rouho Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2010 Eπειδη γραφετε πολλες μαλακιες οι περισσοτεροι χωρις να εχετε εμπειρια ακουστε καλα τι θα σας πω. Οποιος θελει να φτιαξει "Επαγγελματικο τηλ. Κεντρο" ας ακολουθησει κατα γραμα τον οδηγο μου αυτου Τον εχω κανει οσο πιο απλο γινεται ωστε να δουλευει με copy+paste Aν καποιος βρει μια δυσκολια -που δε νομιζω- ευχαριστως να τον βοηθησω αλλα με μια προυποθεση. Να ποσταρει το προβλημα του δημοσια στο forum ωστε να βοηθηθουν ολοι. (ΟΧΙ ΡΜ) Απο εμπειρια μακρια απο ετοιμες λυσεις τυπου Panasonic, Siemens κλπ θα το μετανιωσετε πικρα.. Καλησπέρα, εξαιρετική παρουσίαση. Ήθελα να ρωτήσω τα εξής: 1. Υπάρχει δυνατότητα σύνδεσης απλής pstn γραμμής στο εν λόγω τηλεφωνικό κέντρο ? Εαν όχι τί χρειάζεται να προστεθεί? 2. Για την προσθήκη πάνω από δύο "συμβατικών" εσωτερικών τηλεφωνικών συσκευών απαιτείται η αγορά και χρήση και 2ου, 3ου κλπ. LinkSys PAP2 ? 3. Σε περίπτωση διακοπής ρεύματος και παύσης λειτουργίας του pc-pbx θα λειουργεί έστω και μία συσκευή? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΘΕΡΜΑ.
poulinos Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2010 φαγωθηκε ο eski με το asterisk:P .αν ηταν ετσι ολες οι εταιρειες Panasonic ,siemens,ericsson μαπα θα ειχαν κλεισει.ενταξει ειναι μια σωστη λυση αλλα χωρις να σημαινει οτι ειναι η μοναδικη η οτι μια αλλη εταιρεια δεν προσφερει επαγγελματικες λυσεις.γιατι πρεπει οπωσδηποτε να παει καποιος σε asterisk?ο αλλοςμπορει με ενα απλο κεντρο να κανει ολα αυτα που θελει χωρις να κανει κατι παραπανω.κατα τα αλλα θα συμφωνησω πως αυτο που προτεινεις ειναι πολυ καλυ λυση και φτηνη.και θα συμφωνησω με αυτο ισχυει ο κανονας οτι οσο πιο πολυ προσπαθουν να σας πεισουν οτι το τηλ. κεντρο μιας επιχειρησης ειναι κατι πρεπει να το διαχειριζονται λιγοι και ειδικοι, τοσο πιο χοντρα θελουν να σας τα παρουν..
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.