Προς το περιεχόμενο

Torchlight II


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μιά σημαντική διαφορά από το Torchlight 1, που θα πρέπει να επισυμανθεί, είναι ότι το Damage του χαρακτήρα, καθορίζεται από το Strength, τόσο στους melee, όσο και στους ranged χαρακτήρες.

 

Ζηλέψανε από το Legends of Grimrock :huh:

  • Απαντ. 454
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Δεν έχω να προσθέσω πολλά σε αυτά που πολύ σωστά έγραψε ο Greygore, παρά μόνο τα εξής 2 πραγματάκια:

α) οι εξωτερικές πίστες (όχι μέσα στα dungeons) δηλαδή ήταν ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ακόμα και από τα πρώτα level. Έχουμε συνηθίσει οι πρώτες "διαδρομές" μας να είναι σύντομες ώστε να δίνουν την αίσθηση της γρήγορης προόδου στο παιχνίδι αλλά και να μας φτάνουν και τα μπουκαλάκια :) Δεν παραπονιέμαι, απλά επισημαίνω.

β) το πρώτο dungeon που μπήκα ήταν... ευχάριστο σοκ. Θα το θυμάμαι καιρό καθώς δεν ήμουν προετοιμασμένος για τη δυσκολία!!! Έπαιζα Vanquisher στο Veteran επίπεδο δυσκολίας... Τα τέρατα είναι πολυάριθμα και σε κοντινές ομάδες, έχουν ήδη από το επίπεδο αυτό resistances και ειδικές επιθέσεις (stun, shock, teleport, etc) και γενικά βρίσκεσαι διαρκώς στη τσίτα. Μ'άρεσε απλά δεν το περίμενα ^^

 

Σε κάτι που έγραψε ο Panther: δεν είμαι σίγουρος 100% (θα το τσεκάρω) αλλά νομίζω ότι τα στατιστικά που δίνει τώρα το παιχνίδι (τα βλέπεις πατώντας το "J") είναι πολύ πιο αναλυτικά από αυτά που είχε το 1ο. Δεν είμαι number freak αλλά παρόλαυτα εντυπωσιάστηκα.

 

Κάτι τελευταίο: σε όσους έλεγαν (το διάβαζα συχνά τον τελευταίο 1 χρόνο) ότι το TL2 είναι πιο 'φυσικός' διάδοχος του D2 από ότι το ίδιο το D3 απαντάω ότι φυσικά σφάλλουν. Έχοντας παίξει ισόποσα και τα 2 (περίπου 4 ώρες, ξέρω ότι δεν είναι πολύ αλλά αρκεί για να σχηματίσω άποψη στο θέμα αυτό τουλάχιστον) μπορώ να διαφωνήσω. Σαφώς το D3 διαφέρει αρκετά από το 2 αλλά όχι τόσο που να το κάνει διαφορετικό παιχνίδι. Το feeling είναι εκεί... Το TL2 από την άλλη είναι πιο κοντά στο Mythos για όσους το είχαν παίξει (των ίδιων δημιουργών, btw) παρά στο Diablo. Είναι πιο ζωηρόχρωμο και πιο γενικού ενδιαφέροντος θα έλεγα. Παρά τη μουσική του Uelmen που -παιχνιδιάρικα πιστεύω, σα να σου κλείνει το μάτι- έχει συμπεριλάβει μοτίβα από το αρχικό Diablo στα tracks του soundtrack του TL2.

Δημοσ.

βασικά στα στατιστικά, το Torchlight 2 χρησιμοποιεί διαφορετικά τα stats όσον αφορά το αποτέλεσμά τους.

 

Strength - Increases weapon damage and critical strike damage for both melee and ranged weapons.

Dexterity - Increase critical strike chance, dodge chance and fumble recovery (you can fumble attacks, which reduces their damage, this reduces the damage reduction of fumbling).

Focus - Increases maximum mana, elemental damage and execute chance (the chance to hit with both weapons whilst dual wielding).

Vitality - Increases maximum health, maximum armour and block chance.

 

Γενικά βρίσκω πάρα πολύ ενδιαφέρον το παραπάνω σύστημα.

 

Επίσης μία ενδιαφέρουσα σύγκριση Diablo 3 και Torchlight 2:

http://www.rockpapershotgun.com/forums/showthread.php?4960-Torchlight-2-vs-Diablo-3-Discussion-Thread

 

Πάντως, σε όλα τα sites που δημοσιεύσαν previews, ένα είναι το πιό κοινό τους στοιχείο:

 

Ότι το Torchlight 2 βρίσκεται άξια δίπλα-δίπλα στο D3 (πολλοί από μέσα τους το προτιμούν από το D3, αλλά είναι κότες να το πούν :X ).

Δημοσ.

Δεν λέω για τα Attributes αλλά για το αποτέλεσμα που έχουν αυτά σε συνδυασμό με το gear σου στα Στατιστικά σου ("J") : crit chance, block chance, resistances, κλπ κλπ.

