Προς το περιεχόμενο

Dell U3011


Thresh

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δηλαδή εαν πάρω μια tv 42'' και την έχω στα 3 μέτρα απόσταση δεν θα "προσομοιάζω" σε ποιότητα απεικόνισης ένα υψηλής ανάλυσης monitor 30άρι στο μισό μέτρο;

  • Απαντ. 47
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
Δηλαδή εαν πάρω μια tv 42'' και την έχω στα 3 μέτρα απόσταση δεν θα "προσομοιάζω" σε ποιότητα απεικόνισης ένα υψηλής ανάλυσης monitor 30άρι στο μισό μέτρο;

Σε απόσταση >2m δύσκολα θα δεις διαφορά μεταξύ Full-HD και HD-ready σε 42άρα. Επίσης η 30άρα που αναφέρθηκε έχει ανάλυση > 1080p.

Επίσης για να έχεις την ίδια εμπειρία με την 30άρα στο μισό μέτρο, θα πρέπει να τοποθετήσεις την 42άρα στα ~70cm. Σ αυτήν την απόσταση θα χεις την ίδια γωνία θέασης και στις 2 περιπτώσεις.

Δημοσ.
Δηλαδή εαν πάρω μια tv 42'' και την έχω στα 3 μέτρα απόσταση δεν θα "προσομοιάζω" σε ποιότητα απεικόνισης ένα υψηλής ανάλυσης monitor 30άρι στο μισό μέτρο;

 

Εκτός απο την ποιότητα απεικόνισης, πρέπει να εξετάσεις και την "χωρητικότητα" σε "παράθυρα" της οθόνης. Εκεί είναι που η ανάλυση κάνει πραγματικά την διαφορά.

Για παράδειγμα πάρε 2 οθόνες ίδιου μεγέθους, στην μία βάλε 1920χ1080 και στην άλλη 1366χ768 και άνοιξε photoshop με τα πλευρικά toolbars, εκεί θα φανεί η διαφορά.

Αντίστοιχα τώρα πάρε την 30άρα της dell και βάλτην δίπλα σε μία LCD-TV HD της LG πχ με ανάλυση 1920χ1080, χάνεις "χώρο" και στον οριζόντιο άξονα και στον κάθετο.

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
  • Super Moderators
Δημοσ.

οι μόνες φτηνότερες είναι της HP, το τωρινό και το προηγούμενο μοντέλο...

 

όλες οι άλλες είναι πιο ακριβές...

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Μου αρέσει το νέο monitor και 1-2 χρόνια τώρα σκέφτομαι την αγορά ενός 30ιντσου. Δεν με ενδιαφέρουν τα παιχνίδια αλλά η μεγάλη και συνεχής επιφάνεια εργασίας και σωστή απόδοση των χρωμάτων σε sRGB και από ότι φαίνεται είναι το πρώτο 30άρη που καλύπτει αυτή την απαίτηση επαρκώς (εξαιρουμένων των πιο “επαγγελματικών” EIZO και NEC που είναι και πανάκριβα).

Έκανα λοιπόν μία ερώτηση σε ηλεκτρονικό κατάστημα στο οποίο ήταν διαθέσιμο σχετικά με την εγγύησή του. Μου είπαν ότι καλύπτεται κανονικά από την αντιπροσωπεία της Dell και για ότι συμβεί θα πρέπει να απευθυνθώ κατευθείαν εκεί. Σε διευκρινιστική ερώτηση για την ύπαρξη προβλήματος εξ’ αρχής (όχι σπασμένο ή καμένο αλλά πρόβλημα στην ποιότητα εικόνας) και αν τότε το κατάστημα θα μπορούσε να μου το αλλάξει η απάντηση ήταν αρνητική και μου είπαν ότι θα πρέπει να απευθυνθώ στην Dell.

 

Όσοι ασχολούνται με τα IPS panels και παρακολουθούν ξένα forums θα γνωρίζουν ότι πέραν των προβλημάτων που είναι κοινά σε όλα τα panels (πχ καμένα pixels ή θόρυβος από το τροφοδοτικό) τα IPS εμφανίζουν σε μεγάλο ποσοστό κάποια δικά τους “κουσούρια”:

1. Backlight bleeding – δεν ξέρω τον σωστό ελληνικό όρο, ας το πούμε διαφυγή φωτός από τον οπίσθιο φωτισμό που πρακτικά σημαίνει ότι αν απεικονίσετε ένα πλήρως μαύρο φόντο σε όλη την οθόνη θα δείτε σε κάποια περιοχές να παραμένουν ελαφρώς φωτισμένες

2. Tinting – Χρωματική διαφορά σε διαφορετικά σημεία της οθόνης. Φαίνεται αν βάλετε ένα γκρι ή λευκό φόντο και έχει ένα εφφέ ουράνιου τόξου με την μία πλευρά να είναι ελαφρά πρασινωπή και την άλλη προς το ροζ κλπ.

