asyntyx Δημοσ. 11 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2010 Μόλις χτες παρελαβα το νέο μου λάπτοπ: "dell latitude e5400" είναι 14άρης. Γενικώς πολύ καλός εκ πρώτης όψεως, όμως παρατήρησα κάτι στην οθόνη που δεν ξέρω αν είναι φυσιολογικό. στη δεξιά πλευρά φαίνεται σα να κάνει κενό από το πλαστικό, όχι μεγάλο, απλά φαίνονται από μέσα τα φώτα της οθόνης. ξέρει κάποιος κάτι σχετικό. μήπως γενικώς ειναι έτσι οι οθόνες των dell. πάντως εγώ σε όσους είχα εφάρμοζαν καλά οι οθόνες και δεν έβλεπα τπτ άλλο πέρα από την οθόνη.
panos2000gr Δημοσ. 11 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2010 Eίναι παρατηρήσιμο σε πάρα πολλά λάπτοπ και όχι μόνο της Dell. Κυρίως όμως το συναντάμε σε μοντέλα με λεπτές οθόνες. Προσωπικά δεν βλέπω κάτι το ιδιαίτερα ανησυχητικό πλην του ψυχολογικού προβλήματος που σου δημιουργεί το συγκεκριμένο πρόβλημα.
asyntyx Δημοσ. 11 Αυγούστου 2010 Μέλος Δημοσ. 11 Αυγούστου 2010 δεν είναι ανησυχητικό. τη δουλειά του την κάνει κανονικά. όπως είπες όμως είναι κ ψυχολογικό το θέμα, αμα μόλις τον έχεις πάρει. όπως και να έχει δεν είναι και φυσιολογικό, σωστα? εγω επικοινώνησα ήδη με τηντεχνική υποστήριξη της dell στην Ελλάδα, μπορώ να πω ότι είναι ιδιαίτερα εξυπηρετικοί και από όσο είδα έχουν και πολύ καλή πολιτική. οχι τπτ αλλο, αλλά μόλις μου χάλασε κ το προηγούμενο λάπτοπ και δε θα ήθελα και το καινούριο να το έχω με προβλήματα. σε ευχαριστώ panos2000gr.
SOWHAT Δημοσ. 11 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2010 Και εμένα το κάνει το Τοσίμπα μου, μην ανησυχείς... Αν επιτρέπεται να σε ρωτήσω κάτι άσχετο; Ξέρεις ποια είναι η πολιτική επισκευής των Ντελ λάπτοπ; Έρχεται σπίτι ο τεχνικός ή στο παίρνει η ίδια η εταιρεία και στο ξαναφέρνει; Επίσης στην Ελλάδα υπάρχουν custom made Dell laptops να διαλέξεις τι θα φτιάξεις;
poodle Δημοσ. 11 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2010 Ξέρεις ποια είναι η πολιτική επισκευής των Ντελ λάπτοπ; Έρχεται σπίτι ο τεχνικός ή στο παίρνει η ίδια η εταιρεία και στο ξαναφέρνει; Επίσης στην Ελλάδα υπάρχουν custom made Dell laptops να διαλέξεις τι θα φτιάξεις; Ανάλογα με την εγγύηση που έχεις. Τα studio XPS έχουν Next Business day On-site, που σημαίνει την επόμενη (αν τους πάρεις σχετικά νωρίς τηλ. για να προλάβει να φτάσει το ανταλλακτικό από έξω) έρχεται τεχνικός στο σπίτι σου και το φτιάχνει. (Έχω προσωπική εμπειρία, ισχύει) Αλλά νομίζω ότι και άλλα μοντέλα μπορείς να τα αναβαθμίσεις σε τέτοια εγγύηση με κάποια επιπλέων χρήματα-συνήθως μέσω της εταιρίας.
asyntyx Δημοσ. 13 Αυγούστου 2010 Μέλος Δημοσ. 13 Αυγούστου 2010 εγώ επικοινώνησα με την dell προκειμένου να φτιαχτεί το πρόβλημα με την οθόνη, τους έστειλα και φωτογραφίες με το προβλημα, όπως μου ζήτησαν. η ανταπόκριση ήταν άμεση. μου ζήτησαν επιπλέον στοιχεία προσωπικά και του laptop και πλέον περιμένω εκ νέου τηλεφώνημα προκειμένου φαντάζομαι να κανονισουμε καποιο ραντεβού να έρθουν. Μέχρι στιγμής έχω τις καλύτερες εντυπώσεις. Οταν θα έχω και νεώτερα θα σας ενημερώσω!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.