gbras Δημοσ. 23 Αυγούστου 2010 Μέλος Share Δημοσ. 23 Αυγούστου 2010 ΝΤ1G οι ηλεκτρικοι κινητηρες εχουν πολυ μεγαλυτερη αποδοση απο τους εσωτερικης καυσης οποτε δε τιθεται θεμα για το αν ειναι οικολογικοι η οχι. haldol ωραιο το site που εδωσες, εχεις δικιο αλλα πρεπει σιγα σιγα να αλλαζουμε νοοτροπια. Συζητησεις σαν αυτες εδω ειναι μια ευκαιρια για να γινει αυτο. Αν και για να πω την αληθεια με το ρυθμο που υποβαθμιζεται το περιβαλλον σε αυτη τη χωρα, αλλα και παγκοσμιως ( σκουπιδια, καταστροφη δασων) δεν ξερω κατα ποσο εχει σημασια... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gbras Δημοσ. 23 Αυγούστου 2010 Μέλος Share Δημοσ. 23 Αυγούστου 2010 ΝΤ1G οι ηλεκτρικοι κινητηρες εχουν πολυ μεγαλυτερη αποδοση απο τους εσωτερικης καυσης οποτε δε τιθεται θεμα για το αν ειναι οικολογικοι η οχι. haldol ωραιο το site που εδωσες, εχεις δικιο αλλα πρεπει σιγα σιγα να αλλαζουμε νοοτροπια. Συζητησεις σαν αυτες εδω ειναι μια ευκαιρια για να γινει αυτο. Αν και για να πω την αληθεια με το ρυθμο που υποβαθμιζεται το περιβαλλον σε αυτη τη χωρα, αλλα και παγκοσμιως ( σκουπιδια, καταστροφη δασων) δεν ξερω κατα ποσο εχει σημασια... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NT1G Δημοσ. 23 Αυγούστου 2010 Share Δημοσ. 23 Αυγούστου 2010 Οι ηλεκτρικοί κινητήρες έχουν μεγαλύτερη απόδοση, το εργοστάσιο παραγωγής ρεύματος με λιγνίτη/πετρέλαιο/φυσικό αέριο δεν έχουν όμως. Για να μην έχεις εσύ καυσαέρια ντουμανιάζεις ακόμα περισσότερο τις περιοχές με αής. ΕΚΤΟΣ και αν είναι από ανανεώσιμες πηγές το ρεύμα αλλά στην Ελλάδα που τέτοιο πράμα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NT1G Δημοσ. 23 Αυγούστου 2010 Share Δημοσ. 23 Αυγούστου 2010 Οι ηλεκτρικοί κινητήρες έχουν μεγαλύτερη απόδοση, το εργοστάσιο παραγωγής ρεύματος με λιγνίτη/πετρέλαιο/φυσικό αέριο δεν έχουν όμως. Για να μην έχεις εσύ καυσαέρια ντουμανιάζεις ακόμα περισσότερο τις περιοχές με αής. ΕΚΤΟΣ και αν είναι από ανανεώσιμες πηγές το ρεύμα αλλά στην Ελλάδα που τέτοιο πράμα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
De@th L0rd Δημοσ. 23 Αυγούστου 2010 Share Δημοσ. 23 Αυγούστου 2010 Οι ηλεκτρικοί κινητήρες έχουν μεγαλύτερη απόδοση, το εργοστάσιο παραγωγής ρεύματος με λιγνίτη/πετρέλαιο/φυσικό αέριο δεν έχουν όμως.Για να μην έχεις εσύ καυσαέρια ντουμανιάζεις ακόμα περισσότερο τις περιοχές με αής. ΕΚΤΟΣ και αν είναι από ανανεώσιμες πηγές το ρεύμα αλλά στην Ελλάδα που τέτοιο πράμα. Το εργοστάσιο παραγωγής λιγνίτη ευτυχώς όμως για μας δε το χουμε στο δρόμο δίπλα στο σπίτι μας ή στο κέντρο της πόλης να μας ντουμανιάζει. Θες να συγκρίνουμε κ επίπεδα μόλυνσης από διυληστήρια και θερμοηλεκτρικά εργοστάσια; Αν τα μισά οχήματα ήταν ηλεκτρικά που φόρτιζαν από το "μακρινό" εργοστάσιο στη πτολεμαϊδα, οι μεγάλες πόλεις θα ήταν σίγουρα λιγότερο ζεστές και με πολύ καθαρότερη ατμόσφαιρα. Το πλεονέκτημα του ηλεκτρικού είναι ότι η ενέργεια που καταναλώνεται παράγεται κάπου μακριά και όχι με καύση ορυκτού καυσίμου στη τροχιά της μετακίνησής μας σε αστικό περιβάλλον. Τώρα για το αν ντουμανιάζουν περισσότερο οι περιοχές με τα εργοστάσια το αφήνω ασχολίαστο. Κανονικά δε θα έπρεπε να κατοικούνται. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
De@th L0rd Δημοσ. 23 Αυγούστου 2010 Share Δημοσ. 23 Αυγούστου 2010 Οι ηλεκτρικοί κινητήρες έχουν μεγαλύτερη απόδοση, το εργοστάσιο παραγωγής ρεύματος με λιγνίτη/πετρέλαιο/φυσικό αέριο δεν έχουν όμως.Για να μην έχεις εσύ καυσαέρια ντουμανιάζεις ακόμα περισσότερο τις περιοχές με αής. ΕΚΤΟΣ και αν είναι από ανανεώσιμες πηγές το ρεύμα αλλά στην Ελλάδα που τέτοιο πράμα. Το εργοστάσιο παραγωγής λιγνίτη ευτυχώς όμως για μας δε το χουμε στο δρόμο δίπλα στο σπίτι μας ή στο κέντρο της πόλης να μας ντουμανιάζει. Θες να συγκρίνουμε κ επίπεδα μόλυνσης από διυληστήρια και θερμοηλεκτρικά εργοστάσια; Αν τα μισά οχήματα ήταν ηλεκτρικά που φόρτιζαν από το "μακρινό" εργοστάσιο στη πτολεμαϊδα, οι μεγάλες πόλεις θα ήταν σίγουρα λιγότερο ζεστές και με πολύ καθαρότερη ατμόσφαιρα. Το πλεονέκτημα του ηλεκτρικού είναι ότι η ενέργεια που καταναλώνεται παράγεται κάπου μακριά και όχι με καύση ορυκτού καυσίμου στη τροχιά της μετακίνησής μας σε αστικό περιβάλλον. Τώρα για το αν ντουμανιάζουν περισσότερο οι περιοχές με τα εργοστάσια το αφήνω ασχολίαστο. Κανονικά δε θα έπρεπε να κατοικούνται. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gbras Δημοσ. 23 Αυγούστου 2010 Μέλος Share Δημοσ. 23 Αυγούστου 2010 Εχει δικιο, οπως ( αντιθετα με αυτο που λες) τα εργοστασια παραγωγης ενεργειας εχουν και αυτα μεγαλυτερη αποδοση απο τους κινητηρες των αυτοκινητων ακομα και τα λιγνιτικα. επισης σκεψου οτι το αυτοκινητο το φορτιζεις κυριως το βραδυ οπου υπαρχει ετσι και αλλιως ενεργεια η οποια παει χαμενη!!!! Αρα ακυρο απο πολλες μεριες το επιχειρημα σου. Θα ερθει και ο καιρος που οι ανανεωσιμες πηγες θα υπαρχουν σε καθε σπιτι. Εως τοτε θεωρω οτι το νυχτερινο ρευμα ειναι οτι πιο .. καθαρο υπαρχει, ελπιζω να καταλαβαινετε πως το εννοω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gbras Δημοσ. 23 Αυγούστου 2010 Μέλος Share Δημοσ. 23 Αυγούστου 2010 Εχει δικιο, οπως ( αντιθετα με αυτο που λες) τα εργοστασια παραγωγης ενεργειας εχουν και αυτα μεγαλυτερη αποδοση απο τους κινητηρες των αυτοκινητων ακομα και τα λιγνιτικα. επισης σκεψου οτι το αυτοκινητο το φορτιζεις κυριως το βραδυ οπου υπαρχει ετσι και αλλιως ενεργεια η οποια παει χαμενη!!!! Αρα ακυρο απο πολλες μεριες το επιχειρημα σου. Θα ερθει και ο καιρος που οι ανανεωσιμες πηγες θα υπαρχουν σε καθε σπιτι. Εως τοτε θεωρω οτι το νυχτερινο ρευμα ειναι οτι πιο .. καθαρο υπαρχει, ελπιζω να καταλαβαινετε πως το εννοω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 24 Αυγούστου 2010 Share Δημοσ. 24 Αυγούστου 2010 Ισως να κανω και λαθος αλλα... Αν θες να πας ενα ταξιδι που θα το φορτισεις ? Αν δεν μπορεις να παρκαρεις ακριβως κατω απο το σπιτι που ειναι η συντριπτικη πλειοψηφια παλι το ιδιο προβλημα.. Τωρα αν καποιος εχει τις παραπανω δυνατοτητες και το θελει για αμαξι πολης μονο αλλαζει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 24 Αυγούστου 2010 Share Δημοσ. 24 Αυγούστου 2010 Ισως να κανω και λαθος αλλα... Αν θες να πας ενα ταξιδι που θα το φορτισεις ? Αν δεν μπορεις να παρκαρεις ακριβως κατω απο το σπιτι που ειναι η συντριπτικη πλειοψηφια παλι το ιδιο προβλημα.. Τωρα αν καποιος εχει τις παραπανω δυνατοτητες και το θελει για αμαξι πολης μονο αλλαζει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gbras Δημοσ. 24 Αυγούστου 2010 Μέλος Share Δημοσ. 24 Αυγούστου 2010 1. Δεν πας ταξιδι με αυτης της γενιας. 2. Αν δεν εχεις γκαραζ λιγο δυσκολο να εχεις ηλεκτρικο! Οπως το λες στο τελος ειναι! πρεπει να ισχυουν καποιες προυποθεσεις για να εχεις ηλεκτρικο. προς το παρον δε μπορει ο καθενας να το εχει. Ενδιαφερον και αυτο το νεο Mitsubishi is slashing the price of its i-MiEV electric car to £28,990 for orders placed for delivery from January 1st 2011. The move comes after much criticism of the original price of £38,699 and also follows Nissan's recent announcement that its impressive Nissan Leaf electric vehicle will cost - you guessed it - £28,990. Buyers will be able to take advantage of the Government's £5000 incentive on electric cars, so it will cost £23,990. That's still far from cheap, but the i-MiEV, like the Leaf, will be cheap to run. Mitsubishi claims it will cost just £144 for 12,000 miles driving (£0.96 pence for a full charge - 16kW at an average of 6p per kW) while car tax is free and it's exempt from the London Congestion Charge. It also qualifies for free parking in some London boroughs and cities such as Milton Keynes ---------- Προσθήκη στις 12:14 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 12:12 ---------- Οταν θα γινει αυτο στην Ελλαδα τοτε θα μιλαμε για ευρεια αποδοχη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gbras Δημοσ. 24 Αυγούστου 2010 Μέλος Share Δημοσ. 24 Αυγούστου 2010 1. Δεν πας ταξιδι με αυτης της γενιας. 2. Αν δεν εχεις γκαραζ λιγο δυσκολο να εχεις ηλεκτρικο! Οπως το λες στο τελος ειναι! πρεπει να ισχυουν καποιες προυποθεσεις για να εχεις ηλεκτρικο. προς το παρον δε μπορει ο καθενας να το εχει. Ενδιαφερον και αυτο το νεο Mitsubishi is slashing the price of its i-MiEV electric car to £28,990 for orders placed for delivery from January 1st 2011. The move comes after much criticism of the original price of £38,699 and also follows Nissan's recent announcement that its impressive Nissan Leaf electric vehicle will cost - you guessed it - £28,990. Buyers will be able to take advantage of the Government's £5000 incentive on electric cars, so it will cost £23,990. That's still far from cheap, but the i-MiEV, like the Leaf, will be cheap to run. Mitsubishi claims it will cost just £144 for 12,000 miles driving (£0.96 pence for a full charge - 16kW at an average of 6p per kW) while car tax is free and it's exempt from the London Congestion Charge. It also qualifies for free parking in some London boroughs and cities such as Milton Keynes ---------- Προσθήκη στις 12:14 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 12:12 ---------- Οταν θα γινει αυτο στην Ελλαδα τοτε θα μιλαμε για ευρεια αποδοχη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 27 Αυγούστου 2010 Share Δημοσ. 27 Αυγούστου 2010 Το εργοστάσιο παραγωγής λιγνίτη ευτυχώς όμως για μας δε το χουμε στο δρόμο δίπλα στο σπίτι μας ή στο κέντρο της πόλης να μας ντουμανιάζει. Θες να συγκρίνουμε κ επίπεδα μόλυνσης από διυληστήρια και θερμοηλεκτρικά εργοστάσια; Αν τα μισά οχήματα ήταν ηλεκτρικά που φόρτιζαν από το "μακρινό" εργοστάσιο στη πτολεμαϊδα, οι μεγάλες πόλεις θα ήταν σίγουρα λιγότερο ζεστές και με πολύ καθαρότερη ατμόσφαιρα. Το πλεονέκτημα του ηλεκτρικού είναι ότι η ενέργεια που καταναλώνεται παράγεται κάπου μακριά και όχι με καύση ορυκτού καυσίμου στη τροχιά της μετακίνησής μας σε αστικό περιβάλλον. Τώρα για το αν ντουμανιάζουν περισσότερο οι περιοχές με τα εργοστάσια το αφήνω ασχολίαστο. Κανονικά δε θα έπρεπε να κατοικούνται. το αυτοκινητο αν καψει 10λιτρα βενζινη θα βγαλει 2kw(τυχαια νουμερα) το εργοστασιο αν καψει 10λιτρα βενζινη θα βγαλει 6kw το εργοστασιο δουλευει συνεχεια και παραγει ενεργεια στο μεγιστο efficiency το αυτοκινητο λογω μικροτερου ογκου και βαρους αδυνατει να εχει τετοιο κινητηρα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NT1G Δημοσ. 27 Αυγούστου 2010 Share Δημοσ. 27 Αυγούστου 2010 Δεν είναι λόγο βάρους και όγκου, απλά ο κινητήρας του αυτοκινήτου σπάνια λειτουργεί στο μέγιστο efficiency. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
De@th L0rd Δημοσ. 27 Αυγούστου 2010 Share Δημοσ. 27 Αυγούστου 2010 Και όπως πάντα θα ψάξει ο ελληνάρας πως να κλέψει ρεύμα από κανα ξέμπαρκο σημείο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.