 

Δείτε εδώ στα post 375 και 376 παράδειγμα και των 2 προβλημάτων

http://forums.overclockers.co.uk/showthread.php?t=18049798&page=13

 

Τα προβλήματα αυτά εμφανίζονται σε μοντέλα όλων των κατασκευαστών, HP, Apple, Hazro, NEC και Dell, για τον απλούστατο λόγω ότι όλοι προμηθεύονται IPS panels από την LG.

 

Όπως καταλαβαίνετε τέτοιου είδους προβλήματα πέραν κάποιου βαθμού είναι ορατά, ενοχλητικά και καθιστούν άχρηστο το μόνιτορ αν κάποιος θα ήθελε να το χρησιμοποιήσει πχ για επεξεργασία φωτογραφίας. Στα ξένα forums θα βρείτε μεγάλο αριθμό πελατών που επιστρέφουν την οθόνη τους αρκετές φορές μέχρι να βρούνε κάποια χωρίς πρόβλημα

 

Απευθύνθηκα στην ελληνική Dell για να μάθω τι γίνεται στην περίπτωση που διαπιστωθεί πρόβλημα με την οθόνη (χωρίς να αναφέρω τον τύπο του προβλήματος) και λέγοντάς τους ότι το τάδε κατάστημα με παρέπεμψε σε αυτούς για οποιοδήποτε πρόβλημα εξ’ αρχής. Μου είπαν ότι θα φροντίσουν για αλλαγή απλά δεν μπορούν να εγγυηθούν ότι η οθόνη που θα μου δώσουν θα είναι καινούρια και όχι refurbished. Σε ερώτησή μου πως είναι δυνατόν να δίνεται επισκευασμένη συσκευή σε κάποιον που μόλις έχει αγοράσει καινούρια, μου είπαν ότι με καταλαβαίνουν αλλά όπως λειτουργεί το σύστημα αντικατάστασης δεν μπορούν να εγγυηθούν τι θα είναι αυτή που θα μου έρθει. Σε νέα ερώτηση για το ποια είναι η πιθανότητα να λάβω refurbished σε ένα τόσο νέο σε κυκλοφορία μόνιτορ ή απάντηση ήταν ότι ήδη υπάρχουν. Σε νέα πιεστική μου ερώτηση για το τι θα συνέβαινε αν εγώ ως δυσαρεστημένος πελάτης απευθυνόμουν στην “μαμά” Dell ενημερώνοντας ότι δεν λαμβάνω από το τοπικό service τις υπηρεσίες που παρέχει η Dell σε Αγγλία και Αμερική, μου απάντησαν ότι η μητρική Dell είναι ενήμερη για την πολιτική της τοπικής αντιπροσωπείας. Τα συμπεράσματα δικά σας...

 

Πριν κλείσω θέλω να ευχαριστήσω τον άνθρωπο που συνομίλησα από την Dell για τον επαγγελματισμό, την ευγένεια και την υπομονή να απαντήσει σε όλα τα ερωτήματά μου. Ασχέτως αν οι απαντήσεις δεν μου άρεσαν, τουλάχιστον ήταν ειλικρινείς και αν αποφασίσω να αγοράσω θα εκτιμήσω το ρίσκο εξ’ αρχής.

 

¨Έχοντας διαβάσει και εδώ και αλλού εξαιρετικά σχόλια για το service της Dell περίμενα να υπήρχε κάπως καλύτερη υποστήριξη για ένα μοντέλο που απευθύνεται στον επαγγελματία ή απαιτητικό χομπίστα και που σε τελική ανάλυση για τα δεδομένα της χώρας μας κοστίζει 2 βασικούς μισθούς. Φαίνεται όμως πως το μέγεθος της τοπικής αγοράς είναι πολύ μικρό για να τύχουμε σοβαρής αντιμετώπισης από μεγάλες εταιρείες.

 

Ελπίζω να μην κούρασα...

Δημοσ.

Παιδιά την έχει αγοράσει κανείς την οθόνη;

 

Από ότι έχω διαβάσει φαίνεται πολύ καλή περίπτωση αλλά θα ήθελα και την γνώμη κάποιου που ήδη την χρησιμοποιεί! :-)

 

Επίσης μήπως γνωρίζει κανείς αν η Dell (ή κάποιο μεγάλο μαγαζί) την έχει σε κάποιο demo room για να μπορέσουμε να δούμε την οθόνη πριν την αγορά;

  • Super Moderators
Δημοσ.

αυτό με το refurbished πράγματι είναι ενοχλητικό, δεν μπορείς να έχεις δώσει 1300-1400 euro και να σου δίνουν επισκευασμένη για αλλαγή και όχι μόνο η Dell αλλά σχεδόν όλοι οι κατασκευαστές αν όχι όλοι...

 

δεν νομίζω ότι την έχει κάποιο μαγαζί ετοιμοπαράδοτη πόσο μάλλον σε demo room...

Δημοσ.

Θα με ενδιέφερε και μένα να την δω σε demo αλλά ξέχασα να ρωτήσω στην Dell αν την έχουν κάπου. Σε κατάστημα μου φαίνεται σχεδόν απίθανο να την πετύχεις σε επίδειξη. Δεν έχω προηγούμενη προσωπική πείρα από IPS panel αλλά είναι αρκετοί αυτοί που διαβάζω να παραπονούνται για την AG επίστρωση μου ναι μεν μειώνει τις αντανακλάσεις αλλά είναι ενοχλητική σε εργασία σε ανοικτόχρωμο background (πχ. MS Word).

 

Υπάρχει και ένα ακόμη θέμα με βάση την συμπεριφορά της Dell στο U2410. Μετά από πολλά παράπονα πελατών στα forums της έβγαλε μια ανακοίνωση ότι δεν θεωρούσε το tinting πρόβλημα αφήνοντας έτσι εκτεθειμένους τους πελάτες:

http://en.community.dell.com/support-forums/peripherals/f/3529/t/19302919.aspx

 

Αν ήμασταν στο εξωτερικό βέβαια θα επιστρέφαμε την οθόνη από την πρώτη μέρα (το πρόβλημα φαίνεται αμέσως) παίρνοντας πίσω τα χρήματα, δοκιμάζοντας ίσως την τύχη μας από άλλο κατάστημα. Εδώ αυτό καλώς ή κακώς δεν μπορεί να γίνει.

Το να την πάρει κάποιος από Ευρώπη είναι μία εναλλακτική λύση η οποία όμως θα κοστίσει αρκετά σε έξοδα αποστολής σε περίπτωση αντικατάστασης. Και στο κάτω κάτω αν είναι να δώσω τόσα λεφτά θα προτιμούσα να τα δώσω σε ένα ελληνικό μαγαζί.

Δημοσ.

Θα με ενδιέφερε και μένα να την δω σε demo αλλά ξέχασα να ρωτήσω στην Dell αν την έχουν κάπου. Σε κατάστημα μου φαίνεται σχεδόν απίθανο να την πετύχεις σε επίδειξη. Δεν έχω προηγούμενη προσωπική πείρα από IPS panel αλλά είναι αρκετοί αυτοί που διαβάζω να παραπονούνται για την AG επίστρωση μου ναι μεν μειώνει τις αντανακλάσεις αλλά είναι ενοχλητική σε εργασία σε ανοικτόχρωμο background (πχ. MS Word).

 

Υπάρχει και ένα ακόμη θέμα με βάση την συμπεριφορά της Dell στο U2410. Μετά από πολλά παράπονα πελατών στα forums της έβγαλε μια ανακοίνωση ότι δεν θεωρούσε το tinting πρόβλημα αφήνοντας έτσι εκτεθειμένους τους πελάτες:

http://en.community.dell.com/support-forums/peripherals/f/3529/t/19302919.aspx

 

Αν ήμασταν στο εξωτερικό βέβαια θα επιστρέφαμε την οθόνη από την πρώτη μέρα (το πρόβλημα φαίνεται αμέσως) παίρνοντας πίσω τα χρήματα, δοκιμάζοντας ίσως την τύχη μας από άλλο κατάστημα. Εδώ αυτό καλώς ή κακώς δεν μπορεί να γίνει.

Το να την πάρει κάποιος από Ευρώπη είναι μία εναλλακτική λύση η οποία όμως θα κοστίσει αρκετά σε έξοδα αποστολής σε περίπτωση αντικατάστασης. Και στο κάτω κάτω αν είναι να δώσω τόσα λεφτά θα προτιμούσα να τα δώσω σε ένα ελληνικό μαγαζί.

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...