GRCitizen Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2024 Καλησπερα σε ολους! Παιδια το εχω λιωση το παιχνιδι να ξερετε εχω 55 ωρες και ακομα ειμαι στο Garbage εξερευνω καθε γωνια του οπου μπωρο να παω. Το περιμενα πως και πως να κανει το realesee για να παιξω αυτη τη παιχνιδαρααα! Ο Κοσμος ειναι απυστεφτος τα γραφεικα ειναι σε αλλο level , πρωσοπικα δεν εχω δει καλητερα, Ο Ηχος ειναι παρα πολυ καλος παιδια, με εξερεσεις σε καποια συμεια που μπαγκαρι καπιοες φωρες. Παιζω σε ενα 5600χ 4,7ghz με 6700ΧΤ Nitro και 16gb Ram που για μενα παιδια καλητερα θελει μια 32GB RAM γιατι ωριακα εινια το συστημα με 16 επιδη κιολας το streamaro στο Twitch. To Παιχνιδι εχει θεματα εννοιτε πως θα ειχε θεματα δεν πευτο απο τα συννεφα αλλα!! Η κοινοτητα του Stalker εννοειτε πως θα ηταν εδω και παλί και θα στιρυζαι το αγαπημενο της παιχνιδι και παιδια αυτο κανει.Απο την πρωτη κιολας μερα κυκλοφορησαν Mods για το παιχνιδι για να καλυτερεψουν αυτα τα προβληματα που εχουν ενφανιστη απο την πρωτη μερα και πραγματικα η κοινοτοιτα εχει κανει απiστεφτη δουλεια ακομη μια φορα με τα Mods. Εννοιτε οση παιζετε το παχνιδι πρεπει να βαλετε αυτα τα mods γιατι θα ευκολινουν παρα πολυ το παινχιδι που πραγματικα στο θεμα της οικονομιας ειναι παρα πολυ δυσκολο και μας κραταει πισω. Εγω εχω βαλει αρκετα mods ωστε το παινχιδι να ερθει ακριβως σε μια ισοροποια . Mods θα βρεικε σε αυτον τον συνδεσμο ( https://www.nexusmods.com/stalker2heartofchornobyl ) Τα Mods που εχω εγω ειναι αυτα. 1 2
spanian Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2024 6 hours ago, omghi2u said: βρηκα και game breaking bug. ειμαι στα wild islands, εφτασα στο τελος του quest... και ξεκιναει ενα emission το οποιο δεν τελειωνει ποτε. μεχρι σε save μια ωρα πισω γυρισα και γινεται ακριβως το ιδιο. ουτε να κοιμηθω μπορω ουτε τιποτα. παλι καλα που ειναι απο το gamepass. ... edit v2 ξανα πηγα το save πισω 2 ωρες, στο τελευταιο part του main quest στη βαση στο wild islands πριν μπω στο cut scene oπου μιλαει ενας faust με τον strider, περιμενα εξω απο την πορτα (πριν αρχισει το cut scene, γτ αν ανοιξεις την πορτα αρχιζει αυτοματα) να ερθει το emission... πηγα κρυφτικα σε ενα tunnelακι και περιμενα... τελειωσε το emission και μετα πηγα στο cut scene. τωρα λειτουργουν ολα. απλα εχασα πολλες ωρες progression. Αντε μηπως και γλυτωσει καποιος αλλος. Κάπου είχα διαβάσει, αν κολλήσει το emission, πρέπει να φορτώσεις ένα save πριν ξεκινήσει, περιμένεις να ξεκινήσει και να ολοκληρωθεί ένα emission και αφού σου κάνει completed την emission quest μετά μπορείς να ξαναφορτώσεις το μεταγενέστερο save σου και να συνεχίσεις.
Aris_ Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2024 στο mod Shadow of Chernobyl OP2 ειχε ένα τέτοιο bug αλλά στο emission (terror time αργά το βράδυ ) βγαίναν ορδές από zombies που σκότωνες για να βρεις items , όταν δεν τελείωνε ποτέ είχες θέματα γιατί σκότωναν όλους και τα πάντα , επικές μάχες με monolith και wild life που μπορούσες να σωθείς με ένα καλό emission
just_a_dude Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2024 Βγηκε update. Δεν είναι διαθέσιμο για το Game Pass; Δεν μου έβγαλε κάτι.
Arkin Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2024 STALKER 2 Patch 1.0.1 Release Notes Spoiler AI fixes: Fixed groups of NPCs getting stuck and dying near Shelter during active Emission. Fixed issue when Burer could drop any mission items out of the player’s hands. Added missing sound effects for Burer’s ‘Telekinesis’ ability. Fixed issues with NPCs occasionally getting stuck and not reaching the mission location. This might have caused inability to interact with NPC or progress to the next mission stage due to idle behavior of mission NPC. Fixed issues with performance drops/potential out-of-memory crashes in hubs and locations crowded with NPCs during long play sessions. Fixed issue when NPCs would move to A-pose or start flying after death. Fixed issue when NPCs could not track whether a target in cover was covered from shots, which caused them to shoot into cover. And other, more than 20 different issues with AI. Optimization fixes: Fixed issue with invisible NPC/Mutants appearing in FOV while the Player is scoping. Fixed fire visual effects that were not rendering at certain camera angles. Also, we fixed approximately 100 different crashes, including potential memory leaks and EXCEPTION_ACCESS_VIOLATION issues. Audio & Sound fixes: Fixed issue when combat music was still playing while combat was finished. And 7 other minor audio & sound bugs. Balance adjustments: Weapons and armor repair cost is decreased. Significantly increased cost of artifacts (more revenue from selling). Money reward for most missions is increased from 2 to 3 times. Rookie difficulty armor and weapons buffs. Damage from mutants is moderately decreased on Rookie difficulty (more mutant health balance changes in Combat Balance section). Damage to player’s weapon is decreased by 23 percent on Rookie difficulty. Armor durability is increased by 12.5 percent. Added silencer attachment for PTM to specific stash on Lesser Zone. Fixed sell prices for Exoskeletons, they are now more expensive to sell. Fixed sell price of upgraded weapons. Rebalanced Hercules consumable: player speed debuff removed; increased the effect parameters (now more weight could be carried by player after consuming). Some additional minor bugfixes. Combat Balance: Reduced some mission items’ weight (including weight of scanners) Slightly rebalanced Bloodsucker’s damage. Decreased Bloodsucker’s strike protection rank (more damage from guns). Reduced Boodsucker’s HP regeneration outside the combat. Controller HP is moderately reduced. Burer HP is moderately reduced. Boar HP is moderately reduced. Flesh HP is moderately reduced. Damage to Boar from headshots changed to 100% of body damage. Damage to Boar from shots to the limbs is increased. Damage to Flesh from shots to the limbs is increased. Significantly increased weapon melee distance. Slightly increased knife melee distance. Gamepad Input: Increased gamepad dead zones Characters: Fixed eyes and teeth on NPC models. Some minor fixes of NPC models and animations. Cutscenes: Added missing footage to TV displays in the final cutscene. Fixed issue with deer animation in the opening cutscene. And 20 other different bugs in the cutscenes. Game Settings & Menus: Adjusted unreadable text at the bottom of the Shader Compilation screen. Fixed issue with the ‘Nvidia Reflex Low Latency’ option not being saved on subsequent boots of the game. And 10 more minor issues. Interactable Objects: Fixed physics issues with destructible and movable objects, including those floating in the air. Fixed interaction prompt with glass doors in SIRCAA’s inner yard, which caused a walkthrough blocker. Fixed missing inner doors in the X-11 laboratory elevator. And more minor bugs. Main and Side Missions: Resolved numerous mission blockers and bugs encountered under specific conditions. Key fixes include: Fixed missing interaction with dead Blind dogs in the Nightingale’s Hunt mission. Fixed uncompletable objectives in the Seek, and You Shall Find mission. Fixed multiple issues in the There and Back Again mission, including one where the artifact couldn’t be found. Resolved dialog loop with Zotov during the A Needle in a Haystack mission. Fixed progression blockers in the Answers Come at a Price mission, including issues with bandits after an emission and missing the Heavy Key item. Corrected mission markers for NPC locations in Hot on the Trail mission. Fixed door-related issues in the In Search of a Guide mission and The Side Hustle mission. Fixed issue when cutscene does not start during the Just Like the Good Old Days mission. Fixed issue when