papajo_r Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2010 ` Το γιατί να μην έχουμε (ή μάλλον το γιατί δεν έχουμε, έτσι προτιμώ να το λέω εγώ) Το απάντησα πιο πάνω με της ρητορικές ερωτήσεις που παρέθεσα.. 1, δεν έχουν όλα τα κινητά ίδιες μπαταρίες = άλλες προδιαγραφές φόρτισης κτλ = χρίζεται άλλος φορτιστής. 2. δεν έχουν όλες οι χώρες ίδια παροχή ρεύματος Πχ Ελλάδα Αγγλία.. αν πας να βάλεις οιονδήποτε φορτιστή και γενικότερα φις που μπαίνει σε μπριζα της Ελλάδας δεν θα μπαίνει σε μπριζα της Αγγλίας γιατί πολύ άπλα έχει διαφορετικό σχεδιασμό (και διαφορά στην παροχή του ρεύματος) = εκ τον πραγμάτων για να έχουμε κοινούς φορτιστές κάποιες χώρες πρέπει να αλλάξουν το πρότυπο που έχουν για τις μπριζες τους... = απίθανο 3. Οι υπάρχοντες φορτιστές είναι πολύ φτηνοί στην παραγωγή τους. Για να έχουμε κοινούς φορτιστές δεν φτάνει να σχεδιάσουμε απλά το πως να είναι ο φορτιστής αλλά πρέπει ναεπανασχεδιάσουμε την αρχιτεκτονική του κάθε μοντέλου κάθε μάρκας έτσι ώστε να μπορεί να τροφοδοτείτε από το νέο κοινό πρότυπο.... σχεδίαση = ερεύνα = επένδυση = λεφτά που δίνει η εταιρία και που τελικά θα τα επωμιστεί ο τελικός καταναλωτής... είτε άμεσα είτε έμμεσα... έξαλλου υπάρχουν και οι USB φορτιστές αν θέλεις να κάνεις αυτό με τους φίλους σου όπως είπες. Τέλος θα κάνει ευκολότερη την ζωή των μαυραγοριτών μιας και θα μπορούν να εισάγουν κινητά από κίνα Αγγλία Αμερική χωρίς να πονοκεφαλιάζουν για την αγορά συμβατού φορτιστή και το πως θα τον τοποθετήσουν μέσα στην συσκευασία χωρίς να την χαλάσουν.
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2010 Moderators Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2010 Πλεον ομως η συντριπτικη πλειονοτητα των κινητων φορτιζει με 5V DC. Και να μην φορτιζουν ΟΛΑ, μπορουν να τα κανουν να φορτιζουν με αυτο το ρευμα. Τωρα προφανως ενα με ασπρομαυρη οθονη μιας γραμμης θα χρειαζεται λιγοτερη ωρα φορτιση απο ενα με 3,5" οθονη αφης, wifi κτλ. Αλλα η ωρα φορτισης μπορει να διαφερει ενω παραλληλα να ειναι ολοι οι φορτιστες κοινοι.
papajo_r Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2010 Εσύ μιλάς μόνο για το output το ρεύμα δηλαδή που “στέλνει” ο φορτιστής στην μπαταρία Αλλά αυτό που παρέλειψες είναι το input Δηλαδή το ρεύμα που “παίρνει” ο φορτιστής από την μπριζα οπότε άλλα σπλάχνα θέλει ένας φορτιστής της Αμερικής της Αγγλίας της Ελλάδας κτλ. Τέλος στο output σημασία δεν παίζει να είναι 5V συνεχές μόνο αλλά και τα mA τα οποία διαφέρουν καμιά φορά και τα οποία αν δεν συμφωνούν με τα πρότυπα της εκάστοτε μπαταρίας μπορούν (σε καθημερινή χρήση) να μειώσουν την απόδοση της ή ακόμη να την καταστρέψουν…. προσοχή όμως εγώ δεν λέω ότι πρακτικά δεν γίνεται να εφαρμοστεί το πρότυπο των κοινών φορτιστών.. Αυτό που λέω είναι ότι οι εταιρίες δεν πρόκειται να ξοδέψουν λεφτά και κόπο για να το κάνουν…. Γιατί πολύ απλά μια χαρά δουλεύουν τα πράγματα όπως έχουν τώρα…
PCharon Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2010 Δηλαδή το ρεύμα που “παίρνει” ο φορτιστής από την μπριζα οπότε άλλα σπλάχνα θέλει ένας φορτιστής της Αμερικής της Αγγλίας της Ελλάδας κτλ. Δεν υπάρχει πρόβλημα με αυτό, μπορούν μια χαρά να φτιαχτούν κυκλώματα που δουλεύουν σωστά από 110~240V είσοδο (ήδη υπάρχουν πάμπολες τέτοιες υλοποιήσεις, πιθανόν ήδη να έχεις κάτι τέτοιο και να μην το έχεις προσέξει). Τέλος στο output σημασία δεν παίζει να είναι 5V συνεχές μόνο αλλά και τα mA τα οποία διαφέρουν καμιά φορά και τα οποία αν δεν συμφωνούν με τα πρότυπα της εκάστοτε μπαταρίας μπορούν (σε καθημερινή χρήση) να μειώσουν την απόδοση της ή ακόμη να την καταστρέψουν…. Δεν υπάρχει πρόβλημα ούτε με αυτό. Καταρχάς μιλάμε πια για στοιχεία ίδιου τύπου (LiPol) που δεν έχουν και πολύ ανάγκη και αν πχ το όριο ασφαλούς φόρτισης είναι 1Α, τότε με οτιδήποτε παρακάτω όλες οι μπαταρίες είναι ΟΚ.
papajo_r Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2010 Μα δεν είπα ποτέ ότι υπάρχει πρόβλημα… απλά είπα ότι δεν πρόκειται να μπουνε στον κόπο να κάνουν αυτές τις μετατροπές… Ξεχνάτε ότι μιλάμε για εταιρίες.. δηλαδή για υπάρξεις που έχουν παρόν και προμελετημένο μέλλον για τουλάχιστον 5 χρόνια… Δεν είναι το θέμα αν εγώ ή εσύ ή ο μαστροδημος ή ο καθηγητής ηλεκτρολογίας μπορεί να κάνει έναν τέτοιο φορτιστή στο εργαστήριο του… φυσικά και μπορεί… Το θέμα είναι αν οι εταιρίες θέλουν να αλλάξουν την γραμμή τους στα σχέδια που έχουν ήδη κάνει έως πχ το 2015 και αν θέλουν να λάβουν το οικονομικό ρίσκο… γιατί αν μπορούν να βγάλουν έστω και 1$ παραπάνω από το ήδη υπάρχον καθεστώς πίστεψε με δεν θα το αλλάξουν… Είναι πολλά στην μέση για να γίνει μια τέτοια αλλαγή… (όπως πχ το προβλημα τον μαυραγοτητων κτλ ) το αν μπορεί να κατασκευαστεί ένας τέτοιος φορτιστής (που μπορεί δεν αντιλέγω και μάλιστα εύκολα) είναι το τελευταίο πρόβλημα που τους νοιάζει…
antonl Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2010 Εγώ δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο να έχουμε φορτιστή κοινό;; [...] Αυτή τη στιγμή έχω 6-7 φορτιστές σ ένα συρτάρι (χωρίς να υπάρχουν πλέον όλα τα κινητά στα οποία αντιστοιχούν). Θα ήταν πιο βολικό/οικολογικό/οικονομικό να είχα μόνο έναν που να κάνει για όλα. Νομίζω πως αναφέρεται αυτός ο λόγος παραπάνω...
PCharon Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2010 Μα δεν είπα ποτέ ότι υπάρχει πρόβλημα… απλά είπα ότι δεν πρόκειται να μπουνε στον κόπο να κάνουν αυτές τις μετατροπές… Δεν είναι το θέμα αν εγώ ή εσύ ή ο μαστροδημος ή ο καθηγητής ηλεκτρολογίας μπορεί να κάνει έναν τέτοιο φορτιστή στο εργαστήριο του… φυσικά και μπορεί… Δεν είναι θέμα "μαστροδήμου", είναι πολύ απλά τα πράγματα με τους φορτιστές και τις μπαταρίες, δεν είναι ούτε κάτι καινούργιο ούτε εξωγήινη τεχνολογία. Απλά θα σχεδιάσουν κάτι με κοινό βύσμα/τάση/μέγιστο ρεύμα εισόδου που θα κουμπώνει παντού και θα τελειώσει το παραμύθι. Μη ξεχνάς πως αυτό που συνδέουμε στα κινητά κτλ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΟΡΤΙΣΤΗΣ, είναι απλά ένας μετασχηματιστής. Τα κυκλώματα φόρτισης βρίσκονται μέσα στις συσκευές. Μιλάμε δηλαδή για κάτι ακόμα πιο απλό, ουσιαστικά για κοινό βύσμα. Μια συνεννόηση θέλει... Ξεχνάτε ότι μιλάμε για εταιρίες.. δηλαδή για υπάρξεις που έχουν παρόν και προμελετημένο μέλλον για τουλάχιστον 5 χρόνια… Άμα το ξέρεις εσύ αυτό, εγώ δεν το ξέρω, τί να σου πω.
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2010 Moderators Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2010 Τέλος στο output σημασία δεν παίζει να είναι 5V συνεχές μόνο αλλά και τα mA τα οποία διαφέρουν καμιά φορά και τα οποία αν δεν συμφωνούν με τα πρότυπα της εκάστοτε μπαταρίας μπορούν (σε καθημερινή χρήση) να μειώσουν την απόδοση της ή ακόμη να την καταστρέψουν…. Αν εχουμε εναν φορτιστη με 250mA @ +5VDC τοτε μπορει στο απλο κινητο να χρειαστει 60 λεπτα φορτιση και στο "συνθετο" να χρειαστει 150 λεπτα. Δεκτον. Αν εχουμε εναν με 350mA, τοτε οι χρονοι και των δυο θα πεσουν. Σε καθε περιπτωση τα βγαζουμε απο τον φορτιστη οταν ολοκληρωθει η φορτιση (αν και πλεον σημερα οταν ολοκληρωθει η φορτιση, απλα το κινητο σταματαει να προσπαθει να φορτισει και αλλο, καταστρεφοντας τη μπαταρια του). Δεν βλεπω κατι μεμπτο πουθενα... Τωρα αν εχουμε εναν με 20Α @ 5v, τοτε προφανως το κυκλωμα φορτισης που βρισκεται μεσα στο κινητο, θα "τραβηξει" οσο ρευμα χρειαζεται μεχρι καποιο οριο, προφανως κατω απο τα 20Α.
TwitterLover Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2010 1) Δηλαδη στο κουτι του κινητου θα μου δινουν ενα φορτιστη που απλα δεν θα "κανει" στο κινητο μου??? 2) ΝΑ ΔΩ ΤΗΝ APPLE ΝΑ ΑΦΗΣΕΙ ΤΟΝ ΨΩΝΙΣΜΟ ΤΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΟΙΝΟ ΦΟΡΤΙΣΤΗ ΜΕ ΑΛΛΕΣ 500 ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΣ ΤΡΕΛΑΘΩ!!! :lol:
stivi1981 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2010 το nokia c7 που μολις κυκλοφορησε εχει τον κλασσικο φορτιστη της νοκια με το μικρο καρφακι... ωραια συμφωνια υπογραψανε... τα συμπερασματα δικα σας
aquasonic Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2010 ` Το γιατί να μην έχουμε (ή μάλλον το γιατί δεν έχουμε, έτσι προτιμώ να το λέω εγώ) Το απάντησα πιο πάνω με της ρητορικές ερωτήσεις που παρέθεσα.. Οι οποιες απαντουνται με ελαχιστη γνωση ηλεκτρονικων 1, δεν έχουν όλα τα κινητά ίδιες μπαταρίες = άλλες προδιαγραφές φόρτισης κτλ = χρίζεται άλλος φορτιστής. Li-ion & Li-po εχουν ιδιο συστημα φορτισης. Νικελιου εχει πεθανει εδω και χρονια. 2. δεν έχουν όλες οι χώρες ίδια παροχή ρεύματος Πχ Ελλάδα Αγγλία.. αν πας να βάλεις οιονδήποτε φορτιστή και γενικότερα φις που μπαίνει σε μπριζα της Ελλάδας δεν θα μπαίνει σε μπριζα της Αγγλίας γιατί πολύ άπλα έχει διαφορετικό σχεδιασμό (και διαφορά στην παροχή του ρεύματος) = εκ τον πραγμάτων για να έχουμε κοινούς φορτιστές κάποιες χώρες πρέπει να αλλάξουν το πρότυπο που έχουν για τις μπριζες τους... = απίθανο ολοι οι φορτιστες ειναι 110/220, οσοι δεν ειναι ειναι για πεταμα και επισης το βυσμα αλλαζει με ανταπτορα στο κοντικο μαγαζι ηλεκτρολογικων της γειτονιας σου. Ετσι και αλλιως το ιδιο δεν κανεις και τωρα? [quote} 3. Οι υπάρχοντες φορτιστές είναι πολύ φτηνοί στην παραγωγή τους. Για να έχουμε κοινούς φορτιστές δεν φτάνει να σχεδιάσουμε απλά το πως να είναι ο φορτιστής αλλά πρέπει ναεπανασχεδιάσουμε την αρχιτεκτονική του κάθε μοντέλου κάθε μάρκας έτσι ώστε να μπορεί να τροφοδοτείτε από το νέο κοινό πρότυπο.... σχεδίαση = ερεύνα = επένδυση = λεφτά που δίνει η εταιρία και που τελικά θα τα επωμιστεί ο τελικός καταναλωτής... είτε άμεσα είτε έμμεσα... έξαλλου υπάρχουν και οι USB φορτιστές αν θέλεις να κάνεις αυτό με τους φίλους σου όπως είπες. Ολα τα κινητα περνουν εισοδο 5VDC, μιας και τοσα χρονια απο παραλληλη και usb τοσα περναν στην συνδεση τους. Ολα τα κινητα εχουν διοδο εισοδου στην φορτιση των 5V. Για αυτο και τοσα χρονια υπαρχουν universal chargers χωρις προβλημα. Συνεπως ειναι ηδη σχεδιασμενο. Τέλος θα κάνει ευκολότερη την ζωή των μαυραγοριτών μιας και θα μπορούν να εισάγουν κινητά από κίνα Αγγλία Αμερική χωρίς να πονοκεφαλιάζουν για την αγορά συμβατού φορτιστή και το πως θα τον τοποθετήσουν μέσα στην συσκευασία χωρίς να την χαλάσουν. Λεγεται IMEI και ρουφιανευει πολλα. Αυτο που λες το κανουν ηδη και δεν εχουν κανενα προβλημα. Μονος σου ειπες οτι κοστιζει ψυχουλα ο φορτιστης. Και για να απαντησω και σε κατι ακομα, Το καθε κινητο ελεγχει την φορτιση, ο φορτιστης ειναι ενα απλο τροφοδοτικο. Το κινητο εχει ενα κυκλωμα το οποιο φροντιζει να παρεχει μια προκαθορισμενη ποσοτητα ρευματος και τασης στην μπαταρια, ασχετα με το τι δινει ο φορτιστης. Συνεπως και 800watt να δινει στην 5βολτη δεν εχει κανενα προβλημα. Το μονο προβλημα ειναι λιγοτερα mA που απλα μπορει να πεσει η ασφαλεια του φορτιστη. 1Α φορτιστης ειναι μια χαρα ικανοποιητικος, δεδομενου οτι τοσα δινει και η usb του υπολογιστη.
hastalamuerte Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2010 Θα γίνουν και οι φορτιστές όπως τους αναπτήρες.... Ο ένας θα παίρνει τον φορτιστή του άλλου δεν θα τον γυρίζει ποτέ και στο τέλος θα μαζεύει καμιά δεκαπενταριά ίδιους χωρίς να γνωρίζει τον ιδιοκτήτη του καθενός. Άντε βρες άκρη μετά, ενώ τώρα με τις διαφορετικές μάρκες τα πράγματα όπως και να χει είναι πιο συγκεκριμένα!
cb_papi Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2010 Θα γίνουν και οι φορτιστές όπως τους αναπτήρες....Ο ένας θα παίρνει τον φορτιστή του άλλου δεν θα τον γυρίζει ποτέ και στο τέλος θα μαζεύει καμιά δεκαπενταριά ίδιους χωρίς να γνωρίζει τον ιδιοκτήτη του καθενός. Άντε βρες άκρη μετά, ενώ τώρα με τις διαφορετικές μάρκες τα πράγματα όπως και να χει είναι πιο συγκεκριμένα! Πες μου ειλικρινά.. Πιστεύεις πως αυτό είναι σοβαρό επιχείρημα;;
antonl Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2010 Πες μου ειλικρινά.. Πιστεύεις πως αυτό είναι σοβαρό επιχείρημα;; fixed
ca6mio Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2010 Μήπως τελικά δεν θα είναι κοινός ο φορτιστής αλλα μόνο το βύσμα που συνδέεται στο κινητό; Και όσο για αυτό που ειπώθηκε για τις μπριζες στην Αγγλια δεν είναι κάτι διαφορετικό. Μπορει να μην εχουν σουκο αλλα και εκει είναι 220V. Aσχετα αν χρησιμοποιουν υποχρεωτικά φις με γείωση και ασφάλεια καθώς και μπριζες τοιχου που ασφαλίζουν οταν δεν ειναι κάτι συνδεδεμενο ωστε να αποτρέπουν ατυχήματα...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα