Προς το περιεχόμενο

CORSAIR 8GB 1066 MHz DDR3 SODIMM 52,41€ Ωρε μάνα μου


Captain Nemo

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Πότε δεν το κατάλαβα αυτό. Ναι φαίνεται ότι κάποιος το πληκτρολόγησε λάθος, είναι κάνεις που δεν κάνει τέτοια λάθη ;

Γιατί δηλαδή πρέπει να απαιτήσω να το πάρω σε αυτή την τιμή ;

 

Γιατί για να σε εμπιστεύεται ο πελάτης και να εχεις πρόσωπο στην αγορά πρέπει να δείχνεις οτι είσαι σοβαρή επιχείρηση που σέβεσαι τον κοσμάκη και δεν εχει κρεμασμένο κανένα κόκκινο φανάρι απέξω αν και εκεί εχουν καλύτερη οργάνωση.Ο διπλός τριπλός έλεγχος είναι δύσκολο πράγμα μάλλον πριν δημοσιευθεί κάτι ή ενα αυτοματοποιημένο σύστημα ελέγχου, μάλλον είναι προτιμότερος ο διασυρμός.Κάθε σοβαρή εταιρεία οταν σφάλει σε βάρος του πελάτη θέλει δεν θέλει πρέπει να επανορθώνει εξού και οι ανακλήσεις.Αλλά ο σωστός πελάτης οσους τον δουλεύουνε θα τους τακτοποιήσει :devil: .Και είναι γνωστό οτι ενας δυσαρεστημένος πελάτης θα επηρεάσει αρνητικά πολλούς περισσότερους.

  • Απαντ. 52
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
Γιατί για να σε εμπιστεύεται ο πελάτης και να εχεις πρόσωπο στην αγορά πρέπει να δείχνεις οτι είσαι σοβαρή επιχείρηση που σέβεσαι τον κοσμάκη και δεν εχει κρεμασμένο κανένα κόκκινο φανάρι απέξω αν και εκεί εχουν καλύτερη οργάνωση.Ο διπλός τριπλός έλεγχος είναι δύσκολο πράγμα μάλλον πριν δημοσιευθεί κάτι ή ενα αυτοματοποιημένο σύστημα ελέγχου, μάλλον είναι προτιμότερος ο διασυρμός.Κάθε σοβαρή εταιρεία οταν σφάλει σε βάρος του πελάτη θέλει δεν θέλει πρέπει να επανορθώνει εξού και οι ανακλήσεις.Αλλά ο σωστός πελάτης οσους τον δουλεύουνε θα τους τακτοποιήσει :devil: .Και είναι γνωστό οτι ενας δυσαρεστημένος πελάτης θα επηρεάσει αρνητικά πολλούς περισσότερους.

Ουτε εσεις δε τα πιστευετε τα bold. Yποστηριζεις οτι εισαι σωστος πελατης οταν προσπαθεις εν γνωση σου με ανηθικο τροπο να κερδισεις σε βαρος μιας μικρομεσαιας επιχειρησης?

Η μηπως εσφαλε σε βαρος σου η εταιρεια, επειδη εν γνωση σου (ναι το ξερατε ολοι και τρεξατε να το εκμεταλευτειτε) εκανε ενα τυπογραφικο λαθος?

 

Μαλλον ο πελατης ενεργει σε βαρος της εταιρειας σε αυτην την περιπτωση, και οχι η εταιρεια σε βαρος του πελατη...Ας μην κρυβομαστε πισω απτο δαχτυλο μας

Δημοσ.
230 άτομα θα κάνουν τις διακοπές τους στη Βενετία με διαμονή στο ξενοδοχείο Crowne Plaza πληρώνοντας μόνο 1 (ένα) λεπτό του ευρώ για την κάθε βραδιά. Το συγκεκριμένο ξενοδοχείο ανήκει στην Intercontinental Hotels Group και βρίσκεται περίπου 20 χιλιόμετρα μακρυά από το κέντρο της πόλης.

 

Η τιμή του ενός (1) λεπτού αναγράφηκε σε διαφήμιση του ξενοδοχείου στο internet από λάθος, αντί της σωστής τιμής 150 ευρώ τη βραδιά. Πράγμα που σημαίνει ότι στην εταιρεία η λάθος τιμολόγηση 1.400 περίπου κρατήσεων θα κοστίσει γύρω στα 90.000 ευρώ.

 

Το λάθος αυτό έγινε από τα γραφεία της εταιρείας στην Ατλάντα.

 

«Παρά το λάθος η εταιρεία δεσμεύεται να δεχτεί τις κρατήσεις του ενός λεπτού του ευρώ για εκείνους τους πελάτες που έχουν έγκυρη επιβεβαίωση», δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας.

 

 

 

Sorry για το Offtopic αλλα:

 

Προφανως και ολοι ηξεραν πως ειναι αδυνατον να κανεις διακοπες με 1 cent.Αυτο ομως τι ακριβως σημαίνει?Οτι οσοι ειδαν διαμονη με 1Cent δεν επρεπε να κανουν κρατησεις περιμένοντας την διόρθωση του λάθους?

 

Σε αντίστοιχη περίπτωση προφανως και ολοι γνωριζαν πως με 52€ δεν αγοραζεις 8gb ram.Ε και?Οσοι πηραν ειδηση αυτο το τυπογραφικό λάθος καλά έκαναν και προχώρησαν σε παραγγελία.Και η εταιρια ειναι υποχρεωμενη να προχωρήσει στην παράδοση των προϊοντων στην αναγραφόμενη τιμή σε οσους πρόλαβαν εφοσον ο καταναλωτής δεν ευθύνεται σε κάτι.

 

Οσο για τους κακους καταναλωτές που στην προκειμένη περίπτωση λειτουργουν εις βαρος της εταιρίας υπάρχουν και χιλιάδες παραδείγματα εταιριων που στραβώνουν τα Pins σε μητρικες στο τεχνικό τμημα και σε πετανε εκτός εγγύησης επειδη δηθεν "εβαλες χερι στην μητρική".(ένα απο τα πολλά παραδείγματα πονηριάς....)

Δημοσ.
Ουτε εσεις δε τα πιστευετε τα bold. Yποστηριζεις οτι εισαι σωστος πελατης οταν προσπαθεις εν γνωση σου με ανηθικο τροπο να κερδισεις σε βαρος μιας μικρομεσαιας επιχειρησης?

Η μηπως εσφαλε σε βαρος σου η εταιρεια, επειδη εν γνωση σου (ναι το ξερατε ολοι και τρεξατε να το εκμεταλευτειτε) εκανε ενα τυπογραφικο λαθος?

 

Μαλλον ο πελατης ενεργει σε βαρος της εταιρειας σε αυτην την περιπτωση, και οχι η εταιρεια σε βαρος του πελατη...Ας μην κρυβομαστε πισω απτο δαχτυλο μας

 

Μικρομεσαία επιχείρηση αυτή μικρομεσαίος πελάτης και γώ.Εχει φτάξει e-shop μέχρι και η κουτσή Μαριώ μάλλον πρέπει να ανοίξω και εγω ενα για να εξαπατώ χωρίς επιπτώσεις.Να χρεώνω πιστωτικές, να βάζω υποτιθέμενους χρόνους παράδοσης,να ακυρώνω παραγγελίες εκ μέρους του πελάτη, να βάζω οτι τιμή γουστάρω και οποτε θέλω να την παίρνω πίσω μάλλον ετσι θα πάω μπροστά και θα γίνω μεγαλομεσαία :rolleyes: .Τα εχουνε γράψει ολοι εκεί που δεν πιάνει μελάνι απο την ατιμωρησία.Απο την στιγμή που ακουμπάω τα λεφτάκια μου χωρίς μα μου σου του προκαταβολικά, απο την στιγμή που ψάχνω την καλύτερη τιμή πριν αγοράσω, απο την στιγμή που αυτο που βλέπω στην τιμή που το βλέπω θέλω και οχι κάτι άλλο που θέλει να μου πασάρει ο καταστηματάρχης,και απο την στιγμή που κατανοώ την αγοραστική μου δύναμη και συνεργάζομαι με τις καταναλωτικές οργανώσεις πιστεύω οτι είμαι σωστός πελάτης οποιος εχει αντίθετη άποψη είναι ελεύθερος να την έχει δεν θα μπορέσω να τον μεταπείσω οτι και να κάνω.Αν αρχίσουμε τα περι ηθικής να φωνάξουμε θεολόγο ;) να μας κατατοπίσει γιατί αν πώ εγώ στο μαγαζί αυτό που κάνεις είναι ανήθικο και θα σε τιμωρήσει ο θεός (Για κάποια απο τις πολλές ανήθικες τακτικές που εφαρμόζουν) ή θα με πάρει με τις ντομάτες ή θα πεθάνει απο τα γέλια.Πολλοί δαίμονες :devil: του πληκτρολογίου εχουν μαζευτεί τελευταία και θα πρέπει να κάνουμε κανένα εξορκισμό ή να τους κάνουμε να καταλάβουν οτι οι δαίμονες είναι ασύμφοροι και επιζήμιοι και θα πρέπει να προστατευτούν με κάποιο τρόπο αφού την παίζουν στα δάχτυλα την πληροφορική οπως διατείνονται.

Δημοσ.
Sorry για το Offtopic αλλα:

 

Προφανως και ολοι ηξεραν πως ειναι αδυνατον να κανεις διακοπες με 1 cent.Αυτο ομως τι ακριβως σημαίνει?Οτι οσοι ειδαν διαμονη με 1Cent δεν επρεπε να κανουν κρατησεις περιμένοντας την διόρθωση του λάθους?

 

Σε αντίστοιχη περίπτωση προφανως και ολοι γνωριζαν πως με 52€ δεν αγοραζεις 8gb ram.Ε και?Οσοι πηραν ειδηση αυτο το τυπογραφικό λάθος καλά έκαναν και προχώρησαν σε παραγγελία.Και η εταιρια ειναι υποχρεωμενη να προχωρήσει στην παράδοση των προϊοντων στην αναγραφόμενη τιμή σε οσους πρόλαβαν εφοσον ο καταναλωτής δεν ευθύνεται σε κάτι.

 

Οσο για τους κακους καταναλωτές που στην προκειμένη περίπτωση λειτουργουν εις βαρος της εταιρίας υπάρχουν και χιλιάδες παραδείγματα εταιριων που στραβώνουν τα Pins σε μητρικες στο τεχνικό τμημα και σε πετανε εκτός εγγύησης επειδη δηθεν "εβαλες χερι στην μητρική".(ένα απο τα πολλά παραδείγματα πονηριάς....)

 

Αυτο ειπα. Λαμογιες απτους μεν, κοιτανε με λαμογιες να εκδικηθουν και οι δε, αντε γεια κοινως, για φουντο παμε.

 

Κατα τ'αλλα δεχομαι οσα λες με το 1 cent κλπ. Αυτο που δε δεχομαι ειναι να παρουσιαζουν τους εαυτους τους εδω ως θιγμενους απο την εταιρεια, ως ξεγελασμενους, ως αθωους πελατες που τους κοροιδεψε μια κακια εταιρεια με αλλαγη τιμης.

 

Νομικα μπορει να εχουν δικιο και να καλυπτονται.

Ηθικα δεν εχουν κανενα δικιο να επικαλουνται διαφορα απο οσα διαβασα στο thread.

 

Το τιμιο ειναι να πεις: Ηξερα οτι κανανε μαλακια στη μηχανογραφηση, προσπαθησα να το εκμεταλλευτω, η εταιρεια το πηρε χαμπαρι και το διορθωσε αμεσα, αλλα επειδη ισως να με καλυπτει το παραθυρακι του νομου θα φροντισω μεχρι τελους να εκμεταλευτω τη μαλακια τους και να βγω κερδισμενος. Τοτε ναι, μαζι σας κυριοι.

