της παραγγελίας. Νομίζω όμως ότι δεν πρέπει να στεκόμαστε πάρα πολύ σε τέτοια γεγονότα. Περισσότερο οφείλει να κράξουμε καταστήματα που εμφανίζονται να έχουν στο skroutz χαμηλές τιμές χωρίς να διαθέτουν τα προϊόντα με προφανή σκοπό την διαφήμιση ή μεγάλες αλυσίδες που κυκλοφορούν φυλλάδια προσφορών έχοντας διαθεσιμότητα 5-10 τεμαχίων. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dkmaster Δημοσ. 28 Αυγούστου 2010 Share Δημοσ. 28 Αυγούστου 2010 Ρε παιδιά τυπογραφικό λάθος θα ήταν το 18 ή το 80. Το 52,41 δεν είναι λάθος. Είμαι σίγουρος πως μπήκε για να προσελκύσει κόσμο και να μάθει το site καθώς εκ του ασφαλούς γνώριζε πως θα ακυρωθούν οι παραγγελίες και δεν θα χάσει το μαγαζί. Εγώ π.χ δεν το ήξερα και τώρα το γνώρισα. Και στην τελική εγώ που δεν ξέρω πόσο κοστίζουν οι μνήμες γιατί να μην θεωρήσω λογικό πως κοστίζουν 52.47 που αναγράφει το site; Και ναι κάποια λάθη δεν επιτρέπονται δυστυχώς. Στην δουλειά μου αν έκανα τέτοιο λάθος θα με είχαν απολύσει, γι' αυτό προσέχω. Όχι πως δεν κάνω λάθη αλλά δεν ζημιώνουν την εταιρία που εργάζομαι αλλά εμένα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 28 Αυγούστου 2010 Share Δημοσ. 28 Αυγούστου 2010 E αποτι βλεπω κινουνται διαδικασιες εδω για να παρετε τις μνημες στιν τιμη που αναγραφηκε στο site. Αν λοιπον αναγκαστουν να σας τις δωσουν, καποιος θα πληρωσει απτην τσεπη του το λαθος αυτο και το πιθανοτερο ειναι να το κανει το παιδι των 700 ευρω που εκανε το λαθος κατα τη μηχανογραφηση. Αν δε το κανει σιγουρα θα ψαχνει δουλεια συντομα αν δεν ψαχνει ηδη. ψαχνω να παρω κατι ηλεκτρονικο πχ και παρω ενα κινεζικο αντι για ενα ποιοτικο γερμανικο πχ,και χαλασει,και ζηταω τα ρεστα,θα μου πειτε οτι πληρωνεις παιρνεις ετσι,οταν ψαχνεις τον τελευταιο υπαλληλισκο που να μην εχει κανενα χαρτι,να ειναι αχρηστος για να τον πληρωνεις τα ελαχιστα δυνατα λεφτα,τοτε να υποστεις τις συνεπειες ως επιχειρηση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 28 Αυγούστου 2010 Share Δημοσ. 28 Αυγούστου 2010 Ρε παιδιά τυπογραφικό λάθος θα ήταν το 18 ή το 80. Το 52,41 δεν είναι λάθος. Είμαι σίγουρος πως μπήκε για να προσελκύσει κόσμο και να μάθει το site καθώς εκ του ασφαλούς γνώριζε πως θα ακυρωθούν οι παραγγελίες και δεν θα χάσει το μαγαζί. Εγώ π.χ δεν το ήξερα και τώρα το γνώρισα. Και στην τελική εγώ που δεν ξέρω πόσο κοστίζουν οι μνήμες γιατί να μην θεωρήσω λογικό πως κοστίζουν 52.47 που αναγράφει το site; Και ναι κάποια λάθη δεν επιτρέπονται δυστυχώς. Στην δουλειά μου αν έκανα τέτοιο λάθος θα με είχαν απολύσει, γι' αυτό προσέχω. Όχι πως δεν κάνω λάθη αλλά δεν ζημιώνουν την εταιρία που εργάζομαι αλλά εμένα. Ναι δεν ειναι τυπογραφικο λαθος με την ενοια