Προς το περιεχόμενο

Ελλαδα Μουσικη Διαχρονικοτητα?


gks04

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αγαπητοί φιλόι,

 

Παίρνω την ευκαιρία να ανοίξω ενα θέμα που αφορά την μουσική και την διαχρονικότητα της, την τελευταία 10 ετια στην Ελλαδα. Παρακαλω θα ήθελα την γνώμη σας πάνω σε οποιοδήποτε Έλληνα καλλιτέχνη ανεξαρτήτου είδους μουσικής και καριέρας.

 

Προσωπική μου γνώμη είναι πως ειναι πολυ δύσκολο να σκεφτώ κατι το οποίο κυκλοφόρησε τα τελευταία 10 χρόνια και έκανε αυτο το "μπαμ" που λένε. Φυσικά αυτό δεν έχει καμία σχέση με τις πωλήσεις των cd μιας και αυτά είναι πλασματικα νούμερα και ειδικότερα στην Ελλάδα.

 

Δεν μιλάω για μερικά τραγούδια που μπορεί να έκαναν επιτυχία αλλα για τραγούδια που κάποιος να πιστεύει πως μπορεί να ακουστουν και μετα απο 30 χρόνια ...

 

Θα ήθελα την γνώμη σας...

Δημοσ.

Η τελευταία μουσινή δεκαετία στην Ελλάδα είναι για τα σκουπίδια.

 

Στην αρχή είχαμε τις κλεμμένες επιτυχίες του Φοίβου για την τραγική Βανδή, μετά ξεπρόβαλαν κάτι τραγικές τύπου Πέγκυ Ζήνα, Θεοδωρίδου κτλ, ο ψευτο-ποιοτικός Χατζηγιάννης που και αυτός τραγουδάει κλεμμένα τραγούδια.

 

Την τελευταία πενταετία έχει ξεπροβάλει μια άλλη μόδα. Το ελληνικό βλαχο-rap. Ψευτο-rappers που τραγουδούν (επίσης κλεμμένα) rap τραγούδια, συνήθως συνοδευόμενα απο μια βίζιτα-μοντέλο που μετά απο καιρό βγάζει single και τραγουδάει σε κέντρα.

 

Όχι οτι και στις ΗΠΑ τα πράγματα είναι καλύτερα. Η μουσική βιομηχανία έχει κατακλειστεί απο κάτι Justin Bieber, Miley Cyrus, Lady Gaga κτλ

 

Γενικά η τελευταία μουσική δεκαετία ίσως να είναι η χειρότερη όλων των εποχών.

Δημοσ.

Καθε δεκαετια εχει τα διαχρονικα της κομματια. Ειδικα στο χωρο του "εντεχνου" ειναι must να "βαφτιζονται" διαχρονικα διαφορα κομματια, αρα εκει θα βρεις αρκετα με την εννοια που εννοεις το "διαχρονικο" αν καταλαβα σωστα.

 

Imo τα διαχρονικα κομματια που γραφτηκαν αυτη τη 10ετια δεν αποτελουνται απο 2 κουπλε και 1 ρεφραιν. Αρα ειναι διαφορετικο ειδος απο μπουζουκια/εντεχνα/ροκ/ποπ/hiphop.

 

hint: Τα πανε πολυ καλα οι Ελληνες καλλιτεχνες της ηλεκτρονικης μουσικης τελευταια. Και δεν εννοω τα ψευτοtrancakia τυπου Last summer.

Δημοσ.

 

Imo τα διαχρονικα κομματια που γραφτηκαν αυτη τη 10ετια δεν αποτελουνται απο 2 κουπλε και 1 ρεφραιν. Αρα ειναι διαφορετικο ειδος απο μπουζουκια/εντεχνα/ροκ/ποπ/hiphop.

 

hint: Τα πανε πολυ καλα οι Ελληνες καλλιτεχνες της ηλεκτρονικης μουσικης τελευταια. Και δεν εννοω τα ψευτοtrancakia τυπου Last summer.

 

 

θα συμφωνήσω με αυτό το πόστ και θα παραθέσω μια μπάντα που προσωπικά ξεχωρίζω,διαχρονική δεν ξέρω αν μπορώ να τη πώ αλλά σίγουρα είναι μια αξιόλογη προσπάθεια και ξεφεύγει απο τα εμπορικα που κατακλύζουν τις μέρες μας.

