Arxontis Δημοσ. 24 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2010 αχα.. για τους αριθμους που αναφερεις οχι ευχαριστω ( μου καθονται στο στομαχι απο το γυμνασιο και προκαλουν και αερια) χεχε τοτε θα μεινω με την ικανοποιηση στο τετραγωνακι σημειωμενη.. στην ουσια δηλαδη... αχρηστο πραγμα...
Luciddream Δημοσ. 24 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2010 αχα.. για τους αριθμους που αναφερεις οχι ευχαριστω ( μου καθονται στο στομαχι απο το γυμνασιο και προκαλουν και αερια) χεχετοτε θα μεινω με την ικανοποιηση στο τετραγωνακι σημειωμενη.. στην ουσια δηλαδη... αχρηστο πραγμα... το οτι είναι κάτι που δεν το χρειάζεσαι εσύ δεν το κάνει άχρηστο... η τεχνολογία υπάρχει και είναι ήδη αξιοποιήσημη σε πολλές περιπτώσεις.. όπως rendering, η ακόμα και στο folding@home http://folding.stanford.edu/English/DownloadWinOther ... δηλαδή αν εσύ το pc το έχεις μόνο για να ακούς μουσική αυτό κάνει αυτόματα όλα τα άλλα άχρηστα.. ??
Arxontis Δημοσ. 24 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 24 Αυγούστου 2010 αξιοποιησιμη η τεχνολογια αυτη μpορει ειναι αλλα οχι απο εμενα.. για αυτο το λογο το αναφερω ως αχρηστο πραγμα (για εμενα βεβαια) γιατι δεν ασχολουμε με rednering 3d κλπ.. οποτε δε μου χρειαζετε πιστευω.. εχει να κανει με τα παιχνιδια? με το βιντεο? (επεξεργασια εικονας ηχου κλπ) Και κατ' εμε δε πιστευω οτι υπαρχει προοδος στη τεχνολογια που να ειναι αχρηστη... οποτε dont get crazy..
tmjuju Δημοσ. 25 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 25 Αυγούστου 2010 Είσαι πάντως early adopter Με τον καιρό ευελπιστώ ότι θα γίνει απαραίτητη…. Και θα έχει να το λες στα εγγόνια σου lol lol lol Την καλημέρα μου. Εντωμεταξύ και η IBM είχε ανέβει στο τραίνο της OpenCL πριν λίγο καιρό… καθώς την νοιάζει το server space / PowerPC / Linux τραινάκι.
ahristos Δημοσ. 26 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2010 Απογοήτευση είναι. Θα περίμενε κάποιος οι 2 εταιρίες που θα επωφεληθούν κυρίως να έκαναν μεγάλα βήματα. Αλλά όχι. Η Apple είναι πολύ συντηρητική και η AMD δεν έχει τους πόρους μάλλον.
StavrosD Δημοσ. 26 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2010 Στα παιχνίδια δεν θα δείτε μεγάλες διαφορές στις επιδόσεις. Ναι μεν το OpenCL μπορεί να προσφέρει τρελή επιτάχυνση σε physics κτλ, αλλά αν αυξηθούν τα πολύγωνα στις εκρήξεις ή στο νερό δεν θα μπορεί η GPU να αποδώσει τα επιπλέον πολύγωνα σε ικανοποιητικά FPS. Κερδισμένοι θα είναι όσοι τρέχουν απαιτητικές εφαρμογές με πίνακες σε τομείς όπως: - video - audio - CFD - FEA - custom επιστημονικές εφαρμογές.
Luciddream Δημοσ. 26 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2010 και ενα ωραίο γράφημα που βρήκα εδώ: http://developer.amd.com/samples/streamshowcase/Pages/default.aspx Και
ahristos Δημοσ. 26 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2010 και ενα ωραίο γράφημα που βρήκα εδώ: http://developer.amd.com/samples/streamshowcase/Pages/default.aspx[/img] Καλά δεν χρειαζόταν αυτό για να βεβαιωθούμε, το συζητήσαμε στο άλλο θέμα που ανέφερα Το κακό είναι ότι δεν τραβάει η ομάδα της AMD στον διαφημιστικό τομέα και στην προώθηση. Η ATI είχε δυνατότητα υπολογισμών Double precision floating point εδώ και 3 γενιές, αλλά το Supercomputing τείνει να γίνει συνυφασμένο με τη NVIDIA. Είχε επίσης μια μορφή tessellation εδώ και 10 χρόνια (που έχει μείνει σαν κατάλοιπο και στην ταπεινή μου HD4850 κι έτσι κατάφερα να το δω στο Unigine Heaven DirectX 11 benchmark σε DX10.1 κάρτα) αλλά όταν μιλάμε για απόδοση σε tessellation σήμερα εννοούμε NVIDIA.
Luciddream Δημοσ. 26 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2010 περισσότερο το έγραψα για να το δούν όσοι δεν γνωρίζουν κάν για τι μιλάμε... πάντως διαφωνώ μαζί σου στο οτι είναι αποτυχία, απλά είναι νωρίς ακόμα... το να παρουσιάσουν κάτι τόσο καιρό που είχαμε τις 4800 κάρτες που έχουν άθλια απόδοση ή στις gtx260 που είχαν ακόμα πιο άθλια απόδοση δεν λέει κάτι... όταν θα μπορεί ο μέσος χρήστης να αγοράσει μια κάρτα που να μπορεί να αποδόσει καλά σε opencl τότε θα γίνει και το μεγάλο μπάμ στα προγράματα/drivers/κτλπ. (η τότε θα μιλάμε για αποτυχία αν ακόμα η κατάσταση είναι ίδια )
ahristos Δημοσ. 26 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2010 Αποτυχία όχι. Αλλά δεν το προωθεί κανένας με δύναμη. Περίμενα τους πρώτους μήνες της ύπαρξής του να βγει το killer application (κωδικοποιητής βίντεο ας πούμε) που θα μας δείξει τη δύναμή του. Ακόμα περιμένω. Και το OpenGL από κυρίαρχος και μετά ανταγωνιστής του DirectX τώρα είναι ακόλουθος. Περιμένει τις καινοτομίες του DirectX για να τις ενσωματώσει. Πριν 10 χρόνια το linux ετοιμαζόταν να απογειωθεί. Ακόμα στην απογείωση είναι...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.