Lodochka is missing in Quite’s Camp during the Just Like the Good Old Days mission. Fixed an issue during Just Like the Good Old Days when Lodochka acts aggressively after bringing him the Emitter. It is now possible to turn off electricity in the flooded area during the To the Last Drop of Blood mission. Fixed multiple issues in the On the Edge mission, including idle NPCs, stuck doors, and the Monolith attack progression. Fixed progression blockers in the A Minor Incident mission, including issues with Bayun’s collar and locked doors. Addressed performance drops and confusing objectives in the In Search of Past Glory mission. Fixed issues in the Visions of Truth mission, including stuck NPCs and blocked progression after dialogs. Resolved stuck cutscenes and blocked progression in the Dangerous Visitors, Gray’s Last Hunt, and The Eternal Shining missions. Corrected spawn behaviors for NPCs and enemies in The Boundary and Escape from the Cage missions. Tweaked missions like Down Below, Budmo!, and A Big Score to resolve stuck NPCs, misaligned markers, and missing dialog options. And approximately 120 other issues within the main line, side missions, and encounters. Open World Experience: Fixed stretched or missing limbs on humanoid corpses. Fixed missing fast travel routes, including to the Concrete Plant for Toadstool. Resolved issues with loudspeakers, fast travel, and NPC interactions in various locations, such as the Scientists’ Bunker, and Chemical Plant. Adjusted hostile NPC behavior during the Arena missions, including bandits’ tactics and increased ammo for the Tyrant fight. Corrected mission progression in the Black Sheep and The Key to Freedom missions. And approximately 50 other issues were fixed. Player Guidance, Gear, and Weapons: Fixed a bug that allows to sell items to the trader for more money that they actually cost. Fixed input blocking issues with the PDA, inventory, and attachments when interacting with artifacts. Corrected flashlight behavior after saving/loading. Resolved issues with grenade type selection, compass marker overlaps, and missing mission markers. Fixed inconsistencies with weapon and armor upgrade effects, including pricing and upgrade reversals. Improved HUD behavior and prolonged the duration of “Point of No Return” hints during Down Below mission. Fixed a bug where player could sell mission items using gamepad. And approximately 50 minor “anomalies”. Voiceover and Facial Animations: Restored missing facial animations for Sava in the Hot on the Trail mission and Mugwort in The Eternal Shining mission. Fixed missing voice lines during the Let No One Leave Unsatisfied mission. Corrected radio call effects so NPC voices properly reflect distance during communication. And a couple more things are fixed. World: Fixed flickering textures in various locations, including the Sphere, Military Base and Chemical Plant. Resolved movement issues, including getting stuck in certain locations during missions like Once More Unto the Breach and A Tough Awakening. Corrected artifact spawn points in some areas. Fixed NPC behavior during encounters. Adjusted voice volume during storm weather for improved audio balance. And approximately 50 more bugs. 25 λεπτά πριν, just_a_dude είπε Βγηκε update. Δεν είναι διαθέσιμο για το Game Pass; Δεν μου έβγαλε κάτι. Λογικα αυριο θα ειναι διαθεσιμο αργει λιγο παραπανω. 1
Saloufas Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2024 Microsoft exclusive game και ο Gabe παίρνει πρώτος τα patches! 1 2
ilos Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2024 Πάντα η ms είναι πίσω στο validation από το steam. Αλλά στο steam έχουν παρατηρηθεί και ένα σωρό rollbacks σε φάβες που δε τα έχει η ms συνήθως. 2
Saloufas Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2024 Μόλις μου το ξεκίνησε Βασικά έπαιζα και με πάταξε έξω για να κάνει το update! 😂 1
BALABANIS Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) Ακόμη και μετά το update είναι αδύνατον να παίξω δεν άλλαξε τίποτα. Lag σα τρελό. Ενοχλητικο τέρμα πραγματικά σκέφτομαι να πάρω ram. Ψάχνοντας όμως βλέπω πως λέγονται διάφορα και ίσως να μην βοηθήσει η αναβάθμιση. Αγορασαμε game, πληρώσαμε pc και δε μπορούμε να παίξουμε. Κάλα ήμουν εγώ κονσόλακιας μια ζωή τι τα θέλω τα pc 😅 Ryzen 7600X, KC3000, RX 6750XT PULSE, 16 GB FURY 6000 C36. Επεξ/σία 30 Νοεμβρίου 2024 από BALABANIS 1
omghi2u Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2024 5 ώρες πριν, Saloufas είπε Μόλις μου το ξεκίνησε Βασικά έπαιζα και με πάταξε έξω για να κάνει το update! 😂 πολυ αθλιες οι ταχυτητες με τις οποιες κατεβαζει το ρημαδι...
Mhlogiatros Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) A πατσαρανε 150 bugs μενουν αλλα 1500000 υπομονη και ολα θα φτιαξουν * Βασικα καμια υπομονη ολο install απο την αρχη ? να πα να μπιπ .... Επεξ/σία 30 Νοεμβρίου 2024 από Mhlogiatros
omghi2u Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2024 2 ώρες πριν, Mhlogiatros είπε A πατσαρανε 150 bugs μενουν αλλα 1500000 υπομονη και ολα θα φτιαξουν * Βασικα καμια υπομονη ολο install απο την αρχη ? να πα να μπιπ .... οχι ρε΄συ, 11.7GB, το ολο game ειναι 155GB (lmfao)
noFEARgr Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2024 5 hours ago, BALABANIS said: Ακόμη και μετά το update είναι αδύνατον να παίξω δεν άλλαξε τίποτα. Lag σα τρελό. Ενοχλητικο τέρμα πραγματικά σκέφτομαι να πάρω ram. Ψάχνοντας όμως βλέπω πως λέγονται διάφορα και ίσως να μην βοηθήσει η αναβάθμιση. Αγορασαμε game, πληρώσαμε pc και δε μπορούμε να παίξουμε. Κάλα ήμουν εγώ κονσόλακιας μια ζωή τι τα θέλω τα pc 😅 Ryzen 7600X, KC3000, RX 6750XT PULSE, 16 GB FURY 6000 C36. 16gb ειναι πολυ λιγα για το οτιδηποτε πλεον 1
just_a_dude Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) Ρε παιδιά όταν λέτε lag εννοείτε input lag ή stuttering; Μήπως κάνετε κάτι λάθος ή βάζετε ρυθμίσεις μεγαλύτερες απ' ότι αντέχει το σύστημα σας; Γιατί σε εμένα πέρα απ' το πρώτο χωριό που έχει frame drops (αλλά σε καμία περίπτωση σε βαθμό που δεν μπορείς να παίξεις) το frame time είναι πολύ σταθερό. Και από bugs έχω βρει αυτά τα 2 που έχω αναφέρει και πιο πίσω, με τον NPC που είχε κολλήσει σε ένα σημείο και τα flickering textures. Τα οποία τα φτιάξανε απ' ότι λένε στο patch. Πραγματικά δεν κάνω το δικηγόρο της GSC αλλά εμένα η εμπειρία μου είναι πολύ σταθερή. Και έχω 20 ώρες στο game, δεν είμαι στην αρχή. Διαβάζω στα social ότι πολλοί έχουν θέματα και δεν μπορώ να καταλάβω τι παίζει με εμένα Προσωπικά ποντάρω τα λεφτά μου ότι φταίνε τα 16GB ram. Τα recommended requirements λένε καθαρά για 32. Επεξ/σία 30 Νοεμβρίου 2024 από just_a_dude 5 1
noFEARgr Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2024 Ξεκαθαρα η ram ειναι , στα παλιο συστημα οταν ειχα 16gb και προσπαθουσα να παιξω hogwarts γινοταν χαμος απο το stuttering .
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα