georginiogr Δημοσ. 1 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2010 Ερωτηση: Αγορασα απο ebay ενα καλωδιο usb και ενα φορτιστη αυτοκινητου. Ο πωλητης απο Κινα μου τα εστειλε λαθος. Δεν κανουν για το κινητο μου. Του αφησα λοιπον αρνητικο feedback. Επικοινωνησε μαζι μου μεσω email και μου ειπε πως αν αποσυρω το αρνητικο feedback θα μου βαλει στο λογαριασμο μου 30 δολλαρια ως αποζημιωση και θα μου στειλει εκ νεου τα προιοντα που παρραγειλα. Το θεμα ειναι οτι δεν ξερω πως μπορω να ακυρωσω-αναιρεσω το αρνητικο feedback στο ebay. Ελπιζω να υπαρχει καποιος που μπορει να βοηθησει.
isay Δημοσ. 1 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2010 Επειδή έχω δει αρκετά στο ebay απάντησε του ότι να βάλει πρώτα τα χρήματα και μετά θα τα αφαιρεσεις
v-tidus Δημοσ. 1 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2010 Νομιζω πως δεν γινεται να αφαιρεσεις αρνητικο feedback απλα επειδη αλλαξες γνωμη. Το ιδιο ηθελα να κανω κι εγω πριν καποια χρονια αλλα παρ'ολο που επικοινωνησα 2 ή 3 φορες με mail με εκπροσωπους του ebay δεν καταφερα τιποτα.
kostastnt Δημοσ. 1 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2010 Δύσκολη περίπτωση... Κάπου λέει ότι πρέπει να κάνετε dispute... Και μετά να αποσύρετε και οι 2 τις αξιολογήσεις...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.