Προς το περιεχόμενο

I gnomi sas gia to thema ton ektroseon.....


Emmanuela

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Isos thelontas na doso megaliteri basi sto gegonos oti to agori mou ithele nte kai kala na to riksoume... parelipsa na po... oti ixe sobarous logous! Ksero kai go oti to na feris enan anthropo ston kosmo sinepagete para poles euthines... kai xriazonte xrimata gia na ton megalosis! Sigura pisteuo, oti to agori mou ta skeftike ola me ti logiki, kai ton enoxlouse para poli na to exi mia oikogenia mesa sti ftoxia kai ta problimata kai pithanos apo auta ta problimata na xalage i sxesi kai to pedi na eixe mesa se ola kai xorismenous gonis!

Bebea apo ti stigmi pou imun idi 2 minon egios isos eprepe na kratiso to pedi stirizomeni sto gegonos oti kai ekinos ala kai i oikogenia mou tha me stirizan 1000000% an ontos telika to kratousa. Ala kata poso ine sosto na stirizome kai na xantakono toso kosmo gia mia apofasi pou mono ego ti thelo???

To agori mou mou exi stathi kathe stigmi se oli ti fasi.... Kai imaste mazi.... Kai i psixologia mou ine xalia, ala ekinos me mia agalia tou mporei na me kani na nioso sxetika kalitera, mexri na bithisto kai pali se skepsis kai na me se enan alo kosmo.... (to patheno sinexia auto).

To pio koufo kserete pio ine??????????? Tora pou mporesame na ksanaerthoume se epafi, auti ti fora panta me profilaksis, mantepste ti sinebi! Mas espase to profilaktiko!!!!!!!! Auto ti ine gademia????? I tixi???? Kai ksero poli kala, oti mia gineka meta apo mia ektrosi mporei na ksanamini egios para poli eukola... Ti na po...

Malon sas koufana!

  • Απαντ. 83
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Nai alla pos na 8ewrhseis "psuxh" opos les kati to opoio oute na piaseis oute na nioseis oute na antidrasei mporei??? Kai milao panta gia ta prwta stadia ths egkumosunhs, giati argotera ginetai ais8hth h parousia tou apo thn gunaika..

Δημοσ.

Mhn xaliesai kai mhn akous ti lene oi alloi peri fonou ktl, oloi ekso apo ton xoro lene polla, alla otan ftasei ekeinh h wra allazoun amesos gnwmh..To ksero kai apo proswpikes empeiries, oxi gia ektrwsh, alla gia alla pragmata pou oi dikoi mou allazan amesws gnwmh gia kati otan sunevaine sthn oikogeneia mas..

 

----------------------------------------------------

2 πράγματα θα πω και θα σταματήσω...

Δεν πρόκειται να ασχοληθώ ξανά με το θέμα ... άλλωστε δεν έχω την ανάγκη να πείσω κανένα...ο καθένας είναι άξιος των πράξεών του.

 

αγαπητέ που έγραψες τα παραπάνω.....ΜΗΝ ΚΡΙΝΕΙΣ με τα δικά σου μέτρα και σταθμά....το αν θα άλλαζε κάποιος γνώμη το ξέρει μόνο αυτός...και προσωπικά σου λέω και σ'το υπογράφω ότι ποτέ μα ποτέ δεν θα σκότωνα 1 ζωή για να σώσω 2 όπως ειπώθηκε από κάποιον...

 

Επίσης Χριστόδουλοι Α.Ε. κτλ δεν έχουν καμμία απολύτως σχέση....

 

ο ΗΘΙΚΟΣ νόμος και ο νόμος τησ ΛΟΓΙΚΗΣ υπαγορεύει κάποια πράγματα....

 

στο κάτω κάτω αν κάποιος είναι φονιάς δεν έχει παρά να το αποδείξει....

 

αυτά.

 

Φιλικά

Δημοσ.

Den katalavaino giati mou epiti8esai, ego hrema kai apla milao kai den kathgorhsa kanenan.. Gnwmh mou einai kai tipota allo, mhn mou peis oti den 8a prepei na thn uposthrikso! Apo ekei kai pera, ego pistevo auta pou leo..Fonos einai kai otan skotoneis to paidi sou argotera oxi me to na tou afaireseis thn zwh alla na mhn mporeis na tou parexeis ta basika kai na katalhksei prezoni stous dromous, ekei pisteveis oti den eisai fonias? Mhn kollas stous nomous, uparxoun kai oi agrafoi nomoi..An einai etsi opos ta les, tote kai h noikokura sto spiti ths ka8etai olh mera kai den doulevei opos doulevei o antras px pou paei sthn douleia tou..

 

Anyways mhn ta pairneis proswpika, koubenta kanoume..Kai san proswpikh paraklhsh, mhn ksexnas oti h kopela gia thn opoia milame einai alh8ino uparkto proswpo kai diabazei osa les.. Den einai kai oti kalutero na thn apokaleis "fonia" thn stigmh pou prospa8ei na kseperasei kati...... Sorry alla uparxoun kai kapoia pragmata pou prepei na ta skeftomaste prin poume baries koubentes..

Δημοσ.

α. Δεν σε κατηγόρησα και δεν ήθελα να το πάρεις έτσι....Ζητώ συγνώμη αν φάνηκε κάτι τέτοιο...

 

β. Υπάρχουν άλλες λύσεις όπως η υιοθεσία αν δεν θέλεις να κρατήσεις το παιδί.

 

γ. Η κοπέλα που άνοιξε το θέμα αποφάσισε αυτοβούλως να πει ότι πρόκειται για την ίδια....Αυτό δε σημαίνει ότι δεν θα υποστηρίζω την άποψή μου.

 

δ. Και πάντα κατά την άποψή μου , και μπορεί να είναι το μόνο θέμα στο οποίο είμαι απόλυτος, δεν παύει να είναι φόνος. Θες να το πώ αφαίρεση ανθρώπινης ζωής; Το ίδιο πράγμα είναι.

 

Δεν κατηγορώ και ούτε επιτίθεμαι προσωπικά σε κανένα...

ʼλλωστε ό,τι έγινε έγινε και δεν γυρνάμε στο παρελθόν...Αρκεί να μην επαναλαμβάνουμε τα λάθη μας.

 

Όχι δεν τα παίρνω προσωπικά αυτά που έβαλα στο προηγούμενο post μου και ούτε θα ήθελα να πάρεις αυτά που έγραψα προσωπικά εσύ.

Δημοσ.

Kalutera na mhn allaksoume to 8ema giati h uio8esia einai kati entelos diaforetiko kai den nomizo oti einai oti to kalutero..Giati tote metaferoume to problhma se akoma perissotera atoma kai meta apo kairo oi diamaxes ginontai me mono teliko dekth to paidi.. Oxi oti den sumfwnw genika me tis uio8esies, alla px sthn sugkekrimenh periptwsh kati tetoio 8a xeirotereve thn katastash..

Δημοσ.

Πιστεύεις δηλαδή ότι μια ανθρώπινη ζωή θα άξιζε να πεταχθεί στον κάλαθο των αχρήστων ενώ κάλλιστα θα μπορούσε να δοθεί το παιδί για υιοθεσία και να ζήσει, να ονειρευτεί, να αγαπήσει;

 

Δεν λέω απαραίτητα να ευτυχίσει.

 

Αλλά να δοθεί η ευκαιρία στο παιδί να ζήσει....να μην του αφαιρέσεις τα πάντα σκοτώνοντάς το.

 

Πιστεύεις δηλαδή ότι έχεις το δικαίωμα να στερήσεις την ζωή στον άλλο μόνο και μόνο μήπως τύχει και γίνει δυστυχισμένος.

Επισκέπτης
Δημοσ.

Eimai ftwxos, h gunaika mou exei pethanei kai exw meinei monos me to paidi mou... Douleia de briskw me tipota...

 

Gi' auto kai phgainw se mia trapeza, skotwnw ton tamia kai pernw ta lefta.

 

Ola kala kai wraia twra, exoume lefta kai pername fina.

 

Oso gia to tamia, kai ti egine? Kalutera na thusiastei mia zwh para na upoferoun 2... Eksallou, oson afora emena, afou de ton hksera, de zouse kan... Htan san to mwro sth koilia ths manas sto prwto mhna ths kuhshs. Einai ekei, zei, alla den egw de kserw tipota...

Δημοσ.

Ligo isopedotikos eisai re KWSN - Men !

 

Prosopika pisteuo oti ena paidi pou den to thelei o pateras kai h oikogeneia,kalytera einai na mhn genithei,anti na kouvalaei stauro se olh tou th zoh.Gia na megaloseis paidi xreiazesai yposthriksh,allios tha apotyxeis.

Δημοσ.

Κατ'αρχήν να σημειώσω, για όσους μίλησαν για ορισμό της ζωής, ότι κορυφαίοι επιστήμονες δεν έχουν βρει ακομα ορισμό για τη ζωή αυτή καθ'αυτή. Υπάρχουν χαρακτηριστικά της ζωης, πχ. κίνηση, αναπαραγωγή κλπ, αλλά ορισμός όχι ακόμα.

Επίσης να γνωστοποιήσω οτι στις πέντε πρώτες εβδομάδες κύησης αναπτύσεται η καρδιά και τα άκρα, μέχρι τις οκτώ εβδομάδες έχουν αναπτυχθεί πλήρως τα άκρα και τα κύρια συστήματα οργάνων και μέχρι τις δώδεκα εβδομάδες όλα τα συστήματα οργάνων είναι πλήρη. Συνεπώς στο 2ο και το 3ο τρίμηνο το έμβρυο μεγαλώνει και ωριμάζει.

 

Πιστεύω πως όποιος αναλαμβάνει την ευθύνη να μεγαλώσει ένα παιδί θα πρέπει πρώτα να αναρωτηθεί πόσες ανάγκες του μπορεί να καλύψει. Τα ζητήματα που ετέθησαν δεν είναι μόνο σε επίπεδο ψυχολογίας αλλά και κοινωνιολογίας, γιατί κακά τα ψέμματα, η Ελλάδα του 2002 έχει πολλές προκαταλήψεις. Δεν ξέρω κατά πόσο μπορώ να θεωρήσω φόνο μια έκτρωση που κάνει μια κοπέλα 17 χρονών στην ιδέα ότι στη συνέχεια μπορεί το παιδί να στερηθεί τον πατέρα του ή βασικά υλικά αγαθά. Ούτε μπορώ να κατηγορίσω ενα ζευγάρι παιδιών 25 χρονών που αποφασίζουν απο κοινού να καταφύγουν στην λύση της έκτρωσης γιατί ακόμα και με βοήθεια των γονιών τους, δεν μπορούν ούτε κατα διάνοια να υποστηρίξουν οικονομικά μια οικογένεια.

 

Ας μην ξεχνάμε ότι σε μία έκτρωση, εάν κάτι πάει στραβά μπορεί η γυναίκα να χάσει την ικανότητα αναπαραγωγής για να μην πω τη ζωή της, κατά συνέπεια δεν μπορεί να θεωρηθεί πράξη που γίνεται εκ του ασφαλούς. Όταν δεν γίνονταν τέτοιες επεμβάσεις, στον 2ο παγκόσμιο πόλεμο οι γυναίκες έπαιρναν κυνίνο σε μεγάλες ποσότητες, το οποίο προκαλεί αποβολή. Εαν δεν προκαλέσει αποβολή όμως, μπορεί να γεννηθει ένα παιδί προβληματικό, η μητέρα να βλάψει σοβαρά την υγεία της ή και να προκαλέσει τον θάνατό της. Μπορεί κανείς να θεωρήσει ότι αυτό ήταν έγκλημα, δεδομένης της φρίκης του πολέμου; Γιατί εδω μιλάμε για διπλή θυσία.

Θα μπορούσε η Εμμανουέλα για παράδειγμα να έχει αποφασίσει ότι θα κρατήσει το παιδί πάσει θυσία, ακόμα κι αν αυτό συνεπάγεται την απομάκρινση της οικογένειας της και του πατέρα του παιδιού της, ωστόσο εδώ δεν πρόκειται απλώς για ψυχικό σθένος, για εγωιστική σκοπιά (γιατί σωστή η λάθος ο πατέρας έχει δικαίωμα στη γνώμη του), αλλά και για ζωή στερήσεων, όχι απλώς στέρηση φιλοδοξιών και ονείρων. Ποιός από αυτούς που είπαν ότι η έκτρωση είναι φόνος θα έτρεχε με την κοιλιά στο στόμα να βρει δουλειά, να γεννήσει μόνος του και όλα τα σχετικά; Αν μη τι άλλο ας μην γινόμαστε απόλυτοι, πού και πού ας είμαστε λίγο προσγειωμένοι. Γιατί σε τέτοια ζητήματα μόνο ρομαντικό μπορώ να χαρακτηρίσω το "δεν υπάρχει δεν μπορώ, υπάρχει δεν θέλω". Ποιός από εσάς έχει δει σε τι δυστυχία μεγαλώνουν παιδιά σημερα και γιατί πιστεύει τόσο απόλυτα ότι κάθε κοπέλα που μένει έγγυος από ατύχημα πρέπει να συνεισφέρει σε αυτή τη δυστυχία (και του παιδιού και δική της) έστω και στο ελάχιστο; Γιατί στην περίπτωση αυτή δεν υπάρχει 'δεν τα κατάφερα, τα παρατάω', είναι ευθύνη εφ'όρου ζωης.

 

Φυσικά είμαι ενάντια στην έκτρωση όταν υπάρχουν όλα τα μέσα και το κύριο πρόβλημα είναι το 'δεν είμαστε έτοιμοι', κι όταν λέω μέσα εννοώ από οικονομικά μέχρι ψυχολογική υποστήριξη, ηλικία, άνθρωποι να βασιστεί κανείς κ.ο.κ. Και σε καμία περίπτωση δεν δικαιολογώ τις κοπέλες που έχουν κάνει την έκτρωση τρόπο ζωής, γιατί εαν μία φορά ειναι ατύχημα, 10 είναι ανευθυνότητα.

 

Και για όποιον νομίζει ότι είναι εύκολη λύση, ας ρωτήσει μια γυναίκα πώς αισθάνθηκε μετά την έκτρωση, πρώτο παράδειγμα η Εμμανουέλα που ξεκίνησε το thread, που όπως λέει αναγκάστηκε. Εάν λοιπόν είναι έγκλημα το να αποφασίσω να μην σκορπίσω δυστυχία, να εξαναγκαστώ, να βρεθώ σε δίλλημα και ψυχική οδύνη, να θέλω να κάνω παιδί όταν θα μπορώ να του παρέχω αυτά που χρειάζεται όχι μόνο για να μεγαλώσει αλλά για να γινει ʼνθρωπος, (όσα δηλαδή μου υπαγορεύει η συνείδησή μου, γιατί υπάρχουν και ασυνείδητοι), τότε ας γίνω και ηρωίδα του Παπαδιαμάντη, γιατί ή είμαστε απόλυτοι ή όχι.

Δημοσ.

swstos file KWSN - Men

ti tha pei de thelw to paidi mou ?

den to katalavainw

sth zwh den ginetai pada ayto pou theloume h de theloume

ki egw thelw 3 ferrari, de thelw o geitonas na exei spiti mprosta sto diko mou, de thelw to mwro mou na klaiei th nyxta kai na me ksypnaei

diladh tha parw ena oplo kai tha arxisw na skotonw?

kai emena de mou leei tipota pou h ektrwsh einai nomimh opos kai poioi htan oi logoi pou egine nomimh

kai na nomimopoihthoyn oi fonoi kai oi lhsteies yparxoyn anthropoi pou den prokeitai na tis kanoyn

Pada milame me th logikh kai oxi se katastash apolpisias

Omos pote pisteyete oti mporoume na paroume thn poio swsth apofash otan skeftoume hrema kai logika h otan eimaste se katastash panikou?

oso gia tis profylakseis koritsi mou pestoy xristianou na prosexei ligo en anagj na valei 2

Δημοσ.

ε, ναι σώστα dark, γιατί το παιδί παραλληλίζεται απόλυτα με την ferrari... ʼσε που δεν θυμάμαι κανέναν να είπε ότι είναι σοβαρός λόγος το ξύπνημα μέσα στη μέση της νύχτας.

 

Δεν θα μπω στον κόπο να μιλήσω για τους κινδύνους που επιφέρει η αντισύλληψη (εκτός από το προφυλακτικό), ακόμα και το night after pill που κατά καιρούς έχει δημιουργήσει σοβαρά προβλήματα στο σύστημα αναπαραγωγής. Εαν δεν μπορείς να αναγνωρίσεις ορισμένα λάθη και ατυχήματα ως ανθρώπινα, πες στην κοπέλα σου να πάρει αντισυλληπτικά για καμιά δεκαριά χρόνια χωρις διακοπή να φουλάρει τον οργανισμό της με ορμόνες, να δημιουργήσει δύο ευυπόληπτες πολυκυστικές ωοθήκες. ʼλλωστε δικό της σώμα είναι, τι σημασία έχει;

 

Μην βάζεις τα πάντα στο ίδιο τσουβάλι, δεν είναι η εκτρωση κάτι που πρέπει να ζυγίζει κανείς ελαφρά, αλλά όχι και να προβούμε σε αυτοκαταστροφές και τέτοιου είδους απόλυτη κατηγορία. Κανείς δεν είπε "εντάξει ας κάνουμε του κεφαλιού μας για να ικανοποιηθούμε, παντα θα υπάρχει η λυση της έκτρωσης", αλλά ειλικρινά μακάρι να ήταν τόσο εύκολα όσο λες τα πράγματα.

 

<small>[ 21-06-2002, 10:11: Το μήνυμα επεξεργάστηκε από: YiN ]</small>

Δημοσ.

Πρέπει άραγε να αποδίδουμε ευθύνες στην μητέρα για την απόφασή της να καταφύγει στην άμβλωση;

Μήπως αυτό το κάνουμε επειδή ΔΕΝ σκεφτόμαστε σαν γυναίκες; ʼλλωστε οι περισσότερες γνώμες που ακούστηκαν εδώ είναι γνώμες ανδρών. Ανδρών, που δεν πρόκειται να νοιώσουν ποτέ να μεγαλώνει μέσα τους μια ύπαρξη.

Νομίζουμε, εσφαλμένα προφανώς, ότι μια απόφαση της μητέρας να σταματήσει την κύησή της είναι επιπόλαιη και δολοφονική. Αυτό δεν ειπώθηκε;

 

"H Εκκλησία, διαφωνεί με την άποψη ότι η γυναίκα έχει δικαίωμα να αποφασίζει μόνη της για το πότε και πόσα παιδιά θα κρατήσει ακόμα κι αν συντρέχουν λόγοι υγείας, αλλά ούτε και ο γιατρός καθώς δεν είναι θεός»δήλωσε ο εκπρόσωπος της Ιεράς Συνόδου.

Η χριστιανικός Θεός μπορεί να αποφασίζει ενώ η άβουλη γυναίκα ΟΧΙ.

Ο χριστιανικός Θεός λοιπόν νοιάζεται για τις υπάρξεις όσο είναι μέσα στα σπλάχνα της γυναίκας κι όταν γεννηθούν μπορούν να αφεθούν έρμαια των εκάστοτε αντίξοων συνθηκών, με το αφελές πρόσχημα, «O Θεός έπλασε τον άνθρωπο και τον άφησε ελεύθερο, να ζήσει όπως νομίζει»

Ελεύθερο να κατακρεουργεί, δολοφονεί, μολύνει, καταδικάζει σε φτώχεια, σε ανέχεια, σε υποσιτισμό, σε θάνατο από αρρώστιες, άλλους ανθρώπους....

Να λοιπόν που η εκκλησία με την επιρροή που ασκεί σε μυαλά και συνειδήσεις περνά με τον τρόπο της την ενοχή στις γυναίκες αλλά ποτέ στους άνδρες.

 

Δεν φτάνει δηλαδή που μια ανήλικη μητέρα ή ανύπαντρη μητέρα έχει να παλέψει με την κοινωνική τυχόν κατακραυγή, θα πρέπει να υφίσταται και την κατακραυγή της εκκλησίας, με τον έμμεσο δεικτικό φόβο της Θεϊκής τιμωρίας.

 

«Παρόμοιες απόψεις έχουν σαν στόχο να ενοχοποιούν τις γυναίκες και επιχειρούν να τις καταστήσουν πολίτες δεύτερης κατηγορίας.

Τέτοιες θέσεις οδηγούν τις γυναίκες να δρουν υπό το κράτος του φόβου και τους στερούν το δικαίωμα να διαχειρίζονται, να συμμετέχουν και να νοιώθουν υπεύθυνες για τις πράξεις τους, δημιουργώντας τους ένα τεράστιο έλλειμμα στο μέρισμα της ατομικής του ευθύνης που διαφοροποιεί και ορίζει κάθε έλλογο ον» ήταν άμεση αντίδραση της Γενικής Γραμματείας Ισότητας της Γυναίκας.

 

Το ζήτημα της ανεπιθύμητης εγκυμοσύνης μπορεί να αντιμετωπιστεί, όπως και έχει αντιμετωπιστεί τα τελευταία χρόνια, με την διαπαιδαγώγηση στις μεθόδους αντισύλληψης.

Μήπως για την εκκλησία ΚΑΙ η αντισύλληψη είναι αντίθεση στην Θεϊκή απόφαση για την γέννηση ζωής;

 

Στην Ιταλία ο νόμος 194, που ψηφίσθηκε το 1978, επιτρέπει πλέον την άμβλωση, η οποία εθεωρείτο πριν 'έγκλημα', μέχρι τον τρίτο μήνα της κύησης. Μετά το χρονικό αυτό όριο η διακοπή της κύησης επιτρέπεται μόνο εάν βρίσκεται σε κίνδυνο η ζωή ή η ψυχική υγεία της μητέρας.

 

Βάσει της ιρλανδικής νομοθεσίας κατά των αμβλώσεων, μόνον οι γυναίκες που διατρέχουν κίνδυνο να πεθάνουν μπορούν να πραγματοποιήσουν άμβλωση και εξαιρούνται της νομοθεσίας που απαγορεύει την εκούσια διακοπή της εγκυμοσύνης.

Απίστευτο!

 

Υ.Γ Όταν πριν από μερικά χρόνια η Ινδία έκανε απογραφή του πληθυσμού της, ο αριθμός που προέκυψε ήταν λανθασμένος. Ξέρετε γιατί;

Το τεράστιο έργο της καταγραφής των κατοίκων της δεύτερης πολυπληθέστερης χώρας του κόσμου έπρεπε να επαναληφθεί γιατί στην ερώτηση «Πόσα παιδιά έχετε;» πολλοί είχαν δηλώσει μόνο τον αριθμό των γιων τους. Δεν είχαν βεβαίως πρόθεση να παραπλανήσουν τις αρχές, απλώς «παιδί» στην Ινδία νοείται μόνο το αγόρι ενώ τα κορίτσια είναι μάλλον κατάρα εφόσον απαιτείται προίκα για να παντρευτούν.

 

«Στο Σαρόμπι είδαμε μια γυναίκα να λιθοβολείται δίπλα στο ποτάμι. Ήταν παντρεμένη με κάποιον διοικητή των Χεζμπ Ισλάμι, ο οποίος την εγκατέλειψε και δεν έδωσε σημεία ζωής για οκτώ χρόνια. Ο πατέρας της τελικά της επέτρεψε να παντρευτεί άλλον άντρα. Αλλά τώρα ο διοικητής επέστρεψε και διέταξε να την λιθοβολήσουν μέχρι θανάτου» είπε στη Διεθνή Αμνηστία οικογένεια που δραπέτευσε από το Αφγανιστάν.

 

<small>[ 21-06-2002, 16:04: Το μήνυμα επεξεργάστηκε από: Ν. Βοναπάρτης ]</small>

Δημοσ.

Έχω ακούσει κι εγώ για τα εν λόγω περιστατικά Βοναπάρτη.. My point exactly περί δυστυχίας, κατακραυγής κ.ο.κ.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...