Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα σε corolla


SlimData

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα.. Με παίρνει ένας ξάδερφος το πρωί όπως πήγαινα στη δουλειά και μου λέει ότι το αμάξι του δεν παίρνει μπρος. Πήγα μπας και τον βοηθήσω αλλά ήδη είχα αργήσει και έκατσα μόνο δυο λεπτά.

Το αμάξι είναι corolla του '99 με 123.000 χλμ. Το είχε σε ακινησία κάνα μήνα που έλειπε και έτσι φαντάστηκα μπαταρία. Μόλις πήγα να το ανάψω όμως αυτό το σενάριο αποκλείστηκε.

Ακούγεται ένας ήχος σαν ένα μακρόσυρτο και πολύ γρήγορο "τ τ τ τ τ τ τ τ τ τ τ τ τ τ τ". Η μηχανή νεκρή.

Σκέφτηκα εκείνη τη στιγμή λοιπόν πως φταίει η μίζα, ίσως και το δυναμό.

Πριν καμιά ώρα όμως σκέφτηκα και το άλλο, παίζει να κόπηκε ο ιμάντας χρονισμού...

Ο ξάδερφος δεν ξέρει αν και πότε τον έχει αλλάξει και ο μηχανικός του είναι σε διακοπές με κλειστό το κινητό. Έχει κανείς καμία γνώμη? Θα ξαναπάω το απόγευμα να ρίξω μια ματιά αλλά αν είναι όντως ο ιμάντας χρονισμού να μην το προσπαθήσω και διαλύσω τις βαλβίδες..

Δημοσ.

Καλησπέρα.. Με παίρνει ένας ξάδερφος το πρωί όπως πήγαινα στη δουλειά και μου λέει ότι το αμάξι του δεν παίρνει μπρος. Πήγα μπας και τον βοηθήσω αλλά ήδη είχα αργήσει και έκατσα μόνο δυο λεπτά.

Το αμάξι είναι corolla του '99 με 123.000 χλμ. Το είχε σε ακινησία κάνα μήνα που έλειπε και έτσι φαντάστηκα μπαταρία. Μόλις πήγα να το ανάψω όμως αυτό το σενάριο αποκλείστηκε.

Ακούγεται ένας ήχος σαν ένα μακρόσυρτο και πολύ γρήγορο "τ τ τ τ τ τ τ τ τ τ τ τ τ τ τ". Η μηχανή νεκρή.

Σκέφτηκα εκείνη τη στιγμή λοιπόν πως φταίει η μίζα, ίσως και το δυναμό.

Πριν καμιά ώρα όμως σκέφτηκα και το άλλο, παίζει να κόπηκε ο ιμάντας χρονισμού...

Ο ξάδερφος δεν ξέρει αν και πότε τον έχει αλλάξει και ο μηχανικός του είναι σε διακοπές με κλειστό το κινητό. Έχει κανείς καμία γνώμη? Θα ξαναπάω το απόγευμα να ρίξω μια ματιά αλλά αν είναι όντως ο ιμάντας χρονισμού να μην το προσπαθήσω και διαλύσω τις βαλβίδες..

Δημοσ.

σταμτιμενη η μηχανη και να κοπηκε ο ιμαντας λιγο απιθανο

η μηζα γυριζει καθολου η τιποτα?

οταν γυριζει το διακοπτη ακουγεται ενα κρακ (πρεπει να εχει ησυχια για να ακουστει) απο την μηζα και δεν γυριζει?

αν ειναι το τελευταιο τοτε θελει καρβουνακια η μηζα αν δεν απατωμαι

Δημοσ.

σταμτιμενη η μηχανη και να κοπηκε ο ιμαντας λιγο απιθανο

η μηζα γυριζει καθολου η τιποτα?

οταν γυριζει το διακοπτη ακουγεται ενα κρακ (πρεπει να εχει ησυχια για να ακουστει) απο την μηζα και δεν γυριζει?

αν ειναι το τελευταιο τοτε θελει καρβουνακια η μηζα αν δεν απατωμαι

Δημοσ.

Σκέφτομαι μήπως κόπηκε όταν πήγε να το ανάψει και δεν το κατάλαβε..

Η μίζα γυρίζει κανονικά και δεν ακούγεται κανένας θόρυβος πάντως

 

edit:

 

Σύμφωνα με κάποιον πιο σχετικό από εμένα μάλλον έχει πέσει πολύ η τάση της μπαταρίας..

Θα δοκιμάσω να δώσω από άλλη και θα ενημερώσω μπας και φανεί χρήσιμο σε κάποιον άλλο

στο μέλλον

Δημοσ.

Σκέφτομαι μήπως κόπηκε όταν πήγε να το ανάψει και δεν το κατάλαβε..

Η μίζα γυρίζει κανονικά και δεν ακούγεται κανένας θόρυβος πάντως

 

edit:

 

Σύμφωνα με κάποιον πιο σχετικό από εμένα μάλλον έχει πέσει πολύ η τάση της μπαταρίας..

Θα δοκιμάσω να δώσω από άλλη και θα ενημερώσω μπας και φανεί χρήσιμο σε κάποιον άλλο

στο μέλλον

Δημοσ.

Απο οτι βλεπω εδω http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:veO_8fYzm4QJ:toyotaclub.forumup.gr/about979-toyotaclub.html+corolla+99+%CE%BA%CE%B1%CE%B4%CE%B5%CE%BD%CE%B1&cd=1&hl=el&ct=clnk&gl=gr

 

το αμαξι εχει καδενα αντι ιμαντες, οποτε σιγουρα δεν ειναι οι ιμαντες.

 

Πιο πολυ για μπαταρια μου φαινεται.

Δοκιμασε με αλλη και πες μας.

Δημοσ.

Απο οτι βλεπω εδω http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:veO_8fYzm4QJ:toyotaclub.forumup.gr/about979-toyotaclub.html+corolla+99+%CE%BA%CE%B1%CE%B4%CE%B5%CE%BD%CE%B1&cd=1&hl=el&ct=clnk&gl=gr

 

το αμαξι εχει καδενα αντι ιμαντες, οποτε σιγουρα δεν ειναι οι ιμαντες.

 

Πιο πολυ για μπαταρια μου φαινεται.

Δοκιμασε με αλλη και πες μας.

Δημοσ.

Η στρογγυλοφάναρη Corolla του 99 έχει ιμάντα όχι αλυσίδα.

Χλωμό να κόπηκε ο ιμάντας, αλλά και να κόπηκε η μορφή της κυλινδροκεφαλής είναι τέτοια που δεν θα πάρεις τις βαλβίδες στο χέρι απλά θα αποσυχρονίσεις τους κυλίνδους.

Δημοσ.

Η στρογγυλοφάναρη Corolla του 99 έχει ιμάντα όχι αλυσίδα.

Χλωμό να κόπηκε ο ιμάντας, αλλά και να κόπηκε η μορφή της κυλινδροκεφαλής είναι τέτοια που δεν θα πάρεις τις βαλβίδες στο χέρι απλά θα αποσυχρονίσεις τους κυλίνδους.

Δημοσ.

Ρώτησα και σε ένα forum της toyota, κι εκεί για μπαταρία μου είπε ένα παλικάρι.. Μόλις βρούμε τι έφταιγε θα σας πω. Ευχαριστώ πάντως

Δημοσ.

Ρώτησα και σε ένα forum της toyota, κι εκεί για μπαταρία μου είπε ένα παλικάρι.. Μόλις βρούμε τι έφταιγε θα σας πω. Ευχαριστώ πάντως

Δημοσ.

Απλά το αναφέρω σαν περιστατικο.

Στου θείου μου το Corolla μοντ '87 κόπηκε ο ιμάντας το 2007 μετά απο 200.000+ χλμ επειδή ο μάστορας που του εκανε σερβις ξέχασε οτι είχε ιμάντα. Αξιόπιστα μεχρι αηδήας τα corolla.

Δημοσ.

Απλά το αναφέρω σαν περιστατικο.

Στου θείου μου το Corolla μοντ '87 κόπηκε ο ιμάντας το 2007 μετά απο 200.000+ χλμ επειδή ο μάστορας που του εκανε σερβις ξέχασε οτι είχε ιμάντα. Αξιόπιστα μεχρι αηδήας τα corolla.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...