Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators
Δημοσ.
Για την apple είναι το τοπικ για τις εργασιακές συνθήκες σε εργοστάσιο που τροφοδοτεί με προιόντα την apple μίλησε. Δηλαδή επειδή και αλλού οι συνθήκες δεν είναι καλές δε θα πρέπει να πιάνουμε στο στόμα μας τη χρυσή αγελάδα την apple?

Αν δεν το πρόσεξες, να σου θυμίσω ότι το thread ανοίχτηκε για την αποχώρηση ενός στελέχους μιας εταιρείας, όχι για εργασιακές συνθήκες. Δημιουργείται όντως η απορία πώς, από το ένα θέμα πήγαμε στο άλλο. Βέβαια αντιλαμβάνομαι ότι βολεύει να πετάμε όλα τα άσχετα θέματα μέσα στο ίδιο καλάθι. Έτσι, γίνεται αναφορά στην Apple και τα εργοστάσια που παράγουν τα προϊόντα της στην Ασία και φυσικά ξεχνάμε επιδεικτικά όλες τις υπόλοιπες δυτικές εταιρείες (όχι μόνο τεχνολογίας φυσικά...) που διατηρούν εκεί είτε εργοστάσια είτε σχέση με subcontractors.

 

Εκτός αν έχεις την εντύπωση ότι η HP, η Sony, η Microsoft και η Nintendo φτιάχνουν τα προϊόντα τους σε εργασιακούς παράδεισους (αναφέρθηκα, έτσι ενδεικτικά, σε εταιρείες που κατασκευάζουν προϊόντα σε εργοστάσια της Foxconn, όπως και η Apple).

 

Και επίσης τεχνολογικό forum γράφει ότι είναι κριτική σε τεχνολογικά προιόντα κάνουμε. Κάποιοι όμως για άγνωστους λόγους έχουν αναλάβει προσωπικά να υπερασπιστούν την τιμή της εταιρείας. Ποσοστά σας δίνει?

Αυτό που έγραψες τώρα (δηλ. ότι μερικοί παίρνουμε ποσοστά) το θεωρείς σοβαρή κριτική ή μπουρδολογία και προσβολή;

 

Να αντιστρέψω το ερώτημα; Εσύ παίρνεις ποσοστά από την Logitech, τα προϊόντα της οποίας αγοράζεις;

 

Το ότι είπα πως άλλες εταιρείες σέβονται πολύ περισσότερο τους καταναλωτές και δείχνουν και στην apple τον τρόπο,

Έχεις κάποιο στοιχείο για αυτό που λες ή το γράφεις γιατί έτσι νομίζεις ότι υποστηρίζεις τη θέση σου;

 

2010: http://www.vocalabs.com/pr/apple-continues-lead-customer-service-quality-tech-support-survey-hp-makes-significant-improvemen

 

2009: http://news.cnet.com/8301-13579_3-10222213-37.html

 

2008: http://news.cnet.com/8301-13579_3-10019711-37.html

  • Απαντ. 54
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

O jobs ποτε θα βγει να ζητησει συγνωμη για τις μπουρδες που ελεγε στα εκατομυρια ανθρωπων που αγορασαν το ελατωματικο κινητο... "software προβλημα", "κρατηστετο αλλιως", κλπ κλπ...?

Δημοσ.
Αν δεν μπορείς να διαβάσεις καλά, να σου επισημάνω ότι το thread ανοίχτηκε για την αποχώρηση ενός στελέχους μιας εταιρείας, όχι για εργασιακές συνθήκες. Δημιουργείται όντως η απορία πώς, από το ένα θέμα πήγαμε στο άλλο. Βέβαια αντιλαμβάνομαι ότι βολεύει να πετάμε όλα τα άσχετα θέματα μέσα στο ίδιο καλάθι. Έτσι, γίνεται αναφορά στην Apple και τα εργοστάσια που παράγουν τα προϊόντα της στην Ασία και φυσικά ξεχνάμε επιδεικτικά όλες τις υπόλοιπες δυτικές εταιρείες (όχι μόνο τεχνολογίας φυσικά...) που διατηρούν εκεί είτε εργοστάσια είτε σχέση με subcontractors.

 

Εκτός αν έχεις την εντύπωση ότι η HP, η Sony, η Microsoft και η Nintendo φτιάχνουν τα προϊόντα τους σε εργασιακούς παράδεισους (αναφέρθηκα, έτσι ενδεικτικά, σε εταιρείας που κατασκευάζουν προϊόντα σε εργοστάσια της Foxconn, όπως και η Apple).

 

 

Αυτό που έγραψες τώρα (δηλ. ότι μερικοί παίρνουμε ποσοστά) το θεωρείς σοβαρή κριτική ή μπουρδολογία και προσβολή;

 

Να αντιστρέψω το ερώτημα; Εσύ παίρνεις ποσοστά από την Logitech, τα προϊόντα της οποίας αγοράζεις;

 

 

Έχεις κάποιο στοιχείο για αυτό που λες ή το γράφεις γιατί έτσι νομίζεις ότι υποστηρίζεις τη θέση σου;

 

2010: http://www.vocalabs.com/pr/apple-continues-lead-customer-service-quality-tech-support-survey-hp-makes-significant-improvemen

 

2009: http://news.cnet.com/8301-13579_3-10222213-37.html

 

2008: http://news.cnet.com/8301-13579_3-10019711-37.html

 

Κατ αρχήν μπορώ να διαβάσω μια χαρά και αφού και συ μπορείς να διαβάσεις μια χαρά θα είδες ότι γράφω ότι κάποιος άλλος (χρησιμοποιώ γ ενικό πρόσωπο) και αυτός είναι ο digekas μίλησε για εργασιακές συνθήκες.

Το ότι η συζήτηση πήγε σε κάποιο άλλο θέμα δε νομίζω ότι είναι κάτι κακό,πόσω μάλλον το ότι σχολίασα για το νέο αυτό θέμα.

Ξαναλέω επίσης το ότι το γνωρίζουμε όλοι πως και αλλού οι συνθήκες εργασίας είναι παρόμοιες, εφ όσον όμως όπως είπες κ συ το αρχικό θέμα είναι η αποχώρηση ενός μέλους της apple είναι νομίζω απόλυτα φυσιολογικό να γίνεται αναφορά στις συνθήκες εργασίας στην ίδια εταιρεία.

Το "ποσοστά σας δίνει" το βρήκα ελάχιστα προσβλητικό, όσο ακριβώς και το να σβήνονται posts χωρίς να υπάρχει κανένας μα κανένας λόγος ή όσο το "αν μπορώ να διαβάσω" που μου είχες γράψει στην αρχή και το κανες επεξεργασία στη συνέχεια.

Δεν παίρνω ποσοστά ούτε από την Logitech, ούτε από κάποια άλλη εταιρεία, αλλά δε φέρομαι και σαν να το κάνω αυτό. Ξαναείπα ότι κάποιοι έχουν αναλάβει να προστατέψουν προσωπικά τη χρυσή αγελάδα, αρνούνται να παραδεχτούν ότι το value for money της συγκεκριμένης εταιρείας είναι το χειρότερο που υπάρχει και όταν τους λες ότι υπάρχουν εταιρείες οι οποίες προσφέρουν κινητά (γτ γι αυτά μιλούσαμε) με περισσότερες δυνατότητες απ αυτό της apple σε πολυ καλύτερη τιμή κάνουν λες και τους έθιξες τη γκόμενα.

Θες να καθήσω να σου βάλω link με τα χαρακτηριστικά του desire και άλλων smartphones για να σου δείξω ότι άλλες εταιρείες σέβονται περισσότερο τους πελάτες τους, προσφέροντας τους περισσότερα πράγματα φθηνότερα?

Δεν έχω τίποτα προσωπικό, θεωρώ όμως λάθος το ότι σβήστηκαν τα posts μου.

Σχολάω επιτέλους, οπότε αν υπάρχει κάτι ν απαντήσω θα το κάνω αργότερα απ το σπίτι.

Δημοσ.

Πως από το ένα θέμα πήγαμε στο άλλο;

 

Η αντιμετώπιση του κόσμου από τον Jobs στο συγκεκριμένο θέμα ήταν ανάλογη της εκτίμησης που έχει σε αυτόν.

 

Αν ο κόσμος ήταν σε θέση να καταλάβει όλο αυτό το παιχνίδι χωρίς να χρειαστεί βοήθεια από τρίτους "καλοθελητές" θα γνώριζε από ποια χέρια έχουν περάσει οι συσκευές που έχουν και ποια ήταν η ψυχολογική κατάσταση αυτών των ανθρώπων.

 

Έγινε αντιληπτό ή να το επαναλάβω;

 

Πολλές συσκευές που αγοράσαμε σε ωραίες συσκευασίες με ζελατίνες και λοιπά προστατευτικά, πριν φτάσουν στα δικά μας χέρια, τις κρατούσαν εργαζόμενοι (κίτρινοι, μαύροι, κόκκινοι και αυτό δεν είναι ρατσιστικό σχόλιο, το αντίθετο αναφέρομαι στην εκμετάλλευσή τους) οι οποίοι όταν τις συναρμολογούσαν σκέφτονταν πόσα θα πάρει η οικογένειά τους αν αυτοκτονήσουν και αν αυτά θα φτάσουν για να φύγουν προς μία χώρα με καλύτερες συνθήκες εργασίας.

 

Ο κόσμος λοιπόν που δεν μπορεί εύκολα να το αντιληφθεί το παραπάνω, λογικό είναι να δέχεται ως λογικές τις απαντήσεις που έδινε ο Jobs τόσο καιρό και φυσικά επαναλαμβάνω για πολλοστή φορά ότι στόχος δεν γίνεται η Apple αλλά η κάθε Apple που χρησιμοποιεί αυτές τις τακτικές.

 

Με λίγα λόγια βρίσκουν οι εταιρίες και τα κάνουν και δεν πρόκειται να αλλάξουμε με το έτσι θέλω τις τακτικές των εταιριών, μπορούμε όμως να ενημερώσουμε τον κόσμο και αυτός να είναι πιο προσεκτικός στις αγορές του.

 

Για όποιον έχει χάσει επεισόδια, ορίστε ένα link που έχει μαζεμένη την όλη ιστορία:

http://www.zdnet.co.uk/blogs/jacks-blog-10017212/antennagate-its-time-for-apple-to-behave-different-10018219/

Δημοσ.
Πως από το ένα θέμα πήγαμε στο άλλο;

 

Η αντιμετώπιση του κόσμου από τον Jobs στο συγκεκριμένο θέμα ήταν ανάλογη της εκτίμησης που έχει σε αυτόν.

 

Αν ο κόσμος ήταν σε θέση να καταλάβει όλο αυτό το παιχνίδι χωρίς να χρειαστεί βοήθεια από τρίτους "καλοθελητές" θα γνώριζε από ποια χέρια έχουν περάσει οι συσκευές που έχουν και ποια ήταν η ψυχολογική κατάσταση αυτών των ανθρώπων.

 

Έγινε αντιληπτό ή να το επαναλάβω;

 

Πολλές συσκευές που αγοράσαμε σε ωραίες συσκευασίες με ζελατίνες και λοιπά προστατευτικά, πριν φτάσουν στα δικά μας χέρια, τις κρατούσαν εργαζόμενοι (κίτρινοι, μαύροι, κόκκινοι και αυτό δεν είναι ρατσιστικό σχόλιο, το αντίθετο αναφέρομαι στην εκμετάλλευσή τους) οι οποίοι όταν τις συναρμολογούσαν σκέφτονταν πόσα θα πάρει η οικογένειά τους αν αυτοκτονήσουν και αν αυτά θα φτάσουν για να φύγουν προς μία χώρα με καλύτερες συνθήκες εργασίας.

 

Ο κόσμος λοιπόν που δεν μπορεί εύκολα να το αντιληφθεί το παραπάνω, λογικό είναι να δέχεται ως λογικές τις απαντήσεις που έδινε ο Jobs τόσο καιρό και φυσικά επαναλαμβάνω για πολλοστή φορά ότι στόχος δεν γίνεται η Apple αλλά η κάθε Apple που χρησιμοποιεί αυτές τις τακτικές.

 

Με λίγα λόγια βρίσκουν οι εταιρίες και τα κάνουν και δεν πρόκειται να αλλάξουμε με το έτσι θέλω τις τακτικές των εταιριών, μπορούμε όμως να ενημερώσουμε τον κόσμο και αυτός να είναι πιο προσεκτικός στις αγορές του.

 

Για όποιον έχει χάσει επεισόδια, ορίστε ένα link που έχει μαζεμένη την όλη ιστορία:

http://www.zdnet.co.uk/blogs/jacks-blog-10017212/antennagate-its-time-for-apple-to-behave-different-10018219/

 

Τελικά ρε digeka εσύ τι προιόντα αγοράζεις?? Ποια είναι η χώρα κατασκευής που προτιμάς?

 

Το ότι τα περισσότερα προιόντα φτιάχνονται σε τριτοκοσμικές χώρες με άθλιες συνθήκες εργασίας είναι δυστυχώς μια πραγματικότητα που ούτε εσύ μπορείς να αλλάξεις ούτε και κανένας άλλος. Εφόσον οι ίδιες οι κυβερνήσεις αυτών των χωρών επιτρέπουν τέτοια εκμετάλλευση εμένα σαν καταναλωτή δεν μου πέφτει λόγος. Δεν είμαι εγώ αυτός που θα τους σώσει επειδή θα ασκήσω βέτο και δεν θα αγοράσω τα προιόντα τους.

 

Συγνώμη αλλά αυτό που λες περί ενημέρωσης καταναλωτή είναι τουλάχιστον γελοίο και χωρίς νόημα. ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΝ. Ούτε εμένα με ενδιαφέρουν οι συνθήκες εργασίας τους. Μόνο το προιόν. Ας ξυπνήσουν και ας απαιτήσουν δίκαιη μεταχείρηση αντί να αυτοκτονούν. Λες και δεν μας έφταναν τα δικά μας προβλήματα, θα σκεφτόμαστε και για το τι ημερομίσθιο παίρνει ο κινέζος ή και γω δεν ξέρω ποιος.

 

Τώρα με το θέμα της Apple συγκεκριμένα που δεν σέβεται τους καταναλωτές εγώ το δέχομαι. Αυτοί όμως που αρέσκεστε να την κατηγορείτε γι αυτό, παραθέστε και κανένα όνομα μιας άλλης εταιρίας που σέβεται τους πελάτες της, ελάτε μην ντρέπεστε...

 

Κάποιοι αναφέρουν αυτοκινητοβιομηχανίες που κάνουν ανάκληση σε προβληματικά αυτοκίνητα. Το αυτοκίνητο όμως είναι ζωή ή θάνατος. Και η Honda, η BMW, η Citroen θα κάνουν ανάκληση για να μη βρουν το μπελά τους όχι επειδή είναι πονόψυχοι και στεναχωριούνται που οι πελάτες τους κινδυνεύουν. Λοιπόν εγώ δεν ξέρω κανέναν να έχει χάσει τη ζωή του επειδή το κινητό του δεν είχε σήμα... οπότε λόγος για ανάκληση ουδείς. Λύση?? Δεν αγοράζεις το κινητό (ή το επιστρέφεις) και τελείωσε.

