Προς το περιεχόμενο

Scirocco (160Hp-DSG?) vs Honda CR-Z ή άλλες ιδέες


Dakonblackblade

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 43
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Συγκεκριμένα το DSG7 αν τα αξίζει; Ναι, ακόμα κι αν χρειαστεί να πάρεις μικρότερο μοτέρ ή πιο φτωχή έκδοση για να χωρέσεις το κιβώτιο στο budget σου.

 

- Τρελή άνεση στην οδήγηση (ξεχνάς το κλασσικό «γκουπ» που νιώθεις στις πιο άγαρμπες αλλαγές). Δε νιώθεις πότε αλλάζει σχέση, μόνο από τον ήχο του μοτέρ θα το καταλάβεις.

- Μεγάλες επιταχύνσεις, μιας και είναι αρκετά έξυπνο ώστε να καταλάβει ότι θες να επιτχύνει αμέσως το αμάξι (και να κατεβάσει σχέση) όταν βυθίσεις το πόδι σου στο γκάζι.

- Μεγάλη οικονομία, μιας και ξέρει καλύτερα από εσένα ποια σχέση πρέπει να δουλεύει ανά πάσα στιγμή.

- Αλλαγές σε χρόνο dt, τόσο γρήγορες που δε πετυχαίνεις ούτε στα όνειρά σου (εκτός και αν έχεις υδραυλικό χέρι/πόδι... :P).

- «Μεγάλη» τελευταία σχέση, για ήσυχο και άνετο ταξίδι. Φαντάσου να πηγαίνεις με 120 km/h στις 2000rpm.

Δημοσ.

Αξιζει μια χαρα το κιβωτιο. Βεβαια για καποιον που θελει σπορ αισθηση δεν ειναι δυνατον να περασει σε DSG γιατι ειναι κατα πρωτο λογο ενα αυτοματο κιβωτιο και μετα οτιδηποτε αλλο. Σπορ αισθηση χωρις manual δεν παιζει. Αλλο να πατας συμπλεκτη και να revαρεις στις 4κ και να κανεις "εκτοξευση" και αλλο να το κανει το αυτοματο για εσενα.

 

Αν παλι θελεις αμαξι με σπορ χαρακτηριστικα αλλα κυριως ενα "κλασσικο" αυτοκινητο τοτε το DSG μετραει ασχημα. Αν θα αγοραζα ΤΩΡΑ αμαξι θα διαλεγα ενα απο γρουπ Vag μονο και μονο για να περασω και DSG επανω.

Δημοσ.

Εξαρτάται τι εννοούμε σπορ αίσθηση. Διότι με το DSG7 το αμάξι πετάγεται πολύ πιο δυνατά και οι αλλαγές γίνονται 10 φορές γρηγορότερα απ' ότι με το χέρι. Εάν ψάξεις στο YouTube συγκριτικά videos θα δεις το ίδιο αυτοκίνητο με ίδιο μοτέρ, στην έκδοση με το DSG7 (με επιλεγμένο το "Sport" mode) να επιταχύνει τρελά περισσότερο από ότι το manual.

 

Βέβαια αν «σπορ αίσθηση» εννοείς το κλακ-κλακ στο λεβιέ με ταχύτητα που να κοντεύεις να πάθεις εξάρθρωση... όντως θα σου λείψει αν πάρεις το DSG7. :P

 

Πάντως μπορείς να κάνεις manual αλλαγές μέσω των paddles στο τιμόνι. Απλά δεν θα έχεις συμπλέκτη.

Δημοσ.

Να τονισω πως στο θεμα "εκτοξευση" δεν το λεω απο την αποψη της ταχυτητας. Το λεω απο την πλευρα της αισθησης και τι "παιρνεις" απο το γνωστο τιμονι-λεβιες-πεταλια. Το αυτοματο οσο και να θες δεν μπορεις να το σπιναρεις, δεν θα καταφερεις ποτε να του πεταξεις κωλο με τον τροπο που μπορεις ενα χειροκινητο και γενικα η σπορ αισθηση ειναι "αποστειρωμενη" με ενα αυτοματο. Σαν παραδειγμα ας παρω το MX5 που αν ηταν αυτοματο θα ηταν εντελως FAIL αυτοκινητο.

