Heatspreader Δημοσ. 30 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2010 Είναι δύο διαφορετικές ιστορίες. Μέρος Πρώτο Έχω ένα κινητό στο οποίο έχω βάλει Dual Sim. Το ένα νούμερο είναι What's Up και το άλλο συμβόλαιο. Το συμβόλαιο είναι στο όνομα του παππού μου, ο οποίος είναι 87 χρονών. Είναι πάνω από 10 χρόνια συνδρομητής στη Cosmote και ότι σύνδεση έκανα, γινόταν στο όνομα του, όλα αυτά τα χρόνια. Να σημειωθεί ότι πάντα εκτός των τελευταίων δύο χρόνων είχε και αυτός κινητό Cosmote, oπότε είχε δύο συμβόλαια στο όνομα του. Ένα για εκείνον και ένα για εμένα. Λόγω μιας μικρής οικονομικής στενότητας που έχω τελευταία, έχω να πληρώσω το συμβόλαιο πάνω από τρεις μήνες και έχει μαζευτεί ένα πόσο της τάξης των 90+Ευρώ. Έχω 30Ευρώ πάγιο περίπου και είμαι δεσμευμένος για τουλάχιστον 6 μήνες ακόμα, αφού έκανα ανανέωση με επιδότηση συσκευής. Με πήραν τηλέφωνο από τη Cosmote λοιπόν και με απείλησαν ότι αν δεν πληρώσω θα μου πάρουν το νούμερο. Τους είπα ότι είναι ντροπή τους που συμπεριφέρονται σε έναν τόσο παλιό τους συνδρομητή κατά αυτόν το τρόπο και ότι θα πληρώσω τα χρέη μου, σίγουρα πριν τη λήξη του συμβολαίου και όταν βρω χρήματα. Ο υπάλληλος μου είπε με ειρωνικό τρόπο, ότι δεν μπορώ να δέχομαι εισερχόμενες κλείσεις και να μη πληρώνω. Τον ενημέρωσα όμως ότι για να δουλέψει η Dual Sim σωστά, πρέπει να έχεις και εξερχόμενες κλήσεις. Αν δηλαδή σου κοπεί το τηλέφωνο και έχεις φραγή εξερχομένων κλήσεων, δεν μπορείς να κάνεις την αλλαγή των καρτών. Ύστερα από μία έντονη κουβέντα που είχαμε του είπα να σημειώσει, πράγμα που μου είπε ότι το έκανε, ότι σε περίπτωση που μου πάρουν το νούμερο, δεν πρόκειται να πληρώσω ούτε ένα Ευρώ, και ας μου κάνουν μήνυση. Μέρος Δεύτερο Ο παππούς μου, όπως είπα, είναι 87 χρονών. Για την ηλικία του στέκεται πολύ καλά, αλλά όσο να' ναι τα χρόνια είναι πολλά. Έχει συμβόλαιο στη Wind. Πήγε σε κάποιον φίλο του και ξέχασε το κινητό του εκεί. Όταν γύρισε στο σπίτι και κατάλαβε ότι δεν έχει το κινητό του, αμέσως κάναμε φραγή εξερχομένων κλήσεων. Επειδή είναι και μιας προχωρημένης ηλικίας και μαζί με αυτό είναι πολύ κοινωνικός, πήγε στο κατάστημα Γερμανός και έκανε συμβόλαιο στη Cosmote! Όταν μετά από μερικές μέρες είδα τα χαρτιά του νέου συμβολαίου που έκανε, τρελάθηκα. Τον ρώτησα αν του έδωσαν κάποια συσκευή από την επιδότηση που δίνουν οι νέες συνδέσεις και μου είπε ότι δεν είχε ετοιμοπαράδοτη, οπότε κάτι τέτοιο δεν έγινε. Πήγα στο κατάστημα του Γερμανού την άλλη μέρα, όπου είμαστε γνωστοί και είπα στο αφεντικό, ακριβώς τι συμβαίνει. Έκανε κάποιες διαδικασίες και μέσα σε μία βδομάδα περίπου και μου είπε να επικοινωνήσω με τη Cosmote για να μου δώσουν κωδικό διακοπής. Μάλιστα μου είπε, δεν πειράζει για τη συσκευή, θα τη χρεωθεί το κατάστημα, αφού ευτυχώς ο παππούς δεν τη παρέλαβε ποτέ. Μιλώντας με τη Cosmote με ενημέρωσαν ότι θα μου έρθει ένας λογαριασμός εκκαθαριστικός, ο οποίος θα έχει ότι τηλέφωνα έχει κάνει ο παππούς μέχρι τώρα, τον οποίο, τους είπα ότι φυσικά θα τον πληρώσω. Με ενημέρωσε ακόμα ότι θα πρέπει εκτός από αυτά να πληρώσω και 70Ευρώ για την επιδότηση συσκευής. Είπα στη κοπέλα ότι συσκευή δεν έχω πάρει, οπότε να μη μου στείλουν να πληρώσω κάτι. Εκείνη επέμενε ότι έχω μία επιδότηση 70Ευρώ και ότι για να γίνει διακοπή θα πρέπει να πληρώσω τη συσκευή που δεν έχω, αλλά και δεν θέλω. Της είπα ότι δεν πρόκειται να πληρώσω τα 70Ευρώ ο κόσμος να χαλάσει. Μου έδωσε τελικά τον κωδικό διακοπής με τον οποίο θα πρέπει να πάω στο κατάστημα Γερμανός να διακόψω τη σύνδεση, κάνοντας τα χατιά. Πήρα τηλέφωνο μετά από όλα αυτά το κατάστημα Γερμανός και μίλησα με το αφεντικό. Τον ενημέρωσα για τα 70Ευρώ που μου είπε η Cosmote και μου είπε πως πρέπει να τα πληρώσω αυτά και όταν περάσω να κάνουμε τα χαρτιά για τη διακοπή να μου δώσει μία συσκευή αξίας 70Ευρώ. Του είπα ότι θα πάω από βδομάδα να τα κουβεντιάσουμε από κοντά. Και ρωτάω τώρα εγώ ποια είναι η Cosmote που με αναγκάζει να αγοράζω προϊόντα της. Αυτές τις μέρες θα πάω να μιλήσω με τον Γερμανό. Αυτό που θα κάνω μάλλον, είναι ότι σε περίπτωση που με αναγκάσουν τελικά να αγοράσω τη συσκευή, δεν πρόκειται να πληρώσω ούτε ένα Ευρώ. Ούτε στη νέα σύνδεση που έκανε ο παππούς μου, ούτε σε αυτή που με απειλούν ότι θα μου πάρουν το νούμερο. Συνοψίζοντας η Cosmote με απειλεί εμένα 10+ χρόνια συνδρομητή ότι θα μου πάρει το νούμερο επειδή δεν έχω πληρώσει 3+ μήνες και με υποχρεώνει να αγοράσω συσκευή που δεν θέλω αξίας 70Ευρώ. Προσπαθούν να τα πάρουν από παντού, αλλά δεν θα πάρουν τίποτα από εμένα, ας πάει ο παππούς μου στο δικαστήριο με τα χάπια για τη μνήμη και ας βγάλουν άκρη μαζί του. Απρόσωπες συμπεριφορές και αρπαχτές σε εμένα δεν περνάνε από καμία εταιρία που δαγκώνει τον κοσμάκι.
Heatspreader Δημοσ. 30 Ιουλίου 2010 Μέλος Δημοσ. 30 Ιουλίου 2010 Είναι δύο διαφορετικές ιστορίες. Μέρος Πρώτο Έχω ένα κινητό στο οποίο έχω βάλει Dual Sim. Το ένα νούμερο είναι What's Up και το άλλο συμβόλαιο. Το συμβόλαιο είναι στο όνομα του παππού μου, ο οποίος είναι 87 χρονών. Είναι πάνω από 10 χρόνια συνδρομητής στη Cosmote και ότι σύνδεση έκανα, γινόταν στο όνομα του, όλα αυτά τα χρόνια. Να σημειωθεί ότι πάντα εκτός των τελευταίων δύο χρόνων είχε και αυτός κινητό Cosmote, oπότε είχε δύο συμβόλαια στο όνομα του. Ένα για εκείνον και ένα για εμένα. Λόγω μιας μικρής οικονομικής στενότητας που έχω τελευταία, έχω να πληρώσω το συμβόλαιο πάνω από τρεις μήνες και έχει μαζευτεί ένα πόσο της τάξης των 90+Ευρώ. Έχω 30Ευρώ πάγιο περίπου και είμαι δεσμευμένος για τουλάχιστον 6 μήνες ακόμα, αφού έκανα ανανέωση με επιδότηση συσκευής. Με πήραν τηλέφωνο από τη Cosmote λοιπόν και με απείλησαν ότι αν δεν πληρώσω θα μου πάρουν το νούμερο. Τους είπα ότι είναι ντροπή τους που συμπεριφέρονται σε έναν τόσο παλιό τους συνδρομητή κατά αυτόν το τρόπο και ότι θα πληρώσω τα χρέη μου, σίγουρα πριν τη λήξη του συμβολαίου και όταν βρω χρήματα. Ο υπάλληλος μου είπε με ειρωνικό τρόπο, ότι δεν μπορώ να δέχομαι εισερχόμενες κλείσεις και να μη πληρώνω. Τον ενημέρωσα όμως ότι για να δουλέψει η Dual Sim σωστά, πρέπει να έχεις και εξερχόμενες κλήσεις. Αν δηλαδή σου κοπεί το τηλέφωνο και έχεις φραγή εξερχομένων κλήσεων, δεν μπορείς να κάνεις την αλλαγή των καρτών. Ύστερα από μία έντονη κουβέντα που είχαμε του είπα να σημειώσει, πράγμα που μου είπε ότι το έκανε, ότι σε περίπτωση που μου πάρουν το νούμερο, δεν πρόκειται να πληρώσω ούτε ένα Ευρώ, και ας μου κάνουν μήνυση. Μέρος Δεύτερο Ο παππούς μου, όπως είπα, είναι 87 χρονών. Για την ηλικία του στέκεται πολύ καλά, αλλά όσο να' ναι τα χρόνια είναι πολλά. Έχει συμβόλαιο στη Wind. Πήγε σε κάποιον φίλο του και ξέχασε το κινητό του εκεί. Όταν γύρισε στο σπίτι και κατάλαβε ότι δεν έχει το κινητό του, αμέσως κάναμε φραγή εξερχομένων κλήσεων. Επειδή είναι και μιας προχωρημένης ηλικίας και μαζί με αυτό είναι πολύ κοινωνικός, πήγε στο κατάστημα Γερμανός και έκανε συμβόλαιο στη Cosmote! Όταν μετά από μερικές μέρες είδα τα χαρτιά του νέου συμβολαίου που έκανε, τρελάθηκα. Τον ρώτησα αν του έδωσαν κάποια συσκευή από την επιδότηση που δίνουν οι νέες συνδέσεις και μου είπε ότι δεν είχε ετοιμοπαράδοτη, οπότε κάτι τέτοιο δεν έγινε. Πήγα στο κατάστημα του Γερμανού την άλλη μέρα, όπου είμαστε γνωστοί και είπα στο αφεντικό, ακριβώς τι συμβαίνει. Έκανε κάποιες διαδικασίες και μέσα σε μία βδομάδα περίπου και μου είπε να επικοινωνήσω με τη Cosmote για να μου δώσουν κωδικό διακοπής. Μάλιστα μου είπε, δεν πειράζει για τη συσκευή, θα τη χρεωθεί το κατάστημα, αφού ευτυχώς ο παππούς δεν τη παρέλαβε ποτέ. Μιλώντας με τη Cosmote με ενημέρωσαν ότι θα μου έρθει ένας λογαριασμός εκκαθαριστικός, ο οποίος θα έχει ότι τηλέφωνα έχει κάνει ο παππούς μέχρι τώρα, τον οποίο, τους είπα ότι φυσικά θα τον πληρώσω. Με ενημέρωσε ακόμα ότι θα πρέπει εκτός από αυτά να πληρώσω και 70Ευρώ για την επιδότηση συσκευής. Είπα στη κοπέλα ότι συσκευή δεν έχω πάρει, οπότε να μη μου στείλουν να πληρώσω κάτι. Εκείνη επέμενε ότι έχω μία επιδότηση 70Ευρώ και ότι για να γίνει διακοπή θα πρέπει να πληρώσω τη συσκευή που δεν έχω, αλλά και δεν θέλω. Της είπα ότι δεν πρόκειται να πληρώσω τα 70Ευρώ ο κόσμος να χαλάσει. Μου έδωσε τελικά τον κωδικό διακοπής με τον οποίο θα πρέπει να πάω στο κατάστημα Γερμανός να διακόψω τη σύνδεση, κάνοντας τα χατιά. Πήρα τηλέφωνο μετά από όλα αυτά το κατάστημα Γερμανός και μίλησα με το αφεντικό. Τον ενημέρωσα για τα 70Ευρώ που μου είπε η Cosmote και μου είπε πως πρέπει να τα πληρώσω αυτά και όταν περάσω να κάνουμε τα χαρτιά για τη διακοπή να μου δώσει μία συσκευή αξίας 70Ευρώ. Του είπα ότι θα πάω από βδομάδα να τα κουβεντιάσουμε από κοντά. Και ρωτάω τώρα εγώ ποια είναι η Cosmote που με αναγκάζει να αγοράζω προϊόντα της. Αυτές τις μέρες θα πάω να μιλήσω με τον Γερμανό. Αυτό που θα κάνω μάλλον, είναι ότι σε περίπτωση που με αναγκάσουν τελικά να αγοράσω τη συσκευή, δεν πρόκειται να πληρώσω ούτε ένα Ευρώ. Ούτε στη νέα σύνδεση που έκανε ο παππούς μου, ούτε σε αυτή που με απειλούν ότι θα μου πάρουν το νούμερο. Συνοψίζοντας η Cosmote με απειλεί εμένα 10+ χρόνια συνδρομητή ότι θα μου πάρει το νούμερο επειδή δεν έχω πληρώσει 3+ μήνες και με υποχρεώνει να αγοράσω συσκευή που δεν θέλω αξίας 70Ευρώ. Προσπαθούν να τα πάρουν από παντού, αλλά δεν θα πάρουν τίποτα από εμένα, ας πάει ο παππούς μου στο δικαστήριο με τα χάπια για τη μνήμη και ας βγάλουν άκρη μαζί του. Απρόσωπες συμπεριφορές και αρπαχτές σε εμένα δεν περνάνε από καμία εταιρία που δαγκώνει τον κοσμάκι.
liopyr Δημοσ. 30 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2010 Χωρίς να θέλω να κάνω τον δικηγόρο του διαβόλου, και στις δύο περιπτώσεις έχεις άδικο, αν κατάλαβα σωστά όσα γράφεις. α. Δεν υπάρχει κανένας όρος που να προϋποθέτει ευνοϊκότερη μεταχείριση με ευέλικτους τρόπους πληρωμής σε μακροχρόνιους συνδρομητές. β. Από την στιγμή που υπογράφεις συμβόλαιο με επιδότηση, συμφωνείς στους όρους που υπάρχουν. Ανάμεσα σε αυτούς, προβλέπεται προφανώς πρόστιμο αν η διακοπή γίνει πριν το τέλος του συμβολαίου. Τι ακριβώς δεν καταλαβαίνεις και νιώθεις θιγμένος κοσμώντας τους μάλιστα ως απατεώνες; Τα αυτονόητα σου ζητούν.
liopyr Δημοσ. 30 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2010 Χωρίς να θέλω να κάνω τον δικηγόρο του διαβόλου, και στις δύο περιπτώσεις έχεις άδικο, αν κατάλαβα σωστά όσα γράφεις. α. Δεν υπάρχει κανένας όρος που να προϋποθέτει ευνοϊκότερη μεταχείριση με ευέλικτους τρόπους πληρωμής σε μακροχρόνιους συνδρομητές. β. Από την στιγμή που υπογράφεις συμβόλαιο με επιδότηση, συμφωνείς στους όρους που υπάρχουν. Ανάμεσα σε αυτούς, προβλέπεται προφανώς πρόστιμο αν η διακοπή γίνει πριν το τέλος του συμβολαίου. Τι ακριβώς δεν καταλαβαίνεις και νιώθεις θιγμένος κοσμώντας τους μάλιστα ως απατεώνες; Τα αυτονόητα σου ζητούν.
ale3is Δημοσ. 30 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2010 Κατσε ρε φιλε, δεν τους εκανες χαρη που τους πληρωνες 10 χρονια, υποχρεωση σου ηταν!
ale3is Δημοσ. 30 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2010 Κατσε ρε φιλε, δεν τους εκανες χαρη που τους πληρωνες 10 χρονια, υποχρεωση σου ηταν!
Moderators stormrain Δημοσ. 30 Ιουλίου 2010 Moderators Δημοσ. 30 Ιουλίου 2010 Το δευτερο δεν το πολυκαταλαβα για να ειμαι ειλικρινης. Σου λενε να πληρωσεις 70 ευρω για συσκευη που ποτε δεν πηρες; Αν ναι καλα θα κανεις να απευθυνθεις στον Γερμανο καθως απο κει φαινεται να εγινε το μπερδεμα. Οσον αφορα το πρωτο τωρα, what liopyr said, πρεπει να πληρωνεις τον λογαριασμο σου καθε μηνα, εσυ καθυστερησες 3+ οποτε προφανως και θα σου κοψουν το τηλεφωνο, δεν βρισκω κατι το περιεργο σε αυτο ασχετως απο τον χρονο που εισαι στην εταιρεια. Αντικειμενικα δηλαδη εχεις αδικο και κανεναν λογο να την θεωρεις απαραδεκτη αφου διεκδικει ο, τι εσυ πρεπει να της δωσεις...
Moderators stormrain Δημοσ. 30 Ιουλίου 2010 Moderators Δημοσ. 30 Ιουλίου 2010 Το δευτερο δεν το πολυκαταλαβα για να ειμαι ειλικρινης. Σου λενε να πληρωσεις 70 ευρω για συσκευη που ποτε δεν πηρες; Αν ναι καλα θα κανεις να απευθυνθεις στον Γερμανο καθως απο κει φαινεται να εγινε το μπερδεμα. Οσον αφορα το πρωτο τωρα, what liopyr said, πρεπει να πληρωνεις τον λογαριασμο σου καθε μηνα, εσυ καθυστερησες 3+ οποτε προφανως και θα σου κοψουν το τηλεφωνο, δεν βρισκω κατι το περιεργο σε αυτο ασχετως απο τον χρονο που εισαι στην εταιρεια. Αντικειμενικα δηλαδη εχεις αδικο και κανεναν λογο να την θεωρεις απαραδεκτη αφου διεκδικει ο, τι εσυ πρεπει να της δωσεις...
stranger_77x Δημοσ. 30 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2010 το προβλημα διμιουργιθικε απο τον Γερμανό, Ο Γερμανός για να σου κανει νεα συνδεση υποτιθεται οτι σου εδωσε συσκευή. Τορα αυτος λογο μη διαθεσιμοτητας μπορει να μιν σου εδωσε εκεινη την στιγμη αλλα στα κεντρικα της cosmote ανεφερε οτι έδωσε, για αυτο σου ζιτανε και τα χρηματα της συσκευής που σου δωσαν με την προωπτικη οτι θα παραμινεις 12 μηνες στο δικτιο. για το πρωτο θεμα οτι σου ειπαν οι προιγουμενοι
stranger_77x Δημοσ. 30 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2010 το προβλημα διμιουργιθικε απο τον Γερμανό, Ο Γερμανός για να σου κανει νεα συνδεση υποτιθεται οτι σου εδωσε συσκευή. Τορα αυτος λογο μη διαθεσιμοτητας μπορει να μιν σου εδωσε εκεινη την στιγμη αλλα στα κεντρικα της cosmote ανεφερε οτι έδωσε, για αυτο σου ζιτανε και τα χρηματα της συσκευής που σου δωσαν με την προωπτικη οτι θα παραμινεις 12 μηνες στο δικτιο. για το πρωτο θεμα οτι σου ειπαν οι προιγουμενοι
Luciddream Δημοσ. 30 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2010 βασικά την λύση την έδωσες μόνος σου... γράφτους τελείως και αν γίνει οτιδήποτε βάλε τον παππού σου να το παίξει τρελός... να ναι καλά ο άνθρωπος ... επειδή όλοι ψάχνετε το δίκιο και το άδικο... χέστε μας ρε παίδες.. που έχουν δισεκατομύρια και τους υπερασπίζεστε κιόλας... πόσο πρόβατα είστε όλοι .... έλεος...
Luciddream Δημοσ. 30 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2010 βασικά την λύση την έδωσες μόνος σου... γράφτους τελείως και αν γίνει οτιδήποτε βάλε τον παππού σου να το παίξει τρελός... να ναι καλά ο άνθρωπος ... επειδή όλοι ψάχνετε το δίκιο και το άδικο... χέστε μας ρε παίδες.. που έχουν δισεκατομύρια και τους υπερασπίζεστε κιόλας... πόσο πρόβατα είστε όλοι .... έλεος...
ale3is Δημοσ. 30 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2010 Επειδη υπαρχουν μυαλα σαν τα δικα σου, παει οπως παει η Ελλαδα...
ale3is Δημοσ. 30 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2010 Επειδη υπαρχουν μυαλα σαν τα δικα σου, παει οπως παει η Ελλαδα...
Moderators stormrain Δημοσ. 30 Ιουλίου 2010 Moderators Δημοσ. 30 Ιουλίου 2010 βασικά την λύση την έδωσες μόνος σου... γράφτους τελείως και αν γίνει οτιδήποτε βάλε τον παππού σου να το παίξει τρελός... να ναι καλά ο άνθρωπος ... επειδή όλοι ψάχνετε το δίκιο και το άδικο... χέστε μας ρε παίδες.. που έχουν δισεκατομύρια και τους υπερασπίζεστε κιόλας... πόσο πρόβατα είστε όλοι .... έλεος... Κοιτα εδω που τα λεμε δεν σε υποχρεωσε κανεις να εχεις τηλεφωνο. Το οτι βγαζουν δισ. τι σχεση εχει; Παρεχουν υπηρεσια, στην χρεωνουν χψδ ευρω και εσυ πρεπει να τους πληρωσεις οπως συμφωνησες να κανεις. Βασικα εξηγησα το αυτονοητο νομιζω λολ. Αν δεν σου αρεσει αυτο απλως δεν κανεις συνδεση. Επισης για καποιον λογο ειμαι σιγουρος πως εχουν τροπο διεκδικησης των χρεων. Οχι τιποτα αλλο, αλλα μπορει να διαβαζει το τοπικ και καποιος που σκοπευει να αποκτησει πρωτη φορα συνδεση και να μπερδευτει για το πως λειτουργει το συστημα
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.