Προς το περιεχόμενο

Might & Magic Heroes VI


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μα υποτίθεται πως τα κλειδιά για τη beta θα δοθούν αύριο.

 

DATE

The official Beta starts on June 28th. Players who have pre-ordered the game will receive their Beta Key on June 28th. Depending on the country/retailer, it will be either via email or pre-order pack or even on a flyer.

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

Might & Magic Heroes VI delayed again

 

Forthcoming PC RPG sequel Might & Magic Heroes VI has been delayed again, this time from September to 13th October.

 

It was originally planned for launch in June, but in April was delayed to 8th September.

 

Publisher Ubisoft said this latest delay was down to feedback from gamers.

 

"During the first phase of the Beta you were very active and provided us with very valuable feedback: your suggestions about general balance, factions balance and bug reports were very useful to us," community developer Ubi_Irina wrote on the Ubisoft forum.

 

"Thus, we took the decision to delay the release of Might & Magic Heroes VI in order to secure a bit more time for the dev team to take into account your comments and deliver the best quality game."

 

The beta will now reopen on 16th August. All who pre-ordered the game will have access.

Δημοσ.

Το ΙΙΙ θύμιζε; Δε μου έδωσε καθόλου αυτή την εντύπωση. Μάλλον το χειρότερο της σειράς. Υποκειμενική άποψη φυσικά.

 

Πάντως, ας αργήσει όσο χρειάζεται προκειμένου να έχουμε ένα άρτιο παιχνίδι.

Δημοσ.

Καλά σίγουρα υποκειμενικό :)

Εμένα πχ με χάλασε κάπως το 4. Δε μου μοιαζε με παιχνίδι της σειράς HoMM. Αντίθετα το 5 ήταν αρκετά balanced και με μεγαλύτερο βάθος στο gameplay (σε σχέση με το III).

Πάντως ναι, ας αργήσει όσο θέλει (οκ όχι και σαν τον Duke) αν είναι να βγει κάτι πιο ολοκληρωμένο.

Δημοσ.

Το IV με κέρδισε, όχι όσο το τρίτο της σειράς, με τη μουσική του και την εξέλιξη των χαρακτήρων. Ποικίλοι συνδιασμοί ικανοτήτων δημιουργούσαν αντίστοιχες κλάσεις.

 

Όμως σε βάθος χρόνου έχω την αίσθηση πως έχανε μέρος της στρατηγικής που είχε το ΙΙΙ.

 

Heroes VI:

About half of initial schematics, including spells, skills, abilities, heroes, units and buildings will remain present, with the other half being innovative. For example, every faction now features one single hero class (instead of two), evenly adept in weaponry and spellcasting. Another example is the absence of the magic guild, mandatory building for town updates in the previous games. In Heroes VI, the magic guild leveling is replaced by the hero skill/ability wheel leveling, while new spells are learned only at particular dwellings outside the town. Finally, the game will feature only four collectable resources (instead of the classic seven): gold, wood, ore, and blue crystals

 

Πηγή

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...