Προς το περιεχόμενο

Ξηλώνει 300 καταυλισμούς Ρόμα ο Σαρκοζί


kiriak

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

@ Midi Μα δεν διαφωνώ.

Και ναι η Ελλάδα έχει δυσκολίες και όπως βλέπουμε υπάρχουν προβλήματα αντιμετώπισης.

Ισως αυτοί οι άνθρωποι που φύγαν από την χώρα τους να είχαν ένα καλύτερο μέλλον σε κάποια άλλη Ευρωπαϊκή χώρα που θα είχε την δυνατότητα να τους εντάσει στην κοινωνία.

Τώρα όμως ήρθαν.Τα ερωτήματα θα πρέπει να είναι τα εξής:Ποιοί ήρθαν με σκοπό να ζητήσουν πολιτικό άσυλο;ποιοι ήρθαν από περιοχές εμπόλεμης ζώνης;Είναι έτοιμη η πολιτεία να τους παρέχει για αρχή μια στέγη και να τους βρει μια δουλειά;Και αν δεν είναι,δεν θα έπρεπε ;Το σύστημα που λειτουργεί εδώ και χρόνια αλλού,γιατί να μην λειτουργεί και στην Ελλάδα;

Δεν δέχομαι όμως να ακούω για καταστάσεις τύπου Αμερικής δεκαετία 50 και 60,όπου οι "άσπροι" βγέναν παρέα με το KKK και διαδήλωναν κατά των Αφροαμερικανών.Θα μου πεις εκεί υπήρχε το θέμα του δέρματος.Εισχώρησε όμως πιο βαθιά στα πιστεύω τους!Και αυτοί τότες εκτός το ότι τους θεωρούσαν κατώτερους,είχαν τους φόβους ότι θα γίνουν "δισεκατομύριοι" θα τους φάνε τις δουλειές και θα γίνουν πλούσιοι και θα τους αφανίσουν.Και ότι για την εγκληματικότητα φταίνε επίσης αυτοί.Απόψεις που ακούω σήμερα από δεξιά παράταξη που μιλάει για "άριες" φυλές.

  • Απαντ. 311
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
Αν δεν τους είχαμε αναγκάσει να ζουν σε καταυλισμούς, σε άθλιες συνθήκες υγιεινής, απομονωμένοι, με ελάχιστη πρόσβαση στην γνώση και την παιδεία, ζητιάνοι κάποτε - πρεζέμποροι ίσως σήμερα, θα κάναμε αυτή την κουβέντα;

Φιλικά, ξεκινάς από λάθος δεδομένα.

Δημοσ.
Αν δεν τους είχαμε αναγκάσει να ζουν σε καταυλισμούς, σε άθλιες συνθήκες υγιεινής, απομονωμένοι, με ελάχιστη πρόσβαση στην γνώση και την παιδεία, ζητιάνοι κάποτε - πρεζέμποροι ίσως σήμερα, θα κάναμε αυτή την κουβέντα;

Φιλικά, ξεκινάς από λάθος δεδομένα.

Δημοσ.
Εγω παλι πιστευω οτι μια κοινωνια εχει καποιους κανονες, ωστε η συμβιωση ολων των ατομων διαφορετικων πολιτισμων, κουλτουρων, ιδιοσυγκρασιων και χαρακτηρων να ειναι πιο ομαλη. Καποιοι εκ των κανονων δε, ειναι τοσο σημαντικοι που γινανε και νομοι. Και πλεον σαν κοινωνια εχουμε φτασει στο επιπεδο οχι απλα να συγχωρουμε τους παρανομουντες αλλα να τους επιβραβευουμε η να τους δικαιολογουμε κατ'εξακολουθηση, χωρις ποτε να καταφερω να καταλαβω το γιατι.