Δημοσ.

Λοιπον καταρχην μεταξυ των 2 scirocco χωρις δευτερη σκεψη, απλα φτηνη εκδοση για να μη σου βαρεσουν φορο πολυτελειας (Νομιζω 1.4 με dsg ειναι στο οριο)

 

Εγω μετα απο απο σχεδον 1 χρονο με το scirocco (χωρις dsg) δεν θα το αλλαζα με τιποτα για cr-z

 

 

Τωρα στο dsg τα αξιζει τα λεφτα του μεχρι τελευταιου λεπτου,

Ειδικα αν κανεις αρκετα χιλιομετρα μεσα σε πολη εχει απιστευτη οικονομια! και ελαφρως καλυτερες επιδοσεις.

 

Γενικα εφοσον εχεις τα λεφτα να βαλεις dsg αξιζει απιστευτα.

Αλλα ακομα και χωρις το dsg ειναι καλυτερο αυτοκινητο παντου απο το crz (εκτος απο την οικονομια μεσα στην πολη, αλλα με το dsg βελτιωνεται απιστευτα!)

 

 

Οσο για την αισθηση μπορει να χανεις την αισθηση του μηχανικου αλλα κερδιζεις απο τις αστραπιεες αλλαγες (και το να αλλαζεις σχεσεις με τα paddles)

Δημοσ.

ας εβγαζε κατι εξισου σπορτ και με ισαξιες επιδοσεις η Χοντα να το συζηταγαμε για το CR-Z... τωρα το μονο που εχει ειναι ενα υβριδικο μοτερ. τιποτα παραπανω (κατ εμε).

Δημοσ.

Αν και Honda owner,στο συγκεκριμένο Vs. το Sirocco δέν εχει αντίπαλο και προσφέρεται ώς πιο ολοκληρωμένη λύση στα 25000 ευρώ.Δέν μιλάμε καθαρά απο άποψη επιδόσεων,αφού ακόμα και η πρόταση με τα 122ps απο την μεριά της VW παρουσιάζεται πιο συμφέρουσα,με μεγαλύτερους χώρους και με αρκετά μειωμένο κόστος.

Αν υπήρχε έκδοση 1,8+ηλεκτροκινητήρας για το Cr-Z θα ήταν ένα επιπλέον ατού,άλλα και πάλι θα έχανε στα σημεία.

 

ps.Η παρουσίαση του Cr-Z ώς 2+2 hatchback μόνο αστεία μπορώ να την χαρακτηρίσω,αφού ο γραφών βλέπει τον κόσμο απο το αστρονομικό ύψος των 165cm και δέν έκανε κάν τον κόπο να μπεί στα πίσω καθίσματα.Ο νοών νοήτο

Δημοσ.

Αν δεν σκεφτεσαι για το αυτοματο ομως για τον Α-Β λογο κανε τη χαρη στον εαυτο σου και κοιταξε και το Megane Coupe (την μεσαια εκδοση που ειναι πληρης απο αποψη εξοπλισμου). Κατ' εμε ποιο ομορφο απο το sirocco με αρκετα ποιο σπορ αισθηση. Ειναι και αρκετα φθηνοτερο και εχει και πολυ φθηνοτερα service.

Δημοσ.

φιλε Neal εχω δει σε αγωνες να φερνουν τουμπες Impreza, EVO, porsche και πολλα αλλα... προφανως ειναι και αυτα κουβαδες, οποτε δεν προτεινεις κανενα τους!!

Δημοσ.

Παίδες το καλύτερο αυτοκίνητο για 30άρη χωρίς οικογενειακές υποχρεώσεις με 4 καθίσματα (και 2+2) με τιμές από 22-26 χιλιάδες.

Δημοσ.

Παίδες το καλύτερο αυτοκίνητο για 30άρη χωρίς οικογενειακές υποχρεώσεις με 4 καθίσματα (και 2+2) με τιμές από 22-26 χιλιάδες.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...