pc_admin Δημοσ. 11 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2010 Οπως ειπε και ο φιλος poulinos 70-80ε εχουν οι καινουριοι wd elements 1TB , γιατι να παρεις απο stock για 10ε διαφορα? (και μαλιστα οχι wd αλλα lacie???) μου αρεσει που βλεπω ειδικα στο στοκ του eshop κατι τιμες να τραβας τα μαλλια σου...κατι απαρχαιωμενα μοντελα σε τιμες ιδιες και χειροτερες απο καινουρια και σκεφτομαι μα καλα υπαρχουν ατομα που αγοραζουν απο stock house?
jax7480 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2010 Αν υπηρχε επαρκες προσωπικο, ολα θα ελεγχονταν. Αλλα πχ στο πλαισιο Ψυχικου που παω εγω, εχει 3 τεχνικους που δουλευουν 9 το πρωι με 9 το βραδυ (12ωρο) καθημερινα (συνηθως οι 2 ειναι στο ποστο και ο 3ος η ρεπο η σε καμια αλλη εργασια) και η πελατεια ειναι σε ουρα συν τα pc που εχουν μεσα προς επισκευη συν τα τηλεφωνα που βαρανε λες και εισαι σε τηλεφωνικο κεντρο. Ειναι ανθρωπινως αδυνατο να ελεγχουν την καθε συσκευη πριν την παραλαβουν, απλα υποθετω πως βασιζονται σε μια σχεση εμπιστοσυνης με τον πελατη και αποδεχονται εκ των προταιρων τις πιθανες συνεπειες αμα γινει στραβη. Κι ολα αυτα επειδη το πλαισιο (και το καθε πλαισιο) δε θελει να προσλαβει 1-2 τεχνικους παραπανω (με κανα 800ρι ευρω τον καθενα υποθετω), ωστε η δουλεια να γινεται σωστα. Ειναι πολλα τα λεφτα... To ιδιο νομιζω συμβαινει σε ολες τις επιχειρησεις. Στο Πλαισιο Καλαμαριας που εξυπηρετουμαι, μειωσαν τον αριθμο των τεχνικων, απο 6 σε 3. Τα παιδια τρεχουν και δεν φτανουν. Εκει που ηθελαν μια ημερα ΜΑΧ για ελεγχο ανταλλακτικου, τωρα θελουν συνηθως 2 με 3.
danaos Δημοσ. 11 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2010 Ποιος είπε ότι αναρωτιέται γιατί η Ελλάδα πάει κατά διαβόλου μεριά;;; Μήπως είναι στο αίμα των Ελλήνων να αυτοκαταστρέφονται τελικά;
Sadako Δημοσ. 11 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2010 To ιδιο νομιζω συμβαινει σε ολες τις επιχειρησεις.Στο Πλαισιο Καλαμαριας που εξυπηρετουμαι, μειωσαν τον αριθμο των τεχνικων, απο 6 σε 3. Τα παιδια τρεχουν και δεν φτανουν. Εκει που ηθελαν μια ημερα ΜΑΧ για ελεγχο ανταλλακτικου, τωρα θελουν συνηθως 2 με 3. Μιλάς για το Πλαίσιο στην Εθνικής Αντιστάσεως; Γιατί κι εγώ από κει έρχομαι μόλις, μέσα στα νεύρα. Μια εβδομάδα έχει που τους πήγα μια μητρική, δεν είχε ΚΑΝ ελεγθεί. Το παιδί μου είπε ότι θα ελεχθεί ΣΗΜΕΡΑ και θα με ειδοποιήσουν μέχρι το βράδυ..
poulinos Δημοσ. 11 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2010 ε τα κλασσικα.καπως πρεπει να αυξησουν τον τζιρο.και αν πηγαιναμε ολοι στο πλαισιο ηταν γιατι ειχε γρηγορο service αντιθετα μετο eshop.
Sadako Δημοσ. 11 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2010 Δηλαδή καλά έκανα που δεν το έβρισα το παληκάρι που ήταν εκεί στο service; (αν και για άλλο λόγο δεν το έβρισα, αλλά τέλος πάντων)
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 11 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2010 Δηλαδή καλά έκανα που δεν το έβρισα το παληκάρι που ήταν εκεί στο service; (αν και για άλλο λόγο δεν το έβρισα, αλλά τέλος πάντων) Aυτο ειναι το χειροτερο απολα. Εχουν αφησει 3 και τον κουκο για προσωπικο, τρεχουν και δε φτανουν τα παληκαρια, δουλευουν 12 ωρες την μερα στο 150% των δυνατοτητων τους και παρολα αυτα τα ακουν και απτους πελατες που καθυστερουν να τους εξυπηρετησουν. Το θεμα ειναι οτι δεν καθυστερουν, αλλα οτι δεν προλαβαινουν γιατι ειναι ΠΑΝΤΑ ελλειπεις αριθμητικα για τις αναγκες του καταστηματος. Και η πλακα ειναι οτι αν εγω πχ ως πελατης παραπονεθω σε εναν ανωτερο οτι αργησαν να με εξυπηρετησουν -πχ 1 βδομαδα- τοτε τα παραπονα μου παλι στους τεχνικους θα καταληξουν, ειτε με τη μορφη παρατηρησης βραχυπροθεσμα, ειτε με τη μορφη απολυσης μακροπροθεσμα (αμα ακουει ο ανωτερος 2-3 παραπονα/γκρινιες τη μερα ε δε θα αργησει η ωρα). Τουλαχιστον εγω ξερω οτι δεν ειναι σωστο να παραπονεθω στους τεχνικους, γιατι καταλαβαινω σε τι συνθηκες εργαζονται και κατανοω και καθε καθυστερηση τους, παρα το γεγονος οτι συνηθως ειναι εξυπηρετικοτατοι και γρηγοροι.
SOWHAT Δημοσ. 11 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2010 Εσύ καλά μπορεί να τα λες, αλλά δεν είναι πάντα έτσι... Έχω παράδειγμα ΣΙΧΑΜΕΝΩΝ ΠΩΛΗΤΩΝ(ασε με μην τα θυμαμαι) που παρά τις παρατηρήσεις μου, μάλλον τίποτα δεν τους έκαναν... Τον έναν δε, τον είδα ξανά σε άλλο υποκατάστημα να δουλεύει ακόμη... Μιλάμε για τραγικές καταστάσεις ΓΕΛΟΙΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ
poulinos Δημοσ. 11 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2010 απλα το πλαισιο παντα φημιζοταν για τα σωστα ατομα και γρηγορο service αλλα οπωςλενε με κλανιες δεν βαφεις αυγα και με 5 ατομα σε ενα τοσο μεγαλο καταστημα δεν γινεται.οποτεκαι ο αλλος θα κλαταρει απο τις υπερωριες που απορω αν τις πληρωνονται
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.