Προς το περιεχόμενο

Scirocco (160Hp-DSG?) vs Honda CR-Z ή άλλες ιδέες


Dakonblackblade

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Παίδες το καλύτερο αυτοκίνητο για 30άρη χωρίς οικογενειακές υποχρεώσεις με 4 καθίσματα (και 2+2) με τιμές από 22-26 χιλιάδες.

 

 

 

Δεν υπαρχει καλυτερο αυτοκινητο, το θεμα ειναι τι ταιριαζει στις αναγκες σου.

Αν πχ κινησαι μονο μεσα σε πολη και δεν εχει νοημα να παρεις το φαρδυ scirocco , καλυτερα το crz που θα καιει και λιγοτερα (Αλλα γιατι να παρεις το crz και οχι ενα polo gti/ibizacupra?)

 

Αν ομως κανεις διαδρομες εκτος πολης, τοτε το scirocco ειναι μονοδρομος

  • Απαντ. 43
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
Παίδες το καλύτερο αυτοκίνητο για 30άρη χωρίς οικογενειακές υποχρεώσεις με 4 καθίσματα (και 2+2) με τιμές από 22-26 χιλιάδες.

 

 

 

Δεν υπαρχει καλυτερο αυτοκινητο, το θεμα ειναι τι ταιριαζει στις αναγκες σου.

Αν πχ κινησαι μονο μεσα σε πολη και δεν εχει νοημα να παρεις το φαρδυ scirocco , καλυτερα το crz που θα καιει και λιγοτερα (Αλλα γιατι να παρεις το crz και οχι ενα polo gti/ibizacupra?)

 

Αν ομως κανεις διαδρομες εκτος πολης, τοτε το scirocco ειναι μονοδρομος

Δημοσ.

Το DSG πάντως δεν είναι πιο οικονομικό από manual... σχεδόν +1 λίτρο τα 100χλμ αν κατέχεις την οικονομική οδήγηση. Φυσικά για μένα αξίζει μες την πόλη είναι πολύ πιο ξεκούραστο.

Δημοσ.

Το DSG πάντως δεν είναι πιο οικονομικό από manual... σχεδόν +1 λίτρο τα 100χλμ αν κατέχεις την οικονομική οδήγηση. Φυσικά για μένα αξίζει μες την πόλη είναι πολύ πιο ξεκούραστο.

Δημοσ.
Παίδες το καλύτερο αυτοκίνητο για 30άρη χωρίς οικογενειακές υποχρεώσεις με 4 καθίσματα (και 2+2) με τιμές από 22-26 χιλιάδες.

 

Πολλα αμαξια ειναι εξισου καλα (και καλυτερα αναλογα) για 30αρη χωρις υποχρεωσεις.

 

MiTO

Giullieta

Sirocco

Megane Coupe

MX5

BMW 116 (μεταχειρισμενη)

Bravo

Leon

Ibiza cupra (ή FR για ποιο νορμαλ καταστασεις)

207 GT

 

Γενικα υπαρχει πολυ υλικο αναλογα τις τιμες και αναλογα τα γουστα.

Δημοσ.
Παίδες το καλύτερο αυτοκίνητο για 30άρη χωρίς οικογενειακές υποχρεώσεις με 4 καθίσματα (και 2+2) με τιμές από 22-26 χιλιάδες.

 

Πολλα αμαξια ειναι εξισου καλα (και καλυτερα αναλογα) για 30αρη χωρις υποχρεωσεις.

 

MiTO

Giullieta

Sirocco

Megane Coupe

MX5

BMW 116 (μεταχειρισμενη)

Bravo

Leon

Ibiza cupra (ή FR για ποιο νορμαλ καταστασεις)

207 GT

 

Γενικα υπαρχει πολυ υλικο αναλογα τις τιμες και αναλογα τα γουστα.

Δημοσ.

... Το αυτοματο οσο και να θες δεν μπορεις να το σπιναρεις, δεν θα καταφερεις ποτε να του πεταξεις κωλο με τον τροπο που μπορεις ενα χειροκινητο και γενικα η σπορ αισθηση ειναι "αποστειρωμενη" με ενα αυτοματο.

 

Θα διαφωνήσω: το TSI DSG με τη 1η και 2α + αρκετό γκάζι ανάβει πάντα το σχετικό λαμπάκι επέμβασης ESP. οπότε με απλό πάτημα "ESP Off" ξεκινάς τη ζωγραφική με ρόδες. Δεν ξέρω για τα κλασικά αυτόματα, αλλά με το DSG κάνεις ότι και με το χειροκίνητο (εκτός απ' αυτά με τα οποία καταστρέφεις το αμάξι).

 

Η αίσθηση είναι διαφορετική, αλλά αν πέσεις σε πολυυυυ κίνηση "η κλασική αίσθηση" δε θα σου λείψει καθόλου.

Δημοσ.
Οπου "παιζει" το Scirocco δεν υπαρχει αλλη επιλογη..

Ειναι κορυφαιο σε ολους τους τομεις!

 

Δεν ειναι κορυφαιο σε ολους τους τομεις, υστερει σε εσωτερικη σχεδιαση και σε σπορ αισθηση. Επισης ο κωλος του ειναι ασχημος αν το βλεπεις ενω εισαι ορθιος. Η τιμη του επισης ειναι τσιμπημενη. Αυτο το λεω σαν πρωην κατοχος.

Δημοσ.
Δεν ειναι κορυφαιο σε ολους τους τομεις, υστερει σε εσωτερικη σχεδιαση και σε σπορ αισθηση. Επισης ο κωλος του ειναι ασχημος αν το βλεπεις ενω εισαι ορθιος. Η τιμη του επισης ειναι τσιμπημενη. Αυτο το λεω σαν πρωην κατοχος.

 

 

Το θεμα ειναι οτι το scirocco προσφερει το καλυτερο συνολο , μπορεις να μου πεις ενα αυτοκινητο στην κατηγορια που να ειναι συνολικα καλυτερο?

 

Η τιμη ειναι τσιμπημενη αλλα για την κατηγορια ειναι μια χαρα, δεν ειναι megane coupe αλλα ουτε mini η bmw1

 

Το οτι ειναι ασχημο απο πισω ειναι καθαρα υποκειμενικο, εγω το βρισκω πανεμορφο απο ολες τις γωνιες

 

Εσωτερικο μια χαρα ειναι, ποιοτικο ,απλο και λιτο (ειχες το παλιο τιμονι και οθονη φανταζομαι ε? αυτα νταξει ηταν καπως, με το καινουργιο τιμονι και την ασπρη οθονη εχει βελτιωθει σημαντικα)

 

Σπορ αισθηση τι εννοεις? Μπορεις να μου πεις ποιο θεωρεις καλυτερο σε σπορ αισθηση στην κατηγορια?

 

Μια χαρα στησιμο εχει τρομερα επιπεδα κρατηματος, δεν μπορεις να πεταξεις κολους οπως σε ενα mx5 αλλα μιλαμε για μπροστινοκινητα με esp, αν και σε αφηνει να παιξεις (και να τρομαξεις) αρκετα πριν μπει το esp.

 

Σαν ευχαριστιση δεν νομιζω να υπαρχει αλλο μπροστινοκινητο που να τα καταφερνει (πολυ) καλυτερα, πλεον στο 2010 esp εχουν ολα (ενταξει η bmw1 εχει πλεονεκτημα λογω πισω κινησης αλλα χανει σε τιμη, κινητηρα κτλ)

Δημοσ.

Σαν -συνολο- (εφοσον υπαρχει το χρημα) ναι ειναι ισως η καλυτερη προταση. Απο την αλλη δεν υπαρχουν και πολλα coupe αυτοκινητα στην αγορα αυτη τη στιγμη. Αν δεν κανω λαθος ειναι μονο αυτο και το Megane σαν νορμαλ coupe αυτοκινητα (δεν βαζω C4 coupe γιατι δεν ειναι ακριβως αυτο που ζηταμε).

 

Το πισω ειναι πανεμορφο αλλα εγω το βλεπω εξαιρετικα ασχημο αν το βλεπω ορθιος. Εχει μια τεραστια καμπυλη καπως προς τα κατω εκει στο τζαμι με τα φωτα σαν να θελουν να φυγουν απο το αμαξωμα και καπως δεν ταιριαζει. Προφιλ ομως ειναι καταπληκτικο. Εσωτερικο ναι ειχα το παλιο και ηταν υπερβολικα λιτο και χωρις κανενα σχεδιαστικο τρικ για να γουσταρεις που εισαι μεσα. Επισης δεν ειναι καθολου οδηγοκεντρικο. Ειναι ενα "κανονικο" αυτοκινητο στη θεση του οδηγου.

 

Τωρα για την σπορ αισθηση σε coupe μπροστοκινητο αυτοκινητο για εμενα το οροσημο στην κατηγορια ειναι η τελευταια Toyota Celica TS. Επισης το Megane Coupe σαν οδηγικη σπορ αισθηση ειναι καλυτερο απο το Scirocco. Θα ελεγα οτι το Scirocco ειναι απλα οτι και ενα Golf δηλαδη "τα κανει ολα και συμφερει" αλλα εκει που μετραει πολυ για τετοιο αυτοκινητο σιγουρα δεν ενθουσιαζει.

Δημοσ.

Αν καταλαβα καλα εννοεις εκει που τα φωτα ειναι σαν να κανουν μεγαλη ''γωνια'', οντως ειναι καπως, ποτε δεν μου ειχε κανει αρνητικη εντυπωση, και το προσεχω μονο οταν το πλενω, απο αποσταση δεν το ειχα προσεξει ποτε.

 

Εσωτερικα με το καινουργιο τιμονι αλλαζει πολυ (βλεπεται πλεον, το παλιο τιμονι φαινοταν πολυυυ παλιο), το εσωτερικο ειναι και το αδυναμο σημειο του αυτοκινητου, αρκετα λιτο, δεν το λες ασχημο με τιποτα, απλα μπορουσε να εχει καποιες περισοτερες λεπτομερειες να διαφοροποιειται απο το golf.

 

Η celica μην ξεχνας οτι ειναι αυτοκινητο 10ετιας , πχ το megane αν και δεν το εχω οδηγησει δεν νομιζω οτι θα εχει καμια τεραστια διαφορα

 

Το scirocco δεν ειναι ενα καθαροαιμο σπορ αυτοκινητο , ενα γκολφ ειναι σε καλυτερο περιτυλυγμα (πολυ καλυτερο κατα την γνωμη μου). (οπως και το megane coupe πχ)

Δημοσ.
Να τονισω πως στο θεμα "εκτοξευση" δεν το λεω απο την αποψη της ταχυτητας. Το λεω απο την πλευρα της αισθησης και τι "παιρνεις" απο το γνωστο τιμονι-λεβιες-πεταλια. Το αυτοματο οσο και να θες δεν μπορεις να το σπιναρεις, δεν θα καταφερεις ποτε να του πεταξεις κωλο με τον τροπο που μπορεις ενα χειροκινητο και γενικα η σπορ αισθηση ειναι "αποστειρωμενη" με ενα αυτοματο. Σαν παραδειγμα ας παρω το MX5 που αν ηταν αυτοματο θα ηταν εντελως FAIL αυτοκινητο.

 

Αχεμ, so not true... ;)

Δημοσ.
Αν καταλαβα καλα εννοεις εκει που τα φωτα ειναι σαν να κανουν μεγαλη ''γωνια'', οντως ειναι καπως, ποτε δεν μου ειχε κανει αρνητικη εντυπωση, και το προσεχω μονο οταν το πλενω, απο αποσταση δεν το ειχα προσεξει ποτε.

 

Ναι σε εκεινο το σημειο λεω. Ειδικα οταν οδηγαω το φορτηγακι της εταιριας και βλεπω διαφορα Scirocco στο δρομο απο αυτο το υψος πραγματικα διχνει ασχημο απο την πισω πλευρα. Αν το βλεπεις απολυτα στην ευθεια τοτε ειναι μια χαρα.

 

Εσωτερικα με το καινουργιο τιμονι αλλαζει πολυ (βλεπεται πλεον, το παλιο τιμονι φαινοταν πολυυυ παλιο), το εσωτερικο ειναι και το αδυναμο σημειο του αυτοκινητου, αρκετα λιτο, δεν το λες ασχημο με τιποτα, απλα μπορουσε να εχει καποιες περισοτερες λεπτομερειες να διαφοροποιειται απο το golf.

 

Δεν ξερω το καινουργιο πως δειχνει, προφανως και θα βελτιωνεται η κατασταση καπως αλλα το ολο συνολο δεν αλλαζει. Ποιο πολυ με χαλαει το οτι εχει μηδενικο οδηγοκεντρικο σχεδιασμο παρα το ιδιο το σχεδιο. Μιλαμε ειναι σαν να καθομαι σε Auris με σπορ καθισματα.

 

Η celica μην ξεχνας οτι ειναι αυτοκινητο 10ετιας , πχ το megane αν και δεν το εχω οδηγησει δεν νομιζω οτι θα εχει καμια τεραστια διαφορα

 

10ετιας δεν λεω αλλα ακομα και σημερα αξεπεραστη κατα τη γνωμη μου. Τετοια αισθηση, τετοιο κοψιμο τιμονιου και τετοιο ηχο με το τελειο εκεινο σασμαν και λεβιε δεν ξαναματαειδα απο τοτε. Το Megane Coupe απο την αλλη εχει πραγματι αρκετα ποιο σπορ αισθηση απο το scirocco και ελαφρα καλυτερη οδικη και σπορ συμπεριφορα.

 

Το scirocco δεν ειναι ενα καθαροαιμο σπορ αυτοκινητο , ενα γκολφ ειναι σε καλυτερο περιτυλυγμα (πολυ καλυτερο κατα την γνωμη μου). (οπως και το megane coupe πχ)

 

Συμφωνουμε εδω και αυτο ειναι που το κανει ελκυστικο σαν συνολο. Το megane coupe ειναι ποιο "σπορ" για ποιο "ανυσηχα" και "παιχνιδιαρικα" πνευματα και σαφως φθηνοτερο αλλα το scirocco ειναι all-rounder. Αυτο που ειπαμε, τα κανει ολα και συμφερει. Το μοναδικο "ζμπορ" αυτοκινητο με επιλογη για κιβωτιο διπλου συμπλεκτη.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...