 

Οι ηλίθιοι που κάνουν ουρές έξω από το κατάστημα της κάθε εταιρίας μια μέρα πριν ανοίξει είναι άξιοι της μοίρας τους και η εταιρία δεν έχει καμιά υποχρέωση να τους προειδοποιήσει. Ξέρετε όμως κάτι? Πολύ θα ήθελαν παρ' όλα αυτά η NOKIA, η RIM, η HTC, η SAMSUNG, η SONY ERICSSON να είχαν όχι τόσους, αλλά και περισσότερους ακόμα ηλίθιους. Το ότι δεν έχουν όμως δεν οφείλεται στο ότι ''σέβονται τον πελάτη''. Απλά έχουν χάλια marketing. Αν μπορούσαν να πουλήσουν τα προιόντα τους στην διπλάσια τιμή, θα το έκαναν από σήμερα κιόλας. Να είστε σίγουροι. Κανένας δεν φτιάχνει επιχείρηση με τέτοια προιόντα με σκοπό την ελευμοσύνη. Γι αυτό το πράγμα υπάρχει η Unicef όχι η Apple ούτε και καμία από τις παραπάνω.

 

 

Τέλος, δεν καταλαβαίνω με το κόλλημα μερικών εναντίον της Apple. Δηλαδή αν ο Jobs έλεγε σε συνέντευξη "Εντάξει παιδιά τα σκατώσαμε", θα λυνόταν το πρόβλημα επί τόπου? Ξαφνικά όλα τα iphone 4 θα έπιαναν σήμα επειδή ο CEO παραδέχτηκε ότι έγινε μαλακία?

Αλλά ξέρετε τι θα γινόταν? Απλά δεν θα μπαίνατε στον κόπο να γράψετε σε αυτό το thread. :-)

Δημοσ.
Συγνώμη αλλά αυτό που λες περί ενημέρωσης καταναλωτή είναι τουλάχιστον γελοίο και χωρίς νόημα. ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΝ. Ούτε εμένα με ενδιαφέρουν οι συνθήκες εργασίας τους. Μόνο το προιόν. Ας ξυπνήσουν και ας απαιτήσουν δίκαιη μεταχείρηση αντί να αυτοκτονούν. Λες και δεν μας έφταναν τα δικά μας προβλήματα, θα σκεφτόμαστε και για το τι ημερομίσθιο παίρνει ο κινέζος ή και γω δεν ξέρω ποιος.

 

Αυτός ο κινέζος ή κι εσύ δεν ξέρεις ποιος που δεν σε νοιάζει το μεροκάματό του ή οι συνθήκες εργασίας του,επειδή έχεις τα δικά σου προβλήματα (που η πλειοψηφία των προβλημάτων σε ανεπτηγμένες χώρες είναι πότε θα βγει το iphone 5 ή η καινούργια 3d tv-για να μη λέμε μόνο για την apple-,δεν μιλάω για σένα συγκεκριμένα,γιατί δεν ξέρω τι προβλήματα μπορεί να έχεις),είναι αυτός ο συνάνθρωπός σου (άνθρωπος είναι κι αυτός,νοιώθει και κουράζεται σαν κι εσένα,αλλά πρέπει να δουλεύει σαν ρομπότ) που τον εκμεταλλεύεται μια εταιρία για να βγάλει αυτή κέρδος και εν συνεχεία να ικανοποιηθούν οι καταναλωτικές ανάγκες της μάζας.Επίσης,τι σε κάνει να πιστεύεις πως είναι τόσο εύκολο να ζητήσουν δίκαιη μεταχείριση όσο το να το λες?Εδώ στην Ελλάδα που είμαστε "ανεπτυγμένη" χώρα,αν απεργήσεις στον ιδιωτικό τομέα,σε απολύουν.Και νομίζεις ότι αν ήταν τόσο εύκολο,δεν θα το είχαν κάνει?Έλεος πια...

 

Κάποιος θα μπορούσε να πει πως τους κάνουν και χάρη, γιατί που θα βρήσκαν τα 5 δολλάρια τη μέρα στις χώρες που ζουν?

 

Ναι ρε!Κανονικά θα έπρεπε να τους λένε και ευχαριστώ οι αλήτες οι εργάτες...!

