akalos Δημοσ. 10 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2010 αφου λες οτι δουλευες στην sony τι θα εβλεπες dell? ειμαι σιγουρος και καποιος που δουλευε στην dell το ιδιο θα ελεγε,οτι δηλ. εχουν δει πολλα τα ματια του. αυτα που αναφερεις τα ξερω και εγω, που δεν ειμαι πωλητης σε καμια εταιρια,απο αναφορες χρηστων. το θεμα ειναι εαν αλλαζουν την καμενη οθονη για π.χ οταν εισαι εντος εγγυησης και σε ποσο χρονο! εαν οχι εχουμε μεγαλο θεμα εδω.
ektor7 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2010 Εχω δει πολλα προβληματα υπερθερμανσης (εξου και οι χαμηλοτεροι χρονισμοι των καρτων γραφικων) και επισης πολυ ευαισθητες οθονες (εχω δει πολλες καμενες) σαφως και δεν σημαινει οτι οποιος παρει θα τα βρει μπροστα του αλλα τα ποσοστα δεν ειναι αμελητεα...Εχω δει και κατι φασαριες απιστευτες.....δεν θελω να πω παραπανω πραγματα.... Δε μου φαινοντε απιθανα ολα αυτα! Δεν ειναι ολα παντα τοσο ροδινα,οσο τα αναφερουμε ή μας τα αναφερουν. Ακομη και οι καλυτερες ετερειες εχουν και μαυρες σελιδες και μερικοι ηταν ατυχοι να συμμετεχουν σ'αυτες! ---------- Προσθήκη στις 22:39 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 22:35 ---------- Μα για αυτο προτεινα TOSHIBA!!! ερχεστε στα λογια μου..... Θα ηθελα να δω την αντιμετοπηση τους αν πηγενα με μια καμενη μητρικη(πραγμα που με τρομαζει κ το απευχομαι) και οχι για μια θηρα usb!
nik_n Δημοσ. 10 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2010 Στην Toshiba τα πράγματα είναι πολύ ξεκάθαρα σχετικά με την εγγύηση. Στην Dell έχουν δύο τύπους εγγύησης. 1. NBD On Site (Next Buisness Day On site) όπου έρχονται κατά 99% την επόμενη ημέρα στον χώρο σου εφόσον εσύ μαζί με τον τεχνικό της Dell κάνεις την διάγνωση από το Τηλ. 2. CAR (Collect And Return) όπου πάλι εφόσον κάνεις τηλεφωνική διάγνωση από το τηλ. έρχεται η couirer το παίρνει και το έχεις πίσω κατά μέσω όρο σε 4-5 ημέρες. Προσοχή βέβαια θέλει όλο αυτό γιατί μπορεί να μην σου αναφέρουν κατά την αγορά τον τύπο της εγγύησης οπότε να έχεις λάθος εντύπωση. Γενικά βλέπουμε ότι τελευταία η dell προτιμά τα consumer (Inspiron, Studio) να έχουν CAR και τα επαγγελματικά (Vostro, Precision, Latitude) να έχουν NBD. Αυτό έχουμε παρατηρήσει από τα dell που πουλάμε εμείς. Όσο για το 138 της Toshiba δεν έχει ακόμα κανένα για service από την Κρήτη οπότε φαίνεται να έχει βγει καλό και στην πράξη. Όποιο και να πάρεις πάντως καλυμμένος είσαι
ss13 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2010 kostasfalcon , ευχαριστώ για την ειρωνεία σου , αν εσύ νομίζεις ότι η toshiba έχει καλύτερο service μόνο έσυ το λες , τώρα για το toshiba είναι καλύτερο ( έχει και καλό service ) απλά εγώ του πρότεινα αυτό που είχε δει σε καλύτερη τιμή , δεν παίρνω ποσοστά από κανέναν αλλά και εσύ ξέρεις ότι η dell μετράει πολύ στην τεχνική υποστήριξη !!
jimyk82 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2010 Μέλος Δημοσ. 11 Αυγούστου 2010 Παιδιά σας ευχαριστώ όλους. Ξέρω ότι γενικά τα laptop είναι ευπαθή και είναι να μη σου τύχει που λέμε. Απλά ήθελα να μάθω πέντε πράγματα για την ποιότητα κατασκευής και το service των εν λόγω εταιρειών. Απ' ότι αντιλαμβάνομαι, έχουν τα θετικά τους και τα αρνητικά τους, ο καθένας ανάλογα και με τις προσωπικές του εμπειρίες μπορεί να κρίνει. Μάλλον κλίνω προς το toshiba, αν τελικά το αγοράσω θα σας γράψω και τις εντυπώσεις μου. Να είστε καλά όλοι.
