bmw316 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2010 Share Δημοσ. 25 Αυγούστου 2010 καλησπερα και ευχαριστω για την βοηθεια εκ των προτερων... σκεφτομαι να αγορασω μια bmw 316 αλλα την παλια του '95 '96 εκει περα γιατι αυτη μου αρεσει και για τον λογο του οτι ειμαι τσιμπημενος με τα αυτοκινητα εχω σκοπο να του ριξω λεφτα... (οσα φυσικα θα μπορω με την παρουσα οικονομια της χωρας)... υποθετω πως ενα τετοιο αμαξι τοσων χρονων θα εχει οσο να ναι σκουριασει και η μηχανη του θα ειναι πολυδουλεμενη και η εικονα με το που ανοιξεις το καπο δεν θα ειναι και πολυ ευχαριστη... ηθελα αν γνωριζει καποιος να μου πει τι μηχανη μπορει να σηκωσει το συγκεκριμενο σκαφος γιατι σκεφτομαι την αλλαγη της λογω χιλιομετρων και λογω του οτι θα ηθελα εναν πιο δυνατο κινητηρα με 225 αλογα λογου χαρη οπως ο 1.8 του aydi tt.. επισης πιστευω πως σιγα σιγα με το να του ριξω λεφτα θα μπορεσω να αλλαξω οτι σκουριασμενο θα αντικρισω και θα πεσω κατω σωστα?? αντικατασταση με καινουργια πραγματα δηλαδη... οποτε δεν εχω προβλημα να ριξω λεφτα και να το ανακατασκευασω οσο μπορω απλα αυτο που με φοβιζει ας πουμε ειναι καποια μερη οπως ο σκελετος του που θα μεινει ετσι παλιος στην σκουρια αν υποθεσουμε οτι μηχανες και τα λοιπα και τα λοιπα θα αλλαχθουν... ευχαριστω παλι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kage Δημοσ. 26 Αυγούστου 2010 Share Δημοσ. 26 Αυγούστου 2010 και γιατι δεν περνεις ενα με ετοιμη μηχανη π.χ. 2λιτρη αφου θες αλογα? αν σκασει αλλαξε τα ολα και θα ανεβει και αλογα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
bmw316 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2010 Μέλος Share Δημοσ. 26 Αυγούστου 2010 και γιατι δεν περνεις ενα με ετοιμη μηχανη π.χ. 2λιτρη αφου θες αλογα? αν σκασει αλλαξε τα ολα και θα ανεβει και αλογα... τα αλογα και η υποδυναμη δεν ειναι κατι που με απασχολει διοτι με χιλιους δυο τροπους το 316 μπορει να γινει σφεντονα... απλα θελω στα χαρτια να φαινεται 1,600... επισης τι εννοεις οταν λες αν σκασει?? ποιο πραγμα?? το ζητουμενο που θελω να μαθω ειναι αν μπορω με την ανακατασκευη και επομένως την αντικατασταση πολλων μηχανικων πραγματων αν θα γινει σαν καινουργιο το αμαξι.. γιατι νομιζω πως οταν θα παω να δω απο κοντα ενα τετοιο αμαξι που εχει ξεπερασει δεκαετια και θα ανοιξω το καπο του οση καλη μεταχειρηση και να εχει θα χορτασω απο σκουρια Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kage Δημοσ. 26 Αυγούστου 2010 Share Δημοσ. 26 Αυγούστου 2010 το μοντελο που λες ειναι το παρακατω και εβγαινε μεχρι 2000 http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_3_Series_(E36) οποτε προτιμησε οσο γινετε πιο new ή σε καλυτερη κατασταση. ---- ελπιζω να ξερεις οτι ειναι 100αλογα.γιατι λες οτι γινετε και σφεντονα.... χωρις να σου πω ποσο γιατι θα σου φανει υπερβολικο για να παρει καποια αλογα θα πρεπει να πειραξεις εσωτερικα μηχανη,εκκεντροφορο,προγραμμα,φουλ εξατμιση,μπεκ... Θα παραμεινει ενα 1600αρη --- αν σκασει εννοουσα αν παραδωσει πνευμα η μηχανη,χτυπησει μπιελα,πιστονια και οτι αλλο εχει.. ναι γινετε να το κανεις καινουργιο ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΣΥΜΦΕΡΕΙ για κανεναν λογο. θα σαι ολη την ωρα σε συνεργεια για να το φερεις στα ισια του και θα σου φυγουν πολλα και θα καιει περισσοτερα και απο ενα νεο 2λιτρο... Επιπλεον να ξερεις οτι απο του χρονου απο 1400-2000κυβικα τα παλια θα ναι στην ιδια κατηγορια τελη κυκλοφοριας! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 26 Αυγούστου 2010 Share Δημοσ. 26 Αυγούστου 2010 πραγματικα πιστευω οτι ειναι η χειροτερη επιλογη αυτοκινητου αλλα και η χειροτερη εποχη. αν ειχες λεφτα θα επαιρνες κατι μεγαλυτερο και πιο καινουριο αρα δεν εχεις λεφτα και αφου δεν εχεις λεφτα παρε κατι που θα εχει μικρο κοστος συντηρησης γιατι ηδη δε θα μπορεις να το συντηρησεις Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kostas.b Δημοσ. 26 Αυγούστου 2010 Share Δημοσ. 26 Αυγούστου 2010 Το θεμα ειναι οτι το παλικαρι μαλλον εχει λεφτα τα οποια ομως τα εχει για πεταμα. Ας ειναι κι ετσι ομως και αφου εκανε μια ερωτηση καλο θα ηταν να τον βοηθησουμε. Ο μεγαλυτερος κινητηρας που μπορει να δεχθει η 316 ή Ε36 του 96 μοντελο ειναι ο Μ3 των 3200 cc ή και αυτος με τα 3000 cc. Για να την πραγματοποιησει θα πρεπει να βρει ενα τροπετο στα μεταχειρισμενα και απο εκει να βγαλει τον κινητηρα την μπροστινη αναρτηση με το συστημα διευθυσνης και τους τροχους με τις μεγαλυτερες δαγκανες φρενων καθως και τα πιο σκληρα και ενισχυμενα αμορτισερ και ελατηρια. Επισης το κιβωτιο και το διαφορικο θα πρεπει και αυτο ν' αλλαχθει καθως και ολη η πισω αναρτηση. Τωρα θα χρειαστει να αλλαχθει και η πλεξουδα των καλωδιων με εκεινη της Μ3 για να κουμπωσουν ολες οι φισες και ο εγκεφαλος και αν τον ενδιαφερει να προχωρησει ενα βημα παραπερα θα πρεπει ν' ασχοληθει και με το look του αυτοκινητου οπως οι ζαντες τα μαρσιπιε οι μασκα τα φαναρια η προφυλακτηρα και το σαλονι. Μια τετοιου ειδους μετατροπη μπορει να του στοιχησει απο 10000-13000 χιλιαδες ευρω και ισως να λεω και λιγα.Αν νομιζει ο φιλος οτι αξιζει τον κοπο και οτι μετα απο αυτο θα οδηγει ενα γρηγορο και ασφαλες αυτοκινητο τοτε ας προχωρησει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Haldol Δημοσ. 26 Αυγούστου 2010 Share Δημοσ. 26 Αυγούστου 2010 Συγγνώμη... αλλάζει μοτέρ, εγκέφαλο, πλεξούδα, αναρτήσεις, τροχούς και φρένα, κιβώτιο, διαφορικό, σαλόνι... τι άλλο έμεινε δηλαδή μετά; Τα τζάμια; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
_BASSstarlet_ Δημοσ. 26 Αυγούστου 2010 Share Δημοσ. 26 Αυγούστου 2010 Ωραίο αυτοκίνητο, αλλά δυστυχώς στην Ελλάδα, έχει κακοποιηθεί από οδηγούς που ντρέπονται για την καταγωγή τους, και νομίζουν, πως αποκτώντας <<μπεμβε>> θα αποτινάξουν την κακή εντύπωση που έχει γι'αυτούς το κοινωνικό σύνολο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kostas.b Δημοσ. 26 Αυγούστου 2010 Share Δημοσ. 26 Αυγούστου 2010 Συγγνώμη... αλλάζει μοτέρ, εγκέφαλο, πλεξούδα, αναρτήσεις, τροχούς και φρένα, κιβώτιο, διαφορικό, σαλόνι... τι άλλο έμεινε δηλαδή μετά; Τα τζάμια; Δεν γινεται διαφορετικα αφου αν αλλαξεις μονο τον κινητηρα αυτο που θα κανεις ειναι απλα να παιρνεις το ενα μετα το αλλο τα εξαρτηματα στα χερια με πρωτο και καλυτερο το σασμαν. Στη συγκεκριμενη μετατροπη το μονο που τελικα μενει ειναι οι λαμαρινες το σασι και η θαλασσια η χαντρα που εχεις κρεμασμενη στον καθρεφτακι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
De@th L0rd Δημοσ. 26 Αυγούστου 2010 Share Δημοσ. 26 Αυγούστου 2010 Αξίζει αν έχεις όρεξη για μπελάδες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 26 Αυγούστου 2010 Share Δημοσ. 26 Αυγούστου 2010 παρε ενα s2000 να το ακους να βαραει κοφτες στις 9.200rpm και ασε αυτον με τη bwm και το χρυσο σταυρο στο λαιμο να νομιζει οτι κατι τρεχει στα γυφτικα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
adi32 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2010 Share Δημοσ. 26 Αυγούστου 2010 Κοιτα να παρεις ενα καλο συγχρονο αυτοκινητο με καλες επιδοσεις καλη καταναλωση και ολα τα συγχρονα συστηματα και ασε τους μπελαδες με τα σαραβαλακια και τα συνεργια Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
