Προς το περιεχόμενο

Γνώμες για Fiat Grande Punto


azio

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπερα,

 

σκεφτομαι να αγορασω μεταχειρισμενο αμάξι και εχω στο νου μου το fiat grande punto το οποιο και μου αρεσει εμφανισιακα και σε καλη τιμη μπορω να το βρω.. παιζω 6000-7500 €. Σκεφτομαι για 1400cc επειδη ειναι βαρυ και στα 1250cc δε θα τραβαει..

 

θα ηθελα γνωμες απο οποιον εχει προσωπικη εμπειρια ή ξερει για οτι αφορα το αμαξι.

 

γενικα με ενδιαφερει και η καταναλωση, να ειναι σε λογικα πλαισια. ποια εκδοση μου προτεινετε?

 

ευχαριστω και περιμενω γνωμες/πληροφοριες

  • Moderators
Δημοσ.

Το ειχα για 6 μηνες (μπορεις να δεις τι απεγινε στην υπογραφη μου :-( ).

 

Ηταν το απλο 1.4 με τα 77 αλογα.

 

Στα +:

Πολυ ωραια εμφανιση, απο μεταχειρισμενα με 6-7 χιλιαρικα δεν μπορεις να βρεις κατι πιο ομορφο.

Πολυ καλα φρενα, παρα τα ταμπουρα πισω. Οι αεριζομενοι δισκοι εμπρος καναν πολυ καλα τη δουλεια τους, με μηδενικα σημαδια κουρασης. Κυριολεκτικα οταν το πρωτοοδηγησα δεν μπορουσα να φρεναρω σωστα, καθως ελαχιστα τσιμπαγα τα φρενα και το αμαξι αντιδρουσε πολυ καλα. Πολυ εντυπωσιακο, συνηθιζεται βεβαια μολις οδηγησεις λιγο το αμαξι...

Πολυ ανετη οδηγηση, ρυθμιζεις το υψος του καθισματος και του τιμονιου, κι εφυγες! Το τιμονι στριβει χαρακτηριστικα ευκολα, χωρις να χρειαζεται να πατησεις ποτε το κουμπι "City" που το ελαφραινει ακομα περισσοτερο. Δεν προκειται να κουραστεις να το οδηγεις. Τα φωτα ρυθμιζονται σε 4 θεσεις υψους ηλεκτρικα μεσα απο τη καμπινα.

Πολυ ασφαλες, το καταλαβα απο πρωτο χερι, καθως απο αυτο στη φωτο που βλεπεις, βγηκα με κυριολεκτικα 2 γρατζουνιες και απολυτως τιποτε αλλο.

Πολλα περιθωρια προσφυσης, καλη οδικη συμπεριφορα ακομα και στις απλες εκδοσεις. Δεν εχει εντονες κλισεις το αμαξωμα και δεν σε τρομαζει, προειδοποιει πριν φυγει (καλα αυτο εχει να κανει και με τα λαστιχα).

Χαμηλη καταναλωση. Με κινηση αποκλειστικα σε πολη, με συντηρητικη οδηγηση δεν θα καψει πανω απο 7, το πολυ 7,5 λιτρα τα 100 χιλιομετρα, ενω με πολυ νευρικη (σε πολη παντα), θα αρκεστει σε περιπου 8,5. Με 110-120 σε εθνικη, ειναι πολυ ησυχο, και καιει περιπου 4,5-5,5 λιτρα, αναλογα τη κλιση του δρομου και αν εχεις πολλα ατομα να μεταφερεις.

Το εμπρος τζαμι ειναι πολυ επικλινες, με αποτελεσμα καλη αεροδυναμικη, αλλα και η μουρη του αυτοκινητου να ειναι πολυ πιο κοντα απο οσο αρχικα φαινεται.

Καλο εργοστασιακο ηχοσυστημα. Σκεφτομουν οτι τα ηχεια θα ηταν το πρωτο πραγμα που θα αλλαζα οταν το επαιρνα, αλλα τελικα δεν χρειαστηκε καν. Αφηνουν καλο ηχο σε ολο το φασμα, με τα tweeter να ειναι τοποθετημενα και στις μπρος και στις πισω πορτες ψηλα, διπλα απο τη λαβη ανοιγματος της πορτας.

Καλη ηχομονωση δεδομενης της τιμης. Ακουγοταν μονο ο θορυβος κυλισης, μηχανη ακουγες μονο μετα τις 4500 στροφες. Εντυπωση μου εκανε οτι παρολο που το αμαξι ηταν "Fiat" και 4 ετων οταν το αγορασα (με 7000€), δεν ετριζε απολυτως τιποτα μεσα. Ενω και απ εξω, στο ρελαντι ακουγεται μονο αν σκυψεις πανω απο το καπω ή αν βρισκεται σε απολυτη ησυχια.

Αυτο που λενε περι "ιταλικων ηλεκτρικων", δεν ισχυει. Δεν ειχα ποτε κανενα ηλεκτρικο προβλημα, ενω ποτέ δεν αναψε κανενα παραξενο λαμπακι στο ταμπλω.

 

Στα -:

Οπως και καθε αλλο συγχρονο αυτοκινητο, εχει ηλεκτρογκαζο, πραγμα που σημαινει οτι απο τη στιγμη που θα πατησεις γκαζι, μεχρι να "αντιδρασει" χρειαζεται καποιον οριακα αντιληπτο χρονο, ενω αν ξαφνικα απο την ηρεμια πατησεις τερμα γκαζι, ο χρονος αυτος ειναι ξεκαθαρα αντιληπτος.

Παρολο που δεν εχασα ποτε αλλαγη ταχυτητας, η αισθηση του λεβιε ηταν λαστιχενια και δεν μου αρεσε. Νομιζα οτι αν τον "ζοριζα" παραπανω, θα γινοταν ελαστικος (με την εννοια οτι θα "διπλωνε") ή θα εσπαγε :P

Τα πισω καθισματα παρολο που αφηνουν αρκετους χωρους για τα γονατα των πισω, ειναι τα απολυτως βασικα και δε τα λες και ανετα.

Ψηλος χωρος φορτωσης του πορτμπαγκαζ με μετρια χωρητικοτητα για τη κατηγορια, το οποιο ανοιγει μονο απο το κουμπι μεσα στη κονσολα του αυτοκινητου, ή αν εχεις το κλειδι με το τηλεχειρισμο των θυρων, και απο κουμπι σε αυτο.

 

Ας κανω και διαφορα αλλα σχολια για το αυτοκινητο:

Εντυπωση μου εκανε, οτι οταν δουλευε το A/C δεν το καταλαβαινες καθολου στην οδηγηση και στο γκαζι, ενω δεν ακουγες πότε επαιρνε μπρος ο συμπιεστης. Ολα δουλευουν αθορυβα. Σε Lancia με 110 αλογα, της οικογενειας, καταλαβαινεις τη διαφορα στην αποδοση οταν δουλευει το clima, ενω ακους το ρελε του συμπιεστη.

Οι υαλοκαθαριστηρες εμπρος, στη συνεχομενη λειτουργια, οσο αυξανεται η ταχυτητα του αυτοκινητου, πανε ολοενα και γρηγοροτερα αυτοματα.

Η ενδειξη της βενζινης κατεβαινει εντελως αναλογικα σε ολο το φασμα και δεν επηρεαζεται καθολου απο τη κλιση του αμαξωματος, ενω ο δεικτης θερμοκρασιας δεν κουνιεται ποτέ ρούπι. Και απειροελαχιστα να τον πετυχεις καποια στιγμη κουνημενο περα απο τη μεση, μεσα σε 2-3 λεπτα θα εχει επανελθει.

Κοντο κιβωτιο. Αυτο που προσεδειδε ευελιξια και σπιρταδα στη πολη, χαμηλη καταναλωση με ταχυτητες εντος του οριου του νομου στην εθνικη. Αλλα μετα τα 160km/h φαινοταν καθαρα η χαμηλη αποδοση του κινητηρα, ενω το κιβωτιο με 5η και κοφτη (6500στροφες) με το ζορι επιτρεπει στο αμαξι να πιασει τα 190Km/h στο κοντερ (παρολο που αυτο "τερματιζει" στα 220 και οχι τα 200). Παντως το πλαισιο φαινεται ξεκαθαρα οτι σηκωνει και μεγαλυτερους κινητηρες (σαν τους tjet), καθως ακομα και με 160-170km/h το αμαξι οδηγειται χαρακτηριστικα ευκολα, δεν τρομαζει και διατηρει ανετα την ευθυβολη πορεια του.

Δεν ειναι για χειροφρενα (:P), καθως αν τραβηχτει το χειροφρενο εν κινησει, κανει εναν σπαστικο ηχο το buzzer (αυτο που βαραει και οταν δεν φορανε οι εμπρος επιβατες ζωνη).

 

Γενικα το αμαξι οδηγειται ομαλα, ανετα και ευχαριστα. Δεν βαζει φωτια στο δρομο, αλλα δεν εκνευριζει κιολας. Το 1.25 νομιζω οτι σε ορισμενες καταστασεις θα ειναι εκνευριστικα αργο.

 

Αυτααα για το αυτοκινητο, οποιαδηποτε αλλη πληροφορια χρειαζεσαι ρωτησε με.

 

Οσο για την εκδοση, ακομα και η βασικη (Active) παρεχει 2 αεροσακους και A/C, 4 προεγκατεστημενα ηχεια και 4 ξεχωριστα tweeter, ρυθμιση υψους καθισματος οδηγου και τιμονιου.

Προσεξε να μην παρεις την Actual, που ηταν η βασικη τα πρωτα 1-2 χρονια της κυκλοφοριας του αυτοκινητου, εκτος και εαν δεν σε ενοχλει η ελλειψη ρυθμισης τους υψους του τιμονιου.

Απο κει και περα, οι μεγαλυτερες εκδοσεις παρεχουν ειτε περισσοτερους αεροσακους, ειτε αισθητικα θεματα, οπως προβολακια ομιχλης, βαμμενους καθρεπτες ή ζαντες αλουμινιου και εξατμιση ορατη απο πισω :-)

Η πανοραμικη οροφη (ουσιαστικα ανοιγομενη ηλιοροφη μετα το παρμπριζ) ηταν ενα extra που μου αρεσε παρα πολυ, αλλα δυστυχως κοστιζει 900€ και παρολο που μπαινει σε ολες τις εκδοσεις, πολυ λιγοι ειχαν διαλεξει να τη βαλουν (ειδικα στην απλη 1.4 ή την 1.25), και αυτοι πουλανε πιο ακριβα τα Grande Punto τους

Δημοσ.

φιλε σε ευχαριστω παρα πολυ που μπηκες στον κοπο να τα γραψεις ολα τοσο αναλυτικα. ειμαι στο ψαξιμο αυτη την περιοδο μεχρι να βρω κατι οπως το θελω αλλα δεν μου αρεσει καποιο αλλο αμαξι σε αυτη την κατηγορια. αυτο που ειδα ειναι οτι τα περισσοτερα ειναι 1400 με 95 αλογα οπου η καταναλωση ειναι μεγαλυτερη, γι αυτο θα προτιμησω την μεσαια επιλογη 1400 77 αλογα.

 

σ ευχαριστω και παλι

Δημοσ.

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/850221/

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/485308/

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/796247/

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/507472/

 

Δες για 95αρη και όχι 77...

Δεν έχουν τρομερές διαφορές στη κατανάλωση και σε ταχύτητες άνω των 120χλμ το 95αρη τα βγαζει πιο άνετα και οικονομικα!

Δημοσ.

Θα συμφωνησω κι εγω οσων αφορα την επιλογη κινητηρα με τον φιλο zaxi.

Για το grande punto εχω να πω οτι ειναι ενα ομοιογενες αυτοκινητο με πολυ καλη οδικη συμπεριφορα καλη ποιοτητα κατασκευης και σιγουρα αν το αγορασεις θα κανεις μαζι του αρκετα απροβληματιστα χιλιομετρα.

 

Αν δεν εισαι απο τις δυο μεγαλες πολεις της Ελλαδας τοτε στο θεμα οικονομια στα καυσιμα η λυση ειναι μονοδρομος.

 

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/627700/

Δημοσ.

απο αθηνα ειμαι..

 

βλεπω το 1400-95hp --> Κύκλος πόλης/εκτός πόλης/μικτός 7,5/5,0/5,9

1400-77hp --> Κύκλος πόλης/εκτός πόλης/μικτός 8,2/4,6/5,9

 

γενικα δεν κανω πολλα ταξιδια, το θελω κυριως για χρηση στην αθηνα

Δημοσ.
απο αθηνα ειμαι..

 

βλεπω το 1400-95hp --> Κύκλος πόλης/εκτός πόλης/μικτός 7,5/5,0/5,9

1400-77hp --> Κύκλος πόλης/εκτός πόλης/μικτός 8,2/4,6/5,9

 

γενικα δεν κανω πολλα ταξιδια, το θελω κυριως για χρηση στην αθηνα

 

και αφου λες οτι το θελεις στην αθηνα και μας παραθετεις και τις καταναλωσεις...ψιλοακυρωνεις αυτα που λες περι 77αρι και 95αρι. κοιτας το 0.4 λιγοτερο εκτος πολης (που απο οτι λες δεν το πολυθες) και δεν κοιτας το 0.7 παραπανω που εχει το 77αρι εντος πολης;; :rolleyes:

  • Moderators
Δημοσ.

Οντως απο πλευρας καταναλωσης και προδιαγραφων ρυπων ειναι τα ιδια, ενω το 95ρι ειναι ακομα πιο σπιρτοζικο και σαφως στις μεγαλες ταχυτητες φαινεται η διαφορα.

 

Εγω ειχα παρει το 77ρι, γιατι τοτε (πριν 9 μηνες) ειχα ως ταβανι τα 7 χιλιαρικα, κι εψαχνα για Corsa 2002-2004 1.4 95PS ή κατι αντιστοιχο (Clio, Punto mk2 κτλ), δηλαδη αυτοκινητα που ηδη ειχαν καταργηθει και ειχαν χαμηλοτερη μεταπωλητικη αξια. Αλλα τελικα κατεληξα σε Grande μονο και μονο γιαυτο το λογο. 1.25ρι δεν υπηρχε περιπτωση να παρω...

 

Παντως το 95ρι στις τυπικες καταναλωσεις που τα μετρανε μπορει να μην εχει διαφορες, αλλα οσο το πατας τοσο περισσοτερο απο το 77ρι καιει. Αυτο ισχυει ακομα περισσοτερο για τα turbo, που μπορει τυπικα να εχουν την ιδια καταναλωση με +30% δυναμη, αλλα αν τα πατησεις καινε και +30% απο τα αντιστοιχα ατμοσφαιρικα... ;)

 

Παντως θεωρω οτι τα 8 χιλιαρικα για το 95ρι ειναι πολλα, καθως με 9 εως το πολυ 10, βρισκεις ανετα και Tjet.