kostasfalcon Δημοσ. 11 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2010 kostasfalcon , ευχαριστώ για την ειρωνεία σου , αν εσύ νομίζεις ότι η toshiba έχει καλύτερο service μόνο έσυ το λες , τώρα για το toshiba είναι καλύτερο ( έχει και καλό service ) απλά εγώ του πρότεινα αυτό που είχε δει σε καλύτερη τιμή , δεν παίρνω ποσοστά από κανέναν αλλά και εσύ ξέρεις ότι η dell μετράει πολύ στην τεχνική υποστήριξη !! Ποια εταιρεια εχει προσφερει εγγυηση οτι και αν παθει το φορητο? ακομη και απο αμελεια του χρηστη! (πχ να του πεσει κατω ή να χυθει υγρο επανω?) μονο η εν λογω εταιρεια το τολμησε (στην σειρα tegra αν θυμαμαι καλα)
Japan Δημοσ. 11 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2010 Ποια εταιρεια εχει προσφερει εγγυηση οτι και αν παθει το φορητο? ακομη και απο αμελεια του χρηστη! (πχ να του πεσει κατω ή να χυθει υγρο επανω?) μονο η εν λογω εταιρεια το τολμησε (στην σειρα tegra αν θυμαμαι καλα) https://www.nomatterwhatguarantee.com/main_structure.php?page=home Όντως είναι απίστευτη αυτή η επιπλέον εγγύηση. Έχει και κάλυψη για αν σε απολύσουν!!! Αν πάρεις Toshiba, να μην ξεχάσεις να κάνεις το registration για το no matter what, ειδάλλως θα ισχύει μόνο η τυπική εγγύηση. Επίσης απ'ότι λέει στο site, το no matter what θα προσφέρεται μέχρι 24/8/2010.
nik_n Δημοσ. 11 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2010 Δεν χρειάζονται εντάσεις. Ο κάθε χρήστης κάνει τις επιλογές του με βάσει τα δικά του κριτήρια. Αυτό μπορεί να είναι καθαρά η τιμή, το design, η υποστήριξη ή κάτι εντελώς δικό του. Η δική μου άποψη για τα laptop είναι ότι ακριβώς λόγω τεχνολογίας - όλα σε μικρό μέγεθος στριμωγμένο σε μικρό χώρο και κακή χρήση στις περισσότερες περιπτώσεις ακριβώς λόγω φορητότητας - θέλουν περισσότερη προσοχή και κατά συνέπεια καλή τεχνική υποστήριξη. Ναι γεγονός είναι ότι η Toshiba έχει αυτή τη στιγμή την καλύτερη δυνατή after sales υποστήριξη. Δεν είναι όμως κανένας υποχρεωμένος να πάρει ντε και καλά toshiba. Γιατί μπορεί πολύ απλά να γουστάρει ένα desing-ατο sony. Αν κάνει κάποιος μια συνειδητή επιλογή - όπως πχ. ότι αν χαλάσει το sony του σε εγγύηση πρέπει να πάει στο Βέλγιο - εγώ τουλάχιστον είμαι μαζί του.
kostasfalcon Δημοσ. 13 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 13 Αυγούστου 2010 Δεν χρειάζονται εντάσεις. Ο κάθε χρήστης κάνει τις επιλογές του με βάσει τα δικά του κριτήρια. Αυτό μπορεί να είναι καθαρά η τιμή, το design, η υποστήριξη ή κάτι εντελώς δικό του. Η δική μου άποψη για τα laptop είναι ότι ακριβώς λόγω τεχνολογίας - όλα σε μικρό μέγεθος στριμωγμένο σε μικρό χώρο και κακή χρήση στις περισσότερες περιπτώσεις ακριβώς λόγω φορητότητας - θέλουν περισσότερη προσοχή και κατά συνέπεια καλή τεχνική υποστήριξη. Ναι γεγονός είναι ότι η Toshiba έχει αυτή τη στιγμή την καλύτερη δυνατή after sales υποστήριξη. Δεν είναι όμως κανένας υποχρεωμένος να πάρει ντε και καλά toshiba. Γιατί μπορεί πολύ απλά να γουστάρει ένα desing-ατο sony. Αν κάνει κάποιος μια συνειδητή επιλογή - όπως πχ. ότι αν χαλάσει το sony του σε εγγύηση πρέπει να πάει στο Βέλγιο - εγώ τουλάχιστον είμαι μαζί του. Φιλε nik_n αν απευθυνεσαι σε μενα, να πω οτι εχω κουραστει να διαβαζω οταν θελει καποιος λαπτοπ, να παρει κατα πρωτο λογο Dell (οταν για να το εχεις με καλα χαρακτηριστικα πρεπει να σκασεις πολλα ευρω) και κατα δευτερον Hp οταν το φορουμ μονιμως εχει θεματα με προβληματικα και χαλασμενα Hp.
theTuber Δημοσ. 13 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 13 Αυγούστου 2010 Μα για αυτο προτεινα TOSHIBA!!! ερχεστε στα λογια μου..... Εγώ είχα την αντίθετη εμπειρία όμως...2 φορές χρειάστηκα το σέρβις και τις 2 έμεινα από 20+ μέρες χωρίς λαπτοπ
nik_n Δημοσ. 14 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2010 Φιλε nik_n αν απευθυνεσαι σε μενα, να πω οτι εχω κουραστει να διαβαζω οταν θελει καποιος λαπτοπ, να παρει κατα πρωτο λογο Dell (οταν για να το εχεις με καλα χαρακτηριστικα πρεπει να σκασεις πολλα ευρω) και κατα δευτερον Hp οταν το φορουμ μονιμως εχει θεματα με προβληματικα και χαλασμενα Hp. Οχι δεν απευθύνομαι σε σένα, μάλιστα συμφωνώ μαζί σου. Όπως είπα, αν κάποιος θέλει να πάρει hp ας πάρει. Μάλιστα σύντομα θα πουλάμε και εμείς hp. Εμείς (εγώ) οφείλουμε να τους εξηγήσουμε αυτό που ξέρουμε ως σωστό. Αν τώρα ντε και καλά θέλει και το αγοράζει ξέροντας τί είναι αυτό που πήραν ΟΚ εγώ μαζί τους.
thanasis_13 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2010 εγώ φίλε μου θέλω να σε πληροφορήσω οτι τα sony vaio στελνονται για επισκευή στο Βέλγιο!επίσης έχρι και οι πωλητές στο πλαίσιο που πηγα να αγοράσω ενα laptop πριν μια εβδομάδα μου προτιναν toshiba κ μου ειπαν χαρακτηριστικά στν sony οχι οτι δεν είνα καλά αλλά πληρώνεις κυρίως το όνομα! ---------- Προσθήκη στις 23:45 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 23:41 ---------- Θα σου πρότεινα το toshiba!Στην θέση σου δηλαδή αυτό θα έπαιρνα!πολύ καλη τιμή για τα χαρακτηριστικά του!κ αξιόπιστη μάρκα!
basilis5 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2010 Άσχετο αλλά οι πωλητές του πλαισίου είναι οι πλέον ασχετοι. Σίγουρα πριν φτάσεις στο σημείο να συζητας για τοσιμπα και σονυ θα σου τα έκανε τσουρέκια για να πάρεις turbo x. Και επίσης το πλαίσιο συνεργάζεται επίσημα με toshiba , προσφέρει σέρβις εντός κ εκτός εγγύησης κ το συμφέρει να σε κάνει πελάτη. Αν παρεις Sony μετά σε χάνουΝ γιατί μιλάς μόνο με σονυ. Τα τοσιμπα είναι εξαιρετικά λάπτοπ κι εγώ τοσιμπα έχω αλλά τα τελευταία χρόνια τα πλαστικά τους δεν είναι ποιοτικά όσο στα Sony. H απόφαση δική σου αλλά να είναι προϊόν λογικής και όχι ανηθικου spamming από τους πωλητές πλαισίου, που τέτοια γραμμή έχουν από τους πάνω Sent from my iPod touch using Insomnia.app
thanasis_13 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2010 Σίγουρα πριν φτάσεις στο σημείο να συζητας για τοσιμπα και σονυ θα σου τα έκανε τσουρέκια για να πάρεις turbo x. Βασικά τους το ξεκοψα εξ'αρχής για turbo-x γιατι ειναι η νούμερο ένα κατεστραμένη μαρκα για μένα!Και απλώς το ανέφερα ότι το service των sony ίσως είναι λιγο χρονοβόρο!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.