sYn Δημοσ. 25 Αυγούστου 2010 Share Δημοσ. 25 Αυγούστου 2010 Μη βλέπετε τι δίνουν οι κατασκευαστές. Προσθέστε 1.5 με 2 lt και είστε ok.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sivadWS2 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2010 Share Δημοσ. 25 Αυγούστου 2010 Διότι το Polo 1.2 TSI έχει βγει με κουσούρια. Πολλά σβήνουν στο ρελαντί χωρίς καμιά εξήγηση... Έχει βγει το SP1 και από ότι φαίνεται το πρόβλημα λύνεται... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
cger Δημοσ. 25 Αυγούστου 2010 Μέλος Share Δημοσ. 25 Αυγούστου 2010 Έχει βγει το SP1 και από ότι φαίνεται το πρόβλημα λύνεται... Που σημαίνει πρόγραμμα εγκεφάλου; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sivadWS2 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2010 Share Δημοσ. 26 Αυγούστου 2010 Που σημαίνει πρόγραμμα εγκεφάλου; Ακριβώς. Έχει βγει update από τη VW που από ότι φαίνεται διορθώνει τα συγκεκριμένα προβλήματα (αρρυθμίες, σβησίματα). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kostas.b Δημοσ. 26 Αυγούστου 2010 Share Δημοσ. 26 Αυγούστου 2010 To golfακι ειναι μια χαρα αυτοκινητο και αν σου αρεσει κτυπα το. Το βαρος του αυτοκινητου ειναι ο μεγαλος εχθρος του tsi οσον αφορα κυριως την καταναλωση μεσα στην πολη.Πιστευω οτι ο κινητηρας αυτος τεριαζει γαντι σε ελαφρυτερες κατασκευες οπως στο polo και στη fabia που παραμενουν εναλλακτικες και φθηνοτερες λυσεις. Η VW αντιμετωπισε μαλλον με επιτυχια τα προβληματα νεοτητας του κινητηρα κανοντας update στο λογισμικο της διαχειρισης του. Απο θεμα αξιοπιστιας τιποτα δεν θα πρεπει να θεωρηθει δεδομενο καθως απο την μια μερια δεν υπαρχει στην αγορα το απολυτο αξιοπιστο αυτοκινητο και απο την αλλη εχουν παψει να πουλιουνται εδω και χρονια αναξιοπιστα και κακα αυτοκινητα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
cger Δημοσ. 26 Αυγούστου 2010 Μέλος Share Δημοσ. 26 Αυγούστου 2010 Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου για την αξιoπιστία. Τώρα το τι moter θα φορέσει ο καθένας είναι προσωπικό θέμα γούστου-αναγκών. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
greenmachine Δημοσ. 26 Αυγούστου 2010 Share Δημοσ. 26 Αυγούστου 2010 Για το polo gti (το καινουργιο, που βγαίνει το Σεπτέμβρη) κρατάω μικρό καλάθι. Η τιμή του είναι πραγματικά κελεπούρι, όχι μόνο επειδή κουβαλάει εξαιρετικό κινητήρα, αλλά επειδή είναι πραγματικά υπερπλήρες, απο πλευράς εξοπλισμού..Έχει και στανταρ το dsg.. Μακάρι να διαψευστώ και να είναι τελικά αστέρι και στο δρόμο, και απο πλευράς στησίματος, αναρτήσεων, φρένων (εδώ έχω επιφυλάξεις) κλπ.. Η wv θα δημιουργήσει έντονο ανταγωνισμό όχι μόνο εντός της εταιρείας, αλλά σε όλο το vag γενικότερα..Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι υπομονή 2-3 μήνες, οπότε θα έχουμε και τις εντυπώσεις απο τον ειδικό τύπο (που στάνταρ θα το εκθειάσει..) και κυρίως απο τους beta testers ---- Κουκλί είναι πάντως!! Πιο ωραίο απο το golf 6 (κατεμέ) (FOTOS BY 4T FORUM) http://img839.imageshack.us/i/dsc00724e.jpg/ http://img338.imageshack.us/i/dsc00725jt.jpg/ http://img835.imageshack.us/i/dsc00720t.jpg/ http://img28.imageshack.us/img28/3320/dsc00718g.jpg http://img831.imageshack.us/img831/1033/dsc00721r.jpg Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ikaruga24 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2010 Share Δημοσ. 26 Αυγούστου 2010 Υπαρχει ηδη review απο το Autocar.uk. Λεει οτι σαν GTI ειναι αρκετα fail αλλα σαν ενα πολυ γρηγορο και ανετο μικρο ειναι παρα πολυ καλο. Ειναι πολυ refined που λενε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
greenmachine Δημοσ. 26 Αυγούστου 2010 Share Δημοσ. 26 Αυγούστου 2010 Υπαρχει ηδη review απο το Autocar.uk. Λεει οτι σαν GTI ειναι αρκετα fail αλλα σαν ενα πολυ γρηγορο και ανετο μικρο ειναι παρα πολυ καλο. Ειναι πολυ refined που λενε. Λόγω dsg7 και όχι dsg6, σωστά? Για μένα είναι καλή κίνηση, αυτό το οικολογικό και οικονομικό προφιλ που θέλει να προωθήσει η εταιρεία για το μικρό gti..Αλήθεια, απο κατανάλωση πραγματική (με νορμαλ οδήγηση), τι θα λέει? Το 5,9 που ανακοίνωσε η εταιρεία είναι τουλάχιστον για γέλια, εκτός ξέρω γω αν δουλέυει μόνο με κομπρέσσορα, και η τουρμπίνα τεμπελιάζει Αν είναι γύρω στο 8,5-9 lt/100, νομίζω θα είναι καλά! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ikaruga24 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2010 Share Δημοσ. 26 Αυγούστου 2010 Εμενα να σου πω δεν μου αρεσει να μπερδευουν τα ονοματα. Οταν αγοραζω κατι με το ονομα "GTI" ή R ή κατι τετοιο περιμενω και κατι αντιστοιχο. Το να μπασταρδευουμε τα ειδη και τις εκδοσεις δεν ειναι και οτι καλυτερο. Το ibiza Cupra που ειναι το ιδιο αυτοκινητο στην ουσια (μηχανικα) ειναι σαφως ποιο σκληροπυρηνικο και καθαροαιμο οπως και ο μεγαλος αδερφος Leon απο το αντιστοιχο Golf GTI. Βεβαια οκ θα ειναι σιγουρα κατα πολυ ποιο πολυτισμενο και σιγουρα θα βρει το κοινο του και το Polo GTI (εγω παντως σιγουρα το χτυπουσα αν μπορουσα) αλλα απλα λεει πως σιγουρα δεν ειναι ανταξιο του ονοματος αλλα οχι κατι που δεν περιμεναν. Δεν ειναι τα VW "spor" αυτοκινητα ετσι και αλλιως. Του "λαου" ειναι αλλα για το upper class του "λαου". Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Haldol Δημοσ. 26 Αυγούστου 2010 Share Δημοσ. 26 Αυγούστου 2010 Λόγω dsg7 και όχι dsg6, σωστά? Το DSG7 θα βάλουν; Αυτό δε σηκώνει μέχρι 170 BHP ισχύ; Θα είναι λίγο fail να φορέσουν αυτό το κιβώτιο στο GTI! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
greenmachine Δημοσ. 26 Αυγούστου 2010 Share Δημοσ. 26 Αυγούστου 2010 Το DSG7 θα βάλουν; Αυτό δε σηκώνει μέχρι 170 BHP ισχύ; Θα είναι λίγο fail να φορέσουν αυτό το κιβώτιο στο GTI! Ναι για να πετύχουν το θεωρητικό 5,9lt και 138 C02..To κιβώτιο σηκώνει 25-25 kg ροπής σχετικά άνετα. Δε θα χει πρόβλημα με τη ροπή, αλλιώς δε θα το βάζαν Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.