Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα με ram σε εγγυηση από το e-shop


vironas1

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Ρε παιδια εγω εχω συνεργασια(ως ιδιωτης) στο e-shop απο το 2001 μεσα στα 9 χρονια που συνεργαζομαι εχω αλλαξει τα παντα (απο οσα μου εχουν χαλασει ) ΠΟΤΕ δεν ειχα προβλημα ακουω πολλους που λενε οτι ειχαν προβληματα η και που εχουν και λεω απλα εισαι ατυχος/γκαντεμης Η εγω ειμαι πολυ κολοφαρδος.ειλικρινα δεν ξερω τι να πω μου εχει τυχει να μου καθυστερησει προιον αλλα ποτε δεν με αδικησαν

 

Κι εγώ δε συνάντησα ποτέ πρόβλημα σε τέτοιες περιπτώσεις. Μήπως τελικά είναι και ανάλογα με το κατάστημα; Να σημειώσω ότι πηγαίνω πάντα στου Μενιδίου, που και ο τεχνικός τα τσεκάρει επιτόπου και όλα τα ανταλλακτικά είναι ετοιμοπαράδοτα...

Δημοσ.
Τελικά από που να αγοράζουμε hardware;

 

Πλαισιο ftw imo.

Αλλα ο καθενας εχει τη δικη του αποψη, αναλογως και την περιοχη που μενει. Δεν υπαρχει κανονας, απλως οταν συγκεντρωνονται πολλα παραπονα για το ιδιο καταστημα, ε κατι παιζει...

Δημοσ.
παρομοια προβληματα με τα e-shop εχω και εγω απο μια μητρικη που πηρα και βγηκε ελλατοματικη περιμενω περιπου 10 μερες εχω μηλησει με οποιον τεχνικο υπαρχει εκει και το μονο που καταφερα ειναι να δωσω κατι παραπανω για να παρω μια λιγο ποιο χαλια μητρικη.Αλλα εγω θα τους κανω ρεζιλι σε οποιο βlog μπορω γιατι οι ανθρωποι νομιζουν οτι μπορουν να κορο'ι'δευουν τον κοσμο!

 

ρε φιλε αν πηρες πιστωτικο δεν επρεπε να το δεχτεις....επρεπε να σου αλλαξουν το προιον με ιδιο ή καλυτερο

Δημοσ.
Κι εγώ δε συνάντησα ποτέ πρόβλημα σε τέτοιες περιπτώσεις. Μήπως τελικά είναι και ανάλογα με το κατάστημα; Να σημειώσω ότι πηγαίνω πάντα στου Μενιδίου, που και ο τεχνικός τα τσεκάρει επιτόπου και όλα τα ανταλλακτικά είναι ετοιμοπαράδοτα...

 

εγω Παντα παιρνω τηλεφωνο τπτ αλλο αν και εχει στην κερκυρα ενα eshop point αλλα δεν το προτιμω γιατι ειναι για πολλα χαστουκια . δεν ξερω που με συνδεουν απο το τηλ αλλα ποτε δεν ειχα προβλημα σε ανταλλακτικο και μαλιστα μια φορα που ειχε καθυστερησει προιον απο αντικατασταση και ετυχε να δω τα τοσα παραπονα στo insomnia για το e-shop ψιλοφρικαρα να πω την αληθεια και τους ειχα παρει τηλ +email για παραπονα και μου απαντησαν την ιδια ημερα μετα απο 2 ωρες περιπου. τι να πω μαλλον ειμαι πολυ κολοφαρδος ... σαν την ατακα για του μηχανοβιους που λενε:

Υπαρχουν 2 κατηγοριες μηχανοβιων...

1η κατηγορια: Αυτοι που θα πεσουν

2η κατηγορια: Αυτοι που εχουν πεσει....

 

Μαλλον το ιδιο ισχυει και για το e-shop

1η κατηγορια: Αυτοι που θα δυσαρεστηθουν

2η κατηγορια: Αυτοι που εχουν ηδη δυσαρεστηθει

 

:lol:

Δημοσ.
oh, απλά είχα δει πολλούς να κράζουν το πλαίσιο και είχα αρχίσει να αναροτιέμαι

 

για εμενα το πλαισιο εκει πολυ καλο after sales support αλλα μας τα χαλασε λιγο με τις αυξησεις στις τιμες,το παλιο πλασιο ηταν μια χαρα για εμενα

Δημοσ.
για εμενα το πλαισιο εκει πολυ καλο after sales support αλλα μας τα χαλασε λιγο με τις αυξησεις στις τιμες,το παλιο πλασιο ηταν μια χαρα για εμενα

Βασικά μας τα χάλασε από τότε που (φάνηκε πως) τα κάναν πλακάκια με το eshop. Προϊόν Α στο eshop.gr ακριβαίνει και πάει 121.47€, μετά από 1 ώρα πάει ανεβαίνει και στο Πλαίσιο και πάει 121.47€.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...