Προς το περιεχόμενο

Κόλλησα με Vstrom


filarakh

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
μια χαρα ειναι κ για ταξιδια,ξερω τι λεω!!!!
+1000 :-(:-( (τι άλλο θα διαβάσουμε.. )

 

---------- Προσθήκη στις 22:49 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 22:46 ----------

 

τοχω πει και θα το ξαναπω οχι πολλα γκαζια αποτομα ξεκινα απο τα 250 μαθε σωστα και αν παρεις το gsxr βολτα δεν θα το πας θα σε παει! σκεψου και η αποφαση δικια σου απο μενα καλοριζικος
+1000 :-(:-(
  • Απαντ. 31
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

ΠΑΙΔΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ!!! Συμφωνώ με όλους και πραγματικά είναι πολύ χρήσιμα για έμενα αυτά που λέτε. Όντως το ένα με το άλλο δεν έχει καμία σχέση ούτε στην εμφάνιση και το στήσιμό άλλα ούτε και στον τρόπο οδήγησης. Δεν θα πλακωθώ στις βόλτες με την gsxr ώστε να το συνωθήσω αλλά μόνο για να μπω λίγο στο πνεύμα της οδήγηση και πάντα στο program C . Άλλωστε η gsxr είναι Τέλεια αλλά όχι για εμένα. :-) Όντως lef50 δεν θα το πάω θα με πάει αν πάω να πλακωθώ με αυτό. Οκ θα με καθοδηγεί και λίγο ο brother. BOYΔΕΣ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Δημοσ.
+1000 :-(:-( (τι άλλο θα διαβάσουμε.. )

για πες.

το "τι άλλο θα διαβάσουμε" πήγαινε σε αυτόν που απάντησες.

Είχες ποτέ φανταστεί πως θα διαβάσεις ό,τι ένα v2 μοτέρ (και ειδικά το συγκεκριμένο) μπορεί να κώλωνε να κάνει το γύρο της Ευρώπης λόγου χάρη;

Δημοσ.
το "τι άλλο θα διαβάσουμε" πήγαινε σε αυτόν που απάντησες.

Επειδή προφανώς δεν κατάλαβες τι είπα.

Δεν είπα ότι το vstrom δεν είναι καλό για ταξίδια.

Είπα ότι το να είναι δικύλινδρο το μηχανάκι δεν είναι + στον ταξιδιωτικό του χαρακτήρα, καθώς όσο περισσότεροι κύλινδροι τόσο πιο ομαλό γκάζι και λιγότεροι κραδασμοί. Ότι και να λες το τετρακίλυνδρο φυσάααει, το δικύλινδρο καλό αλλά είναι για λίγο από όλα και το μονοκύλινδρο ταξιδεύει χειρότερα και από ποδήλατο.

Thats all. Αυτό ενοούσα και μάλλον κατάλαβες λάθος στην προσπάθεια σου να παινέψεις το 1000ρι στρώμα σου.

Δημοσ.
Επειδή προφανώς δεν κατάλαβες τι είπα.

Δεν είπα ότι το vstrom δεν είναι καλό για ταξίδια.

Είπα ότι το να είναι δικύλινδρο το μηχανάκι δεν είναι + στον ταξιδιωτικό του χαρακτήρα, καθώς όσο περισσότεροι κύλινδροι τόσο πιο ομαλό γκάζι και λιγότεροι κραδασμοί. Ότι και να λες το τετρακίλυνδρο φυσάααει, το δικύλινδρο καλό αλλά είναι για λίγο από όλα και το μονοκύλινδρο ταξιδεύει χειρότερα και από ποδήλατο.

Thats all. Αυτό ενοούσα και μάλλον κατάλαβες λάθος στην προσπάθεια σου να παινέψεις το 1000ρι στρώμα σου.

 

ναι αλλα σχεδον ολα τα τετρακυλινδρα δεν εχουν φερινγκ κ η σταση του σωματος δεν ειναι η καλητερη για μεγαλα ταξιδια.σιγουρα το τετρακυλινδρο εχει πιο ομαλο γκαζι(υποθετω)το οποιο ομως φανταζομαι δεν εχει τις ιδιες ροπες στα χαμηλα οπως ενα δικυληνδρο!τα λεω καλα?επισεις ειναι κ το tiger 1050 τρικυληνδρο,τοχει ενας φιλος μου,τοχω οδηγησει κ απλα ειναι απιστευτο μηχανακι αλλα ξεφευγει στην τιμη κ δεν ειναι ιαπωνας.κ θα διαφωνησω σαυτο που λες οτι το vstrom δεν εχει ταξιδιωτικο χαρακτηρα.γνωμη μου ετσι!!!!!

Δημοσ.

Teaser, με όλο το σεβασμό..πρέπει να σου πω πως είσαι άσχετος από μοτοσικλέτες ή τουλάχιστον ημιμαθής!!

 

Από εκεί και πέρα, το τελευταίο που έχω όρεξη να κάνω αυτή την εποχή είναι να παινέψω το μηχανάκι μου.. Έχω αλλάξει 5 των 1000+cc (και μη σου πω καλύτερα πόσα κάτω των 1000) οπότε όπως καταλαβαίνεις, για μένα το V-strom είναι απλά άλλη μια μοτοσικλέτα. (οικογενειακού τύπου αν θες. :lol: )

 

 

AnatoliGR ωραίο το Tiger. Ειδικά άμα φορά και τίποτα Remus.. λουκούμι!!

Δημοσ.
Teaser, με όλο το σεβασμό..πρέπει να σου πω πως είσαι άσχετος από μοτοσικλέτες ή τουλάχιστον ημιμαθής!!

 

Από εκεί και πέρα, το τελευταίο που έχω όρεξη να κάνω αυτή την εποχή είναι να παινέψω το μηχανάκι μου.. Έχω αλλάξει 5 των 1000+cc (και μη σου πω καλύτερα πόσα κάτω των 1000) οπότε όπως καταλαβαίνεις, για μένα το V-strom είναι απλά άλλη μια μοτοσικλέτα. (οικογενειακού τύπου αν θες. :lol: )

 

 

AnatoliGR ωραίο το Tiger. Ειδικά άμα φορά και τίποτα Remus.. λουκούμι!!

 

τοχεις δει σε ασπρο?το tiger.σκετη κ@@@ ειναι!!!!καταμαυρο μοτερ.το ξερεις οτι φοραει τα ιδια λαστηχα με το r6???ο φιλος μου τοχει σε χρυσαφι(ετσι κ ετσι)κ τουχει βαλει remus,πολυ ωραιος ηχος το τρικυληνδρο!!!!

Δημοσ.

1000 μπορεις να εξηγξσεις γιατι δεν ξερει ο teaser απο μηχανακια? Δεν υποστηριζω κανεναν, απλα αναφερεις κατι χωρις να το εξηγεις

Δημοσ.
1000 μπορεις να εξηγξσεις γιατι δεν ξερει ο teaser απο μηχανακια? Δεν υποστηριζω κανεναν, απλα αναφερεις κατι χωρις να το εξηγεις

 

ουτε εγω υποστηριζω κανεναν αλλα οταν ο teaser ειπε οτι το vstrom δεν ειναι του ταξιδιου μαλλον δεν την εχει οδηγησει κ το ειπε.τωρα ο 1000 το παρακανε με την φραση που ειπε.τεσπα αυριο δευτερα κ τελειωσε η αδεια μου.δουλεια απο αυριο.:mad::mad::mad:

Δημοσ.

Ταξιδι μπορει να παει οποιαδηποτε μηχανη αρκει να αντεχει ο πισινος του καθενος.

 

Απο εκει και περα ο καθενας επιλεγει τι του αρεσει για ταξιδι.. Αν δεν βαζουμε σε καποια πραγματα τιτλους θα ηταν καλυτερα και δεν θα τσακονωμασταν

 

Εγω θελω ενα vstrom να πηγαινω για τσιγαρα, την βρισκω ρε παιδι μου. Ο αλλος ειναι χαρουμενος πηγαινοντας ταξιδι με ενα sh300, οτι γουσταρει κανει ο καθενας

Δημοσ.

Πολύ καλή επιλογή το Vstrom, αλλά 60-70 άλογα που παίζουν τα 650 είναι πολλά για 1ο μηχανάκι.

Προτείνω να ξεκινήσεις από 20-30 άλογα.

 

 

 

/sc

Δημοσ.
Teaser, με όλο το σεβασμό..πρέπει να σου πω πως είσαι άσχετος από μοτοσικλέτες ή τουλάχιστον ημιμαθής!!

 

Από εκεί και πέρα, το τελευταίο που έχω όρεξη να κάνω αυτή την εποχή είναι να παινέψω το μηχανάκι μου.. Έχω αλλάξει 5 των 1000+cc (και μη σου πω καλύτερα πόσα κάτω των 1000) οπότε όπως καταλαβαίνεις, για μένα το V-strom είναι απλά άλλη μια μοτοσικλέτα. (οικογενειακού τύπου αν θες. :lol: )

Εγώ σου εκφράζω μια άποψη με επιχειρήματα που θεωρώ ότι στέκουν ενώ εσύ αντί να πεις την δική σου γνώμη και να μου τα αντικρούσεις λες "είσαι άσχετος ή ημιμαθής", "οδηγώ 1450 μοτοσυκλέτες"

 

Ωραία, εντάξει, με έπεισες.

ουτε εγω υποστηριζω κανεναν αλλα οταν ο teaser ειπε οτι το vstrom δεν ειναι του ταξιδιου μαλλον δεν την εχει οδηγησει κ το ειπε.τωρα ο 1000 το παρακανε με την φραση που ειπε.τεσπα αυριο δευτερα κ τελειωσε η αδεια μου.δουλεια απο αυριο.:mad::mad::mad:

Φίλε AnatoliGR δεν είπα ότι η vstrom δεν είναι του ταξιδιού. Είπα αυτό και αναφερόμουν στους κυλίνδρους και όχι σε μάρκες. Δεν μπορώ να μιλήσω πιο ελληνικά.

Δημοσ.
Ταξιδι μπορει να παει οποιαδηποτε μηχανη αρκει να αντεχει ο πισινος του καθενος.

 

Απο εκει και περα ο καθενας επιλεγει τι του αρεσει για ταξιδι.. Αν δεν βαζουμε σε καποια πραγματα τιτλους θα ηταν καλυτερα και δεν θα τσακονωμασταν

 

Εγω θελω ενα vstrom να πηγαινω για τσιγαρα, την βρισκω ρε παιδι μου. Ο αλλος ειναι χαρουμενος πηγαινοντας ταξιδι με ενα sh300, οτι γουσταρει κανει ο καθενας

 

ασε φιλε οταν ειχα το χτ 600 μονοκυληνδρο ετσι,εκανα την λλκια κ πηγα Βολο δικαβαλο(78kg+46kg)ακομα ποναει ο πισινος μου κ της κοπελας :-D τι να κανουμε,αυτο ειχα τοτε!!!παντως ηταν σκυλι στην πολη.το καλοκαιρι ομως τα ποδια μου ψινονταν απο το αεροψηκτο.

teaser φιλε αν σε προσβαλα sorry κουβεντα κανουμε.απλα πιστευω το δικυληνδρο ειναι οτι καλυτερο για την ελλαδα.βασικα αυτο ειπες στην αρχη (Το δικίλυνδρο το λες καλό για ταξίδια; Όσο περισσότεροι κίλυνδροι τόσο πιο καλό για ταξίδι το μηχάνιο.)

Δημοσ.

teaser φιλε αν σε προσβαλα sorry κουβεντα κανουμε.απλα πιστευω το δικυληνδρο ειναι οτι καλυτερο για την ελλαδα.βασικα αυτο ειπες στην αρχη (Το δικίλυνδρο το λες καλό για ταξίδια; Όσο περισσότεροι κίλυνδροι τόσο πιο καλό για ταξίδι το μηχάνιο.)

Κανένα πρόβλημα AnatoliGR δεν με προσέβαλλες.

Όσον αφορά το "Το δικίλυνδρο το λες καλό για ταξίδια; Όσο περισσότεροι κίλυνδροι τόσο πιο καλό για ταξίδι το μηχάνιο" θέλω να πω ότι αν ο σκοπός σου είναι να πηγαίνεις ταξίδια και έχεις δύο επιλογές,

Α = χκύλινδρο (x < 4)

και

Β = 4κύλινδρο

θα ταξιδεψεις πιο άνετα και πιο ήρεμα με το Β.

Δηλαδή επιχειρηματολογώντας για μια μηχανή για το πόσο καλή είναι στα ταξίδια μπορείς να πεις τα πάντα, ότι έχει καλές αναρτήσεις, είναι σταθερή, φορτώνεται σαν μουλάρι...αλλά ότι είναι δικύλινδρο?

Εκεί διαφώνησα.

Τσακωθήκαμε χωρίς λόγο και αν ήξερα ότι θα γινόταν τέτοια παρεξήγηση δεν θα αναφερόμουν καν στους μπαγάσες τους κυλίνδρους!:-)

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...