 

Το γιατί θα ήταν πολύ εύκολο να το καταλάβεις αν σε ενοχλούσαν τα εξόχως απάνθρωπα "αντι- χ - ομάδα" γαυγίσματα. Δε χρειάζεται πολύ προσπάθεια για να εντοπίσεις μερικά από αυτά -τα διάφορα νήματα που έχουν να κάνουν με μετανάστες είναι γεμάτα.

Δημοσ.
Εγω παλι πιστευω οτι μια κοινωνια εχει καποιους κανονες, ωστε η συμβιωση ολων των ατομων διαφορετικων πολιτισμων, κουλτουρων, ιδιοσυγκρασιων και χαρακτηρων να ειναι πιο ομαλη. Καποιοι εκ των κανονων δε, ειναι τοσο σημαντικοι που γινανε και νομοι. Και πλεον σαν κοινωνια εχουμε φτασει στο επιπεδο οχι απλα να συγχωρουμε τους παρανομουντες αλλα να τους επιβραβευουμε η να τους δικαιολογουμε κατ'εξακολουθηση, χωρις ποτε να καταφερω να καταλαβω το γιατι.

 

Το γιατί θα ήταν πολύ εύκολο να το καταλάβεις αν σε ενοχλούσαν τα εξόχως απάνθρωπα "αντι- χ - ομάδα" γαυγίσματα. Δε χρειάζεται πολύ προσπάθεια για να εντοπίσεις μερικά από αυτά -τα διάφορα νήματα που έχουν να κάνουν με μετανάστες είναι γεμάτα.

Δημοσ.
Φιλικά, ξεκινάς από λάθος δεδομένα.

 

Χεχ, θα μπορούσα κι εγώ να σου απαντήσω εδώ με τραγούδι του Χατζή ("αφέντη που με βάζεις και χορεύω, εσύ με έμαθες να ζητιανεύω"), αλλά πρόλαβε άλλος παραπίσω την αποκλειστικότητα και δε θα φανώ πρωτότυπος.

 

Για πες.

 

:-)

Δημοσ.
Φιλικά, ξεκινάς από λάθος δεδομένα.

 

Χεχ, θα μπορούσα κι εγώ να σου απαντήσω εδώ με τραγούδι του Χατζή ("αφέντη που με βάζεις και χορεύω, εσύ με έμαθες να ζητιανεύω"), αλλά πρόλαβε άλλος παραπίσω την αποκλειστικότητα και δε θα φανώ πρωτότυπος.

 

Για πες.

 

:-)

Δημοσ.
Για πες.

Προ αρκετών χρόνων είχα κάνει εργασία για τους Ρομά (μην τα ρωτάς) και είχα διαβάσει αρκετό πράμα. Αυτό που αποκαλούμε εμείς εξαθλίωση είναι γι' αυτούς τρόπος ζωής.

 

Αυτούς που αποκαλούμε εμείς γύφτους, αυτοί βλέπουν τον εαυτό τους ως νομάδες. Αν δηλαδή από αύριο το κράτος τους έδινε τσάμπα σπίτι και νόμιμα νερά-ρεύματα-adsl θα έκανε μια τρύπα στο νερό γιατί απλά δεν ενδιαφέρονται.

 

Οπότε είναι άλλο πράγμα το να λες "είναι άδικο να τους διώχνουμε" κι άλλο το "το κράτος δεν μεριμνά γι' αυτούς". Εννοώ ότι, και πάλι χωρίς να παίρνω μέρος στη συζήτηση, καλό είναι όταν επιχειρηματολογούμε πάνω σε κάτι να στέκουν αυτά που λέμε.

 

ΥΓ Αν και αναφέρθηκε ξανά, σκέψου, έχεις δει πολλές φορές Ρομά να δουλεύουν με την καπιταλιστική/καθημερινή έννοια της λέξης?

ΥΓ2 Διαχωρίζω τους Ρομά, από αυτό που έχουμε στο μυαλό μας οι Έλληνες ως τουρκογυφτογυφτουλοπρέζακες.

Δημοσ.
Για πες.

Προ αρκετών χρόνων είχα κάνει εργασία για τους Ρομά (μην τα ρωτάς) και είχα διαβάσει αρκετό πράμα. Αυτό που αποκαλούμε εμείς εξαθλίωση είναι γι' αυτούς τρόπος ζωής.

 

Αυτούς που αποκαλούμε εμείς γύφτους, αυτοί βλέπουν τον εαυτό τους ως νομάδες. Αν δηλαδή από αύριο το κράτος τους έδινε τσάμπα σπίτι και νόμιμα νερά-ρεύματα-adsl θα έκανε μια τρύπα στο νερό γιατί απλά δεν ενδιαφέρονται.

 

Οπότε είναι άλλο πράγμα το να λες "είναι άδικο να τους διώχνουμε" κι άλλο το "το κράτος δεν μεριμνά γι' αυτούς". Εννοώ ότι, και πάλι χωρίς να παίρνω μέρος στη συζήτηση, καλό είναι όταν επιχειρηματολογούμε πάνω σε κάτι να στέκουν αυτά που λέμε.

 

ΥΓ Αν και αναφέρθηκε ξανά, σκέψου, έχεις δει πολλές φορές Ρομά να δουλεύουν με την καπιταλιστική/καθημερινή έννοια της λέξης?

ΥΓ2 Διαχωρίζω τους Ρομά, από αυτό που έχουμε στο μυαλό μας οι Έλληνες ως τουρκογυφτογυφτουλοπρέζακες.

Δημοσ.

Ε, κοίτα, εργασία δεν έχω κάνει ποτέ πάνω τους, αλλά εξακολουθώ να είμαι της άποψης πως όποιος και αν είναι ο άλλος, όπως και αν έμαθε να βλέπει τον ευατό του, αν επενδύσει κάποιος στην ενσωμάτωσή του με τους υπόλοιπους ανθρώπους θα το καταφέρει.

 

Φυσικά αυτό χρειάζεται θέληση - βούληση - υπομονή - βάθος χρόνου.

Προφανώς και δε λύνεται το πρόβλημα σε μια μέρα, δίνοντάς τους από τον ουρανό σπίτι και adsl, κάθε φυλή έχει τις ιδιαιτερότητές της χωρίς αυτό να απαγορεύει την εξέλιξή της.

 

Από εκεί και πέρα, όπως λες και στο υστερόγραφό σου, υπάρχει χαοτική διαφορά ανάμεσα στους νομάδες και τους πρεζέμπορους περιθωριακούς που γίνεται η δικαιολογία του κάθε Σαρκοζί.

Δημοσ.

Ε, κοίτα, εργασία δεν έχω κάνει ποτέ πάνω τους, αλλά εξακολουθώ να είμαι της άποψης πως όποιος και αν είναι ο άλλος, όπως και αν έμαθε να βλέπει τον ευατό του, αν επενδύσει κάποιος στην ενσωμάτωσή του με τους υπόλοιπους ανθρώπους θα το καταφέρει.

 

Φυσικά αυτό χρειάζεται θέληση - βούληση - υπομονή - βάθος χρόνου.

Προφανώς και δε λύνεται το πρόβλημα σε μια μέρα, δίνοντάς τους από τον ουρανό σπίτι και adsl, κάθε φυλή έχει τις ιδιαιτερότητές της χωρίς αυτό να απαγορεύει την εξέλιξή της.

 

Από εκεί και πέρα, όπως λες και στο υστερόγραφό σου, υπάρχει χαοτική διαφορά ανάμεσα στους νομάδες και τους πρεζέμπορους περιθωριακούς που γίνεται η δικαιολογία του κάθε Σαρκοζί.

Δημοσ.
Προ αρκετών χρόνων είχα κάνει εργασία για τους Ρομά (μην τα ρωτάς) και είχα διαβάσει αρκετό πράμα. Αυτό που αποκαλούμε εμείς εξαθλίωση είναι γι' αυτούς τρόπος ζωής.

 

Αυτούς που αποκαλούμε εμείς γύφτους, αυτοί βλέπουν τον εαυτό τους ως νομάδες. Αν δηλαδή από αύριο το κράτος τους έδινε τσάμπα σπίτι και νόμιμα νερά-ρεύματα-adsl θα έκανε μια τρύπα στο νερό γιατί απλά δεν ενδιαφέρονται.

 

Οπότε είναι άλλο πράγμα το να λες "είναι άδικο να τους διώχνουμε" κι άλλο το "το κράτος δεν μεριμνά γι' αυτούς". Εννοώ ότι, και πάλι χωρίς να παίρνω μέρος στη συζήτηση, καλό είναι όταν επιχειρηματολογούμε πάνω σε κάτι να στέκουν αυτά που λέμε.

 

ΥΓ Αν και αναφέρθηκε ξανά, σκέψου, έχεις δει πολλές φορές Ρομά να δουλεύουν με την καπιταλιστική/καθημερινή έννοια της λέξης?

ΥΓ2 Διαχωρίζω τους Ρομά, από αυτό που έχουμε στο μυαλό μας οι Έλληνες ως τουρκογυφτογυφτουλοπρέζακες.

 

Eμενα αυτη η εργασια σου δεν με πειθει.Τι σημαινει τροπος ζωης να ζεις στο τσαντιρι?

Η ανθρωπινη φυση πασχιζει για το καλυτερο ανεξαρτητως χρωματος του δερματος σου.Αρα δεν μπορω να δεχτω οτι εαν ειχαν παιδεια κ εφοδια θα εμεναν στα τσαντιρια κανωντας τα ντιλερια.

 

Στο πρωτο ερωτημα σου,θυμαμαι πριν αρκετα χρονια ενα ντοκυμαντερ του Τσιμα(νομιζω) για την αλλη πλευρα των Ρομα.Εαν το ειχες δεις θα θυμοσουν την νεαρη Ρομα πανεπιστημιακης εκπαιδευσης που διδασκε σε ενα σχολειο της υπαιθρου κ τον ρατσισμο που εισεπρατε ΟΧΙ απο τα παιδια αλλα απο μερικους γονεις.Θα θυμασε επισης τον νεαρο δικηγορο Ρομα στην Θεσνικη που εξιστορουσε πως εβγαλε την νομικη μοιραζοντας τον χρονο του μεταξυ τσαντιριου κ δουλειας στον μαχαλα κ απο την αλλη διαβασμα κ εδρανα Πανεπιστημιου.Θα θυμασε επισης την κομψη Ρομα φωτογραφο καριεριστρια απο την Αθηνα κ αλλα αρκετα παραδειγματα...Βλεπεις φιλε μου η ζωη εχει παντα δυο οψεις!Παντα!το θεμα ειναι η βαση απο την οποια αρχιζουν οι Ρομα ειναι τις περισσοτερες φορες επιοικως απαραδεκτη σε συγκριση με εμενα κ εσενα που δεν ειμαστε ''βρωμογυφτοι''

Δημοσ.
Προ αρκετών χρόνων είχα κάνει εργασία για τους Ρομά (μην τα ρωτάς) και είχα διαβάσει αρκετό πράμα. Αυτό που αποκαλούμε εμείς εξαθλίωση είναι γι' αυτούς τρόπος ζωής.

 

Αυτούς που αποκαλούμε εμείς γύφτους, αυτοί βλέπουν τον εαυτό τους ως νομάδες. Αν δηλαδή από αύριο το κράτος τους έδινε τσάμπα σπίτι και νόμιμα νερά-ρεύματα-adsl θα έκανε μια τρύπα στο νερό γιατί απλά δεν ενδιαφέρονται.

 

Οπότε είναι άλλο πράγμα το να λες "είναι άδικο να τους διώχνουμε" κι άλλο το "το κράτος δεν μεριμνά γι' αυτούς". Εννοώ ότι, και πάλι χωρίς να παίρνω μέρος στη συζήτηση, καλό είναι όταν επιχειρηματολογούμε πάνω σε κάτι να στέκουν αυτά που λέμε.

 

ΥΓ Αν και αναφέρθηκε ξανά, σκέψου, έχεις δει πολλές φορές Ρομά να δουλεύουν με την καπιταλιστική/καθημερινή έννοια της λέξης?

ΥΓ2 Διαχωρίζω τους Ρομά, από αυτό που έχουμε στο μυαλό μας οι Έλληνες ως τουρκογυφτογυφτουλοπρέζακες.

 

Eμενα αυτη η εργασια σου δεν με πειθει.Τι σημαινει τροπος ζωης να ζεις στο τσαντιρι?

Η ανθρωπινη φυση πασχιζει για το καλυτερο ανεξαρτητως χρωματος του δερματος σου.Αρα δεν μπορω να δεχτω οτι εαν ειχαν παιδεια κ εφοδια θα εμεναν στα τσαντιρια κανωντας τα ντιλερια.

 

Στο πρωτο ερωτημα σου,θυμαμαι πριν αρκετα χρονια ενα ντοκυμαντερ του Τσιμα(νομιζω) για την αλλη πλευρα των Ρομα.Εαν το ειχες δεις θα θυμοσουν την νεαρη Ρομα πανεπιστημιακης εκπαιδευσης που διδασκε σε ενα σχολειο της υπαιθρου κ τον ρατσισμο που εισεπρατε ΟΧΙ απο τα παιδια αλλα απο μερικους γονεις.Θα θυμασε επισης τον νεαρο δικηγορο Ρομα στην Θεσνικη που εξιστορουσε πως εβγαλε την νομικη μοιραζοντας τον χρονο του μεταξυ τσαντιριου κ δουλειας στον μαχαλα κ απο την αλλη διαβασμα κ εδρανα Πανεπιστημιου.Θα θυμασε επισης την κομψη Ρομα φωτογραφο καριεριστρια απο την Αθηνα κ αλλα αρκετα παραδειγματα...Βλεπεις φιλε μου η ζωη εχει παντα δυο οψεις!Παντα!το θεμα ειναι η βαση απο την οποια αρχιζουν οι Ρομα ειναι τις περισσοτερες φορες επιοικως απαραδεκτη σε συγκριση με εμενα κ εσενα που δεν ειμαστε ''βρωμογυφτοι''

Δημοσ.
Ε, κοίτα, εργασία δεν έχω κάνει ποτέ πάνω τους, αλλά εξακολουθώ να είμαι της άποψης πως όποιος και αν είναι ο άλλος, όπως και αν έμαθε να βλέπει τον ευατό του, αν επενδύσει κάποιος στην ενσωμάτωσή του με τους υπόλοιπους ανθρώπους θα το καταφέρει.
Eμενα αυτη η εργασια σου δεν με πειθει.Τι σημαινει τροπος ζωης να ζεις στο τσαντιρι?

Η ανθρωπινη φυση πασχιζει για το καλυτερο ανεξαρτητως χρωματος του δερματος σου.Αρα δεν μπορω να δεχτω οτι εαν ειχαν παιδεια κ εφοδια θα εμεναν στα τσαντιρια κανωντας τα ντιλερια.

Γι' αυτό με το ΥΓ2 ξεκαθάρισα σε ποιους αναφέρομαι. Ο άλλος τρόπος ζωής των Ρομά δεν είναι τα τσαντίρια, το κατούρημα στις γωνίες και η χλέπα αν δεν τους δώσεις 50 σεντς. Αυτοί είναι οι γυφτογύφτουλες.

 

Οι Ρομά έχουν μια χαρά ζωή και τους αρέσει κιόλας. Ζουν απλά σαν νομάδες, όχι σαν φτωχοί συγγενείς. Δηλαδή απλά δεν ζουν με τα πρότυπα της δικής μας κοινωνίας, σταθερό σπίτι-8ωρη δουλειά γραφείου-αμαξάκι για βόλτα-κινητό κτλ. Δεν είναι υποδεέστεροι, ούτε θεωρώ υποχρέωση του κράτους να τους "εντάξει" στην κοινωνία που τους αρμόζει.

 

Το κράτος αν θέλει να τους βοηθήσει μπορεί να τους παρέχει ας πούμε μέρος για να στήνουν τους καταυλισμούς τους, πρόσβαση σε νερό και ρεύμα και καμιά περίθαλψη με κάποια φόρμουλα να τσοντάρουν κι αυτοί κάτι. Το θεωρώ άκρως εγωιστικό να πρέπει ντε και καλά να τους ενσωματώσει, να τους δείξει ποιο είναι το σωστό και το πρέπον, λες και η κοινωνία μας είναι η ιδανική.

 

ΥΓ Το εργασία το είπα με την έννοια ότι διάβασα δυο τρία πράγματα παραπάνω, όχι ότι έκανα έρευνα-διδακτορικό πάνω στους Ρομά, άρα είμαι ειδικός.

Δημοσ.
Ε, κοίτα, εργασία δεν έχω κάνει ποτέ πάνω τους, αλλά εξακολουθώ να είμαι της άποψης πως όποιος και αν είναι ο άλλος, όπως και αν έμαθε να βλέπει τον ευατό του, αν επενδύσει κάποιος στην ενσωμάτωσή του με τους υπόλοιπους ανθρώπους θα το καταφέρει.
Eμενα αυτη η εργασια σου δεν με πειθει.Τι σημαινει τροπος ζωης να ζεις στο τσαντιρι?

Η ανθρωπινη φυση πασχιζει για το καλυτερο ανεξαρτητως χρωματος του δερματος σου.Αρα δεν μπορω να δεχτω οτι εαν ειχαν παιδεια κ εφοδια θα εμεναν στα τσαντιρια κανωντας τα ντιλερια.

Γι' αυτό με το ΥΓ2 ξεκαθάρισα σε ποιους αναφέρομαι. Ο άλλος τρόπος ζωής των Ρομά δεν είναι τα τσαντίρια, το κατούρημα στις γωνίες και η χλέπα αν δεν τους δώσεις 50 σεντς. Αυτοί είναι οι γυφτογύφτουλες.

 

Οι Ρομά έχουν μια χαρά ζωή και τους αρέσει κιόλας. Ζουν απλά σαν νομάδες, όχι σαν φτωχοί συγγενείς. Δηλαδή απλά δεν ζουν με τα πρότυπα της δικής μας κοινωνίας, σταθερό σπίτι-8ωρη δουλειά γραφείου-αμαξάκι για βόλτα-κινητό κτλ. Δεν είναι υποδεέστεροι, ούτε θεωρώ υποχρέωση του κράτους να τους "εντάξει" στην κοινωνία που τους αρμόζει.

 

Το κράτος αν θέλει να τους βοηθήσει μπορεί να τους παρέχει ας πούμε μέρος για να στήνουν τους καταυλισμούς τους, πρόσβαση σε νερό και ρεύμα και καμιά περίθαλψη με κάποια φόρμουλα να τσοντάρουν κι αυτοί κάτι. Το θεωρώ άκρως εγωιστικό να πρέπει ντε και καλά να τους ενσωματώσει, να τους δείξει ποιο είναι το σωστό και το πρέπον, λες και η κοινωνία μας είναι η ιδανική.

 

ΥΓ Το εργασία το είπα με την έννοια ότι διάβασα δυο τρία πράγματα παραπάνω, όχι ότι έκανα έρευνα-διδακτορικό πάνω στους Ρομά, άρα είμαι ειδικός.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...