 

Να επικαλουνται οσα επικαλουνται εδω ομως δε το δεχομαι. Πρωτα απ'ολα υποτιμουν την νοημοσυνη μου, δευτερον κοροιδευουν και τους ιδιους τους τους εαυτους αν τα πιστευουν κλπ. Ας μην αρχισουμε να αμερικανιζουμε με τα νομικα θεματα που ο αλλος εκανε μηνυση στην ncsoft επειδη δεν τον προειδοποιησε οτι το παιχνιδι ειναι εθιστικο. Νομικα και οικονομικα μπορει να βγει νικητης, ηθικα ολοι τον αποκαλουν ανεντιμο, τυχοδιωκτη και γραφικο.

Δημοσ.
εμένα ουτε που με πήραν τηλέφωνο(ούτε μαιλ!)...

Κατάσταση:Ακυρώθηκε Από Πελάτη

 

εντάξει, για να μη με κουράσουν, μου το ακύρωσαν μόνοι τους...

θα ρίξω και εγώ μια καταγγελία να δούμε...

 

«Παρά το λάθος η εταιρεία δεσμεύεται να δεχτεί τις κρατήσεις του ενός λεπτού του ευρώ για εκείνους τους πελάτες που έχουν έγκυρη επιβεβαίωση», δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείαςΠαρά το λάθος η εταιρεία δεσμεύεται να δεχτεί τις κρατήσεις του ενός λεπτού του ευρώ για εκείνους τους πελάτες που έχουν έγκυρη επιβεβαίωση», δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας.

 

Midi αυτη εδω είναι η διαφορά....Οτι καποιοι παραδεχονται το λαθος τους και καποιοι το παιζουν τρελίτσα

Δημοσ.

Η αλήθεια είναι ότι όποια επιχείριση θέλει να ...λέγεται επιχείριση και να διατηρεί το πελατολόγιό της θα πρέπει να πληρώνει τέτοια λάθη για να μαθαίνει ακόμη καλύτερα ότι δεν πρέπει να τα κάνει.

 

Γιατί σας έχουν επιστρέψει ποτέ λεφτά από λάθος τιμολόγηση προς τα πάνω ; Εκεί γιατί δεν λένε συγνώμη λάθος ;

Δημοσ.
Αυτο ειπα. Λαμογιες απτους μεν, κοιτανε με λαμογιες να εκδικηθουν και οι δε, αντε γεια κοινως, για φουντο παμε.

 

Κατα τ'αλλα δεχομαι οσα λες με το 1 cent κλπ. Αυτο που δε δεχομαι ειναι να παρουσιαζουν τους εαυτους τους εδω ως θιγμενους απο την εταιρεια, ως ξεγελασμενους, ως αθωους πελατες που τους κοροιδεψε μια κακια εταιρεια με αλλαγη τιμης.

 

Νομικα μπορει να εχουν δικιο και να καλυπτονται.

Ηθικα δεν εχουν κανενα δικιο να επικαλουνται διαφορα απο οσα διαβασα στο thread.

 

Το τιμιο ειναι να πεις: Ηξερα οτι κανανε μαλακια στη μηχανογραφηση, προσπαθησα να το εκμεταλλευτω, η εταιρεια το πηρε χαμπαρι και το διορθωσε αμεσα, αλλα επειδη ισως να με καλυπτει το παραθυρακι του νομου θα φροντισω μεχρι τελους να εκμεταλευτω τη μαλακια τους και να βγω κερδισμενος. Τοτε ναι, μαζι σας κυριοι.

 

Να επικαλουνται οσα επικαλουνται εδω ομως δε το δεχομαι. Πρωτα απ'ολα υποτιμουν την νοημοσυνη μου, δευτερον κοροιδευουν και τους ιδιους τους τους εαυτους αν τα πιστευουν κλπ. Ας μην αρχισουμε να αμερικανιζουμε με τα νομικα θεματα που ο αλλος εκανε μηνυση στην ncsoft επειδη δεν τον προειδοποιησε οτι το παιχνιδι ειναι εθιστικο. Νομικα και οικονομικα μπορει να βγει νικητης, ηθικα ολοι τον αποκαλουν ανεντιμο, τυχοδιωκτη και γραφικο.

 

Για να μην κουράζεσαι άδικα να γράφεις, θα πω ότι μακάρι να το είχα διαβάσει πιο πριν, να παραγγείλω και εγώ και ας μην έχω λάπτοπ με DDR3. Έτσι απλώς για να απολυθούν οι εργαζόμενοι που δεν έχουν καμία ευθύνη και είναι ανίκανοι(γιατί άραγε κάνουν λάθος μόνο στις τιμές, τι έκαναν την ώρα που έκαναν κάτι που θέλει ευθύνη??) και να κλείσουν οι εταιρίες που έχουν εργαζόμενους για 100ευρώ και κάνουν ότι τους πληρώνουν ή έχουν βάλει γνωστούς και κωλοβαράνε. Και όλα αυτά στην περίπτωση που δεν έγινε επίτηδες για να ακουστεί το site!!

Δημοσ.
Έτσι απλώς για να απολυθούν οι εργαζόμενοι που δεν έχουν καμία ευθύνη και είναι ανίκανοι(γιατί άραγε κάνουν λάθος μόνο στις τιμές, τι έκαναν την ώρα που έκαναν κάτι που θέλει ευθύνη??) και να κλείσουν οι εταιρίες που έχουν εργαζόμενους για 100ευρώ και κάνουν ότι τους πληρώνουν ή έχουν βάλει γνωστούς και κωλοβαράνε.

Πολυ ωραια τα λες:

Κι οταν κλεισουν οι εταιρειες αυτες οι οποιες κρατουν τον ανταγωνισμο σε ανεκτα επιπεδα, αγκωμαχοντας μεσα στην κριση να κρατηθουν, θα γκρινιαζετε για τις υψηλες τιμες των αλυσιδων και για τις μονοπωλιακες τακτικες τους και για τον αθεμιτο ανταγωνισμο προς τις μικρες εταιρειες που τις αναγκαζουν να κλεισουν κλπ κλπ.

 

Αυτη η ισοπεδωση του Ελληνα στα παντα, ειναι ολα τα λεφτα. Εκανε 1 τυπογραφικο λαθος ο/η υπαλληλος? Ανικανος, ανευθυνος, να απολυθει. Εν αναγκη κρεμαστε τον κιολας, να απαλλαγει η κοινωνια απο εναν αχρηστο.

Η δε εταιρεια που τον απασχολουσε να κλεισει για να μαθει αλλη φορα να προσλαμβανει τετοιους υπαλληλους.

 

2010 εχουμε να σημειωσω ε.

Δημοσ.
Πολυ ωραια τα λες:

Κι οταν κλεισουν οι εταιρειες αυτες οι οποιες κρατουν τον ανταγωνισμο σε ανεκτα επιπεδα, αγκωμαχοντας μεσα στην κριση να κρατηθουν, θα γκρινιαζετε για τις υψηλες τιμες των αλυσιδων και για τις μονοπωλιακες τακτικες τους και για τον αθεμιτο ανταγωνισμο προς τις μικρες εταιρειες που τις αναγκαζουν να κλεισουν κλπ κλπ.

 

Αυτη η ισοπεδωση του Ελληνα στα παντα, ειναι ολα τα λεφτα. Εκανε 1 τυπογραφικο λαθος ο/η υπαλληλος? Ανικανος, ανευθυνος, να απολυθει. Εν αναγκη κρεμαστε τον κιολας, να απαλλαγει η κοινωνια απο εναν αχρηστο.

Η δε εταιρεια που τον απασχολουσε να κλεισει για να μαθει αλλη φορα να προσλαμβανει τετοιους υπαλληλους.

 

2010 εχουμε να σημειωσω ε.

>>>κι εσύ φίλε μου - και με συγχωρείς αν κάνω λάθος - ή Δ.Υ είσαι, ή φραγκάτος, ή δεν έχεις καταλάβει τι παίζεται.

Ο "κύριος" ή η "κυρία" που διαχειρίζονται το μαγαζί, αφού έκαναν -έστω οτι είναι έτσι- την πατάτα τους με την τιμή, έσπευσαν να ακυρώσουν τις παραγγελίες για λογαριασμό των πελατών τους. Αυτό από μόνο του είναι απαράδεκτο και θα πρέπει να στείλουν τα προϊόντα στην τιμή που οι ίδιοι έβαλαν αρχικά στην ιστοσελίδα τους. Εγώ έχω μάθει να πληρώνω τα λάθη μου και στην περίπτωση που κάποιος υπάλληλος των 700 ευρώ έκανε το λέθος, καλύτερα είναι να πάει σπίτι του, ώστε την επόμενη φορά να μην το επαναλάβει.

Περισσότερο κακό θα είναι για εκείνον αν τον κρατήσουν, παρά αν τον διώξουν

Δημοσ.
Πολυ ωραια τα λες:

Ανικανος, ανευθυνος, να απολυθει. Εν αναγκη κρεμαστε τον κιολας, να απαλλαγει η κοινωνια απο εναν αχρηστο.

 

Δε θα συνεχίσω μετά από αυτό να προσπαθώ να πείσω κανένα. Απλώς θα πω ότι ένα απλό χειριστικό λάθος είναι που θα ρίξει το αεροπλάνο και ένα λάθος υποεκτίμησης της απειλής που έπεσαν κάτι αεροπλάνα στους δίδυμους πύργους (δεν κρίνω το γεγονός, απλά το χρησιμοποιώ). Όλα είναι 1(ένα και μόνο) λάθος για αυτούς που το κάνουν. Ένα λάθος θα πει και αυτός που έκαψε το δάσος και αν είναι να αθωωθεί! Και ο γιατρός που θα ξεχάσει το ψαλίδι μέσα στον άνθρωπο που χειρουργεί. Μήπως στη σύγχρονη ελληνική κοινωνία έχουμε θεοποιήσει το ένα λάθος γιατί δε θέλουμε να έχουμε την ευθύνη να κάνουμε κάτι σωστά? Γιατί η εταιρίες που κάνουν ένα λάθος να το πληρώνουν με δις (nvidia) και κάποιες άλλες καθόλου?

Δημοσ.
Δε θα συνεχίσω μετά από αυτό να προσπαθώ να πείσω κανένα. Απλώς θα πω ότι ένα απλό χειριστικό λάθος είναι που θα ρίξει το αεροπλάνο και ένα λάθος υποεκτίμησης της απειλής που έπεσαν κάτι αεροπλάνα στους δίδυμους πύργους (δεν κρίνω το γεγονός, απλά το χρησιμοποιώ). Όλα είναι 1(ένα και μόνο) λάθος για αυτούς που το κάνουν. Ένα λάθος θα πει και αυτός που έκαψε το δάσος και αν είναι να αθωωθεί! Και ο γιατρός που θα ξεχάσει το ψαλίδι μέσα στον άνθρωπο που χειρουργεί. Μήπως στη σύγχρονη ελληνική κοινωνία έχουμε θεοποιήσει το ένα λάθος γιατί δε θέλουμε να έχουμε την ευθύνη να κάνουμε κάτι σωστά? Γιατί η εταιρίες που κάνουν ένα λάθος να το πληρώνουν με δις (nvidia) και κάποιες άλλες καθόλου?

 

Η ισοπεδωτικη λογικη συνεχιζεται. Συγκρινουμε ενα τυπογραφικο λαθος με χειρουργεια, διδυμους πυργους κλπ.

Ευγε.

 

by the way επειδη μου κανει εντυπωση (η εκ του ασφαλους) αυστηροτατη και ισοπεδωτικη κριτικη, ποσα χρονια εργαζεσαι αν επιτρεπεται?

edit: Αστο θα το ρωτησω αλλιως για να μη λες οτι ανακτευομαι με προσωπικα δεδομενα. Απο τη μερα που σε προσελαβαν στη πρωτη σου δουλεια, πηγες εκει ως νεος και εκανες τα παντα σωστα?

Σημερα, αν εισαι εμπειρος στη δουλεια σου, δεν κανεις ποτε λαθη?

Ησουν, εισαι και θα παραμεινεις αλαθητος στην επαγγελματικη σου καριερα?

 

Σορρυ που το γυρναω επι προσωπικου αλλα αδυνατεις να καταλαβεις βασικα αξιωματα της ανθρωποτητας.

Δημοσ.
Η ισοπεδωτικη λογικη συνεχιζεται. Συγκρινουμε ενα τυπογραφικο λαθος με χειρουργεια κλπ.

Ευγε.

 

by the way ποσα χρονια εργαζεσαι αν επιτρεπεται?

 

δε νομίζω να έχει σχέση με τη συζήτηση. pm για προσωπικά, αλλά σε κάθε περίπτωση δε δέχομαι συσχετισμούς. Η αίσθηση της ευθύνης είναι πάνω από λάθη. Να θυμίσω απλώς ότι στους τελευταίους ελέγχους της εφορίας έπιασαν πολλούς που ξεχνούσαν ένα ψηφίο στην δήλωση εισοδήματος από διάφορες πηγές. Πχ από 100.300 ευρώ δήλωναν 10.030 και ήταν πολλοί αυτοί με το ψηφίο!! Δεν ξέρω αν αυτό το παράδειγμα είναι καλύτερο.

Δημοσ.
δε νομίζω να έχει σχέση με τη συζήτηση. pm για προσωπικά, αλλά σε κάθε περίπτωση δε δέχομαι συσχετισμούς. Η αίσθηση της ευθύνης είναι πάνω από λάθη. Να θυμίσω απλώς ότι στους τελευταίους ελέγχους της εφορίας έπιασαν πολλούς που ξεχνούσαν ένα ψηφίο στην δήλωση εισοδήματος από διάφορες πηγές. Πχ από 100.300 ευρώ δήλωναν 10.030 και ήταν πολλοί αυτοί με το ψηφίο!! Δεν ξέρω αν αυτό το παράδειγμα είναι καλύτερο.

 

Επειδη προεβλεψα την απαντηση που θα παρω, εκανα και edit.

 

Λες οτι η αισθηση της ευθυνης ειναι πανω απο λαθη. Πως ξερεις εσυ οτι ο εν λογω εργαζομενος ειναι ανευθυνος? Απο 1 τυπογραφικο λαθος αναμεσα σε 1000δες σωστες καταχωρησεις? Γνωριζεις σε τι ρυθμους δουλευει και αν υποκειται κοπωση? Γνωριζεις αν στο περιβαλλον του υπαρχουν παραγοντες που μπορει να εμποδιζουν την συγκεντρωση στου (πχ ενα αφεντικο που να του τα πρηζει καθε 10 λεπτα)? Παραδειγματα ειναι αυτα, επειδη βλεπω οτι εχεις αναλαβει ρολο δικαστη για τον υπαλληλο που πληκτρολογησε λαθος.

 

Ο συσχετισμος σου με την εφορια τι σχεση εχει? Στη μια περιπτωση μιλαμε για απατη για να ΚΕΡΔΙΣΕΙ λεφτα αυτος που κανει το "λαθος", στην αλλη περιπτωση μιλαμε για λαθος που ζημιωνει τον ιδιο. Εχει καμια σχεση?

Δημοσ.
Την πατησε ο τυπος/η τυπισσα που μηχανογραφουσε τις τιμες στο site.

Αντε να ξαναβρει δουλεια τωρα, χωρια οτι παιζει να τον βαλουν να πληρωσει τα σπασμενα εκβιαζοντας τον με απολυση κλπ.

Πραγματικα δε θα θελα να βρεθω στη θεση του.

Σιγα μην παθει τιποτα.Εγω πρωτη φορα ακουω αυτην την εταιρεια.Μαλλον καμια οικογενειακή επιχειρηση ειναι

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...