Voodooman Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2011 Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 2011 Για εμένα το Shift ήταν μία φιλότιμη προσπάθεια να πλησιάσει τα ανυπέρβλητα GT. Ήταν ένα μέσης δυσκολίας racing όπου - μετά από πολύ καιρό στα PCs - δεν είχε πια σημασία μόνο ο τερματισμός και το ξεκλείδωμα του επόμενου επιπέδου, αλλά και ο χρόνος. Αρκετές πίστες, αρκετά αυτοκίνητα, λίγο (και, κυρίως, κιμπάρικο) customization, συνολικά ένα πλήρες racing. Και από όσα βλέπω το Shift 2 θα είναι ακόμη πιο πλήρες και το πιο κοντινό στο πνεύμα των GT. Στο κάτω κάτω, γιατί να έχουν οι κονσολάδες ένα τέτοιο παιχνίδι και όχι και εμείς στα PCs;
kostacurtas Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2011 http://www.youtube.com/watch?v=U7OYmoFZjms
kostacurtas Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2011 Μέλος Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2011 Shift 2: Unleashed delayed Slightly Mad Studios has announced that Shift 2: Unleashed has been delayed by a week. Originally due for release on March 25, it will now see a release on April 1 in the UK, and March 31 in Europe. The news was posted in a press release this morning when it was announced the game would include the Pagani Huayra supercar exclusively.
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2011 Moderators Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2011 http://www.gametrailers.com/video/pagani-huayra-shift-2/710710 Απολαύστε.
Greek_Tornado Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2011 Αν τα physics είναι στο 30% του ήχου και του ρεαλισμού σ'αυτό το βίντεο θα το αγοράσω κι εγώ Αλλά πάω στοίχημα πως δε θα ναι
Voodooman Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2011 Τα physics του πρώτου shift ήταν πολύ καλά, όχι τίποτε το συγκλονιστικό, αλλά πολύ πάνω από κάθε άλλο mainstream racing για PC. Αυτά που ήταν συγκλονιστικό ήταν η κάμερα μέσα από το cockpit. Ήχος, αίσθηση ταχύτητας και προσομοίωση της έντασης που (φαντάζομαι πως) νοιώθει ο οδηγός. Λογικά το 2 θα έχει να προσφέρει κάτι παραπάνω και στα δύο αυτά κομμάτια. Πρώτη φορά χαίρομαι που καθυστερεί η κυκλοφορία τίτλου. Μία εβομάδα κυκλοφορίας αργότερα σημαίνει πως ο μπέμπης θα είναι μία εβδομάδα μεγαλύτερος, άρα λίγες περισσότερες πιθανότητες ο μπαμπάς να καεί ανενόχλητος για λίγο παραπάνω!
Greek_Tornado Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2011 Το Shift 1 ήταν αδύνατο να το οδηγήσεις αξιοπρεπώς με τιμονιέρα. Αυτό και μόνο δείχνει τη βάση που δώσανε στα physics. Αν το 2 είναι αξιοπρεπές στον τομέα αυτό τουλάχιστο και οδηγάς καλύτερα με τιμόνι παρά με... κουμπάκια, τότε ναι, θα είναι καλό. Τα σοβαρά simulators είναι απλά αδύνατο να τα οδηγήσεις με πλήκτρα, δεν περιμένω κάτι τέτοιο από το Shift 2 αφού είναι άλλο το target group του, αλλά το 1 απέκλειε εντελώς τους hardcore simmers σαν εμένα, κάτι που δεν έκανε πχ. το Dirt 2 που το βάζω και το ευχαριστιέμαι με τη G27, παρότι απέχει παρασάγγας από το πραγματικά simulator Richard Burns Rally πχ.
john2gr Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2011 Ότι και να πω είναι λίγο γι' αυτό το dev diary. Δείτε το!
Voodooman Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2011 Οι άνθρωποι έχουν ποντάρει όλα τα λεφτά τους στην in car camera. Ήδη από την εποχή του GTR είχαν κάνει εξαιρετική δουλειά, αλλά νομίζω ότι αυτήν τη φορά έχουν ξεπεράσει κάθε προηγούμενο. In-car camera σαν του shift δεν έχω δει ποτέ πουθενά, δεν φαντάζομαι πού μπορούν να φτάσουν στο shift 2. Όσον αφορά τα υπόλοιπα περί συμβουλών από πραγματικούς οδηγούς, απίστευτου ρεαλισμού, χρήση στοιχείων τηλεμετρίας κτλ αμφιβάλλω, για τον απλούστατο λόγο ότι το παιχνίδι απευθύνεται σε ευρύ κοινό. Τώρα, το αν θα συμπεριλάβουν και ένα απίστευτα hardcore επίπεδο ρεαλισμού, θα το δούμε. Πάντως για κάποιον σαν εμένα που θέλει μία αληθοφανή εμπειρία, αλλά δεν έχει και τον άπειρο χρόνο να ασχολείται, το shift ήταν αξιοπρεπέστατος συμβιβασμός. @Greek_Tornado, τί εννοείς ότι το shift ήταν αδύνατον να το οδηγήσεις αξιοπρεπώς με τιμονιέρα; Έπαιζα με την momo racing και έκανα μάλλον αξιοπρεπείς χρόνους. Όταν κάθησα λοιπόν να παίξω με τον φίλο μου (που είχε παίξει το παιχνίδι 1 βδομάδα μόνο) και ο οποίος έπαιζε με gamepad, είδα ότι δεν τον νικούσα τόσο εύκολα, όσο περίμενα αρχικά. Άρα ή εγώ ήμουν τελικά χάλιας ή ο φίλος μου προικισμένος ή κάτι άλλο. Και εντάξει, στο υψηλότερο επίπεδο ρεαλισμού το shift δεν παιζόταν εύκολα με πληκτρολόγιο, μην υπερβάλλεις. Τα δύστροπα αυτοκίνητα σπινιάρανε ανεξέλεγκτα με το πληκτρολόγιο.
Titanomaxos Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2011 θα κανω πολλά βραδια να κοιμηθώ...δεν θελω να φανταστώ πως θα ειναι στο PC
BILL5 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2011 οτι και να κανει η ea σαν τα προτα nfs δεν γινεται ξανα αν θελουμε παιζουμε και gt5 αν ειναι να παιξουμε σε πιστα ξανα
aliv3soul Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2011 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2011 Ε καλά, το shift δεν είναι απόπειρα της EA να γυρίσει στα παλιά..
kostacurtas Δημοσ. 18 Μαρτίου 2011 Μέλος Δημοσ. 18 Μαρτίου 2011 http://www.youtube.com/watch?v=H7ZgMJ5rAtc
kostacurtas Δημοσ. 25 Μαρτίου 2011 Μέλος Δημοσ. 25 Μαρτίου 2011 http://www.youtube.com/watch?v=21bg2moGRU8
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα