Προς το περιεχόμενο

Games and Macs


Costis321

Προτεινόμενες αναρτήσεις

ΟΚ, ξερω οτι κανεις δεν παιρνει μακ αν εχει σκοπο να γεμισει τον υπολογιστη του με παιχνιδια ..αλλα αναρωτιεμαι.. ΟΛΟΙ οσοι εχετε μακ εδω δεν παιζεται κανενα παιχνιδι ?

Δεν εχετε ουτε ενα ?

 

Και αν εχετε , τι παιχνιδια ειναι αυτα και πως σας φαινονται πανω στα μακ ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 51
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Age of Empires, World of Warcraft, Football Manager, StarCraft 2, Portal, Call of Duty, Diablo, Half Life, Quake, Unreal Tournament, Warcraft 3

 

και μια λιστα με ολα τα games:

 

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Macintosh_games

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

όλα της blizzard, αυτό και μόνο αρκεί :) Φυσικά υπάρχουν και πολλά άλλα πλεόν ειδικά με το steam.

Κατά τα άλλα, βάζεις και windows με bootcamp και παίζεις και τα υπόλοιπα!

(Πιστεύω ότι σε 1-2 χρόνια το πολύ τα παιχνίδια για pc θα βγαίνουν και για mac γιατί το μερίδιο αγοράς είναι μεγάλο και δε θέλουν να χάσουν.)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σαφώς και εννοεί αν το λειτουργικό υποστηρίζει κάτι τέτοιο.

 

Νομίζω το COD είχα δει στο Πλαίσιο που έπαιζε ή κάτι παρόμοιο και τα γραφικά είναι πολύ άθλια.

Γενικότερα έχουν χειρότερα γραφικά τα παιχνίδια σε περιβάλλον Mac ή τα Settings ήταν Low?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Tα mac όπως (και τα linux - οειδή συστήματα) χρησιμοποιούν το OpenGL της Silicon Graphics που είναι βιομηχανικό standard και cross platform.

 

Γενικά το DirectX έχει ξεφύγει πολύ. Η MS δεν είχε καμιά εμπειρία με 3D γραφικά.

Οι πρώτες εκδόσεις ήταν πολύ δύχρηστες και αρκετά υποδεέστερες του openGL και κανένας δεν είχε λόγο να τους δώσει προσοχή.

Ωστόσο η MS δεν πτοήθηκε από το μέτριο αποτέλεσμα, δούλεψε πολύ και σε λιγότερο από 10 χρόνια έδειξε τα δόντια της στην Silicon Graphics που είχε παράδοση

και τεχνογνωσία σχεδόν 30 ετών στα βαριά 3D γραφικά. Η MS εγκατέλειψε το openGL που υποστήριζε ταυτόχρονα ως τότε και στράφηκε αποκλειστικά στο DX.

Το directX (η έκδοση 8) έφερε πριν από το opengl την σημαντική καινοτομία για programmable shaders.

Επιπλέον, υποστηρίζει και άλλες hardware accelerated λειτουργίες : ήχος (direct sound, direct music), video (direct show), χειριστήρια (direct input) και την

επικοινωνία μέσω διαδικτύου (RPG games). Eίναι ένα πλήρες API με κύριο προσανατολισμό τα παιχνίδια και τις εφαρμογές πολυμέσων και δεν έχει όμοιο στα mac.

Τα γραφικά είναι απλώς ένα τμήμα του. Ειδικά το directX 11 έχει ανάμεσα στα άλλα έναν εκπληκτικό mesh tesselator και παράγει real time γραφικά που

πλησιάζουν το ray tracing.

To openGL αφορά μόνον γραφικά και έμεινε κάπως πίσω σε σχέση με το DX 11. Το openGL 3 είναι μια σημαντική αναβάθμισή του αλλά το DX 11 προηγείται.

Παιχνίδια και εφαρμογές πολυμέσων που χρησιμοποιούν τις εξελιγμένες δυνατότητες του DX 11, στα mac και στο linux είναι σαφώς υποδεέστερα.

Το DX βασίζεται ανάμεσα στα άλλα στην άμεση και ταχύτερη δυνατή πρόσβαση στο hardware (εξ ου και το όνομά του).

Συνεπώς, για τα καλά παιχνίδια των windows, λύσεις του στυλ bootcamp κλπ στο mac και στο linux είναι απλώς ημίμετρα...

 

-

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιζει το lord of the rings online σε mac?

 

ναι, με CXG (Crossover Games) και PyLotro. Μια χαρα γραφικα (χωρις να ειναι high) και χωρις bootcamp etcetc.

Μονο oταν μεταφερεσαι απο μια περιοχη σε μια αλλη (εννοω με loading) καμια φορα μου κρασαρει αλλα κανενα αλλο προβλημα. Exo Macbook 2010 με Νvidia 9400m 256g ram).

 

p.s. το CXG εχει 7 μερες trial και μετα το αγοραζεις αν θες. Απιστευτοι τυποι, βγαλανε προγραμμα που κανει virtually ενα μινι pc sto mac!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...