Δημοσ.
Αυτός ο κινέζος ή κι εσύ δεν ξέρεις ποιος που δεν σε νοιάζει το μεροκάματό του ή οι συνθήκες εργασίας του,επειδή έχεις τα δικά σου προβλήματα (που η πλειοψηφία των προβλημάτων σε ανεπτηγμένες χώρες είναι πότε θα βγει το iphone 5 ή η καινούργια 3d tv-για να μη λέμε μόνο για την apple-,δεν μιλάω για σένα συγκεκριμένα,γιατί δεν ξέρω τι προβλήματα μπορεί να έχεις),είναι αυτός ο συνάνθρωπός σου (άνθρωπος είναι κι αυτός,νοιώθει και κουράζεται σαν κι εσένα,αλλά πρέπει να δουλεύει σαν ρομπότ) που τον εκμεταλλεύεται μια εταιρία για να βγάλει αυτή κέρδος και εν συνεχεία να ικανοποιηθούν οι καταναλωτικές ανάγκες της μάζας.Επίσης,τι σε κάνει να πιστεύεις πως είναι τόσο εύκολο να ζητήσουν δίκαιη μεταχείριση όσο το να το λες?Εδώ στην Ελλάδα που είμαστε "ανεπτυγμένη" χώρα,αν απεργήσεις στον ιδιωτικό τομέα,σε απολύουν.Και νομίζεις ότι αν ήταν τόσο εύκολο,δεν θα το είχαν κάνει?Έλεος πια...

 

 

 

Ναι ρε!Κανονικά θα έπρεπε να τους λένε και ευχαριστώ οι αλήτες οι εργάτες...!

Αν μιλάς για το ηθικό του πράγματος, τότε απλά είσαι ρομαντικός αφού η ανθρώπινη φύση και γενικά η φύση βασίζεται στην απλή αρχή: Θέλω να γίνω καλύτερος από εσένα!

Και καλά κανει!! Όταν οι Κινέζοι τον %%ζανε, οι Αμερικάνοι φτιάχνανε τεχνολογία.....Έτσι είναι!!

Τώρα επί της ουσίας, δεν μπορούμε να γνωρίζουμε πως έφυγε το στέλεχος, πόσα πήρε για να φύγει και να γίνει ίσως αποδ. τράγος κ.τ.λ. Το θέμα είναι πως η Apple πετάει, απλά πέταξε πιο πολύ από τον Ίκαρο, έκανε μια φοβερή πατέντα χωρίς εκτενή ελεγχο και την πάτησε. ΜΕς το παιχνίδι είναι και αυτό. Όσον αφορά όσους λένε για την παραδοχή ή μη, ΑΦΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙΣ , μόκο και κοκό (αναφέρομαι γενικά)!!

Δημοσ.
Αν μιλάς για το ηθικό του πράγματος, τότε απλά είσαι ρομαντικός αφού η ανθρώπινη φύση και γενικά η φύση βασίζεται στην απλή αρχή: Θέλω να γίνω καλύτερος από εσένα!

Και καλά κανει!! Όταν οι Κινέζοι τον %%ζανε, οι Αμερικάνοι φτιάχνανε τεχνολογία.....Έτσι είναι!!

 

Αυτά που λες στην πρώτη πρόταση είναι απλά κάτι μ@μ@κίες που σκέφτηκαν κάποιοι για να δικαιολογήσουν τις κατακτητικές τους τάσεις.Και πίστεψέ με,η φύση λειτουργεί τελείως αθώα σε σχέση με τον άνθρωπο.Η φύση λειτουργεί με κάποιους κανόνες επιβίωσης με "επικεφαλή" το ένστικτο.Ο άνθρωπος από τη στιγμή που έχει αυτό το ρημάδι το μυαλό και έχει την κατάλληλη ευφυία ώστε να καταλάβει κάποια πράγματα,όπως η ηθική ή την ισότητα κάθε ανθρώπου,τότε πρέπει να πράττει ανάλογα.

 

Επίσης,επειδή οι αμερικάνοι φτιάχνανε τεχνολογία πιο νωρίς από τους κινέζους,τι σημαίνει αυτό?Ότι οι αμερικάνοι είναι άλλοι άνθρωποι από τους κινέζους?Ή ότι τώρα πρέπει οι αμερικάνοι να εκμεταλεύονται του κινέζους?

Δημοσ.
Αυτά που λες στην πρώτη πρόταση είναι απλά κάτι μ@μ@κίες που σκέφτηκαν κάποιοι για να δικαιολογήσουν τις κατακτητικές τους τάσεις.Και πίστεψέ με,η φύση λειτουργεί τελείως αθώα σε σχέση με τον άνθρωπο.Η φύση λειτουργεί με κάποιους κανόνες επιβίωσης με "επικεφαλή" το ένστικτο.Ο άνθρωπος από τη στιγμή που έχει αυτό το ρημάδι το μυαλό και έχει την κατάλληλη ευφυία ώστε να καταλάβει κάποια πράγματα,όπως η ηθική ή την ισότητα κάθε ανθρώπου,τότε πρέπει να πράττει ανάλογα.

 

Επίσης,επειδή οι αμερικάνοι φτιάχνανε τεχνολογία πιο νωρίς από τους κινέζους,τι σημαίνει αυτό?Ότι οι αμερικάνοι είναι άλλοι άνθρωποι από τους κινέζους?Ή ότι τώρα πρέπει οι αμερικάνοι να εκμεταλεύονται του κινέζους?

 

 

G_Zisis. Πολύ ωραία αυτά που λες. Υποθέτω λοιπόν εσύ προσωπικά σαν ευσυνήδειτος

άνθρωπος δεν έχεις ΟΥΤΕ ΕΝΑ προιόν made in... τριτοκοσμική χώρα στο σπίτι σου έτσι??

