enas_bibikos Δημοσ. 30 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2010 Δυστυχως ολες οι εταιρειες μεταξυ αυτων και η Cosmote θελουν να εισπραξουν τα χρηματα τους.Το οτι εισαι χρονια πελατης θα μπορουσες να το εκμεταλλευτεις ζητωντας ισως μεγαλυτερη επιδοτηση αλλα οχι σε ευνοικοτερη μεταχειρηση για τα χρεη σου. Οσον αφορα το δευτερο κομματι,το καταστημα δηλωσε στην αιτηση οτι ο συνδρομητης(ο παππους σου δηλαδη) επιδοτηθηκε το ποσο των 70 ευρω για συσκευη.Η Cosmote υποθετει οτι ο πελατης πηρε συσκευη.Τωρα αν για τον χ-ψ λογο εσυ δεν πηρες θα πρεπει το καταστημα ή να πληρωσει εκεινο την επιδοτηση ή να σου δωσει καποια αλλη συσκευη αυτης της αξιας.
Moderators stormrain Δημοσ. 30 Ιουλίου 2010 Moderators Δημοσ. 30 Ιουλίου 2010 το point μου είναι οτι ο OP έχει δύο επιλογές.. η πρώτη είναι να μαυρίσει την εταιρία και να βρεί μια άλλη η οποία να τον καλύπτει (να μπορέσει δηλαδή εφόσον είναι καλός πελάτης τους να του προσφέρει ενα χρονικό περιθώριο για να βρεί τα χρήματα - χλωμό να υπάρχει μια τέτοια εταιρία) δεύτερον φυσικά και εξαπατήθηκε ο άνθρωπος. δεν γνωρίζουν όλοι οτι με τα συμβόλαια δικαιούσαι και συσκευή και αν δεν ήταν ο εγγονός του δεν θα το μάθενε ποτέ. Ρε συ εδω ο ιδιος δεν συγχεει τα δυο περιστατικα, το κανεις εσυ? Το λεει ξεκαθαρα, αλλη ιστορια η μια και αλλη η αλλη. Εγω σε ρωτησα αν εξαπατηθηκε στο πρωτο κομματι. Οχι στο δευτερο. τεσπά πολλά είπα την ηλιθιότητα δεν πρόκειται να την νικήσω εγώ.. Δεν μπορω παρα να συμφωνησω εδω.
Moderators stormrain Δημοσ. 30 Ιουλίου 2010 Moderators Δημοσ. 30 Ιουλίου 2010 το point μου είναι οτι ο OP έχει δύο επιλογές.. η πρώτη είναι να μαυρίσει την εταιρία και να βρεί μια άλλη η οποία να τον καλύπτει (να μπορέσει δηλαδή εφόσον είναι καλός πελάτης τους να του προσφέρει ενα χρονικό περιθώριο για να βρεί τα χρήματα - χλωμό να υπάρχει μια τέτοια εταιρία) δεύτερον φυσικά και εξαπατήθηκε ο άνθρωπος. δεν γνωρίζουν όλοι οτι με τα συμβόλαια δικαιούσαι και συσκευή και αν δεν ήταν ο εγγονός του δεν θα το μάθενε ποτέ. Ρε συ εδω ο ιδιος δεν συγχεει τα δυο περιστατικα, το κανεις εσυ? Το λεει ξεκαθαρα, αλλη ιστορια η μια και αλλη η αλλη. Εγω σε ρωτησα αν εξαπατηθηκε στο πρωτο κομματι. Οχι στο δευτερο. τεσπά πολλά είπα την ηλιθιότητα δεν πρόκειται να την νικήσω εγώ.. Δεν μπορω παρα να συμφωνησω εδω.
Luciddream Δημοσ. 30 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2010 Ρε συ εδω ο ιδιος δεν συγχεει τα δυο περιστατικα, το κανεις εσυ? Το λεει ξεκαθαρα, αλλη ιστορια η μια και αλλη η αλλη.Εγω σε ρωτησα αν εξαπατηθηκε στο πρωτο κομματι. Οχι στο δευτερο. Δεν μπορω παρα να συμφωνησω εδω. στον liopyr απάντησα με το παραπάνω πόστ.
Luciddream Δημοσ. 30 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2010 Ρε συ εδω ο ιδιος δεν συγχεει τα δυο περιστατικα, το κανεις εσυ? Το λεει ξεκαθαρα, αλλη ιστορια η μια και αλλη η αλλη.Εγω σε ρωτησα αν εξαπατηθηκε στο πρωτο κομματι. Οχι στο δευτερο. Δεν μπορω παρα να συμφωνησω εδω. στον liopyr απάντησα με το παραπάνω πόστ.
liopyr Δημοσ. 31 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2010 το point μου είναι οτι ο OP έχει δύο επιλογές.. η πρώτη είναι να μαυρίσει την εταιρία και να βρεί μια άλλη η οποία να τον καλύπτει (να μπορέσει δηλαδή εφόσον είναι καλός πελάτης τους να του προσφέρει ενα χρονικό περιθώριο για να βρεί τα χρήματα - χλωμό να υπάρχει μια τέτοια εταιρία) Eδώ με αναγκάζεις να ξανακάνω τον δικηγόρο του διαβόλου, καμία εταιρία δε θα μπορούσε (ακόμα και αν ήθελε) να εφαρμόσει κάτι τέτοιο στην πολιτική της, είναι εντελώς παράλογο. δεύτερον φυσικά και εξαπατήθηκε ο άνθρωπος. δεν γνωρίζουν όλοι οτι με τα συμβόλαια δικαιούσαι και συσκευή και αν δεν ήταν ο εγγονός του δεν θα το μάθενε ποτέ. Έχεις παρανοήσει το αρχικό ποστ, όπου αναφέρεται ξεκάθαρα πως όχι μόνο είπαν στον παππού ότι δικαιούται συσκευή, αλλά την διάλεξε κιόλας και δεν υπήρχε ετοιμοπαράδοτη. Από εκεί και πέρα, η παρεξήγηση έγινε μεταξύ cosmote και γερμανού και πιθανότατα θα λυθεί. βρήκα forum βέβαια να τα πώ αυτά... εδώ μέσα υπάρχουν άνθρωποι που παίρνουν 60-70 ευρώ για να κάνουν install τα windows.... τεσπά πολλά είπα την ηλιθιότητα δεν πρόκειται να την νικήσω εγώ.. να στε όλοι καλά. Εδώ έχεις εντελώς άδικο. Εδώ μέσα υπάρχουν άνθρωποι που αφιερώνουν άπειρο προσωπικό χρόνο βοηθώντας όπου και με όποιο τρόπο μπορούν, χωρίς κανένα χρηματικό αντίτιμο. Και εσύ μέχρι τώρα τους έχεις κοσμήσει ως απατεώνες, πρόβατα και ηλίθιους.
liopyr Δημοσ. 31 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2010 το point μου είναι οτι ο OP έχει δύο επιλογές.. η πρώτη είναι να μαυρίσει την εταιρία και να βρεί μια άλλη η οποία να τον καλύπτει (να μπορέσει δηλαδή εφόσον είναι καλός πελάτης τους να του προσφέρει ενα χρονικό περιθώριο για να βρεί τα χρήματα - χλωμό να υπάρχει μια τέτοια εταιρία) Eδώ με αναγκάζεις να ξανακάνω τον δικηγόρο του διαβόλου, καμία εταιρία δε θα μπορούσε (ακόμα και αν ήθελε) να εφαρμόσει κάτι τέτοιο στην πολιτική της, είναι εντελώς παράλογο. δεύτερον φυσικά και εξαπατήθηκε ο άνθρωπος. δεν γνωρίζουν όλοι οτι με τα συμβόλαια δικαιούσαι και συσκευή και αν δεν ήταν ο εγγονός του δεν θα το μάθενε ποτέ. Έχεις παρανοήσει το αρχικό ποστ, όπου αναφέρεται ξεκάθαρα πως όχι μόνο είπαν στον παππού ότι δικαιούται συσκευή, αλλά την διάλεξε κιόλας και δεν υπήρχε ετοιμοπαράδοτη. Από εκεί και πέρα, η παρεξήγηση έγινε μεταξύ cosmote και γερμανού και πιθανότατα θα λυθεί. βρήκα forum βέβαια να τα πώ αυτά... εδώ μέσα υπάρχουν άνθρωποι που παίρνουν 60-70 ευρώ για να κάνουν install τα windows.... τεσπά πολλά είπα την ηλιθιότητα δεν πρόκειται να την νικήσω εγώ.. να στε όλοι καλά. Εδώ έχεις εντελώς άδικο. Εδώ μέσα υπάρχουν άνθρωποι που αφιερώνουν άπειρο προσωπικό χρόνο βοηθώντας όπου και με όποιο τρόπο μπορούν, χωρίς κανένα χρηματικό αντίτιμο. Και εσύ μέχρι τώρα τους έχεις κοσμήσει ως απατεώνες, πρόβατα και ηλίθιους.
Luciddream Δημοσ. 31 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2010 Εδώ έχεις εντελώς άδικο. Εδώ μέσα υπάρχουν άνθρωποι που αφιερώνουν άπειρο προσωπικό χρόνο βοηθώντας όπου και με όποιο τρόπο μπορούν, χωρίς κανένα χρηματικό αντίτιμο. ποιός ακριβώς? ο ale3is? που είναι απο το 2004 μέσα και τα λιγοστά πόστ του είναι μόνο απορίες και όσα δεν είναι απορίες είναι κραξίματα για το πώς πρέπει να διαχειριζόμαστε εμείς τα λεφτά μας..?? λες και τον ρώτησε κανείς.. φίλε μου φυσικά και δεν μιλάω για όλους.. μιλάω για τους "εξυπνάκηδες" που όπως παντού υπάρχουν και εδω μέσα.
Luciddream Δημοσ. 31 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2010 Εδώ έχεις εντελώς άδικο. Εδώ μέσα υπάρχουν άνθρωποι που αφιερώνουν άπειρο προσωπικό χρόνο βοηθώντας όπου και με όποιο τρόπο μπορούν, χωρίς κανένα χρηματικό αντίτιμο. ποιός ακριβώς? ο ale3is? που είναι απο το 2004 μέσα και τα λιγοστά πόστ του είναι μόνο απορίες και όσα δεν είναι απορίες είναι κραξίματα για το πώς πρέπει να διαχειριζόμαστε εμείς τα λεφτά μας..?? λες και τον ρώτησε κανείς.. φίλε μου φυσικά και δεν μιλάω για όλους.. μιλάω για τους "εξυπνάκηδες" που όπως παντού υπάρχουν και εδω μέσα.
Heatspreader Δημοσ. 31 Ιουλίου 2010 Μέλος Δημοσ. 31 Ιουλίου 2010 α. Δεν υπάρχει κανένας όρος που να προϋποθέτει ευνοϊκότερη μεταχείριση με ευέλικτους τρόπους πληρωμής σε μακροχρόνιους συνδρομητές. Να ξεκαθαρίσουμε το νομικό το οποίο έχει να κάνει με τα συμβόλαια, από το ηθικό, το οποίο έχει να κάνει με την ανθρωπιά. Σαφώς και δεν υπάρχει στο συμβόλαιο κάτι τέτοιο. Όμως μετά από 10 χρόνια συνεργασίας, σε δύσκολη οικονομική περίοδο να με παίρνουν τηλέφωνο και να μου λένε ότι θα μου πάρουν το νούμερο και θα μου κάνουν οριστική διακοπή συμβολαίου πάει πολύ. Ειλικρινά σας μιλάω, τα λεφτά τα είχα εντελώς τυχαία την ημέρα που με πήρε τηλέφωνο η Cosmote και με απείλησε. Ήμουν έτοιμος να τα πληρώσω. Επειδή όμως έγινε αυτό, δεν πήγα. Ένα παράδειγμα το οποίο το είπα και στον υπάλληλο, με τον οποίο μίλησα όταν με απείλησε ότι θα μου πάρουν το νούμερο, ήταν ότι η Forthnet αν είσαι καλοπληρωτής και να καθυστερήσεις κάποιες φορές δεν στο κόβει. Αυτό μου το έχει πει υπάλληλος σε υποκατάστημα όταν πήγα να πληρώσω με τη ψυχή στο στόμα έναν λογαριασμό αρκετά καθυστερημένο. β) υπεγραψε συμβολαιο ο παππους, το οποιο συμπεριλαμβανε καποιες υποχρεωσεις? Οφειλει να συμμορφωθει με αυτες ή οχι? β. Από την στιγμή που υπογράφεις συμβόλαιο με επιδότηση, συμφωνείς στους όρους που υπάρχουν. Ανάμεσα σε αυτούς, προβλέπεται προφανώς πρόστιμο αν η διακοπή γίνει πριν το τέλος του συμβολαίου. Σαφώς. Ο Γερμανός με ποιον συμφώνησε? Με έναν 87χρονο με ελαφράς μορφής Alzheimer? Ας πούμε ότι ήθελαν με τη καλή τους τη καρδιά να εξυπηρετήσουν τον παππού μου, μιας και είμαστε γνωστοί. Πάω πάσο σε αυτό και το δέχομαι. Η διακοπή ζητήθηκε να γίνει για ιδιαίτερους λόγους. Επειδή πήγε από λάθος του ένας μεγάλος άνθρωπος να κάνει νέα σύνδεση, έχοντας ξεχάσει ότι έχει ήδη μία άλλη σε άλλη εταιρία. Οπότε το πρόστιμο που πληρώνει αν η διακοπή γίνει πριν το τέλος, στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι η επιδότηση συσκευής την οποία δεν τη θέλουμε, αφού το συμβόλαιο ήταν ένα λάθος από την αρχή. Δεν θέλουμε, ούτε συμβόλαιο, ούτε συσκευή. Λίγη ανθρωπιά δεν θα μας κάνει κακό νομίζω. Κατσε ρε φιλε, δεν τους εκανες χαρη που τους πληρωνες 10 χρονια, υποχρεωση σου ηταν! Είναι μία συνεργασία. 10 χρόνια τους πληρώνω, θα μπορούσα να πληρώνω μία άλλη εταιρία. Αφού δεν τους κάνω χάρη, γιατί κάνουν κρα να γίνεις συνδρομητής τους? Η αλήθεια είναι κάπου στη μέση. Το δευτερο δεν το πολυκαταλαβα για να ειμαι ειλικρινης. Σου λενε να πληρωσεις 70 ευρω για συσκευη που ποτε δεν πηρες; Αν ναι καλα θα κανεις να απευθυνθεις στον Γερμανο καθως απο κει φαινεται να εγινε το μπερδεμα. Βασικά δεν υπάρχει κανένα μπέρδεμα. Ο Γερμανός είναι επίσημος αντιπρόσωπος Cosmote. Συνήθως όλα τα προγράμματα σου δίνουν δώρο κάποια συσκευή. Έγινε ένα συμβόλαιο το οποίο σου έδινε δώρο μία συσκευή αξίας 70Ευρώ. Αυτό είναι δεδομένο. Ευτυχώς τη συσκευή δεν την είχε ετοιμοπαράδοτη, και δεν ήρθε ποτέ στη κατοχή του παππού μου, οπότε δεν ανοίχτηκε, δεν την είδαμε ποτέ. Λογικό και επόμενο να ζητάω, αφού διακόπηκε το συμβόλαιο για ιδιαίτερο λόγο, να μη θέλω να τίποτα από αυτό. Σαν να μην έγινε ποτέ. Φυσικά να πληρώσω ότι τηλέφωνα έχω κάνει και όσα πάγια έχουν τρέξει. Προς Θεού. Αν αυτή τη στιγμή εγώ διακόψω τη σύνδεσή μου για τους δικούς μου λόγους, σαφώς και θα πρέπει να πληρώσω τη συσκευή την οποία μου έδωσαν από την επιδότηση. Δεν υπάρχει κάποιος ιδιαιτερότητα με εμένα. Εδώ μιλάμε για έναν 87χρονο που έκανε ένα λάθος. Δεν μπορεί να αντιμετωπίζονται όλα το ίδιο. προφανως και θα σου κοψουν το τηλεφωνο, δεν βρισκω κατι το περιεργο σε αυτο ασχετως απο τον χρονο που εισαι στην εταιρεια. Αντικειμενικα δηλαδη εχεις αδικο και κανεναν λογο να την θεωρεις απαραδεκτη αφου διεκδικει ο, τι εσυ πρεπει να της δωσεις... Μα μου το έχει κόψει ήδη. Δεν μπορώ να πάρω και επειδή δεν μπορώ να πάρω δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω και τη Dual Sim, οπότε δεν έχω και εξερχόμενες κλήσεις, παρόλο που πληρώνω 1,50Ευρώ το μήνα πάγιο για τη Dual Sim. Είπα και στον υπάλληλο ακριβώς το παρακάτω: Δεν πλήρωσα τους λογαριασμού μου, σωστά? Ναι. 1-0. Μου το κόψατε, επειδή δεν πλήρωσα, σωστά? Ναι 1-1. Τέλος. Θα πληρώσω όταν έχω και πριν τη λήξη του συμβολαίου. Απλά. Τα λεφτά τους δεν θα τα χάσουν. Επειδη υπαρχουν μυαλα σαν τα δικα σου, παει οπως παει η Ελλαδα... Αυτό που το λες λογικά στο Luciddream, να πω ότι είναι τελείως άτοπο. Είναι η καραμέλα που πιπιλάτε μερικοί σε παρόμοια θέματα. Η Ελλάδα πάει έτσι όπως πάει, επειδή οι κυβερνήσεις μετά τη μεταπολίτευση, έτρωγαν με χρυσά κουτάλια. Μη μπλέκουμε Cosmote, nVidia, Ati, Intel, Forthnet, με τους εγκληματίες του έθνους παρακαλώ. Απέχει και είναι πολύ σοβαρό. Κοιτα εδω που τα λεμε δεν σε υποχρεωσε κανεις να εχεις τηλεφωνο. Μη το σκέφτεσαι έτσι. Νομικά δεν σε υποχρέωσε κανείς. Ηθικά σε έχει υποχρεώσει όμως να έχεις πολλά, μαζί με αυτά και το κινητό. Σκέψου το αυτό, αλήθεια. Ναι μωρέ! Έχουν λεφτά αυτοί! Είναι δισεκατομμυριουχοι!!! Μ@μησε τους!!! Έτσι! Ελληνική Μαγκιά!!! Αμά έχουν λεφτά, σιγά μην είμαι συνεπής στις υποχρεώσεις μου! /sarcasm off Και μετά απορούμε γιατί δεν πάει μπροστά αυτή η χώρα. Η απατεωνιά και η λαμογιά είναι στο DNA μας. Το οτι βγαζουν δισ. τι σχεση εχει; Παρεχουν υπηρεσια, στην χρεωνουν χψδ ευρω και εσυ πρεπει να τους πληρωσεις οπως συμφωνησες να κανεις. Βασικα εξηγησα το αυτονοητο νομιζω λολ. Ποτέ δεν συμφώνησα με αυτό τον λαϊκισμό που έχουν μερικοί από εμάς τους αριστερούς, για το ότι όποιος έχει λεφτά, είναι κακός και πρέπει να πέσουμε να τον φάμε. Από την άλλη ποτέ δεν συμφώνησα με τα δικαιώματα της εργατικής τάξης και για το πόσο χαμηλά είναι και το πόσο ευνοϊκότερα γίνονται τα πράγματα για τους μεγαλοεπιχειρηματίες, aka πλούσιους. Επισης για καποιον λογο ειμαι σιγουρος πως εχουν τροπο διεκδικησης των χρεων. Γνωρίζει κάποιος κάτι γι' αυτό. Γνωστός μου μου είπε ότι δεν πλήρωσε ποτέ κάτι λογαριασμούς, τον έπαιρναν τηλέφωνο κάποιοι δικηγόροι και απλά μπήκε Black List και δεν μπορεί να κάνει πλέον ξανά συμβόλαιο σε αυτή την εταιρία. Γνωρίζει κάποιος κάτι παραπάνω επί του θέματος? Δηλαδη εχεις πληροφοριες εκ των εσω οτι εχουν λεφτα για πεταμα και μπορουμε να τους εκμεταλλευτουμε ανετα? Στ' αλήθεια πιστεύεις ότι δεν μας εκμεταλλεύονται? Αλήθεια πες μου. Άσε τα δικά μου παραδείγματα. Εδω εχουμε πολυ συγκεκριμενα θεματα α) δεν πληρωσε για τρεις μηνες και κατηγορει την εταιρια οτι ειναι απατεωνες επειδη θα του κλεισουν τις εισερχομενες. Θα μου πάρουν το νούμερο. Θα γίνει δηλαδή διακοπή συμβολαίου. Luciddream, δεν ψάχνει κανένας το δίκαιο και το άδικο.Και εγώ μπορεί να θεωρώ εξοργιστικά τα κέρδη της Cosmote και της κάθε Cosmote, αυτό δε σημαίνει τι; Θα κάνω την επανάστασή μου μη πληρώνοντάς τους για μία υπηρεσία που έχω συμφωνήσει να μου παρέχουν; Αν πω ότι δεν τη παρέχουν σωστά, θα συμφωνήσω εκ των προτέρων ότι θα φανεί ως δικαιολογία, αλλά η Cosmote στην περιοχή που είμαι (Όχι Αγία Παρασκευή), δεν πιάνει σχεδόν καθόλου. Γενικότερα έχει χαλάσει πολύ. Σταματάει το ένα, σταματάει και το άλλο. Εσένα θα σου άρεσε να πληρώνεις και να μην έχεις τηλέφωνο; Μα δεν πληρώνω και δεν έχω τηλέφωνο για όσο δεν πληρώνω. Ενώ όταν βρω χρήματα πριν τη λήξη του συμβολαίου θα πληρώσω. Αν μου πάρεις το νούμερο όμως, θα πάρεις τα @@ μου. Για τη δεύτερη ιστορία που λες, δεν έχω καταλάβει ακριβώς... για ποιο λόγο πήγε ο παππούς σου στον Γερμανό; Για να ξεμπλοκάρει πάλι το νούμερο, ή για να κάνει όντως νέα σύνδεση; Μπερδεύτηκε ο άνθρωπος και ενώ είχε ήδη συμβόλαιο με τη Wind, πήγε και στη Cosmote. Δεν είμαστε να πληρώνουμε δύο πάγια. να μπορέσει δηλαδή εφόσον είναι καλός πελάτης τους να του προσφέρει ενα χρονικό περιθώριο για να βρεί τα χρήματα Αν με έπαιρναν τηλέφωνο και μου έλεγαν ότι χρωστάτε κάποια λεφτά και σας παρακαλούμε πείτε μας πότε μπορείτε περίπου και μου το έφερναν και με ωραίο τρόπο σε φάση ότι μήπως το έχω ξεχάσει και αν όχι αν θα ήθελα να γίνει κάποια διευκόλυνση με δώσεις (γίνεται διακανονισμός και πληρώνεις κάτι παραπάνω) θα το δεχόμουν. Για τον διακανονισμό το ξέρω από τελείως διαφορετικό περιστατικό, απλά το γνωρίζω, δεν μου αναφέρθηκε κάτι στο τηλεφώνημα που είχα. δεύτερον φυσικά και εξαπατήθηκε ο άνθρωπος. δεν γνωρίζουν όλοι οτι με τα συμβόλαια δικαιούσαι και συσκευή και αν δεν ήταν ο εγγονός του δεν θα το μάθενε ποτέ. Όχι δεν νομίζω ότι πήγαιναν για εκεί. Δεν πήγαν να δαγκώσουν τον παππού. Αντίθετα πιστεύω ότι ήθελαν να τον εξυπηρετήσουν και απλά έγινε το κακό από καλή διάθεση. Το θέμα είναι ότι προέκυψε ένα συμβόλαιο από λάθος. Το λάθος αυτό μπορεί να είναι δικό μου, που δεν πρόσεξα τον παππού, του Γερμανού που έκανε έτσι αέρα το συμβόλαιο, κλπ. Το θέμα είναι να υπάρχει λίγο ανθρωπιά. βρήκα forum βέβαια να τα πώ αυτά... εδώ μέσα υπάρχουν άνθρωποι που παίρνουν 60-70 ευρώ για να κάνουν install τα windows.... τεσπά πολλά είπα την ηλιθιότητα δεν πρόκειται να την νικήσω εγώ.. να στε όλοι καλά. 60Ευρώ καλά είναι αν γίνει σωστή δουλειά. Όταν κάνεις εγκατάσταση, δεν πετάς τα Windows και τελείωσες. Οι καλή παροχή υπηρεσιών κατά τη γνώμη μου πρέπει να ανταμείβεται σωστά. Δυστυχως ολες οι εταιρειες μεταξυ αυτων και η Cosmote θελουν να εισπραξουν τα χρηματα τους.Το οτι εισαι χρονια πελατης θα μπορουσες να το εκμεταλλευτεις ζητωντας ισως μεγαλυτερη επιδοτηση αλλα οχι σε ευνοικοτερη μεταχειρηση για τα χρεη σου. Ζητάω και αυτό. Οσον αφορα το δευτερο κομματι,το καταστημα δηλωσε στην αιτηση οτι ο συνδρομητης(ο παππους σου δηλαδη) επιδοτηθηκε το ποσο των 70 ευρω για συσκευη.Η Cosmote υποθετει οτι ο πελατης πηρε συσκευη.Τωρα αν για τον χ-ψ λογο εσυ δεν πηρες θα πρεπει το καταστημα ή να πληρωσει εκεινο την επιδοτηση ή να σου δωσει καποια αλλη συσκευη αυτης της αξιας. Στη πρώτη επικοινωνία που είχα όταν κατάλαβα ότι ο παππούς έκανε σύνδεση, το παιδί στο Γερμανό (είναι και ο ιδιοκτήτης), μου είπε ότι θα τη χρεωθεί αυτός τη συσκευή. Η Cosmote πρέπει να τη χρεωθεί ή καλύτερα να τους πει αυτός ότι συσκευή δεν υπάρχει και να μη χρεωθεί τέλος πάντων κανείς τίποτα. Ένα λάθος συμβόλαιο που σβήστηκε και το μόνο που πρέπει να πληρωθεί είναι ότι χρήση έγινε και ότι πάγια έτρεξαν(2 μήνες). Παράλογο είναι αυτό που λέω? Είναι ειδική περίπτωση και όχι διακοπή από γούστο ή κέφι.
Heatspreader Δημοσ. 31 Ιουλίου 2010 Μέλος Δημοσ. 31 Ιουλίου 2010 α. Δεν υπάρχει κανένας όρος που να προϋποθέτει ευνοϊκότερη μεταχείριση με ευέλικτους τρόπους πληρωμής σε μακροχρόνιους συνδρομητές. Να ξεκαθαρίσουμε το νομικό το οποίο έχει να κάνει με τα συμβόλαια, από το ηθικό, το οποίο έχει να κάνει με την ανθρωπιά. Σαφώς και δεν υπάρχει στο συμβόλαιο κάτι τέτοιο. Όμως μετά από 10 χρόνια συνεργασίας, σε δύσκολη οικονομική περίοδο να με παίρνουν τηλέφωνο και να μου λένε ότι θα μου πάρουν το νούμερο και θα μου κάνουν οριστική διακοπή συμβολαίου πάει πολύ. Ειλικρινά σας μιλάω, τα λεφτά τα είχα εντελώς τυχαία την ημέρα που με πήρε τηλέφωνο η Cosmote και με απείλησε. Ήμουν έτοιμος να τα πληρώσω. Επειδή όμως έγινε αυτό, δεν πήγα. Ένα παράδειγμα το οποίο το είπα και στον υπάλληλο, με τον οποίο μίλησα όταν με απείλησε ότι θα μου πάρουν το νούμερο, ήταν ότι η Forthnet αν είσαι καλοπληρωτής και να καθυστερήσεις κάποιες φορές δεν στο κόβει. Αυτό μου το έχει πει υπάλληλος σε υποκατάστημα όταν πήγα να πληρώσω με τη ψυχή στο στόμα έναν λογαριασμό αρκετά καθυστερημένο. β) υπεγραψε συμβολαιο ο παππους, το οποιο συμπεριλαμβανε καποιες υποχρεωσεις? Οφειλει να συμμορφωθει με αυτες ή οχι? β. Από την στιγμή που υπογράφεις συμβόλαιο με επιδότηση, συμφωνείς στους όρους που υπάρχουν. Ανάμεσα σε αυτούς, προβλέπεται προφανώς πρόστιμο αν η διακοπή γίνει πριν το τέλος του συμβολαίου. Σαφώς. Ο Γερμανός με ποιον συμφώνησε? Με έναν 87χρονο με ελαφράς μορφής Alzheimer? Ας πούμε ότι ήθελαν με τη καλή τους τη καρδιά να εξυπηρετήσουν τον παππού μου, μιας και είμαστε γνωστοί. Πάω πάσο σε αυτό και το δέχομαι. Η διακοπή ζητήθηκε να γίνει για ιδιαίτερους λόγους. Επειδή πήγε από λάθος του ένας μεγάλος άνθρωπος να κάνει νέα σύνδεση, έχοντας ξεχάσει ότι έχει ήδη μία άλλη σε άλλη εταιρία. Οπότε το πρόστιμο που πληρώνει αν η διακοπή γίνει πριν το τέλος, στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι η επιδότηση συσκευής την οποία δεν τη θέλουμε, αφού το συμβόλαιο ήταν ένα λάθος από την αρχή. Δεν θέλουμε, ούτε συμβόλαιο, ούτε συσκευή. Λίγη ανθρωπιά δεν θα μας κάνει κακό νομίζω. Κατσε ρε φιλε, δεν τους εκανες χαρη που τους πληρωνες 10 χρονια, υποχρεωση σου ηταν! Είναι μία συνεργασία. 10 χρόνια τους πληρώνω, θα μπορούσα να πληρώνω μία άλλη εταιρία. Αφού δεν τους κάνω χάρη, γιατί κάνουν κρα να γίνεις συνδρομητής τους? Η αλήθεια είναι κάπου στη μέση. Το δευτερο δεν το πολυκαταλαβα για να ειμαι ειλικρινης. Σου λενε να πληρωσεις 70 ευρω για συσκευη που ποτε δεν πηρες; Αν ναι καλα θα κανεις να απευθυνθεις στον Γερμανο καθως απο κει φαινεται να εγινε το μπερδεμα. Βασικά δεν υπάρχει κανένα μπέρδεμα. Ο Γερμανός είναι επίσημος αντιπρόσωπος Cosmote. Συνήθως όλα τα προγράμματα σου δίνουν δώρο κάποια συσκευή. Έγινε ένα συμβόλαιο το οποίο σου έδινε δώρο μία συσκευή αξίας 70Ευρώ. Αυτό είναι δεδομένο. Ευτυχώς τη συσκευή δεν την είχε ετοιμοπαράδοτη, και δεν ήρθε ποτέ στη κατοχή του παππού μου, οπότε δεν ανοίχτηκε, δεν την είδαμε ποτέ. Λογικό και επόμενο να ζητάω, αφού διακόπηκε το συμβόλαιο για ιδιαίτερο λόγο, να μη θέλω να τίποτα από αυτό. Σαν να μην έγινε ποτέ. Φυσικά να πληρώσω ότι τηλέφωνα έχω κάνει και όσα πάγια έχουν τρέξει. Προς Θεού. Αν αυτή τη στιγμή εγώ διακόψω τη σύνδεσή μου για τους δικούς μου λόγους, σαφώς και θα πρέπει να πληρώσω τη συσκευή την οποία μου έδωσαν από την επιδότηση. Δεν υπάρχει κάποιος ιδιαιτερότητα με εμένα. Εδώ μιλάμε για έναν 87χρονο που έκανε ένα λάθος. Δεν μπορεί να αντιμετωπίζονται όλα το ίδιο. προφανως και θα σου κοψουν το τηλεφωνο, δεν βρισκω κατι το περιεργο σε αυτο ασχετως απο τον χρονο που εισαι στην εταιρεια. Αντικειμενικα δηλαδη εχεις αδικο και κανεναν λογο να την θεωρεις απαραδεκτη αφου διεκδικει ο, τι εσυ πρεπει να της δωσεις... Μα μου το έχει κόψει ήδη. Δεν μπορώ να πάρω και επειδή δεν μπορώ να πάρω δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω και τη Dual Sim, οπότε δεν έχω και εξερχόμενες κλήσεις, παρόλο που πληρώνω 1,50Ευρώ το μήνα πάγιο για τη Dual Sim. Είπα και στον υπάλληλο ακριβώς το παρακάτω: Δεν πλήρωσα τους λογαριασμού μου, σωστά? Ναι. 1-0. Μου το κόψατε, επειδή δεν πλήρωσα, σωστά? Ναι 1-1. Τέλος. Θα πληρώσω όταν έχω και πριν τη λήξη του συμβολαίου. Απλά. Τα λεφτά τους δεν θα τα χάσουν. Επειδη υπαρχουν μυαλα σαν τα δικα σου, παει οπως παει η Ελλαδα... Αυτό που το λες λογικά στο Luciddream, να πω ότι είναι τελείως άτοπο. Είναι η καραμέλα που πιπιλάτε μερικοί σε παρόμοια θέματα. Η Ελλάδα πάει έτσι όπως πάει, επειδή οι κυβερνήσεις μετά τη μεταπολίτευση, έτρωγαν με χρυσά κουτάλια. Μη μπλέκουμε Cosmote, nVidia, Ati, Intel, Forthnet, με τους εγκληματίες του έθνους παρακαλώ. Απέχει και είναι πολύ σοβαρό. Κοιτα εδω που τα λεμε δεν σε υποχρεωσε κανεις να εχεις τηλεφωνο. Μη το σκέφτεσαι έτσι. Νομικά δεν σε υποχρέωσε κανείς. Ηθικά σε έχει υποχρεώσει όμως να έχεις πολλά, μαζί με αυτά και το κινητό. Σκέψου το αυτό, αλήθεια. Ναι μωρέ! Έχουν λεφτά αυτοί! Είναι δισεκατομμυριουχοι!!! Μ@μησε τους!!! Έτσι! Ελληνική Μαγκιά!!! Αμά έχουν λεφτά, σιγά μην είμαι συνεπής στις υποχρεώσεις μου! /sarcasm off Και μετά απορούμε γιατί δεν πάει μπροστά αυτή η χώρα. Η απατεωνιά και η λαμογιά είναι στο DNA μας. Το οτι βγαζουν δισ. τι σχεση εχει; Παρεχουν υπηρεσια, στην χρεωνουν χψδ ευρω και εσυ πρεπει να τους πληρωσεις οπως συμφωνησες να κανεις. Βασικα εξηγησα το αυτονοητο νομιζω λολ. Ποτέ δεν συμφώνησα με αυτό τον λαϊκισμό που έχουν μερικοί από εμάς τους αριστερούς, για το ότι όποιος έχει λεφτά, είναι κακός και πρέπει να πέσουμε να τον φάμε. Από την άλλη ποτέ δεν συμφώνησα με τα δικαιώματα της εργατικής τάξης και για το πόσο χαμηλά είναι και το πόσο ευνοϊκότερα γίνονται τα πράγματα για τους μεγαλοεπιχειρηματίες, aka πλούσιους. Επισης για καποιον λογο ειμαι σιγουρος πως εχουν τροπο διεκδικησης των χρεων. Γνωρίζει κάποιος κάτι γι' αυτό. Γνωστός μου μου είπε ότι δεν πλήρωσε ποτέ κάτι λογαριασμούς, τον έπαιρναν τηλέφωνο κάποιοι δικηγόροι και απλά μπήκε Black List και δεν μπορεί να κάνει πλέον ξανά συμβόλαιο σε αυτή την εταιρία. Γνωρίζει κάποιος κάτι παραπάνω επί του θέματος? Δηλαδη εχεις πληροφοριες εκ των εσω οτι εχουν λεφτα για πεταμα και μπορουμε να τους εκμεταλλευτουμε ανετα? Στ' αλήθεια πιστεύεις ότι δεν μας εκμεταλλεύονται? Αλήθεια πες μου. Άσε τα δικά μου παραδείγματα. Εδω εχουμε πολυ συγκεκριμενα θεματα α) δεν πληρωσε για τρεις μηνες και κατηγορει την εταιρια οτι ειναι απατεωνες επειδη θα του κλεισουν τις εισερχομενες. Θα μου πάρουν το νούμερο. Θα γίνει δηλαδή διακοπή συμβολαίου. Luciddream, δεν ψάχνει κανένας το δίκαιο και το άδικο.Και εγώ μπορεί να θεωρώ εξοργιστικά τα κέρδη της Cosmote και της κάθε Cosmote, αυτό δε σημαίνει τι; Θα κάνω την επανάστασή μου μη πληρώνοντάς τους για μία υπηρεσία που έχω συμφωνήσει να μου παρέχουν; Αν πω ότι δεν τη παρέχουν σωστά, θα συμφωνήσω εκ των προτέρων ότι θα φανεί ως δικαιολογία, αλλά η Cosmote στην περιοχή που είμαι (Όχι Αγία Παρασκευή), δεν πιάνει σχεδόν καθόλου. Γενικότερα έχει χαλάσει πολύ. Σταματάει το ένα, σταματάει και το άλλο. Εσένα θα σου άρεσε να πληρώνεις και να μην έχεις τηλέφωνο; Μα δεν πληρώνω και δεν έχω τηλέφωνο για όσο δεν πληρώνω. Ενώ όταν βρω χρήματα πριν τη λήξη του συμβολαίου θα πληρώσω. Αν μου πάρεις το νούμερο όμως, θα πάρεις τα @@ μου. Για τη δεύτερη ιστορία που λες, δεν έχω καταλάβει ακριβώς... για ποιο λόγο πήγε ο παππούς σου στον Γερμανό; Για να ξεμπλοκάρει πάλι το νούμερο, ή για να κάνει όντως νέα σύνδεση; Μπερδεύτηκε ο άνθρωπος και ενώ είχε ήδη συμβόλαιο με τη Wind, πήγε και στη Cosmote. Δεν είμαστε να πληρώνουμε δύο πάγια. να μπορέσει δηλαδή εφόσον είναι καλός πελάτης τους να του προσφέρει ενα χρονικό περιθώριο για να βρεί τα χρήματα Αν με έπαιρναν τηλέφωνο και μου έλεγαν ότι χρωστάτε κάποια λεφτά και σας παρακαλούμε πείτε μας πότε μπορείτε περίπου και μου το έφερναν και με ωραίο τρόπο σε φάση ότι μήπως το έχω ξεχάσει και αν όχι αν θα ήθελα να γίνει κάποια διευκόλυνση με δώσεις (γίνεται διακανονισμός και πληρώνεις κάτι παραπάνω) θα το δεχόμουν. Για τον διακανονισμό το ξέρω από τελείως διαφορετικό περιστατικό, απλά το γνωρίζω, δεν μου αναφέρθηκε κάτι στο τηλεφώνημα που είχα. δεύτερον φυσικά και εξαπατήθηκε ο άνθρωπος. δεν γνωρίζουν όλοι οτι με τα συμβόλαια δικαιούσαι και συσκευή και αν δεν ήταν ο εγγονός του δεν θα το μάθενε ποτέ. Όχι δεν νομίζω ότι πήγαιναν για εκεί. Δεν πήγαν να δαγκώσουν τον παππού. Αντίθετα πιστεύω ότι ήθελαν να τον εξυπηρετήσουν και απλά έγινε το κακό από καλή διάθεση. Το θέμα είναι ότι προέκυψε ένα συμβόλαιο από λάθος. Το λάθος αυτό μπορεί να είναι δικό μου, που δεν πρόσεξα τον παππού, του Γερμανού που έκανε έτσι αέρα το συμβόλαιο, κλπ. Το θέμα είναι να υπάρχει λίγο ανθρωπιά. βρήκα forum βέβαια να τα πώ αυτά... εδώ μέσα υπάρχουν άνθρωποι που παίρνουν 60-70 ευρώ για να κάνουν install τα windows.... τεσπά πολλά είπα την ηλιθιότητα δεν πρόκειται να την νικήσω εγώ.. να στε όλοι καλά. 60Ευρώ καλά είναι αν γίνει σωστή δουλειά. Όταν κάνεις εγκατάσταση, δεν πετάς τα Windows και τελείωσες. Οι καλή παροχή υπηρεσιών κατά τη γνώμη μου πρέπει να ανταμείβεται σωστά. Δυστυχως ολες οι εταιρειες μεταξυ αυτων και η Cosmote θελουν να εισπραξουν τα χρηματα τους.Το οτι εισαι χρονια πελατης θα μπορουσες να το εκμεταλλευτεις ζητωντας ισως μεγαλυτερη επιδοτηση αλλα οχι σε ευνοικοτερη μεταχειρηση για τα χρεη σου. Ζητάω και αυτό. Οσον αφορα το δευτερο κομματι,το καταστημα δηλωσε στην αιτηση οτι ο συνδρομητης(ο παππους σου δηλαδη) επιδοτηθηκε το ποσο των 70 ευρω για συσκευη.Η Cosmote υποθετει οτι ο πελατης πηρε συσκευη.Τωρα αν για τον χ-ψ λογο εσυ δεν πηρες θα πρεπει το καταστημα ή να πληρωσει εκεινο την επιδοτηση ή να σου δωσει καποια αλλη συσκευη αυτης της αξιας. Στη πρώτη επικοινωνία που είχα όταν κατάλαβα ότι ο παππούς έκανε σύνδεση, το παιδί στο Γερμανό (είναι και ο ιδιοκτήτης), μου είπε ότι θα τη χρεωθεί αυτός τη συσκευή. Η Cosmote πρέπει να τη χρεωθεί ή καλύτερα να τους πει αυτός ότι συσκευή δεν υπάρχει και να μη χρεωθεί τέλος πάντων κανείς τίποτα. Ένα λάθος συμβόλαιο που σβήστηκε και το μόνο που πρέπει να πληρωθεί είναι ότι χρήση έγινε και ότι πάγια έτρεξαν(2 μήνες). Παράλογο είναι αυτό που λέω? Είναι ειδική περίπτωση και όχι διακοπή από γούστο ή κέφι.
Voodooman Δημοσ. 31 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2010 Πολύ ενδιαφέρον threat, αν είμασταν και λίγο πιο κόσμιοι, θα ήταν ακόμη ωραιότερο. Για το θέμα των χρωστούμενών σου, προσωπικά (και μόνο) σε βρίσκω τελείως λάθος. Σιχαίνομαι να χρωστάω και σιχαίνομαι να μου χρωστάνε. Ναι, μπορούν να τύχουν διάφορα, αλλά τρεις μήνες είναι αρκετός χρόνος, θα 'πρεπε να το'χεις λύσει, ιδίως αφού μιλάμε για πάγια (άρα υπολογισμένα) έξοδα και όχι κάτι έκτακτο. Και αν εγώ μπορώ να αντέξω να μου χρωστάει ο φίλος/γνωστός για 3-4 μήνες, οι μεγάλες εταιρίες δεν μπορούν. Δεν μπορούν να αφήνουν εκκρεμότητες, γιατί αυτές κάπου θα χτυπήσουν. Δεν σου κάνω διάλεξη, απλά σκέφτομαι. Για το δεύτερο θέμα, είναι η αιώνια διαμάχη εταξύ νόμιμου και ηθικού. Αλλά τί λέμε τώρα, αφού το έχει ήδη πει ο θεός Βουλγαράκης, ηθικό είναι ό,τι είναι νόμιμο. Από τα κορυφαία αποφθεύγματα που έχω ακούσει ποτέ... Το λάθος σίγουρα είναι του παππού, η εταιρία δεν φταίει νομικά σε κάτι, ούτε καν ηθικά, τουλάχιστον στην αρχή. Τί να κάνει, να ζητάει ιατρική γνωμάτευση πριν συνάψει συμβόλαιο με τον πελάτη; Από την άλλη, θα έπρεπε να έχει και την ευελιξία να ακυρώσει ένα συμβόλαιο, αν ο συνεργάτης της (ο υπεύθυνος του καταστήματος) της ζητούσε κάτι τέτοιο για ειδικούς λόγους.
Voodooman Δημοσ. 31 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2010 Πολύ ενδιαφέρον threat, αν είμασταν και λίγο πιο κόσμιοι, θα ήταν ακόμη ωραιότερο. Για το θέμα των χρωστούμενών σου, προσωπικά (και μόνο) σε βρίσκω τελείως λάθος. Σιχαίνομαι να χρωστάω και σιχαίνομαι να μου χρωστάνε. Ναι, μπορούν να τύχουν διάφορα, αλλά τρεις μήνες είναι αρκετός χρόνος, θα 'πρεπε να το'χεις λύσει, ιδίως αφού μιλάμε για πάγια (άρα υπολογισμένα) έξοδα και όχι κάτι έκτακτο. Και αν εγώ μπορώ να αντέξω να μου χρωστάει ο φίλος/γνωστός για 3-4 μήνες, οι μεγάλες εταιρίες δεν μπορούν. Δεν μπορούν να αφήνουν εκκρεμότητες, γιατί αυτές κάπου θα χτυπήσουν. Δεν σου κάνω διάλεξη, απλά σκέφτομαι. Για το δεύτερο θέμα, είναι η αιώνια διαμάχη εταξύ νόμιμου και ηθικού. Αλλά τί λέμε τώρα, αφού το έχει ήδη πει ο θεός Βουλγαράκης, ηθικό είναι ό,τι είναι νόμιμο. Από τα κορυφαία αποφθεύγματα που έχω ακούσει ποτέ... Το λάθος σίγουρα είναι του παππού, η εταιρία δεν φταίει νομικά σε κάτι, ούτε καν ηθικά, τουλάχιστον στην αρχή. Τί να κάνει, να ζητάει ιατρική γνωμάτευση πριν συνάψει συμβόλαιο με τον πελάτη; Από την άλλη, θα έπρεπε να έχει και την ευελιξία να ακυρώσει ένα συμβόλαιο, αν ο συνεργάτης της (ο υπεύθυνος του καταστήματος) της ζητούσε κάτι τέτοιο για ειδικούς λόγους.
Heatspreader Δημοσ. 31 Ιουλίου 2010 Μέλος Δημοσ. 31 Ιουλίου 2010 Τί να κάνει, να ζητάει ιατρική γνωμάτευση πριν συνάψει συμβόλαιο με τον πελάτη; Σε ιδιαίτερη περίπτωση αιτήματος διακοπής όπως η συγκεκριμένη, να μη αντιμετωπίζει τη διακοπή, σαν μία οποιαδήποτε διακοπή. ο λάθος σίγουρα είναι του παππού, η εταιρία δεν φταίει νομικά σε κάτι, ούτε καν ηθικά, τουλάχιστον στην αρχή. Τι να πω, ίσως είμαι εγώ πολύ ρομαντικός. Απογοητεύομαι λίγο με τον κόσμο με κάτι τέτοια, αλλά έτσι έχει. Ούτε καν ηθικά... Μπράβο. 14 πρέπει να τα έχεις τα μάτια σου, θα πέσουν να σε φάνε νόμιμα εκεί έξω. Φιλικά.
liopyr Δημοσ. 31 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2010 Να ξεκαθαρίσουμε το νομικό το οποίο έχει να κάνει με τα συμβόλαια, από το ηθικό, το οποίο έχει να κάνει με την ανθρωπιά. Αφού δεν έχει να κάνει με νομικά θέματα παρά μόνο με ηθικά (κατά την γνώμη σου) γιατί τους χαρακτηρίζεις απατεώνες; Ο Γερμανός με ποιον συμφώνησε? Με έναν 87χρονο με ελαφράς μορφής Alzheimer? Ας πούμε ότι ήθελαν με τη καλή τους τη καρδιά να εξυπηρετήσουν τον παππού μου, μιας και είμαστε γνωστοί. Πάω πάσο σε αυτό και το δέχομαι. Αν και απαντάς μόνος σου, εσύ σε αυτή την περίπτωση τι θα έκανες; Θα έδιωχνες τον παππού από το κατάστημα για να μη βρεις τον μπελά σου; Αυτή θα ήταν ανθρώπινη αντιμετώπιση; Τι να πω, ίσως είμαι εγώ πολύ ρομαντικός. Απογοητεύομαι λίγο με τον κόσμο με κάτι τέτοια, αλλά έτσι έχει. Ούτε καν ηθικά... Μπράβο. 14 πρέπει να τα έχεις τα μάτια σου, θα πέσουν να σε φάνε νόμιμα εκεί έξω. Φιλικά. Καλώς όρισες στον κόσμο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.