sam sam Δημοσ. 1 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2010 όπως προβλέπεται από το νόμο (Ν.3783/2009) πηγα και εγω να ταυτοποιησω 2 αριθμους . ο ενας ηταν στην wind πηγα σε ενα καταστημα που συνεργαζοταν, εδωσα τα απαρετητα στοιχεια και ζητασα να μην καταχωρηθει στους ενιαίους τηλεφωνικους καταλογους καθως και (αν δεν κανω λαθος) να μην υπαρχει παραχωρηση των στοιχειων σε τριτους). μου δεινει το χαρτι να υπογραψω το διαβαζω φυσικα ολο! και υπογραφω. παρατηρω οτι ειχε ξετσεκαριστα τα δυο κουτακια για την καταχωρηση στους ενιαίους τηλεφωνικους καταλογους και οτι αφορα τους τριτους οπως ειχα ζητηση και υπογραφω... παω τωρα για να δηλωσω και τους αλλους δυο αριθμους μου, αυτη τη φορα της εταιρειας cosmote, σε ενα καταστημα του ομιλου της με επωνυμια γερμανος. ζηταω τα ιδια πραγματα, τονιζοντας για αλλη μια φορα οτι δεν θελω να καταγραφω κ.λ.π. ... ο υπαλληλος τωρα με αγνοει, και σε σχετικη ερωτηση αν οντος εχει κανει αυτο που θελω - απαιτω - απανταει ναι ! ομως σε ολη την διαρκεια της γνωστης διαδικασιας βλεπω πως δεν εχει ξετσεκαρει τιποτα στην οθονη. για να βεβαιωθω ζηταω αντιγραφω του εντυπου που καλουμε να υπογραψω και το διαβαζω λεπτομερος. πουθενα ομως αναφορα αν υπαρχει καταχωριση ή οχι σε αντιθεση με την wind που προς τιμην της ηταν ακρος διευκρινιστικο το εντυπο της. στην συνεχεια αποχωρω απο το εν λογο καταστημα και ταυτοχρονα τηλ. στο 1313 ωστε να το επαληθευσω ! με εκπληξη μου λενε οτι εχω ζητησει να ειμαι στους τηλ. καταλογους. διεκρινιζω οτι ουδεποτε δεν ζητησα κατι τετοιο και επιστρεφω στο καταστημα γερμανος οπου μιλοντας με αλλη υπαλληλο κοιταζει και μου επιβεβαιωνει τα λεγομενα του εκπροσωπου στο 1313. ...μετα απο πολλα... αναλαμβανει να στειλει φαχ ζητοντας τη μη καταχοριση εκεινη τη στιγμη. να σημειωθει οτι ακομα δεν ειχαν αποσταλει τα αντιγραφα με φαχ ετσι γραφει το σχετικο ετημα και πανω στη φωτοτυπια της ταυτοτητας την επομενη μερα τηλ για μια ακομα φορα στο 1313 για επιβεβαιωση, μου λενε οτι δεν εχουν λαβει κατι. πηγαινω στο καταστημα οπου δεν εχουν στειλει το σχετικο φαχ. ετσι αποφασιζω να το στειλω ο ιδιος. ξανατηλεφωνω στην cosmote ωστε να μαθω τον αριθμο του fax και κανω καταγγελια στον εκπροσωπο για το εν λογο καταστημα. εκπληκτος μου λεει πως δεν εχω το δικαιωμα να στειλω μονος μου φαχ, ζητωντας να μην γινει καταγραφη (και ολα τα αλλα) για το οποιο εχω απαιτήση εξ αρχης να μην γινει ! και πως θα λαβουν το σχετικο ετημα μου μονο αν παω σε καποιο καταστημα γερμανος ή cosmote αλλιως το οποιο ετημα θα εννοηθεί ( λογο του οτι πρεπει να βαλουν σφραγιδα και υπογραφη ! απο το καταστημα που θα σταλει το φαχ ) . εν τελη μου εδωσε τον αριθμο φαχ και εστειλα τα απαρετητα.. απο εδω κατα περα σκεφομαι να καταφυγω νομικα για την αλλοιωση - τροποποηση των θελω μου χωρις την γνωση μου . θεωρω απαραδεκτο να μην κανουν αυτο που ζητησα. δεν θα επρεπε να υπαρχει μια ενημερωση για την καταγραφη ή οχι οπως συνεβει και με την wind ; ακομα δεν ξερω αν οντος εχω παψει να ειμαι στους καταλογους ! καμια ιδεα για το που μπορω να καταγγειλω την εν λογο συμπεριφορα;
isay Δημοσ. 1 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2010 ΕΕΤΤ (Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων), http://www.eett.gr
orotoi Δημοσ. 1 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2010 Η όλη βλακεία είναι καθαρά θέμα υπαλλήλου. Στη wind που πήγα εγώ δε μου παν τιποτα.. τους το ζήτησα και μου πε "ναι, δεν γράφονται αυτα.." Αν και νόμιζα οτι είναι default προεπιλεγμένα. (στο σύστημα του Γερμανού ειναι) Στο γερμανό που δούλεψα για μια περίοδο, όσες ταυτοποιήσεις έκανα ξε-τίκαρα τα αντίστοιχα πεδία και τους έλεγα "Δε θέλεις φαντάζομαι να είσαι γραμμένος/η στον κατάλογο?" 99% μου έλεγε πως οχι δεν θέλει και 1-2 στους τόσους, λόγω δουλειάς το θέλαν. Στο ίδιο κατάστημα άλλος συνάδελφος, χωρίς να ενημερώνει το άφηνε έτσι. Του λεγα ρε ξε-τίκαρε το.. θα σου ρθει κανείς και θα σε τρέχει.. τίποτα αυτός. Βαριόταν λέει το ενα χαρτί επιπλέον που θα έπρεπε να υπογράψει ο πελάτης. (Καλα γενικά το σύστημα της ταυτοποίησης ήταν χαζό και γραφειοκρατικό, και γενικα η ταυτοποίηση αχρείαστη) ---------- Προσθήκη στις 03:32 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 03:30 ---------- και τώρα που το σκέφτομαι δεν πήρα απο τη wind χαρτί που να λέει οτι ΔΕΝ καταχωρούμε. Σωστό ειναι αυτό ή έπρεπε να μου δώσουν??
sam sam Δημοσ. 1 Αυγούστου 2010 Μέλος Δημοσ. 1 Αυγούστου 2010 στην wind το ιδιο το χαρτι που υπεγραφες ειχε καπου στην μεση ενημερωση για το αν καταχώρησε ή οχι ετσι μπορουσες να το ελέγξεις. δεν μου εδωσαν τριτο χαρτι. αντιθετα στο γερμανο αυτο που υπεγραφες δεν ειχε σε κανενα σημειο καποια σχετικη ενημερωση ! εστω οτι ο υπαλληλος κανει λαθος (πραγμα που δεν συνεβει στη περιπτωση μου) η ιδια η cosmote δεν επρεπε σε καποιο σημειο να σε ενημερωνει , οπως εκανε και η wind; (δεν αναφερω καθολου τη vodafon γιατι δεν ξερω εκει τι γινετε). δηλαδη ο καθε πελατης πως θα το μαθενε; εδω να υπογραμισουμε οτι η ταυτοποιηση δεν εχει καμια σχεση με τους καταλογους αλλα απο μονες τους οι εταιριες την συγχεουν για δικο τους οφελος... επιπλεον στη υπευθυνη δηλωση που κλήθηκα να υπογραψω ποτε μου δεν ενημερωθηκα απο τη cosmote για τη δυνατοτητα φραγης υπηρεσιων ή και προσβασης στις υπηρεσιες διαδικτυου και συγκεκριμενα σε ιστοσελιδες ακαταληλες για ανηλικους ! ουτε κατα τη διαρκεια της ταυτοποιησης αλλα ουτε και στο παρελθον, παρολα αυτα επρεπε να υπογραψω για να γινει η ταυτοποιηση ! και τώρα που το σκέφτομαι δεν πήρα απο τη wind χαρτί που να λέει οτι ΔΕΝ καταχωρούμε.Σωστό ειναι αυτό ή έπρεπε να μου δώσουν?? στο χαρτι που υπεγραψες ειχε ειχε καποια κουτακια και αναλογα ηταν ξετσεκαρισμενα ή οχι. αντιγραφο αν δεν ζητησεις δεν σου εδιναν. δεν ξερω κατα ποσο ειναι λογικο να μην σου δωσουν (εγω ζητησα και πηρα) ----------- καλο θα ηταν να καουμε μια δημοσκοπηση στα πλεσια του site για το κατα ποσο ενημερωθηκαν η συνδρομητες για τη καταχωριση ή οχι στους καταλογους
gs20309 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2010 στην wind το ιδιο το χαρτι που υπεγραφες ειχε καπου στην μεση ενημερωση για το αν καταχώρησε ή οχι ετσι μπορουσες να το ελέγξεις. δεν μου εδωσαν τριτο χαρτι. αντιθετα στο γερμανο αυτο που υπεγραφες δεν ειχε σε κανενα σημειο καποια σχετικη ενημερωση ! εστω οτι ο υπαλληλος κανει λαθος (πραγμα που δεν συνεβει στη περιπτωση μου) η ιδια η cosmote δεν επρεπε σε καποιο σημειο να σε ενημερωνει , οπως εκανε και η wind; (δεν αναφερω καθολου τη vodafon γιατι δεν ξερω εκει τι γινετε). δηλαδη ο καθε πελατης πως θα το μαθενε; εδω να υπογραμισουμε οτι η ταυτοποιηση δεν εχει καμια σχεση με τους καταλογους αλλα απο μονες τους οι εταιριες την συγχεουν για δικο τους οφελος... επιπλεον στη υπευθυνη δηλωση που κλήθηκα να υπογραψω ποτε μου δεν ενημερωθηκα απο τη cosmote για τη δυνατοτητα φραγης υπηρεσιων ή και προσβασης στις υπηρεσιες διαδικτυου και συγκεκριμενα σε ιστοσελιδες ακαταληλες για ανηλικους ! ουτε κατα τη διαρκεια της ταυτοποιησης αλλα ουτε και στο παρελθον, παρολα αυτα επρεπε να υπογραψω για να γινει η ταυτοποιηση ! στο χαρτι που υπεγραψες ειχε ειχε καποια κουτακια και αναλογα ηταν ξετσεκαρισμενα ή οχι. αντιγραφο αν δεν ζητησεις δεν σου εδιναν. δεν ξερω κατα ποσο ειναι λογικο να μην σου δωσουν (εγω ζητησα και πηρα) ----------- καλο θα ηταν να καουμε μια δημοσκοπηση στα πλεσια του site για το κατα ποσο ενημερωθηκαν η συνδρομητες για τη καταχωριση ή οχι στους καταλογους πολύ άγχος για το τίποτα. ένα πράγμα θα σου πώ να καταλάβεις. εαν κάνεις 100 ταυτοποιήσεις την ημέρα το τελευταίο που θέλεις είναι σε αυτόυς τους 100 που οι 90 είναι άσχετοι όταν τους ρωτήσεις ( θέλετε να φαίνεται ο αριθμός σας στον τηλεφ. κατάλογο ή να είναι κρυφός?? θα πούνε ναι, αλλά αν τους ξαναπείς σίγουρα? θα μπορεί να σας βρίσκει ο οποιοσδήποτε, από διαφ. εταιρίες κτλ, -μετά θα πουνε " ιιιιιιιιιιιι αλήθεια? εγώ νόμιζα ότι εννοείται να φαίνεται ο αριθμός μου όταν καλώ" επειδή ο χρόνος που έχεις είναι περιορισμένος κ όλοι οι ελληνάρες κλασσικά ήρθαν την τελευταία στιγμή θέλεις να κάνεις όσο το δυνατόν γρηγορότερα που σημαίνει είτε ακολουθείς την πολιτική του καταστήματος είτε είσαι κάφρος κ κάνεις ότι σου κατέβει όπως ο άλλος πάνω που έλεγε ότι όλα τα έκανε εγγραφή. εγώ τις πρώτες μέρες ρώταγα αλλά αφού όλοι θέλαν ειδική εξήγηση για το τι είναι ο κατάλογος κτλ κ κατά 99,9% καταλήγαμε σε "οχι" μετά από πολύ σάλιο, κ πίστεψέ με λόγω τρελών καμπανιών σου χρειάζεται το σάλιο, από κει κ έπειτα όλους τους έβαζα "δεν επιθυμεί" κ τελειώνει η παράσταση εκεί.. θεωρώ ότι θα πρέπει να γίνει αναφορά στον συγκεκριμένο υπάλληλο που έκανε την καφρίλα να τους βάζει όλους ότι επιθυμούν εγγραφή, γιατί δεν κάνει σωστά τη δουλειά του. καλύτερα να μην είναι εγγεγραμένοι κ όποτε θέλουν αυτοί να γραφτούν καλώντας μόνοι τους την εξυπηρέτηση πελατων παρά το αντίθετο. οπότε η δημοσκόπιση κατά την άποψη μου είναι ανούσια κ λιγάκι χαζή, διότι κανείς σας δεν το βλέπει πως είναι από μέσα. πιο ενδιαφέρων θα ήταν δημοσκόπιση από όσους δουλεύαν να πουν για την πολιτική του καταστήματος, κ την συμπεριφορά των συναδέλφων τους στο θέμα αυτό. εμείς πάντως, όλο το κατάστημα βάζαμε "δεν επιθυμώ" . όσο για το αντίγραφο, γινόταν τις κακομοίρας, πίστεψέ με το τελευταίο που θέλεις να κάνεις είναι να τροφοδοτείς τον εκτυπωτή κάθε 1 ώρα, γιατί μιλάμε για 3φύλλα για κάθε ταυτοποίηση, για βάλε... πάντως αν κάποιος το ζητήσει είσαι υποχρεωμένος να το δώσεις. συνιδιτοποιώ τελικά πόσο λάθος μπορεί να φαίνονται κάποια πράγματα έξω ενώ αν είσαι από μέσα είναι εντελώς διαφορετικά. θυμάμαι μια ανάρτηση στο τροκτικό.. Παρασκευή, 23 Ιουλίου 2010 "Παράπονα για τη Vodafone" "Η αδελφή μου προσπάθησε ανεπιτυχώς σήμερα και πριν 5 μέρες να δηλώσει το καρτοκινητό της σε κατάστημα vodaphone. Η δικαιολογία από τους υπαλλήλους ήταν οτί το σύστημα δεν ήταν διαθέσιμο.Σε ερώτηση προς υπάλληλο να υποβάλει... την αίτηση και όταν το σύστημα είναι διαθέσιμο εκείνος να την περάσει στο σύστημα ο υπάλληλος έιπε οτί αυτό δεν γίνεται... Επείδη έχω την εντύπωση οτί μας κοροιδεύουν πήγα στο ίδιο κατάστημα και είπα να ζητήσω νέα σύνδεση, έκανα αίτηση και περάστηκε κανονικά στο σύστημα...μάλιστα εξεπίτηδες ρώτησα τον υπάλληλο όλα εντάξει με το σύστημα; Ναι απάντησε...Άκυρη του λέω η συνδεση και έφυγα. Μετα από 10 λεπτά πηγε η αδελφή μου να δηλώσει το καρτοκινητό...δύστυχως το σύστημα είναι πεσμένο απάντησαν... ΜΑΣ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΤΕ ΕΚΕΙ ΣΤΗ VODAPHONE???" ANAΓΝΩΣΤΗΣ μα πόσο βλάκας μπορεί να είναι ο τυπάς αυτός ? .. η εφαρμογή των ταυτοποιήσεων δεν έχει καμία σχέση με την εφαρμογή που ανοίγει για τις συνδέσεις...... κλασσικός καμένος ελληνάρας, πάντα αυτός τα ξέρει όλα..
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.