 

Μια και φένεται ότι προσπαθείς να δώσεις μαθήματα ''ανθρωπιάς'' εδώ μέσα, εν τέλει πες μας ΤΙ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ ΕΣΥ λοιπόν να κάνει κάποιος για να σωθούν αυτοί οι άνθρωποι. Να μην αγοράζει τα προιόντα???? Είναι τόσο απλό? Αντί λοιπόν να αρκείσαι στο να γράφεις μόνο του λόγου το αληθές, για ''διαφώτησε'' μας κιόλας με τις λύσεις σου...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Τελικά ρε digeka εσύ τι προιόντα αγοράζεις?? Ποια είναι η χώρα κατασκευής που προτιμάς?

 

Το ότι τα περισσότερα προιόντα φτιάχνονται σε τριτοκοσμικές χώρες με άθλιες συνθήκες εργασίας είναι δυστυχώς μια πραγματικότητα που ούτε εσύ μπορείς να αλλάξεις ούτε και κανένας άλλος. Εφόσον οι ίδιες οι κυβερνήσεις αυτών των χωρών επιτρέπουν τέτοια εκμετάλλευση εμένα σαν καταναλωτή δεν μου πέφτει λόγος. Δεν είμαι εγώ αυτός που θα τους σώσει επειδή θα ασκήσω βέτο και δεν θα αγοράσω τα προιόντα τους.

 

Δεν χρειάζεται να τους κάνω διαφήμιση και φυσικά ούτε λόγος για να αντιπροτείνω προϊόντα, ο καθένας μας κάνει τις επιλογές του βάσει του δικού του σκεπτικού και των επιλογών που έχει.

 

Την εταιριοκρατία την έχεις ακουστά, το πως οι κυβερνήσεις παίρνουν μέτρα κομμένα και ραμμένα στις ανάγκες των εταιριών που στήριξαν τον προεκλογικό τους αγώνα; Κυβερνητικά στελέχη μετά το πέρας της θητείας τους να γίνονται διευθυντικά στελέχη σε αυτές τις εταιρίες;

 

Ο λόγος πάντα έπεφτε (στα δημοκρατικά πολιτεύματα) στους πολλούς και που ακόμα και τώρα που εκλέγουμε εκπροσώπους (ολιγαρχίες) την ευθύνη την φέρουμε εμείς. Η αποποίηση ευθυνών είναι η εύκολη λύση, "δεν ξέρω, δεν ακούω, δεν με αφορά, ας βγάλουν άλλοι τα κάστανα από την φωτιά" και ακριβώς επειδή αυτή η αποποίηση ευθυνών επέτρεπε στις εταιρίες να πάνε ένα βήμα παραπέρα, το πέρασαν στην συνείδηση του κόσμου ως: "έτσι έχουν τα πράγματα και δεν αλλάζουν" (λανθασμένα βέβαια).

 

Συγνώμη αλλά αυτό που λες περί ενημέρωσης καταναλωτή είναι τουλάχιστον γελοίο και χωρίς νόημα. ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΝ. Ούτε εμένα με ενδιαφέρουν οι συνθήκες εργασίας τους. Μόνο το προιόν. Ας ξυπνήσουν και ας απαιτήσουν δίκαιη μεταχείρηση αντί να αυτοκτονούν. Λες και δεν μας έφταναν τα δικά μας προβλήματα, θα σκεφτόμαστε και για το τι ημερομίσθιο παίρνει ο κινέζος ή και γω δεν ξέρω ποιος.

 

Τώρα με το θέμα της Apple συγκεκριμένα που δεν σέβεται τους καταναλωτές εγώ το δέχομαι. Αυτοί όμως που αρέσκεστε να την κατηγορείτε γι αυτό, παραθέστε και κανένα όνομα μιας άλλης εταιρίας που σέβεται τους πελάτες της, ελάτε μην ντρέπεστε...

 

Μην κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότρια. :-)

 

Οι δικές σου συνθήκες εργασίας σε ενδιαφέρουν; Όταν βρεθούμε και εμείς στην ίδια μοίρα με τους Κινέζους ποιος θα ενδιαφερθεί για εμάς; Άλλοι έχουν στήσει πανηγύρι εκεί και άλλοι εδώ; Τυχαίο που οι βιοτεχνίες και βιομηχανίες του τόπου μας (αλλά και του κάθε τόπου) έκοβαν τα τελευταία 20+ χρόνια βόλτες στις γειτονικές χώρες που είχαν φθηνότερα εργατικά χέρια; Αυτά εμάς μας αφορούν; Ποιος νοιάζεται για τον Έλληνα σε άλλες χώρες ή γενικότερα τα PIGS όπως αποκαλούσαν τις χώρες της μεσογείου;

 

Κάποιοι αναφέρουν αυτοκινητοβιομηχανίες που κάνουν ανάκληση σε προβληματικά αυτοκίνητα. Το αυτοκίνητο όμως είναι ζωή ή θάνατος. Και η Honda, η BMW, η Citroen θα κάνουν ανάκληση για να μη βρουν το μπελά τους όχι επειδή είναι πονόψυχοι και στεναχωριούνται που οι πελάτες τους κινδυνεύουν. Λοιπόν εγώ δεν ξέρω κανέναν να έχει χάσει τη ζωή του επειδή το κινητό του δεν είχε σήμα... οπότε λόγος για ανάκληση ουδείς. Λύση?? Δεν αγοράζεις το κινητό (ή το επιστρέφεις) και τελείωσε.

 

Οι ηλίθιοι που κάνουν ουρές έξω από το κατάστημα της κάθε εταιρίας μια μέρα πριν ανοίξει είναι άξιοι της μοίρας τους και η εταιρία δεν έχει καμιά υποχρέωση να τους προειδοποιήσει. Ξέρετε όμως κάτι? Πολύ θα ήθελαν παρ' όλα αυτά η NOKIA, η RIM, η HTC, η SAMSUNG, η SONY ERICSSON να είχαν όχι τόσους, αλλά και περισσότερους ακόμα ηλίθιους. Το ότι δεν έχουν όμως δεν οφείλεται στο ότι ''σέβονται τον πελάτη''. Απλά έχουν χάλια marketing. Αν μπορούσαν να πουλήσουν τα προιόντα τους στην διπλάσια τιμή, θα το έκαναν από σήμερα κιόλας. Να είστε σίγουροι. Κανένας δεν φτιάχνει επιχείρηση με τέτοια προιόντα με σκοπό την ελευμοσύνη. Γι αυτό το πράγμα υπάρχει η Unicef όχι η Apple ούτε και καμία από τις παραπάνω.

 

 

Τέλος, δεν καταλαβαίνω με το κόλλημα μερικών εναντίον της Apple. Δηλαδή αν ο Jobs έλεγε σε συνέντευξη "Εντάξει παιδιά τα σκατώσαμε", θα λυνόταν το πρόβλημα επί τόπου? Ξαφνικά όλα τα iphone 4 θα έπιαναν σήμα επειδή ο CEO παραδέχτηκε ότι έγινε μαλακία?

Αλλά ξέρετε τι θα γινόταν? Απλά δεν θα μπαίνατε στον κόπο να γράψετε σε αυτό το thread. :-)

 

Το αυτοκίνητο είναι ζωή ή θάνατος; Τραυματισμοί δεν γίνονται; Το ενδεχόμενο να σκάσει μία κακά σχεδιασμένη ή κατασκευασμένη μπαταρία κινητού δεν υπάρχει; Δεν έχουν γίνει τέτοιες ανακλήσεις;

 

Κυρίως θέμα αξιοπιστίας είναι τις περισσότερες φορές, αφού ο αριθμός των περιστατικών είναι μονοψήφιος και για αυτή την αξιοπιστία και την διατήρηση αυτής της καλής εικόνας παλεύουν οι εταιρίες που τους εξασφαλίζουν πελάτες.

 

Φτάσαμε στο σημείο να υπάρχει κόσμος που αγοράζει ένα προϊόν για να μοστράρει το λογότυπό του και αυτοί είναι οι φανατικοί που θα προσπαθήσουν να υποστηρίξουν την εικόνα της εταιρίας αφού η όποια στρέβλωση της εικόνας της εταιρίας έχει αντίκτυπο στην δική τους, ως αποτέλεσμα των επιλογών τους.

 

Καταναλωτική συνείδηση στην Ελλάδα δεν υπάρχει και αυτό είναι τουλάχιστον αυταπόδεικτο, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι το ίδιο ισχύει και σε άλλες χώρες ή ότι είμαστε ανεπίδεκτοι μαθήσεως. Την έννοια του μποϊκοτάζ την γνωρίζουμε απλά ο καθένας μας νοιάζεται για την πάρτη του και μόνο και αυτή η αντίληψη έχει δημιουργηθεί με πολύ κόπο και προσπάθεια και ακόμα η αναξιοκρατία και η αδιαφάνεια υφίσταται αφού εξυπηρετεί τους λίγους που εκμεταλλεύονται τους πολλούς.

 

Από την στιγμή που κάποιος δεν παρανομεί, έχει το δικαίωμα να κατασκηνώσει έξω από το κατάστημα και να περιμένει να ανοίξει την επόμενη ημέρα. Το θέμα δεν είναι αν έχει το δικαίωμα αλλά πως του δημιουργήθηκε αυτή η ανάγκη και σε αυτό λόγο έχει η εταιρία.

 

Οι περισσότερες εταιρίες ενδεχομένως θέλουν να τέτοιους πελάτες ή γιατί όχι, να έχουν μόνο τέτοιους πελάτες, εμείς ως κοινωνία, θέλουμε να γίνουν οι συμπολίτες μας ζόμπι ώστε να έχουν μεγαλύτερα κέρδη οι εταιρίες;

 

Για τον Jobs, δες το link που παρέθεσα στο προηγούμενο ποστ. Περίμενα να αναλάβει τις ευθύνες ο ίδιος και μάλιστα εξαρχής και να πει ότι γνώριζαν εδώ και δυο χρόνια για το πρόβλημα της κεραίας, αλλά αποφάσισαν να το κυκλοφορήσουν με αυτό το πρόβλημα όπως και έγινε και όχι να το αρνείται, ή μήπως ξεχάσαμε τις αναφορές σε διόρθωση στο software;

 

To θέμα δεν είναι η διόρθωση του προβλήματος που ενδεχομένως να μπορεί να γίνει με πολύ μικρό κόστος (συγκριτικά με το περιθώριο κέρδους) αλλά η αντιμετώπιση των πελατών (και εν δυνάμει πελατών) από τις εταιρίες. Περί κοροϊδίας φίλε μου η κουβέντα και μάλιστα σε βαθμό τέτοιο που ήταν πεπεισμένοι ότι ο κόσμος θα το έτρωγε το παραμύθι για αυτό ακολουθούσαν αυτή την τακτική εξαρχής.

 

Για να αρχίσει κάποιος να σκέφτεται και να προβληματίζεται πρέπει πιο μπροστά να αρχίσει να ενδιαφέρεται, να ενδιαφέρεται για τα κοινά, για τους συνανθρώπους του, για όλα αυτά που θα μας βοηθήσουν να πάμε μπροστά σαν σύνολο. Όταν ο καθείς κοιτάει πως θα ρίξει τους άλλους για να περάσει αυτός καλά, είναι λογικό και αναμενόμενο να περιμένει να τον ρίξουν με την σειρά τους όσοι είναι δυνατότεροι ή εξυπνότεροι από αυτόν. Αυτή είναι η λογική της ζούγκλας και αν και από αυτές φύγαμε πριν πολλές δεκάδες χιλιάδες χρόνια, το πολιτικό σύστημα που έχουμε (???) επιλέξει μας οδηγεί πάλι πίσω σε αυτές.

Επεξ/σία από digekas
Δημοσ.
G_Zisis. Πολύ ωραία αυτά που λες. Υποθέτω λοιπόν εσύ προσωπικά σαν ευσυνήδειτος

άνθρωπος δεν έχεις ΟΥΤΕ ΕΝΑ προιόν made in... τριτοκοσμική χώρα στο σπίτι σου έτσι??

 

Μια και φένεται ότι προσπαθείς να δώσεις μαθήματα ''ανθρωπιάς'' εδώ μέσα, εν τέλει πες μας ΤΙ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ ΕΣΥ λοιπόν να κάνει κάποιος για να σωθούν αυτοί οι άνθρωποι. Να μην αγοράζει τα προιόντα???? Είναι τόσο απλό? Αντί λοιπόν να αρκείσαι στο να γράφεις μόνο του λόγου το αληθές, για ''διαφώτησε'' μας κιόλας με τις λύσεις σου...

 

Δεν ξερω τι προτηνει ο φιλος αλλα εγω λεω ας μειωσουν λιγο τα κερδη τους οι εταιριες και ας δωσουν ενα μισθο αξιοπρεπειας σε αυτους τους ανθρωπους !!!

 

Δεν λεω οχι στην Τεχνολογια και στην καλυτερευση του βιοτικου μας επιπεδου που μας προσφερουν αλλα ας σταματησει αυτη η εκμεταλευση :-(:-(:-(

Δημοσ.

Digekas και Redodin, καλά αυτά που λέτε αλλά δυστηχώς τα πράγματα δεν γίνονται έτσι στην πραγματικότητα. Ποτέ στα χρονικά αυτού του κόσμου δεν βοήθησε καμία χώρα μια άλλη που έχει πρόβλημα. Εκτός αν υπάρχει κάποιο άλλο κρυμμένο κέρδος η αντάλλαγμα. Επίσης ποτέ δεν θα ενωθούν οι άνθρωποι για να φτιάξουν ένα δίκαιο και καλύτερο κόσμο. Δεν λέω, ωραία θα ήταν αλλά δεν είναι στην φύση του ανθρώπου. Κανένας ποτέ δεν θα απλώσει το χέρι του πχ να βοηθήσει την Ελλάδα ή οποιαδήποτε χώρα επειδή είναι πονόψυχος.

 

Τώρα για τον Steve Jobs, ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ άλλος να ήταν στην θέση του θα έκανε το ίδιο πράγμα: τον κινέζο... (όχι αυτόν που δουλεύει στη Foxconn). Οποιοσδήποτε CEO πρώτα σκέφτεται τους μετόχους μετά το π...λί του και... καθόλου τον καταναλωτή! Όποιες αποφάσεις και ανακοινώσεις βγαίνουν είναι πάντα ΜΟΝΟ για το συμφέρον της εκάστοτε εταιρίας. Τόσο απλό είναι. Λοιπόν αποδεχθείτε το και σταματήστε να πιστεύετε σε ουτοπίες.

 

Η αποχώρηση του Papermaster μάλλον έχει να κάνει με το iPhone αλλά ακόμα κι αυτό δεν είναι σίγουρο. Μπορεί να έφυγε για λόγους υγείας, μπορεί να τον απέλυσαν, μπορεί να παρετήθηκε, μπορεί κάπου αλλού να του έδειναν περισσότερα, μπορεί να κέρδισε το λαχείο...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...