οτι του ξεφυγε ενα νουμερο. Προφανως ο υπαλληλος περνουσε τιμες απο μια λιστα και λογικα το ματι του επεσε σε μια σειρα πανω-μια σειρα κατω και περασε την τιμη αλλου προιοντος. Δεν ειναι δυσκολο να το παθεις, εχω δουλεψει εστω και περιστασιακα σε μηχανογραφηση και ειναι συνηθισμενα αυτα τα λαθη γιαυτο πριν παραδωσω παντα εκανα διπλοτσεκαρισμα. Βεβαια, εγω ειχα deadline και κανονιζα οπως και οποτε ηθελα το διπλοτσεκαρισμα. Εδω μην εισαι σιγουρος οτι υπηρχε χρονος για διπλοτσεκαρισμα. Δεν ειπε κανεις οτι επιτρεπονται αυτα τα λαθη, αλλα οχι και να κρεμασουμε τον υπαλληλο που δεν ξερουμε καν σε τι συνθηκες μπορει να εργαζεται. Ο αλλος εβγαλε συμπερασμα οτι ειναι ανικανος, ανευθυνος κλπ για ενα λαθος που θα το εκανε το 90% οσων θα πηγαιναν να δουλεψουν ως μηχανογραφοι υπο πιεση χρονου και χωρις ευκαιρια για διπλοτσεκαρισμα. ψαχνω να παρω κατι ηλεκτρονικο πχ και παρω ενα κινεζικο αντι για ενα ποιοτικο γερμανικο πχ,και χαλασει,και ζηταω τα ρεστα,θα μου πειτε οτι πληρωνεις παιρνειςετσι,οταν ψαχνεις τον τελευταιο υπαλληλισκο που να μην εχει κανενα χαρτι,να ειναι αχρηστος για να τον πληρωνεις τα ελαχιστα δυνατα λεφτα,τοτε να υποστεις τις συνεπειες ως επιχειρηση. Μενει να μας δωσεις και καποιο link που νε επιβεβαιωνει αυτες τις υποθεσεις σου -οτι δηλαδη προσλαμβανουν ανικανους-. Εγω παλι επειδη τυχαινει να εχω αρκετα παρε δωσε με την αγορα εργασιας μπορω να σου πω οτι λογω υψηλης ανεργιας, οταν για 1 θεση τηλεφωνικης υποστηριξης στελνουν 100δες βιογραφικα, αναμεσα σε αυτους και πτυχιουχοι πανεπιστημιων, ολοι για 700 ευρω, πιο πιθανο να συμβαινει το αντιθετο απο αυτο που λες. Δηλαδη ο υπαλληλος των 700 ευρω για μια θεση μηχανογραφησης να υπερπληρει των απαιτησεων της θεσης, εστω απο τυπικα προσοντα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SOCRATIS1000 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2010 Share Δημοσ. 28 Αυγούστου 2010 Παντως εν μερη συμφωνω με τον midi.Εχει παραγινει το κακο..Παρα πολλα site βαζουν τρομερες τιμες ,χωρις να τα εχουν ή χωρις να πουλανε σε αυτες τις τιμες ,μονο για να γινετε διαφημιση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kokotas kokos Δημοσ. 28 Αυγούστου 2010 Share Δημοσ. 28 Αυγούστου 2010 Προσωπικά πιστεύω ότι το μεγάλο λάθος του καταστήματος ήταν ότι ακύρωσε από μόνο του τις παραγγελίες (με την αιτιολογία "ακυρώθηκε από τον αγοραστή") παραβιάζοντας τους λογαριασμούς των πελατών του. Το σωστό και ιδεολογικό θα ήταν να ζητήσει συγνώμη και να ενημερώσει τους πελάτες τηλεφωνικά ότι έγινε λάθος τιμολόγηση του προϊόντος τους και αν επιθυμούν την ακύρωση της παραγγελίας. Α γειά σου! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.