Δημοσ.
και αφου λες οτι το θελεις στην αθηνα και μας παραθετεις και τις καταναλωσεις...ψιλοακυρωνεις αυτα που λες περι 77αρι και 95αρι. κοιτας το 0.4 λιγοτερο εκτος πολης (που απο οτι λες δεν το πολυθες) και δεν κοιτας το 0.7 παραπανω που εχει το 77αρι εντος πολης;; :rolleyes:

 

βασικα λαθος μου...τα εβαλα αναποδα,

 

1400-95hp --> Κύκλος πόλης/εκτός πόλης/μικτός 8,2/4,6/5,9 Κ

1400-77hp --> ύκλος πόλης/εκτός πόλης/μικτός 7,5/5,0/5,9

  • Moderators
Δημοσ.

Παντως εγω που δεν θυμομουν τις εργοστασιακες καταναλωσεις κι εβαλα τις πραγματικες που ειχα, μενω εντυπωσιασμενος με τα στοιχεια της Fiat!

 

7-7,5 ειπα για πολη, 7,5 δινει!

4,5-5,5 για εθνικη, 5 δινει!

 

Νομιζα οτι οι εργοστασιακες καταναλωσεις δεν αντικατοπτριζουν τη πραγματικοτητα, αλλα επεσα εξω.

 

Και αν κανεις 20000km το χρονο με το αυτοκινητο σου, γλυτωνεις 140 λιτρα απο αυτα τα 0,7 λιτρα διαφοράς, δηλαδη 200 ευρω με 1,5 ευρω τη βενζινη.. Δεν κακο!

Δημοσ.
Και αν κανεις 20000km το χρονο με το αυτοκινητο σου, γλυτωνεις 140 λιτρα απο αυτα τα 0,7 λιτρα διαφοράς, δηλαδη 200 ευρω με 1,5 ευρω τη βενζινη.. Δεν κακο!

 

ναι αλλα αν κανεις οτι βγαινεις εκτος πολης στα παιρνει πισω σε αντιστοιχα χιλιομετρα :P

 

---------- Προσθήκη στις 02:11 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 02:10 ----------

 

βασικα λαθος μου...τα εβαλα αναποδα,

 

1400-95hp --> Κύκλος πόλης/εκτός πόλης/μικτός 8,2/4,6/5,9 Κ

1400-77hp --> ύκλος πόλης/εκτός πόλης/μικτός 7,5/5,0/5,9

 

ισχυει η απαντηση που εδωσα και στον φιλο παραπανω, συν οτι με το 95αρι θα εχεις σχετικα πιο ασφαλη προσπερασματα (ενεργητικη ασφαλεια) οταν θα βγαινεις εκτος πολης (γιατι εκει ουσιαστικα χρειαζονται τα προσπερασματα) και επισης θα κραταει το αυτοκινητο καλυτερα καποιες μεγαλυτερες τελικες ταχυτητες και δεν θα τα φτυνει στην παραμικρη ανηφοριτσα στην εθνικη.

  • Moderators
Δημοσ.

Για τη χρηση που το ηθελα εγω, εκτος πολης εβγαινα... let's say ΜΗΔΕΝ φορες, γιατι όποτε εβγαινα πηγαινα με το ''οικογενειακο''.

Επισης, σε τιποτα παραλιες κτλ ή στη σχολη (χρηση Αττικης οδου), θεωρειται ''μικτο'' γιατι 50% της ωρας κινεισαι με τη ταχυτητα της εθνικης, αλλα και 50% με ταχυτητα πολης. Αρα τιποτα δε θα κερδιζα. Βεβαια απο τα 15 που καιει μικτα το οικογενειακο, τα 5,5 ή 6 με μαραναν :P :p

 

Σε καθε περιπτωση, το 95ρι θα προτεινα, ειπα τελικα γιατι ειχα προτιμησει το 77ρι. Το οποιο τελικα αποδειχτηκε ευχαριστο και σιγουρα οχι εκνευριστικο, σε οτιδηποτε. Ακομα και σε οδηγηση με 4 ατομα και AC. :-)

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...