Myro Δημοσ. 28 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2010 Το instancing λείνει πολλά προβλήματα και εφόσον γίνει σωστά δεν δημιουργεί κανένα. Χαρακτηριστικότατο παραδείγματα το LotRO. 'Η ένα πραγματικά ακραίο παράδειγμα, το Guild Wars. Ως έναν βαθμό οι προτιμήσεις του καθενός μπορεί και να αφορούν στην προσωπική αισθητική του. Για μένα δεν μπορεί να γίνει σύγκριση ανάμεσα στα διαμάντια της Turbine και τα επιεικώς αδιάφορα παιχνίδια της Cryptic. Όμως η ζητήτηση ξέφυγε από το θέμα της, γι' αυτό και σταματώ εδώ και θα επανέλθω, ίσως, μετά την κυκλοφορία του Neverwinter Online εφόσον όλα πάνε κατ' ευχήν και διαψευστούν οι ανησυχίες μου.
Watt Δημοσ. 31 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2010 Η σειρά neverwinter nights (1 και 2) ήταν από τις αγαπημένες μου (ειδικά το Mask of the betrayer) Στην 5η έκδοση του DnD η πόλη του Neverwinter έχει καταστραφή, οπότε είμαι πολύ περίεργος να δω σε ποιά εποχή θα το τοποθετήσουν. Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα το δοκιμάσω το παιχνίδι..... τόσες αναμνήσεις 5η έκδοση; Μήπως εννοείς 4η;
bnvdarklord Δημοσ. 1 Απριλίου 2011 Δημοσ. 1 Απριλίου 2011 Το ανακάλυψα τυχαία σήμερα. Ακουγεται ψιλοενδιαφέρον απο αυτα που λεει το wikipedia. According to an August 23, 2010 press release, players will become one of five classic Dungeons & Dragons classes (fighter, wizard, rogue, ranger, and cleric) and will form a group of up to five; including other players or computer-controlled non-player characters. A player-created content system codenamed "Forge" will allow players to create their own stories and quests.[4] When asked for gameplay details during an interview with MaximumPC.com, Cryptic Studios Chief operating officer Jack Emmert explained, "It's not an MMO in the sense that there aren't zones with hundreds-and-hundreds of people. You are not fighting for spawns. There's a very strong storyline throughout the game. So it's more of a story-based game closer to things like Dragon Age or Oblivion, which we really try to follow."[5] Neverwinter will be based around a modified version of the Dungeons and Dragons 4th edition rule-set making it the first game in the Neverwinter Nights (series) to do so, the previous games never having gone beyond 3.5; including the use of healing surges and action points which they will be implementing through a system referred to as "boons", allowing a player to perform an extra special ability when accumulating enough of these action points through combat and other actions. http://en.wikipedia.org/wiki/Neverwinter_(video_game)
solarsoul Δημοσ. 1 Απριλίου 2011 Δημοσ. 1 Απριλίου 2011 Βασικα το προηγουμενο δε μου αρεσε καθολου..ειδωμεν.
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 1 Απριλίου 2011 Moderators Δημοσ. 1 Απριλίου 2011 http://www.insomnia.gr/topic/369585-neverwinter-online/
bnvdarklord Δημοσ. 1 Απριλίου 2011 Δημοσ. 1 Απριλίου 2011 Εκανα αναζητηση Neverwinter και δεν το βγαλε στην 1η σελίδα
aekoupoli Δημοσ. 12 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2011 Το πρώτο trailer του νέου Neverwinter είναι πλέον διαθέσιμο, ο νέος τίτλος της σειράς δεν θα ονομάζεται Neverwinter Nights 3 επειδή σύμφωνα με τον CEO της Cryptic Jack Emmert ο νέος τίτλος θα έχει διαφορετικό gameplay . Η νέα σειρά θα είναι ένα co-op RPG βασισμένο στο Dungeons and Dragons που θα δίνει σαφή έμφαση σε online χαρακτηριστικά, ένα ακόμα από τα νέα χαρακτηριστικά του παιχνιδιού είναι η δυνατότητα δημιουργίας quests και campaigns από εσάς . Προς το παρόν ο νέος τίτλος της Cryptic είναι προγραμματισμένος να κυκλοφορήσει μόνο για Η/Υ και όχι για κονσόλες αλλά ακόμα τίποτε δεν είναι σίγουρο, η κυκλοφορία του νέου Neverwinter είναι ακόμα άγνωστη αλλά λογικά θα κυκλοφορήσει μέσα στο 2011 . http://www.youtube.com/watch?v=sJGGDxjrn-w&feature=youtu.be Πηγη:http://www.technewz.gr/
jim22479 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2011 ρε φτιαχτε ενα νεο baldurs gate να τελειωνουμε... αντε
Atreas21 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2011 Ωραίο teeser με ενδιαφέροντα στοιχεία. Τα γραφικά φαίνονται όμορφα μένει να δούμε τον χειρισμό.