 

 

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=SLXV_bwHv3M[/ame]

Δημοσ.
Αγαπητοί φιλόι,

Δεν μιλάω για μερικά τραγούδια που μπορεί να έκαναν επιτυχία αλλα για τραγούδια που κάποιος να πιστεύει πως μπορεί να ακουστουν και μετα απο 30 χρόνια ...

 

Ασχέτως αν για τα ΜΜΕ δεν υπάρχει καν αυτό το είδος μουσικής -όπως και πολλά άλλα- ο Θανάσης Παπακωνσταντίνου γεμίζει ασφυκτικά τα μέρη, όπου πάει για συναυλίες και έχει κάνει τουλάχιστον έναν δίσκο που είμαι βέβαιος ότι θα ακούγεται και σε 30 χρόνια και έφερε και κάτι φρέσκο στην ελληνική μουσική, τον Βραχνό Προφήτη.

Δημοσ.
Καθε δεκαετια εχει τα διαχρονικα της κομματια. Ειδικα στο χωρο του "εντεχνου" ειναι must να "βαφτιζονται" διαχρονικα διαφορα κομματια, αρα εκει θα βρεις αρκετα με την εννοια που εννοεις το "διαχρονικο" αν καταλαβα σωστα.

 

Imo τα διαχρονικα κομματια που γραφτηκαν αυτη τη 10ετια δεν αποτελουνται απο 2 κουπλε και 1 ρεφραιν. Αρα ειναι διαφορετικο ειδος απο μπουζουκια/εντεχνα/ροκ/ποπ/hiphop.

 

hint: Τα πανε πολυ καλα οι Ελληνες καλλιτεχνες της ηλεκτρονικης μουσικης τελευταια. Και δεν εννοω τα ψευτοtrancakia τυπου Last summer.

 

Συμφωνω στα περισσοτερα αλλα αυτο που ειπες για το Last Summer δεν ειναι σωστο.Το κομματι τα σπαει!!!

Δημοσ.
Συμφωνω στα περισσοτερα αλλα αυτο που ειπες για το Last Summer δεν ειναι σωστο.Το κομματι τα σπαει!!!

 

Ελα ρε, εαν θες να ακουσεις trance που να σε ταξιδευουν στα σοβαρα, θα χασεις πασα ιδεα με κοματια τυπου Last Summer.

Αν παλι θες pure beat/bassline σαν να σε κοπανανε με σφυρι στο κεφαλι kai 130+ bpm, παλι υπαρχουν πολυ καλες επιλογες.

 

Κομματια σαν αυτο μου δινουν την εντυπωση οτι φτιαχτηκαν "στο ποδι" για τις αναγκες των καλοκαιρινων club. Δεν υπαρχει δημιουργια ουτε εμπνευση, τελειως επιφανειακη μουσικη.

 

Τωρα αν ηχητικα, στο αυτι του μεσου (μπουζουκακια) Ελληνα, βγαινει καλο αποτελεσμα ειναι αλλο ζητημα. Σιγουρα ομως εχει ημερομηνια ληξης και αυτο.

Δημοσ.
Ελα ρε, εαν θες να ακουσεις trance που να σε ταξιδευουν στα σοβαρα, θα χασεις πασα ιδεα με κοματια τυπου Last Summer.

Αν παλι θες pure beat/bassline σαν να σε κοπανανε με σφυρι στο κεφαλι kai 130+ bpm, παλι υπαρχουν πολυ καλες επιλογες.

 

Κομματια σαν αυτο μου δινουν την εντυπωση οτι φτιαχτηκαν "στο ποδι" για τις αναγκες των καλοκαιρινων club. Δεν υπαρχει δημιουργια ουτε εμπνευση, τελειως επιφανειακη μουσικη.

 

Τωρα αν ηχητικα, στο αυτι βγαινει καλο αποτελεσμα ειναι αλλο ζητημα. Σιγουρα ομως εχει ημερομηνια ληξης και αυτο.

 

Γιατι ρε συ του βαζεις ετικετα?Ο καλλιτεχνης οταν δημιουργει ενα τραγουδι δεν σκεφτεται τι ειδος ειναι.Για clubs ειναι τελειο και γι αυτο μου αρεσει.

Συμφωνω οτι τετοια τραγουδια εχουν ημερομηνια ληξης αλλα δεν σημαινει οτι δεν ειναι ωραιο.Και στην τελικη ο κοσμος κρινει απο το αν ηχητικα βγαινει καλο στο αυτι .

Δημοσ.

 

 

Kοιτα, οταν εχεις γαλουχηθει στην trance με ακουσματα σαν τα παρακατω, τοτε ειναι λιγο δυσκολο να σε εντυπωσιασει το Last Summer, συν οτι παντα θα αναρωτιεσαι γιατι στα club πρεπει να σου spamaroun μονο αυτο και οχι μερικα σαν τα κατωθι. Θα μου πεις οτι ο Ελληνας "μπουζουκακιας"που δεν εχει ανεπτυγμενη μουσικη κριση, ιδιαιτερα στην ξενοφερτη μουσικη, λογικο ειναι να εξτασιαζεται. Αναρωτιεμαι ποσο θοα εξτασιαζοταν αν του πλασαραν και τιποτα ποιοτικοτερο απο αυτο το ειδος μουσικης:

 

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=r0r05IfnGI4[/ame]

 

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=0OWiH34uQ8w[/ame]

 

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=LsaOqAj_sOo[/ame]

 

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=dAJAIxaV7a8[/ame]

 

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=hEttAMPyD88[/ame]

 

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=0BbYwOdUMyw[/ame]

 

 

Δημοσ.
Η τελευταία μουσινή δεκαετία στην Ελλάδα είναι για τα σκουπίδια.

 

Στην αρχή είχαμε τις κλεμμένες επιτυχίες του Φοίβου για την τραγική Βανδή, μετά ξεπρόβαλαν κάτι τραγικές τύπου Πέγκυ Ζήνα, Θεοδωρίδου κτλ, ο ψευτο-ποιοτικός Χατζηγιάννης που και αυτός τραγουδάει κλεμμένα τραγούδια.

 

Την τελευταία πενταετία έχει ξεπροβάλει μια άλλη μόδα. Το ελληνικό βλαχο-rap. Ψευτο-rappers που τραγουδούν (επίσης κλεμμένα) rap τραγούδια, συνήθως συνοδευόμενα απο μια βίζιτα-μοντέλο που μετά απο καιρό βγάζει single και τραγουδάει σε κέντρα.

 

Όχι οτι και στις ΗΠΑ τα πράγματα είναι καλύτερα. Η μουσική βιομηχανία έχει κατακλειστεί απο κάτι Justin Bieber, Miley Cyrus, Lady Gaga κτλ

 

Γενικά η τελευταία μουσική δεκαετία ίσως να είναι η χειρότερη όλων των εποχών.

 

Συμφωνώ.

Θα ήθελα να ξεκίνησω με την κατρακύλα της Λαϊκής Μουσικής.Ότι ξέρουμε από την δεκαετία του 50 και του 60,σήμερα ο όρος "λαϊκός" καθιερώνεται με "Πέγκυ Ζήνα" "Πάνος Κιάμος" "Στυν υγειά της αχάριστης" .Τραγουδιστές που,στους δίσκους τους συμπεριλαβάνουν και την Pop,ξανακαθειερώνοντας τον όρο "Ποπ-λαϊκό".

Εχουν μαζώξει με τα ψευτοτραγούδια τους ύμνους "μίας νύχτας" ή "ενός καλοκαιριού" όλα τα airplay στην Ελλάδα.Εμποροποίηση παντού,από τις φάτσες τους στις αφίσες στην Εγνατία μέχρι στα club στις καφετέριες και στα ....Mad Music Awards.To θέμα των γυναικών δε,να είναι "sexy" ,με αποτέλεσμα 40αρες να κυκλοφορούν με Hot Pants μπροστά από την οθόνη μας και με πιο στητά βυζιά μιας 20χρονης.Οι άντρες από την άλλη,με την βαριά κατά τάλλα λαϊκούρα τους,μας το παίζουν αηδόνια με το χάρισμα του Διονυσίου και άμα πας στο μαγαζί να τους ακούσεις τρομάζεις ο ίδιος από την παραφωνία που βαράει από το μικρόφωνο και τα ηχεία.Συνεντεύξεις παντού,προσωπική ζωή από το γυάλινο κλουβί,γιατί πως πότε παντρεύτηκαν που πήγαν διακοπές και πάντοτε γι'αυτούς "η ζωή είναι ωραία,περνάω καλά" .Αυτό τους μειώνει στα μάτια μου και για μένα δεν είναι τίποτε παραπάνω από ένα έκτρωμα της μουσικής βιομηχανίας (ενίοτε και των τηλεφωνικών επικοινωνιών) που ξεπουλιούνται για λίγη παραπάνω εικόνα στα ΜΜΕ.Ο μουσικός,ο καλλιτέχνης τραγουδιστής,δεν το έχει ανάγκη.Είναι ένα φαινόμενο "αμερικάνικο" που το '90 δεν ήταν τόσο εμφανές.

Το βλάχο ραπ τώρα χααα....Εκτιμούσα τους αληθινούς στίχους ακόμα και των Going Through στο "θέλω να γυρίσω" που μετά έγινε "φίλε,η γκόμενά σου με γουστάρει".Κλασσικός όρος ψευτου-50cent με κάτι μαύρες Chantelle να χορεύουν τον χορό του κόλου.Φαινόμενο του 2000.

Εναλλακτικά η Ελληνική μουσική θα έλεγα "πήγε" περίπατο.Η βιομηχανία "τρώγεται" για να προβάλλουν το "όμορφο" και το "κλισέ" βλέπε Νατάσα Μποφίλιου και Ελεονώρα Ζουγανέλη.Ωστόσο και εδώ δεν ξέρω αν επιτρέπεται ο όρος "εναλλακτικά".Εδώ απλός κλαίμε.

Μείναμε να ακούμε Παπακωνσταντίνου,Πυξ Λαξ, Μπιθικώτση, Μητροπάνο, Κατσίμιχα, πετάμε και έναν Μίκη ενδοιάμεσα με την Δημητριάδη και ονειρευόμαστε με Λοϊζο και Αλεχίου.

Τρώμε στην μάπα τα τιβιshow,νέοι "καλλιτέχνες" με "'ονειρα",να μας τραγουδάνε "ένα βράδυ που βρέχε" και "συννεφιασμένη Κυριακή"¨και "Μάνα μου Ελλάς" για να επιδείξουν το ταλέντο τους.Όπου ΚΑΙ ΕΔΩ,όπως έγραψα και πριν,διαπερνάει στην Ελληνική κουλτούρα η "Αμερικάνικη υποκουλτούρα" κυνηγόντας το όνειρο στο μουράγιο.

 

Όλα αυτά μέσα σε μια δεκαετία.Δημιούργησαν πρότυπα στην νεολαία τύπου"πρέπει να ευρωπαϊθούμε" και ό,τι πιο μοντέρνο τόσο πιο καλό για την μουσική μας κρίση.

Δεν είμαι βέβαια καθ'αυτού ενάντια-όπως άλλωστε είχε πει ο Ζουγάνελης για τον Παπακωνσταντίνου πάνω στην πλάκα "μια ζωή εκεί τα ίδια μίζερος,αφού Κομμουνισμός δεν θάρθει τι θες τώρα" αλλά ο υπερβολισμός με το να εξικειωθούμε με τον μοντερνισμό που παρέμπουν στον εύκολο στίχο και στην τραλαλα μουσική,μου φέρνει εμετό.

Δημοσ.
Συμφωνώ.

Θα ήθελα να ξεκίνησω με την κατρακύλα της Λαϊκής Μουσικής.Ότι ξέρουμε από την δεκαετία του 50 και του 60,σήμερα ο όρος "λαϊκός" καθιερώνεται με "Πέγκυ Ζήνα" "Πάνος Κιάμος" "Στυν υγειά της αχάριστης" .Τραγουδιστές που,στους δίσκους τους συμπεριλαβάνουν και την Pop,ξανακαθειερώνοντας τον όρο "Ποπ-λαϊκό".

Εχουν μαζώξει με τα ψευτοτραγούδια τους ύμνους "μίας νύχτας" ή "ενός καλοκαιριού" όλα τα airplay στην Ελλάδα.Εμποροποίηση παντού,από τις φάτσες τους στις αφίσες στην Εγνατία μέχρι στα club στις καφετέριες και στα ....Mad Music Awards.To θέμα των γυναικών δε,να είναι "sexy" ,με αποτέλεσμα 40αρες να κυκλοφορούν με Hot Pants μπροστά από την οθόνη μας και με πιο στητά βυζιά μιας 20χρονης.Οι άντρες από την άλλη,με την βαριά κατά τάλλα λαϊκούρα τους,μας το παίζουν αηδόνια με το χάρισμα του Διονυσίου και άμα πας στο μαγαζί να τους ακούσεις τρομάζεις ο ίδιος από την παραφωνία που βαράει από το μικρόφωνο και τα ηχεία.Συνεντεύξεις παντού,προσωπική ζωή από το γυάλινο κλουβί,γιατί πως πότε παντρεύτηκαν που πήγαν διακοπές και πάντοτε γι'αυτούς "η ζωή είναι ωραία,περνάω καλά" .Αυτό τους μειώνει στα μάτια μου και για μένα δεν είναι τίποτε παραπάνω από ένα έκτρωμα της μουσικής βιομηχανίας (ενίοτε και των τηλεφωνικών επικοινωνιών) που ξεπουλιούνται για λίγη παραπάνω εικόνα στα ΜΜΕ.Ο μουσικός,ο καλλιτέχνης τραγουδιστής,δεν το έχει ανάγκη.Είναι ένα φαινόμενο "αμερικάνικο" που το '90 δεν ήταν τόσο εμφανές.

Το λαθος σου ειναι οτι σε αυτην την κατηγορια ξεχνας να συμπεριλαβεις και τους αυτοαποκαλουμενους "εντεχνους" και "εντεχνο-ροκ". (ακου ορο που βρηκε ο Ελληνας ροκ, αλλα εντεχνο).

 

Το βλάχο ραπ τώρα χααα....Εκτιμούσα τους αληθινούς στίχους ακόμα και των Going Through στο "θέλω να γυρίσω" που μετά έγινε "φίλε,η γκόμενά σου με γουστάρει".Κλασσικός όρος ψευτου-50cent με κάτι μαύρες Chantelle να χορεύουν τον χορό του κόλου.Φαινόμενο του 2000.

Oι Going Through ποτε δεν ειχαν σχεση με το ραπ, ωστοσο συμφωνω οτι απο το "θελω να γυρισω" που ηταν συμπαθητικο τραγουδι, μεχρι σημερα εχουν ξεπεσει.

 

Και γενικα επειδη ετυχε να προλαβω το Αμερικανικο ραπ στα πολυ καλα του (τελη δεκαετιας 80 και δεκαετια 90), δεν μπορω να δεχθω οτι υπαρχει ελληνικο γκρουπ που παιζει αξιοπρεπες ραπ ;p Οπως και Αμερικανικο ραπ δεν υπαρχει πλεον.

Δημοσ.

Ναι κοίτα,συνηδειτά άφησα τους έντεχνους(η μάλλον αυτούς που ΘΕΛΟΥΝ να αυτοαποκαλούνται έτσι:shifty:) έξω από την κατρακύλα,γιατί δεν τους βλέπω ούτε καν συνεπεύθυνους που μας πλασσάρουν πιο πολύ το μοντέρνο και τον εύκολο στίχο.Ναι μεν κάποιοι με τον καιρό...αλλαξοπίστησαν και προβάλλουν την "καλλιτεχνική" τους φύση με τον Χατζηγιάννη τον Κοργιαλά και τον ...Ζακ,αλλά δεν τους θεωρώ κύριο μέλημα και πρόβλημα στην μουσική...έντεχνο ροκ πρώτη φορά το ακούω :lol:

 

Ε ναι άλλες διαστάσεις το ραπ την δεκαετία του 90 και άλλο σήμερα.Μουσικά και από στίχους :shifty:

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...