 

Παρεπιπτόντως με μπέρδεψε (δεν θα πω ακόμα δυσαρέστησε...) το σύστημα Attributes που χρησιμοποιούν γιατί με ανάγκασε να 'σκορπίσω' τους πόντους μου (5 ανά λέβελ) σχεδον σε όλα τους!

Παράδειγμα: ο Vanquisher (Ranger, ας πούμε) χρειάζεται προφανώς DΕΧ το οποίο όμως δεν αυξάνει το damage του οπότε πρέπει να βάλει πόντους και στο STR - κάτι που δεν συνηθίζεται στα RPG. Επιπλέον το FOCUS ενώ εκ πρώτης φαίνεται να απευθύνεται σε casters (ΜΡ κλπ) επηρεάζει και το dual-wielding οπότε, λόγω έλλειψης πόντων, στερεί από τον Vanquisher την δυνατότητα να χρησιμοποιεί τέτοια όπλα. Εκτός κι αν αποφασίσει κάποιος να πάει προς το melee και δώσει πόντους στο Focus αντί στο DEX. Έτσι όμως θα χάσει crit chance & dodge chance... Και φυσικά, μιας και όσα ρούχα βρήκα για τον χαρακτήρα μου στερούνταν (σημαντικού) +Health και δεν βρήκα καμμία πέτρα με τέτοιο stat, είναι κάποιος αναγκασμένος να χώσει πόντους ΚΑΙ στο VIT !!!

 

Δεν έπαιξα ακόμα κάποιον άλλον χαρακτήρα (θα δοκιμάσω σήμερα είτε Embermage είτε Engineer), όμως πιστεύω ότι είναι σημαντικό να μετατοπίσουν το ranged damage stat στην DEX από το STR που βρίσκεται τώρα.

Δημοσ.

Βρηκα το προβλημα του preorder. Ξεχασα να γυρισω τον τοπο διαμονης μου σε Κυπρος και προφανως υπηρχε θεμα στον ελεγχο.

Δημοσ.

Δεν λέω για τα Attributes αλλά για το αποτέλεσμα που έχουν αυτά σε συνδυασμό με το gear σου στα Στατιστικά σου ("J") : crit chance, block chance, resistances, κλπ κλπ.

 

Παρεπιπτόντως με μπέρδεψε (δεν θα πω ακόμα δυσαρέστησε...) το σύστημα Attributes που χρησιμοποιούν γιατί με ανάγκασε να 'σκορπίσω' τους πόντους μου (5 ανά λέβελ) σχεδον σε όλα τους!

Παράδειγμα: ο Vanquisher (Ranger, ας πούμε) χρειάζεται προφανώς DΕΧ το οποίο όμως δεν αυξάνει το damage του οπότε πρέπει να βάλει πόντους και στο STR - κάτι που δεν συνηθίζεται στα RPG. Επιπλέον το FOCUS ενώ εκ πρώτης φαίνεται να απευθύνεται σε casters (ΜΡ κλπ) επηρεάζει και το dual-wielding οπότε, λόγω έλλειψης πόντων, στερεί από τον Vanquisher την δυνατότητα να χρησιμοποιεί τέτοια όπλα. Εκτός κι αν αποφασίσει κάποιος να πάει προς το melee και δώσει πόντους στο Focus αντί στο DEX. Έτσι όμως θα χάσει crit chance & dodge chance... Και φυσικά, μιας και όσα ρούχα βρήκα για τον χαρακτήρα μου στερούνταν (σημαντικού) +Health και δεν βρήκα καμμία πέτρα με τέτοιο stat, είναι κάποιος αναγκασμένος να χώσει πόντους ΚΑΙ στο VIT !!!

 

Δεν έπαιξα ακόμα κάποιον άλλον χαρακτήρα (θα δοκιμάσω σήμερα είτε Embermage είτε Engineer), όμως πιστεύω ότι είναι σημαντικό να μετατοπίσουν το ranged damage stat στην DEX από το STR που βρίσκεται τώρα.

 

Αφού τώρα το εξηγήσαμε.

 

Για Damage χρειάζεσαι Strength, για criticals και dodge Dex, για elemental Damage, mana και dual weapons Focus και για Hitpoints και Armor χρειάζεσαι Vitality.

 

Αυτό ισχύει ανεξαρτήτως class που θα επιλέξεις και γίνεται ακριβώς για να μήν βάζεις όλους τους πόντους σου σε ένα attribute, όπως μάθαμε να κάνουμε μέχρι τώρα.

 

Αυτά που έγραψες, είναι ακριβώς το αποτέλεσμα για το οποίο επιλέχτηκε αυτό το σύστημα.

 

Φυσικά, μέχρι να κυκλοφορήσει το παιχνίδι, πολλά μπορεί να αλλάξουν.

Δημοσ.

Λίγες ακόμα παρατηρήσεις με features που μου άρεσαν αρκετά:

 

*Το pet πλέον εκτός απο πώληση σαβούρας και λοιπών αντικειμένων μπορεί να αγοράσει και βασικά αντικείμενα απο την πόλη (κυρίως potions και scrolls).

 

*Όπως αναφέρει πιο πάνω ο the_valliant, έχει δωθεί μεγαλύτερη έμφαση στο mass combat, με σαφώς μεγαλύτερα πλήθη απο enemies και το μεγαλύτερο ποσοστό των damage skills να έχουν AoE properties. Επίσης όπως αναφέρει, τα wilderness area είναι πραγματικά τεράστια και έχουν αρκετή ποικιλία για να ενθαρρύνουν την εξερεύνηση.

 

*Στο online κομμάτι μου άρεσε ιδιαίτερα οτι αν ο δημιουργός του room φύγει, το game δεν χάνεται αλλά συνεχίζει μέχρι να φύγουν όλοι οι παίχτες.

 

Σε κάτι που έγραψε ο Panther: δεν είμαι σίγουρος 100% (θα το τσεκάρω) αλλά νομίζω ότι τα στατιστικά που δίνει τώρα το παιχνίδι (τα βλέπεις πατώντας το "J") είναι πολύ πιο αναλυτικά από αυτά που είχε το 1ο. Δεν είμαι number freak αλλά παρόλαυτα εντυπωσιάστηκα.

 

Παραθέτω μια screenshot με τα προαναφερθέντα στατιστικά happy.gif...

 

post-143955-0-46981000-1337600894_thumb.jpg

 

 

...καθώς και λίγες ακόμα απο τα τελειώματα του Act 1 (όπου και "τερματίζει" η beta) - ιδιαίτερο ενδιαφέρον πιστεύω έχουν τα game stats μια και αντιπροσωπεύουν ολόκληρο τo Act 1.

 

post-143955-0-08911300-1337600788_thumb.jpg post-143955-0-22440900-1337600796_thumb.jpg post-143955-0-58391400-1337600803_thumb.jpg

 

post-143955-0-75551100-1337600811_thumb.jpg post-143955-0-90961800-1337600816_thumb.jpg

 

Also, ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια happy.gif.

Δημοσ.

πότε κυκλοφορεί κανονικά ?

Μεσα 2012 λενε, και μαλιστα ενα μηνα μετα το Diablo III...

Οποτε μεσα Ιουνη, αρχες Ιουλη, υπολογιζε χοντρικα!

Δημοσ.

@Panther: καταλαβαίνω το σκεπτικό για το οποίο έγινε έτσι ο σχεδιασμός αλλά εξακολουθώ να πιστεύω ότι δεν είναι σωστός και οδηγεί σε μετριότητες. Στα υπόλοιπα παιχνίδια δίνουμε πόντους σε 2/4 attributes και νομίζω λειτουργεί μια χαρά. Το να πρέπει να δώσεις σε 3/4 είναι απλά λάθος για 2 λόγους: (α) σου δίνει την αίσθηση ότι δεν είσαι στην πραγματικότητα σε τίποτα αρκετά ισχυρός και νιώθεις έτσι απλά μέτριος και (β) στην τελική ας κάνει auto-assign το παιχνίδι τους πόντους αφού ανεξαρτήτως κλάσης πρέπει να τα δυναμώνω όλα ή σχεδόν όλα (περίπτωση Diablo 3). Έτσι το βλέπω, έτσι το αισθάνομαι, κι έτσι εύχομαι να το αλλάξουν πριν το release.

Δημοσ.

Έτσι όπως το έχουν και πάλι μπορείς να επικεντρωθείς σε συγκεκριμένα attributes.

 

Απλώς θα έχει το ανάλογο τίμημα.

 

Γι'αυτό και το βρίσκω άκρως ενδιαφέρον, μιάς και τα classes δεν ορίζουν απαραίτητα κάποιο συγκεκριμένο attribute.

 

Φυσικά το θέμα ίσως να χρίζει μπαλανσαρίσματος.

Δημοσ.

Εμενα μου αρεσει το συστημα ετσι οπως ειναι με τα attributes. Θες να φτιαξεις berserker με τεραστιο normal damage ή θες να τον κανεις critical hit bitch? Η μηπως θες και τα 2 σε ισα μερη? Μου θυμιζει neverwinter nights το attribute system και μπορω να πω οτι ειναι σιγουρα καλοδεχουμενο σε ενα genre το οποιο κατα κυριο λογο εχει fix συστημα στην δημιουργια χαρακτηρων.

 

Τρομερα ενθαρυντικα αυτα που εγραψε και ο Γρηγορης ειδικα στο κομματι που λεει οτι δεν σε πεταει εξω απο το παιχνιδι σε online αν φυγει ο δημιουργος του παιχνιδιου. Fucking awesome!

Δημοσ.

Από εχθές το βράδυ δε με έβαζε στη beta.Το άφησα στο σκληρό όμως για μεταγενέστερη.Λέω πριν 5 λεπτά, δεν το βάζω να δω από περιέργεια τι θα κάνει;Και μπήκε κανονικά σε game!Δεν έληξε ακόμα; :confused:

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...