Tobajara Δημοσ. 12 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2011 Απ'όσο ξέρω δεν είναι μέρος του franchise της Bioware / Obsidian αλλά νέος τίτλος. Μέχρι στιγμής είμαι αδιάφορος, στην πορεία βλέπουμε.
bullet2D Δημοσ. 14 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2011 Day one! Το original παραμένει απο τα πιο αγαπημένα CRPGs για μένα. Αν και δεν ασχολήθηκα με το διαδυκτιακό μέρος του, πιστεύω να το κάνω στον νέο τίτλο. Το μόνο σίγουρο είναι οτι σίγουρα θα σπαταλήσω αρκετές νύχτες με τα νέα NWN Editor tools!
Gilmaru Δημοσ. 17 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2011 Είχε ανακοινωνθεί ότι υπολογίζεται να βγει στο τελευταίο τρίμηνο του 2011. Αλλά για τα mmo υπάρχει ένας κανόνας: ποτέ μα ποτέ μην εμπιστεύεσαι εκτιμήσεις για το release date.
kostacurtas Δημοσ. 16 Αυγούστου 2011 Μέλος Δημοσ. 16 Αυγούστου 2011 Neverwinter delayed as Hasbro, Atari settle D&D dispute Hasbro reclaims Dungeons & Dragons digital licensing rights, confirms Perfect World acquisition of Cryptic is pushing back PC RPG into late 2012.
Luciddream Δημοσ. 16 Αυγούστου 2011 Δημοσ. 16 Αυγούστου 2011 Neverwinter delayed as Hasbro, Atari settle D&D dispute Hasbro reclaims Dungeons & Dragons digital licensing rights, confirms Perfect World acquisition of Cryptic is pushing back PC RPG into late 2012. Αλλά για τα mmo υπάρχει ένας κανόνας: ποτέ μα ποτέ μην εμπιστεύεσαι εκτιμήσεις για το release date. γκαντέμη
kostacurtas Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2011 Big Changes to Cryptic's Neverwinter The D&D co-op multiplayer game becoming a full-fledged free-to-play MMO. Dungeons & Dragons fans likely rejoiced at the news that they would soon be jumping back into the Forgotten Realms city of Neverwinter (where it is assumedly always warm), but we've now learned that the title will be delayed, and the structure drastically changed. You might recall Perfect World Entertainment acquiring developer Cryptic a while back . Cryptic's new owner -- or "Sugardaddy" as I like to say -- has had a lot of experience in the free-to-play world. They also primarily develop and publish MMOs, like the recently-launched Rusty Hearts. This new home for Cryptic has allowed the developer to continue their MMO-development tradition with Neverwinter. That's right, Neverwinter is shifting from the co-operative multiplayer game that was announced last year and into full-fledged, free-to-play MMO territory. In fact, it's shifting towards the action end of the MMO spectrum. Transferring a Dungeons & Dragons universe into an action setting might sound strange to D&D veterans, but it's been done before with some of the Baldur's Gate games. The 4th Edition of D&D also has some new rules that lend itself well to action games, which is exactly why Neverwinter is using 4th Edition as its ruleset. The developer says Neverwinter will be closer to a game like Nexon's Vindictus, where combat is controlled by mouse clicks, and where pattern recognition and reflexes are the keys to successfully murdering hordes of monsters. Vindictus is also session-based, with each action foray designed to last about twenty minutes (Rusty Hearts, mentioned above, also follows this pattern). It's entirely possible that Neverwinter will follow this session-based structure as well, though it's worth remembering that both Vindictus and Rusty Hearts were developed for an entirely different market. Neverwinter is one of a very small number of games designed for the Western market to be free-to-play from its very inception. This is probably going to have and an effect on leveling curves, character designs, questing, skills and, well, virtually every aspect of the game. Neverwinter is being built with a modified version of the same engine used for Cryptic's two most recent MMORPGs -- Star Trek Online and Champions Online. Both of those games have gone (or are going) free to play, and have given Cryptic a lot of useful feedback around what should and shouldn't be charged for. Noticing that for basically every game currently on the market, every new piece of downloadable content sells less than the last for the same title, Cryptic has decided to make every content pack for Neverwinter totally free as well. Not all content will be free, though. The developer will be charging money for consumables (special potions, temporary items to increase experience gains, etc…) vanity pets and cosmetic items. Unlike the current trend of ex-subscription-based MMOs that lock out portions of their content to free players, Cryptic plans to avoid making any content premium-only in Neverwinter. Content specifics such as which classes will be playable aren't being talked about at this point, though there is plenty of time to hear about them before Neverwinter launches. The switch from more traditional game to MMO has resulted in the projected Neverwinter release date being pushed back to the end of 2012. Cryptic has a habit of rushing MMOs out the door a little sooner than perhaps they ought to. Hopefully this delay has that extra polish time factored in.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα