Προς το περιεχόμενο

HTC HD2 ή iPhone 3G

merkon

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα συμφορουμιτες-συμφορουμιτισσες!

Εδώ και έναν χρόνο είμαι ένας ευχαριστημένος κάτοχος του 3G μήλου.Τώρα τελευταία σκέφτομαι το HTC HD2 σαν μια καλή επιλογή λόγω του hardware του το οποίο διαφέρει πολύ από αυτό του iphone.Σκεφτομαι όμως ότι στο HD2 δεν υπάρχει τέτοια πληθώρα εφαρμογών όπως στο μηλοφωνο,και αυτό είναι κάτι που με προβληματίζει αφού εχω συνηθίσει να είμαι περιτριγυρισμενος με ωραίες και χρήσιμες εφαρμογές και μια τέτοια αλλαγή από iPhone και apple σε HTC και windows δεν ξέρω κατα πόσο θα με συνέφερε.Εδώ και δυο τρεις μέρες που κοιταω κάποια πράγματα για το HD2 έχω τρελαθεί με όλα όσα βλέπω(πχ cooked roms,radio,sence UI και αλλα).Όπως με λίγα λόγια θα καταλάβατε είμαι άσχετος με windows mobile,παλιότερα όμως είχα ένα Qtek 9100(νομίζω αυτό ήταν)και κάτι ήξερα.Από wm 6.5 όμως τίποτα!Μπορείτε να μου πείτε αν θα με συνέφερε μια τέτοια αλλαγή;Στα wm υπάρχουν εφαρμογές,παιχνίδια και διάφορα τέτοια καλουδια όπως στο iPhone?Περισσοτερο θέλω εφαρμογές συνδεσιμοτητας,κανά καλό παιχνιδάκι,μουσική και ένα καλό ηχειο.

Περιμένω τις γνώμες σας και τις συμβουλές σας!

Ευχαριστώ!

Αποστολή από iPhone με το Insomnia.app

Δημοσ.

Καλημέρα συμφορουμιτες-συμφορουμιτισσες!