Herculess Δημοσ. 14 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2011 Το OF είναι εξωμειωτής μάχης και όχι απλό FPS. Δεν πρέπει να τα συγκρίνουμε... Βέβαια αυτό και το ARMA 1 - 2 είναι για γερά νεύρα μιας και τρέχεις ατελείωτες ώρες στα χωράφια και στο τέλος μπορεί να παιθάνεις από μια σφαίρα. Αυτό που μου την έδωσε ήταν ο τρόπος που δείνεις τις οδηγείες στην ομάδα σου... απλά τραγικο.
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 14 Μαρτίου 2011 Moderators Δημοσ. 14 Μαρτίου 2011 Μπορούμε εύκολα να τα συγκρίνουμε μιας και τα πρώτα OFP (Cold War Crisis / Resistance) ήταν της Bohemia Interactive και ήταν επίσης εξομοιωτής μάχης, όπως είναι και τα ArmA. Ο λόγος που τα ArmA δεν λέγονται OFP είναι πως η Bohemia Interactive έφυγε από την Codemasters και η Codemasters κράτησε το όνομα. Και αυτό που λες επάνω, είναι λες και τα ΑrmA είναι "απλά FPSs", το οποίο είναι μη αληθές.
nzeppos Δημοσ. 14 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2011 Το OF είναι εξωμειωτής μάχης και όχι απλό FPS. Δεν πρέπει να τα συγκρίνουμε... Βέβαια αυτό και το ARMA 1 - 2 είναι για γερά νεύρα μιας και τρέχεις ατελείωτες ώρες στα χωράφια και στο τέλος μπορεί να παιθάνεις από μια σφαίρα. Συγκρίνουμε τα ArmA με τα OFP μόνο και μόνο λόγω... ονόματος. Η Codemasters προσπαθεί να κεφαλαιοποιήσει την επιτυχία του πρώτου OFP και κυκλοφορεί τίτλους που ελάχιστη σχέση έχουν με αυτό (τουλάχιστον από πλευράς φιλοσοφίας). Το άλλο που λες για τα ArmA 1-2 ήταν ακριβώς αυτό που με έκανε να κολλήσω στο πρώτο OFP. Όταν κυκλοφόρησε το 2001 ήταν έτη φωτός μπροστά από οτιδήποτε άλλο. Αυτό αποδεικνύεται από το γεγονός ότι έχουν περάσει 10 χρόνια και δεν έχουμε δει πολλές παρόμοιες προσπάθειες. Αλλιώς παίζεις όταν ξέρεις ότι μία σφαίρα μπορεί να είναι το τέλος (έχοντας ένα ή κανένα save στην αποστολή) και αλλιώς όπως στα CoD/MoH που δεν πειράζει να φας μερικές, αρκεί να προλάβεις να κρυφτείς για να... συνέλθεις. Πολύ χάρηκα με το σχόλιο του GhostRiderLSOV για το Op. Arrowhead. Θα το κοιτάξω αύριο κιόλας.
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 14 Μαρτίου 2011 Moderators Δημοσ. 14 Μαρτίου 2011 Ελπίζω Nzeppos να σου αρέσει περισσότερο το Arrowhead. Για να μην με βρίζεις μετά.
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 15 Μαρτίου 2011 Moderators Δημοσ. 15 Μαρτίου 2011 Το OF είναι εξωμειωτής μάχης και όχι απλό FPS. Sorry που ξαναγυρνάω στο quote, αλλά μέχρι και οι ίδιοι οι devs του το ακυρώνουν αυτό. (για OFP2 πάντα) Operation Flashpoint: Red River preview But this isn’t ArmA, and it’s not trying to be. The last game in the series, Dragon Rising, struggled to find a balance between its roots as a military simulator and its desire to appeal to Call of Duty fans. Red River is still far from its heavily-scripted competition, but it has a clearer idea of its own image. “We want to steer away from the idea that it’s a simulation; we’ve banned the word in the studio. Authentic is fine, as it gives you some leeway to be creative, and that’s what we are. We’re creative, we’re making an entertainment product, and it should be fun. I don’t really get much fun out of military simulations. They’re immersive, they’re realistic, but I wouldn’t call them fun.”
kostacurtas Δημοσ. 22 Μαρτίου 2011 Μέλος Δημοσ. 22 Μαρτίου 2011 http://www.youtube.com/watch?v=gsZdbkEldxg
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 23 Μαρτίου 2011 Moderators Δημοσ. 23 Μαρτίου 2011 OFP gone Rambo λοιπόν.
john2gr Δημοσ. 11 Απριλίου 2011 Δημοσ. 11 Απριλίου 2011 Operation Flashpoint: Red River Co-Op Multiplayer Trailer
kostacurtas Δημοσ. 21 Απριλίου 2011 Μέλος Δημοσ. 21 Απριλίου 2011 Operation Flashpoint: Red River Review
Massiv0r Δημοσ. 21 Απριλίου 2011 Δημοσ. 21 Απριλίου 2011 Αν και μου αρεσε το Multiplayer στο Dragon Rising (τσαμπε), ειχε την φαση του διαφορετικο απ'τα αλλα, οπως ειπανε χωρις να χω παιξει το Arma απο τα video μονο φενεται πολυ πιο αληθινο, το Red River ειναι 100% scripted, καθε εχθρος αναλογα τον χρονο που χαλας θα ναι στο ταδε σημειο, η ομαδα σου κυριολεκτικα δεν εχει καμια πρωτοβουλια και μονο οταν δινεις Command νιωθουνε, το ΑΙ ειναι για κλαματα, τα botakια πυροβολανε το σπιτι επειδη πισω απο το σπιτι κρυβεται ενας (wallhack φαση), σε μια φαση ειχαν κολλησει τα τζιπ οταν πηγαινε για Cutscene και ειχε σχεδον τουμπαρει αναποδα, ολα φυσιολογικα ομως. Απο γραφικα τιποτα καινουργιο αλλα παλευοντε, ηχος κανονικος, αλλα το gameplay ειλικρινα σπαει νευρα, οι αλλες ομαδες τις περισσοτερες φορες δεν κανουν τιποτα απολυτως και πρεπει να κανεις και την δουλεια τους και σε αρκετα μερη για να τα περασεις θες πολλες προσπαθειες, μεχρι να μαθεις που ειναι τα RPG κτλ.
pappous_soulis Δημοσ. 21 Απριλίου 2011 Δημοσ. 21 Απριλίου 2011 Έπαιζα πριν λίγες μέρες το Dragon Rising. Το'χα τσιμπήσει για 2.5€ από Steam τα χριστούγεννα. Δυο ώρες προσπάθησα να βγάλω μια πίστα, και αφού μου'σπασαν τα νεύρα με το ηλίθιο AI ώσπου του'ριξα ένα unistall και βρήκα την υγεία μου. Χαλαρά το πιο τραγικό FPS που έχω παίξει τα τελευταία τρία χρόνια. Και φυσικά δεν θα ασχοληθώ καν με το Red River.
Massiv0r Δημοσ. 21 Απριλίου 2011 Δημοσ. 21 Απριλίου 2011 Ιδια φαση στο Red River και εγω κουραστηκα στην 4η πιστα, μετα τις γεφυρες που περνεις το κατω μερος, 2 ομαδες το πανω που δεν προχωρανε καθολου και πρεπει να κανεις και το πανω στην ουσια και τσιμπησε Uninstall, πολυ σπασιμο. To Dragon Rising εχει πλακα για το Multiplayer που δεν θελει αυθεντικο.
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 21 Απριλίου 2011 Moderators Δημοσ. 21 Απριλίου 2011 χαλαρα ομως το χειροτερο fps που υπαρχει Το Soldier of Fortune: Payback θεωρεί ότι κάνεις λάθος.
Greygore Δημοσ. 21 Απριλίου 2011 Δημοσ. 21 Απριλίου 2011 Το Soldier of Fortune: Payback θεωρεί ότι κάνεις λάθος. Daikatana called, διαχρονικό fail εκεί.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.