Προς το περιεχόμενο

Hyundai μεταχειρισμένα, απο πού;


pankou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ψάχνω να αγοράσω ένα Hyundai Getz μεταχειρισμένο. Μήπως ξέρει κάποιος σε ποιά μάντρα μπορώ να βρώ πολλά Hyundai για να έχω επιλογή. Συνήθως κάποιοι αντιπρόσωποι πωλούν και μεταχειρισμένα ή υπάρχουν κάποιοι που πωλούν κυρίως μόνο μίας μάρκας μεταχειρισμένα. Αν έχει κάποιο κάτι υπόψη του για Hyundai ας απαντήσει.

Δημοσ.

Δεν μπορω να σου δωσω διεyθυνση μαντρας επειδη δεν ξερω. Προτεινω σαν πηγη να ξεκινησεις το ψαξιμο στο car.gr η απο το xe.gr

Προτεινω επισης ιδιωτες, καλυτερη τιμη και λιγοτερα ψεματα.

Δημοσ.
Δεν μπορω να σου δωσω διεyθυνση μαντρας επειδη δεν ξερω. Προτεινω σαν πηγη να ξεκινησεις το ψαξιμο στο car.gr η απο το xe.gr

Προτεινω επισης ιδιωτες, καλυτερη τιμη και λιγοτερα ψεματα.

 

Ίσως είναι λάθος αλλά θα προτιμούσα από κάποιο μαγαζί γιατί με τους ιδιώτες ίσως θα πρέπει να δω αρκετούς, να κλείσω αρκετά ραντεβου, ξέρεις χρειάζεται πολύ περισσότερο χρόνο. Ασε που μπορεί ευκολότερα να πέσω σε απατεώνα.

Δημοσ.

Απο Hyundai "βρωμάει" ο τόπος. οχι με την κακή εννοια, αλλα (Accent, Atos, k Getz) ειναι μεσα στα πιο πετυχημένα, εμπορικά, μοντέλα στην Ελλάδα.

φυσιολογικά, μετα απο καποια χρόνια, καποιοι αλλάζουν τα ΙΧ τους, αρα απο τους πολλους αγοραστές προκύπτουν και πολλοι πωλητες μεταχειρισμένων. Ετσι, πιστευω εχεις και πολλες επιλογές.

Νομιζω οτι κανεις λαθος να ψάχνεις για "μαγαζί" με πολλα Hyundai.

στη θεση σου θα εβαζα μερικα χαρακτηριστηκά, στα οποια δεν κάνω πίσω, και με βαση αυτα θα εψαχνα, ασχετα με το αν το πουλαει μαντρα ή ιδιώτης.

(πχ. μπορει να μην θελω ΙΧ ηλικιας ανω των 4 ετων, ή με πάνω απο 40 χιλ.χλμ, ή δεν δινω πάνω απο Χ ευρώ, κλπ).

 

δες ενα σαιτ που βρηκα τυχαία (διαβαζωντας εδώ). δεν εχω αγορασει, αλλα σαν site το βρηκα πολυ καλοφτιαγμένο

http://www.mynextcar.gr/

Δημοσ.

τι θα σου προσφερει παραπανω η μαντρα?ασφαλεια-αξιοπιστια-εμπιστοσυνη?ΠΩΣ?

anyway εντελως χυμα θα σου ελεγα να τα βαζεις μπρος να βλεπεις αν δουλευουν ηλεκτρικα-a/c και αν σταζει λαδι στον δρομο οσο ειναι αναμμενο.Για τα κμ ξεχνα το.

Μετα για τρακαρισματα τεσταρεις σημεια του αμαξιου με εναν ψηφιακο παχυμετρο επικαλυψεων Coating Thickness Gages/paint meter

  • Moderators
Δημοσ.

Παντως εστω οτι εχει ακουμπησει καπου, σε σημειο που να εγινε φαναρτζοδουλεια και ξαναβαφτηκε. Ε και τι εγινε? Θα προτιμουσατε να ηταν προχειρα μπαλωμενο ή και καθολου και να το μπαλωνατε εσεις?

 

Το Grande Punto το ειχα αγορασει ενω ειχε αντικαταστησει το ενα φτερο. Και τι? Το αμαξι πηγαινε μια χαρα, δεν ειχε αλλά ουτε και μου παρουσιασε το παραμικρο προβλημα. Απλα εκει που το ειχε παρκαρισμενο αυτος που το χε πριν, ετυχε να του βρει το φτερο μια βλαμενη οταν εβγαινε απο το γκαραζ της. Ε ωραια, προξενησε προβλημα, το οποιο και επιδιορθωθηκε και το αμαξι ειχε γινει σαν καινουριο.

 

Γιαυτο δε λεει κατι αν εχει βαφτει εκ νεου ενα κομματι. Εκει που χρειαζεται προσοχη ειναι να εξεταζεται προσεκτικα μηπως εχει "παρει" καπου αλλου απο πιθανη στουκα, ή μηπως δεν εχει επιδιορθωθει καπου απο καποιο ακουμπημα.

Π.χ. εξεταζουμε θόλους, πλάισιο εκει που μπορουμε, τη λαμαρινα της πρωτης ζωνης παραμορφωσης απο εμπρος κτλ. Αν εχουν στραβωσει και κατοπιν ισιωθει ξανα αυτες οι λαμαρινες, κανει μπαμ!

(Και εκει συμφωνω οτι κανει και τζιζ, δεν το αγοραζουμε αυτο το αυτοκινητο).

Δημοσ.

το ενιαιο σασι εχει σταματησει εδω και χρονια...

το σασι πλεον ειναι κομματι κομματι που αντικαθιστατε σαν ανταλακτικο..

Ο μονος τροπος να καταλαβεις τετοιες ζημιες ειναι απο την διαφορα "παλαιοτητας"στα τμηματα,βιδες κτλ.

Οσο για τα βαψιματα,αλλαγες φτερων κτλ ειναι θεμα χρηματων.εννοειτε ολοι σαν ατρακαριστο το πουλανε..

υ.γ. το πουντο δεν ειχε πλευρικους αεροσακους?τυχερος που κεντραρες το δεντρο στην κολωνα αυτοκινητου.

  • Moderators
Δημοσ.

Νοπ δεν ειχε.

Και βγηκα κυριολεκτικα με 2 γρατζουνιες απο εδω, φαντασου να ειχε. Αφου με εβλεπαν που χοροπηδηξα να βγω αφου μου κοψαν τη ζωνη, απο τη πορτα του συνοδηγου φυσικα, και δε το πιστευαν! Αγρατζουνιστος θα εβγαινα αν ειχε και πλευρικους. Εχει αυξηθει δραματικα η ασφαλεια σημερα... γιαυτο και οταν οδηγω παλιο αμαξι πηγαινω σα κοτα πλεον. Και αν οχι σα κοτα, πολυ ΚΑΤΩ απο τα ορια των σουπα κωλοδρομων μας.

Δημοσ.
Νοπ δεν ειχε.

Και βγηκα κυριολεκτικα με 2 γρατζουνιες απο εδω, φαντασου να ειχε. Αφου με εβλεπαν που χοροπηδηξα να βγω αφου μου κοψαν τη ζωνη, απο τη πορτα του συνοδηγου φυσικα, και δε το πιστευαν! Αγρατζουνιστος θα εβγαινα αν ειχε και πλευρικους. Εχει αυξηθει δραματικα η ασφαλεια σημερα... γιαυτο και οταν οδηγω παλιο αμαξι πηγαινω σα κοτα πλεον. Και αν οχι σα κοτα, πολυ ΚΑΤΩ απο τα ορια των σουπα κωλοδρομων μας.

 

Βγαινουμε εκτος θεματος αλλα ειναι σημαντικο, δεν σε εσωσε το αμαξωμα, η ζωνη που φοραγες σε εσωσε, σε αλλη περιπτωση θα ειχες καρφωθει στο παρμπριζ με κακωση κρανιου στην καλυτερη η θα ειχες μεινει φυτο στην χειροτερη.

  • Moderators
Δημοσ.

Ναι βγαινουμε, μα ειναι σημαντικο οντως.

Προφανως και με εσωσε η ζωνη, την οποια παντα φορουσα κ φοραω ετσι κι αλλιως. Αφου ουσιαστικα και μετα το τρακαρισμα αυτη με κρατουσε στο καθισμα κι εγω εβλεπα τον δρομο και τη μηχανη που καπνιζε. Ο χωρος μεταξυ των καθισματων (εκει που ειναι οι θηκες των ζωνων και το χειροφρενο) μετα απλα δεν υπηρχε και γιαυτο ζητησα να μου τη κοψουν, γιατι με εσφιγγε πολυ.

 

Παρολ αυτα, πιστευω οτι αν ημουν σε ενα αντιστοιχο μικρο 20ετιας (φορωντας ζωνη), τωρα δεν θα υπηρχα ή θα ημουν φυτο.

 

Μεταξυ σοβαρου και αστειου παντως, εχει "πλακα" να σκας στον αεροσακο :P

Και μετα να εισαι θαμμενος στο καθισμα, με ολες τις λαμαρινες πιο κοντα σου, τη μηχανη να καπνιζει, να κοιτας κατευθειαν το δρομο, να λειτουργει η κορνα, και να... εχεις το cd player να παιζει απο τα μισα ηχεια που ειχαν απομεινει :P

Δημοσ.

Ισχύει αυτό. Αν δεν φορούσες τη ζώνη θα είχες φύγει σαν βολίδα για το παρμπρίζ...

 

Εξίσου σημαντικά όμως είναι και τα υπόλοιπα μέτρα ασφαλείας ενός αυτοκινήτου. Μη κάνουμε σπονδές δηλαδή στη ζώνη (μόνο) και ξεχνάμε όλα τα υπόλοιπα, διότι χωρίς αυτά θα είχαμε εκατοντάδες επιπλέον θύματα κάθε χρόνο.

 

Πιο πολύ απ' όλα συμβάλει το ίδιο το αμάξωμα. Τα αυτοκίνητα σχεδιάζονται με στόχο να αποροφήσουν αυτά την ενέργεια του χτυπήματος παρά οι επιβαίνοντες. Γι αυτό βλέπουμε κάτι τσαλακωμένα/διπλωμένα/κομματιασμένα αμάξια μετά από βαρβάτο τρακάρισμα και ο οδηγός βγαίνει από μέσα με απλές γρατσουνιές ή μώλωπες. Δεν ήταν η τύχη του που τον έσωσε, ήταν το αμάξι που έγινε κομματάκια απορροφώντας στις λαμαρίνες του όλη την ενέργεια της πρόσκρουσης.

 

;)

  • Moderators
Δημοσ.

Αυτο λεω, οτι αν βρισκομουν σε ενα αντιστοιχης κατηγοριας αμαξι 20ετιας, απλα δεν θα υπηρχα. :-)

Και δε θα ειχα φυγει για το μπαρπριζ, για το ταβανι ή τη πορτα του συνοδηγου θα ειχα φυγει ετσι οπως χτυπησε, αλλα το αποτελεσμα μαλλον το ιδιο θα ηταν :P

Δημοσ.

Προσοχή θέλει είτε το πάρεις από μάντρα, είτε από ιδιώτη. την έχω πατήσει από ιδιώτη (και μάλιστα συνάδελφο) και ξέρω.

 

δες και εδώ: carsmart.gr

Δεν μπορω να σου δωσω διεyθυνση μαντρας επειδη δεν ξερω. Προτεινω σαν πηγη να ξεκινησεις το ψαξιμο στο car.gr η απο το xe.gr

Προτεινω επισης ιδιωτες, καλυτερη τιμη και λιγοτερα ψεματα.

Δημοσ.

εννοειται απο ιδιωτη.

προτιμησε γυναικα

θα εχει γραντζουνιες εξωτερικα και φθαρμενο δισκο,τα οποια θα ριξουν αρκετα τη τιμη

γνωστος μου ειχε αγορασει rallye του 2003 800 ευρω επειδη ειχε φυγει ολο το χρωμα απο την οροφη...

Δημοσ.

εννοειται απο ιδιωτη.

προτιμησε γυναικα

θα εχει γραντζουνιες εξωτερικα και φθαρμενο δισκο,τα οποια θα ριξουν αρκετα τη τιμη

γνωστος μου ειχε αγορασει rallye του 2003 800 ευρω επειδη ειχε φυγει ολο το χρωμα απο την οροφη...

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...