lexmark Δημοσ. 30 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2010 Καλημερα σας! Αυτη τη φορα εχω μια ερωτηση για μενα: Εχω ενα excel φυλλο με τα εξοδα του καθε μηνα. Τα περναω σε μορφη ΗΜ/ΝΙΑ - ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ - ΠΟΣΟ Αυτο που θελω να κανω, αν γινεται, ειναι να μπορω επισης να βλεπω και αναλυτικα σε αλλο φυλλο ή ακομα και σε αλλο βιβλιο ολη την κινηση. Δηλαδη να βλεπω στο αλλο φυλλο πχ οτι βενζινη εχω βαλει για τον μηνα Ιουνιο 1 φορα στις χχ-χχ-χχχχ του μηνα τοσα ευρα, αλλη μια στις ψψ-ψψ-ψψψψ του μηνα τοσα ευρα και αλλη μια στις ωω-ωω-ωωωω του μηνα τοσα ευρα. Απλα αυτο να ανανεωνεται αυτοματα (αν γινεται παλι). Δηλαδη να φτιαξω ενα φυλλο με ονομασια "βενζιναδικα" και αυτο μετα να παιρνει απο το 1ο φυλλο την ημερομηνια και το ποσο και να το περναει. Ελπιζω να εγινα κατανοητος γιατι... τωρα που το ξαναδιαβαζω με μπερδεψα κι εμενα
mikeas Δημοσ. 30 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2010 Μια πρώτη ιδέα είναι να κωδικοποιήσεις τις αιτιολογίες, να βάλεις μια extra στήλη για την κωδικοποίηση, και μετά να εφαρμόσεις αυτόματο φίλτρο σε όλα τα κελιά σου ώστε να επιλέγεις τι θες να φαίνεται...
mikeas Δημοσ. 30 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2010 Α. καθορίζεις 5-10 διαφορετικούς κωδικούς για τις αιτιολογίες σου. πχ 1 για διασκέδαση, 2 για αυτοκίνητο (βενζίνη service κλπ), 3 για προσωπικά έξοδα κτλ Β. Βάζεις μια extra στήλη που θα αναφέρεται στους κωδικούς που έχεις καθορίσει Γ. Επιλέγεις τις το πλαίσιο που θα καταγράφεις τις κινήσεις σου και πηγαίνεις ΔΕΔΟΜΕΝΑ->ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΦΙΛΤΡΟ ΥΓ Για να κάνεις σωστή δουλειά θα πρέπει στο Γ βήμα να επιλέξεις τους τίτλους και πολλές γραμμές (περισσότερες απ' αυτές που έχουν δεδομένα)
altervag Δημοσ. 30 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2010 Μπορεις να κανεις sum() απο διαφορετικα φυλλα ή και βιβλια (απλα κανεις κλικ ειτε στο φυλο ειτο στο βιβλιο και μαζευεις τις στηλες που θες να αθροιζει). Οποτε αν ειναι σε αλλο φυλο θα ειναι παντα ενημερο ή αν ειναι σε αλλο βιβλιο καθε φορα που ανοιγεις το συγκεκριμενο βιβλιο θα σε ρωταει αν θα "ψαξει" το βιβλιο προελευσεις και θα ενημερωσει για τις τυχον αλλαγες το κελι του sum().
lexmark Δημοσ. 30 Ιουλίου 2010 Μέλος Δημοσ. 30 Ιουλίου 2010 Αυτο που λες altervag θα μου φερνει απλα τα αθροισματα και οχι τις κινησεις μιας κατηγοριας αναλυτικα. Για να σου δωσω να καταλαβεις εχω το αρχικο μου worksheet που το εχω χωρισει σε 4 στηλες: Ημερομηνια, κατηγορια εξοδων (βενζινη, σουπερ μαρκετ, νερο, ρευμα, τηλεφωνο, κτλ.), λεπτομερειες και ποσό. Το worksheet ειναι φτιαγμενο με 12 φυλλα, οι μηνες, και ενα 13ο που μου τα λεει ολα συγκεντρωτικα. Αυτο που θελω να κανω ειναι, ειτε πατωντας πανω σε μια απο τις κατηγοριες, πχ βενζινη, ειτε πατωντας πανω στον κωδικο της, πχ 0001, να με παει σε ενα 2ο worksheet ή ενα 14ο φυλλο (οτι να'ναι) οπου θα μου λεει αναλυτικα τις ημερομηνιες που εχω βαλει βενζινη και ποσα ευρω εβαλα εκεινη την ημερα. Mikea το παλευω ετσι οπως μου το ειπες αλλα ακομα δεν εχω βγαλει ακρη. Οποτε θα επανερθω με οτι εχω κανει μαλλον αυριο.
lexmark Δημοσ. 30 Ιουλίου 2010 Μέλος Δημοσ. 30 Ιουλίου 2010 Αυτο που λες altervag θα μου φερνει απλα τα αθροισματα και οχι τις κινησεις μιας κατηγοριας αναλυτικα. Για να σου δωσω να καταλαβεις εχω το αρχικο μου worksheet που το εχω χωρισει σε 4 στηλες: Ημερομηνια, κατηγορια εξοδων (βενζινη, σουπερ μαρκετ, νερο, ρευμα, τηλεφωνο, κτλ.), λεπτομερειες και ποσό. Το worksheet ειναι φτιαγμενο με 12 φυλλα, οι μηνες, και ενα 13ο που μου τα λεει ολα συγκεντρωτικα. Αυτο που θελω να κανω ειναι, ειτε πατωντας πανω σε μια απο τις κατηγοριες, πχ βενζινη, ειτε πατωντας πανω στον κωδικο της, πχ 0001, να με παει σε ενα 2ο worksheet ή ενα 14ο φυλλο (οτι να'ναι) οπου θα μου λεει αναλυτικα τις ημερομηνιες που εχω βαλει βενζινη και ποσα ευρω εβαλα εκεινη την ημερα. Mikea το παλευω ετσι οπως μου το ειπες αλλα ακομα δεν εχω βγαλει ακρη. Οποτε θα επανερθω με οτι εχω κανει μαλλον αυριο.
MastroGiannis Δημοσ. 31 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2010 Αφού η κάθε εγγραφή διαθέτει και ημερομηνία, είναι καλύτερα να διατηρείς όλες τις εγγραφές σε μία μοναδική λίστα (πίνακα) σε ένα και μόνο φύλλο. Έπειτα, με τη χρήση είτε αυτόματου είτε σύνθετου φίλτρου, θα μπορείς να φιλτράρεις τα δεδομένα που θέλεις, βάσει ημερομηνίας (ημέρα, μήνα, τρίμηνο, έτος κτλ), κατηγορίας, ποσού κτλ. Με ένα φύλλο/μήνα, "βαραίνεις" το αρχείο άσκοπα και δουλειά σωστή δεν κάνεις.
MastroGiannis Δημοσ. 31 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2010 Αφού η κάθε εγγραφή διαθέτει και ημερομηνία, είναι καλύτερα να διατηρείς όλες τις εγγραφές σε μία μοναδική λίστα (πίνακα) σε ένα και μόνο φύλλο. Έπειτα, με τη χρήση είτε αυτόματου είτε σύνθετου φίλτρου, θα μπορείς να φιλτράρεις τα δεδομένα που θέλεις, βάσει ημερομηνίας (ημέρα, μήνα, τρίμηνο, έτος κτλ), κατηγορίας, ποσού κτλ. Με ένα φύλλο/μήνα, "βαραίνεις" το αρχείο άσκοπα και δουλειά σωστή δεν κάνεις.
mikeas Δημοσ. 31 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2010 Όσον αφορά τους μήνες θα μπορούσες στο αρχικό σου φύλλο να βάλεις μια extra στήλη με τη συνάρτηση MONTH(). Έτσι θα σου βγάζει αυτόματα τους μήνες και μετά να εφαρμόσεις το φίλτρο και να εμφανίζεται όποιος μήνας θέλεις. Καλό θα ήταν όλα τα δεδομένα σου να τα έχεις πάντα σε ένα φύλλο.
mikeas Δημοσ. 31 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2010 Όσον αφορά τους μήνες θα μπορούσες στο αρχικό σου φύλλο να βάλεις μια extra στήλη με τη συνάρτηση MONTH(). Έτσι θα σου βγάζει αυτόματα τους μήνες και μετά να εφαρμόσεις το φίλτρο και να εμφανίζεται όποιος μήνας θέλεις. Καλό θα ήταν όλα τα δεδομένα σου να τα έχεις πάντα σε ένα φύλλο.
lexmark Δημοσ. 31 Ιουλίου 2010 Μέλος Δημοσ. 31 Ιουλίου 2010 Καλα, το καλο θα ηταν να μπορουσα να το κανω με access ολο αυτο μιας και θα ηταν πιο απλο (φανταζομαι) στην εισαγωγη και ομαδοποιηση των δεδομενων αργοτερα αλλα... εκει ειναι που δεν ξερω τιποτε! Τουλαχιστον στο excel καπως μπορω και κινουμαι (αληθεια κανα καλο tutorial, κατανοητο για μας τους κοινους θνητους, της access παιζει πουθενα; ) Λοιπον mikeas το καταφερα μια χαρα και, μεχρι στιγμης, ειμαι ικανοποιημενος. Μεχρι στιγμης γιατι ολο και κατι θα σκεφτω να προσθεσω αργοτερα. Ή μπορει και να τα συνδιασω με τα εσοδα σε πιο αναλυτικη μορφη. Βλεπουμε!
lexmark Δημοσ. 31 Ιουλίου 2010 Μέλος Δημοσ. 31 Ιουλίου 2010 Καλα, το καλο θα ηταν να μπορουσα να το κανω με access ολο αυτο μιας και θα ηταν πιο απλο (φανταζομαι) στην εισαγωγη και ομαδοποιηση των δεδομενων αργοτερα αλλα... εκει ειναι που δεν ξερω τιποτε! Τουλαχιστον στο excel καπως μπορω και κινουμαι (αληθεια κανα καλο tutorial, κατανοητο για μας τους κοινους θνητους, της access παιζει πουθενα; ) Λοιπον mikeas το καταφερα μια χαρα και, μεχρι στιγμης, ειμαι ικανοποιημενος. Μεχρι στιγμης γιατι ολο και κατι θα σκεφτω να προσθεσω αργοτερα. Ή μπορει και να τα συνδιασω με τα εσοδα σε πιο αναλυτικη μορφη. Βλεπουμε!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.