bmw316 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2010 Μέλος Share Δημοσ. 27 Αυγούστου 2010 λοιπον παιδια δεν ειμαι φραγκατος να ξερετε... ειμαι σε μια μεσαια κατασταση δοξα το θεο και δεν επιλεγω την bmw ουτε για μαγκια ουτε για τιποτε απλα μου αρεσει η συγκεκριμενη καταστευη γιατι εχει σπορ μορφη... τωρα για 10000 και 13000 που ελεγε ενας φιλος πιο πανω με καμια δεν μπορω να εχω τοσα λεφτα αλλα το να το φτιαξω εννουσα σταδιακα με τον καιρο γιατι ειμαι φοιτητης και οπως ειπα δεν ειμαι γιος του οναση εχω ολη την καλη διαθεση να το φτιαξω και να δωσω και 20000 δεν με νοιαζουν τα χρηματα για να μενα ειναι μεσο εξυπηρετησης αλλα ολα πολυ αργα... θελω να δωσω 4000 , αντε 5000 μετα βιας για αμαξι σε κανενα χρονο και εχω βρει ετσι στις προτυμησεις μου αυτη την bmw αλλιως τι αλλο να επιλεξω??? ξερω οτι εχει πολλα συνεργεια και πολυ ιστορια και και και το πραγμα ετσι οπως το σκεφτομαι... κανενας καμια αλλη ιδεα υπο τις προαναφερθεντες συνθηκες και ετσι οπως το σκεφτομαι??? και σας ευχαριστω ολους για το ενδιαφερον Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ANHLIKOS Δημοσ. 27 Αυγούστου 2010 Share Δημοσ. 27 Αυγούστου 2010 Αν εισαι φοιτητής και δεν σου περισσεύουν, θα σου πρότεινα να μην πάρεις αυτο το αμαξι. Δεν ειναι μονο η κατανάλωση, δεν ειναι μονο τα πανάκριβα σέρβις, οκ ξέχνα τα τέλη που θα τα σκας. Αλλα θα είσαι μια εξω δυο μέσα. (μια μέρα βόλτα, δυο μερες συνεργείο). Απο κει και περα καλη τύχη σε οτι αποφασίσεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kostas.b Δημοσ. 27 Αυγούστου 2010 Share Δημοσ. 27 Αυγούστου 2010 εχω ολη την καλη διαθεση να το φτιαξω και να δωσω και 20000 δεν με νοιαζουν τα χρηματα για να μενα ειναι μεσο εξυπηρετησης αλλα ολα πολυ αργα... Το σταδιακο και αργο φιαξημο ισχυει μονο σε περιπτωσεις που περνεις ενα ετοιμο αυτοκινητο και μπορεις να του προσθεσεις διαφορα εξαρτηματα χωρις ομως να κανεις εκτεταμενες αλλαγες σε κινητηρα. Για παραδειγμα σ' ενα golf 4 1600 μπορεις ν' αλλαξεις το λογισμικο του εγκεφαλου του να βαλεις φιλτροχωανες ακομα και να το τουρμπισεις και αυτο μπορεις να το κανεις σταδιακα. Ομως στην αναιμικη και ανευρη bmw 316 1600 που θα χρειαστει να περασεις τον 2μισαλιτρο ας πουμε κινητηρα θα πρεπει ταυτοχρονα ν΄αλλαξεις και ολα τα υπολοιπα (σασμαν αναρτηση φρενα εγκεφαλο) γιατι πολυ απλα αν δεν το κανεις το αυτοκινητο δεν θα πηγαινει βημα και θα ειναι και ακρως επικυνδυνο. Εγω θα σου προτειναι αν σου αρεσουν οι μετατροπες τα πειραγματα και ψαχνεσε για οδικη απολαυση και συμπεριφορα να ξεχασεις την πλεον απαραδεκτη bmw που βγηκε απο το βαυαρικο εργοστασιο και να κοιταξεις προς Γαλλια Ιταλια και Ιαπωνια μερια. Τα peguot 106 206 306 τα αντιστοιχα citroen saxo τα subaru imbreza και τα Ηonda civic ειναι αυτοκινητα που ευκολα αναβαθμιζονται μετατρεπονται τουρμπιζονται και ολα αυτα μπορουν να γινουν οπως εσυ ακριβως θελεις <<σταδιακα>>. Αφησα για το τελος την αγαπημενη μου Ιταλιδα την οποια απλα θα την αγορασεις θα την ερωτευτεις δεν θα θελησεις να την πειραξεις και μαζι της θα καταλαβεις τι σημαινει οδηγικη απολαυση , ηχος , αισθησεις , διαχρονικη αξια. Φυσικα μιλαω για την alfa 156.Αν και εχουν περασει κοντα δεκαπεντε χρονια απο την στιγμη που οι ροδες της κοσμουν την ασφαλτο και τους δρομους ολης της γης εξακολουθει καθε φορα που την βλεπω να με συγκινει.Απλα τελεια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.